Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

E-pasta mārketings joprojām ir viena no spēcīgākajām tiešsaistes saziņas metodēm, un to lieto arvien vairāk lietotāju ik dienas. Viens no svarīgākajiem jebkuras e-pasta mārketinga stratēģijas aspektiem ir liela aktīvo abonentu datu bāze. E-pasta adresātu saraksti laika gaitā dabiski samazinās atteikšanās dēļ, tie tiek identificēti kā surogātpasts, vai arī e-pasti paliek neatvērti.

E-pasta abonentu zaudēšana ir pazīstama kā saraksta neapmierinātība, un tā var būt vai nu necaurspīdīga, kā gadījumā ar “cietu atlēcienu”, vai caurspīdīga, kas saistīta ar nelasītiem ziņojumiem. Lai labotu sarakstu neapmierinātības līmeni, mārketinga speciālisti var veikt divas darbības: regulāri tīrīt savu e-pasta datu bāzi un/vai uzlabot savu e-pastu ieguves stratēģiju.

Kas ir e-pastu iegūšana?

E-pasta adrešu iegūšana ir personu e-pasta adrešu datu bāzes izveides process, lai nosūtītu mārketinga paziņojumus. Ja jums vēl nav pieejams liels potenciālo klientu e-pastu saraksts, nav jāuztraucas — nekad nav par vēlu sākt.

No otras puses, ja jums jau ir dažu potenciālo klientu adreses, iespējams, vēlēsities konsolidēt esošo datu bāzi. Tas var nozīmēt, ka ir jāpārbauda, vai esošie abonenti joprojām vēlas saņemt jūsu saturu. Tomēr nejautājiet lietotājiem, vai viņi vēlas saņemt e-pastus no jums, bet gan nosūtiet viņiem e-pastu, kas prasa veikt kādu darbību.

E-pasta ieguvei ir divi aspekti: pirmkārt, e-pasta adrešu saraksta izveide un, otrkārt, darbs pie e-pasta mārketinga stratēģijas un tās īstenošana. Abām daļām ir jābūt veiksmīgām, lai palielinātu e-pasta adrešu iegūšanu, kas nozīmē abonentu sarakstu palielināšanu un metrikas uzlabošanu. Bet kā lai to izdara?

Etsy klienta ieguves e-pasta apstiprinājums
Etsy klienta ieguves e-pasta apstiprinājums

E-pasta ieguves paraugprakse

Lai veiksmīgi izveidotu aktīvo e-pasta abonentu datu bāzi, ir jāmeklē klienti un potenciālie klienti, kuri ir izrādījuši interesi par saziņu ar jums. Precīzs nosūtāmo ziņu veids ir atkarīgs no nozares, kurā jūsu uzņēmums strādā, lai gan kopumā informatīvais biļetens aizvien ir laba ideja. Pēc tam jums ir efektīvi jāplāno kampaņa, lai veidotu saturu, ko lietotāji vēlas saņemt, un tādējādi sniegtu vērtību saviem abonentiem.

Kad esat to izdarījis, varat sākt iegūt papildu e-pasta adreses, reklamējot savu saturu, neatkarīgi no tā, vai tas ir informatīvais izdevums vai cita veida saturs. Šis kvalitatīvais lēciens var būt jūsu tīmekļa vietnē, kur klienti var pierakstīties, izmantojot formu, vai jūsu sociālo mediju profilos. Galu galā jūsu vietnes apmeklētāji un sekotāji jau interesējas par jūsu uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem. Iespējams, pietiks vienkārši mudināt viņus pieteikties adresātu sarakstam, lai iegūtu viņu e-pasta adreses, ja vien jūs apsolīsit un sniegsiet viņiem vērtīgu saturu.

Kad lietotāja e-pasta adrese ir iegūta, reģistrējoties jūsu jaunumu biļetenam (vai citam saturam), jums viņiem jānosūta ziņa, kas apstiprina abonementu.

Adresu ieguves e-pasta tematu rindiņas

  • Pateicamies par pieteikšanos!
  • Veiksmīgi! Drīz dosim jums ziņu
  • Vai joprojām esiet ieinteresēti dzirdēt jaunumus no mums? Lūk, kas mums ir ko piedāvāt…
  • Neliels padoms mūsu aktīvajiem abonentiem
  • Mēs redzējām jūsu ziņu [sociālo mediju platformā] un vēlamies palīdzēt
  • Tagad, kad esam atbildējuši uz jūsu jautājumu [sociālo mediju platforma], kā būtu ar reģistrēšanos?

Adresu iegūšanas e-pasta sagataves

Abonementa apstiprinājums


Hello [name],

Thanks for signing up for our [content] emails.

This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.

If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!

Regards,

The [company] team

P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].

Informācija par datu bāzes konsolidāciju un rīcībai izmantojami ieteikumi


Hi [name],

As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].

I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:

Advice 1
Advice 2
Advice 3

If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].

Best,
[Name] from [company]

Sociālo mediju publikācijai sekojošs e-pasts


Dear [name],

I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.

Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:

Link 1
Link 2
Link 3

If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Adresātu ieguves e-pasts — Biežāk uzdotie jautājumi

Vai vajadzētu iekļaut abonēšanas un abonēšanas atteikšanās saiti?

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

E-pasta adrešu ieguves mērķis ir izveidot aktīvu datu bāzi ar lietotājiem, kuri interesējas par jūsu uzņēmuma produktiem. Tāpēc, ja sekojat interesentam, vienmēr norādiet saiti, kas ļauj lietotājam kļūt jūsu e-pasta saraksta abonentu. No otras puses, ja konsolidējat savu esošo datu bāzi, jums vienmēr jādod abonentiem iespēja atteikties no e-pastu saņemšanas.

Kā rīkoties, ja kāds neatbild uz datu bāzes konsolidācijas ieguves e-pastu?

Atbildes ikona

Ja abonents neatbild uz ziņu, kuras mērķis ir noskaidrot, vai viņš joprojām ir aktīvs un interesējas par jūsu saturu, tad droši var pieņemt, ka tā vairs nav. Varat nogaidīt nedēļu un, ja vēlaties, nosūtīt vēl vienu sekojošu e-pastu, taču, ja atbildes joprojām nav, šis neaktīvais lietotājs ir jāizslēdz no datu bāzes.

Kā rīkoties, ja kāds neatbild uz sociālā medija publikācijai sekojošu e-pastu?

Atbilde

Varat vēlreiz nosūtīt e-pastu pēc aptuveni nedēļas, gadījumam, ja jūsu pēdējā ziņa ir pazudusi iesūtnē. Jebkurai papildu ziņai, ko nosūtāt potenciālajiem klientiem, vajadzētu sniegt tiem lielāku vērtību un izjūtu par to, ko piedāvā jūsu abonements. Ja jūs joprojām nesaņemat atbildi, jums tas jāuzskata par noraidījumu.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai vajadzētu iekļaut abonēšanas un abonēšanas atteikšanās saiti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta adrešu ieguves mērķis ir izveidot aktīvu datu bāzi ar lietotājiem, kuri interesējas par jūsu uzņēmuma produktiem. Taču jums vienmēr jādod saviem abonentiem iespēja atteikties no e-pastu saņemšanas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā rīkoties, ja kāds neatbild uz datu bāzes konsolidācijas ieguves e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja abonents neatbild uz ziņu, kuras mērķis ir noskaidrot, vai viņš joprojām ir aktīvs un interesējas par jūsu saturu, tad droši var pieņemt, ka tā vairs nav.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā rīkoties, ja kāds neatbild uz sociālā medija publikācijai sekojošu e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pēc aptuveni nedēļas nosūtiet sekojošu e-pastu gadījumam, ja jūsu pēdējā ziņa pazaudēta iesūtnē. Ja jūs joprojām nesaņemat atbildi, jums tas jāuzskata par atteikšanos.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju