Padomi un sagataves e-pasta adresātu sarakstu veidošanai un uzturēšanai biznesa mērķiem
E-pasta mārketings joprojām ir viena no spēcīgākajām tiešsaistes saziņas metodēm, un to lieto arvien vairāk lietotāju ik dienas. Viens no svarīgākajiem jebkuras e-pasta mārketinga stratēģijas aspektiem ir liela aktīvo abonentu datu bāze. E-pasta adresātu saraksti laika gaitā dabiski samazinās atteikšanās dēļ, tie tiek identificēti kā surogātpasts, vai arī e-pasti paliek neatvērti.
E-pasta abonentu zaudēšana ir pazīstama kā saraksta neapmierinātība, un tā var būt vai nu necaurspīdīga, kā gadījumā ar “cietu atlēcienu”, vai caurspīdīga, kas saistīta ar nelasītiem ziņojumiem. Lai labotu sarakstu neapmierinātības līmeni, mārketinga speciālisti var veikt divas darbības: regulāri tīrīt savu e-pasta datu bāzi un/vai uzlabot savu e-pastu ieguves stratēģiju.
E-pasta adrešu iegūšana ir personu e-pasta adrešu datu bāzes izveides process, lai nosūtītu mārketinga paziņojumus. Ja jums vēl nav pieejams liels potenciālo klientu e-pastu saraksts, nav jāuztraucas — nekad nav par vēlu sākt.
No otras puses, ja jums jau ir dažu potenciālo klientu adreses, iespējams, vēlēsities konsolidēt esošo datu bāzi. Tas var nozīmēt, ka ir jāpārbauda, vai esošie abonenti joprojām vēlas saņemt jūsu saturu. Tomēr nejautājiet lietotājiem, vai viņi vēlas saņemt e-pastus no jums, bet gan nosūtiet viņiem e-pastu, kas prasa veikt kādu darbību.
E-pasta ieguvei ir divi aspekti: pirmkārt, e-pasta adrešu saraksta izveide un, otrkārt, darbs pie e-pasta mārketinga stratēģijas un tās īstenošana. Abām daļām ir jābūt veiksmīgām, lai palielinātu e-pasta adrešu iegūšanu, kas nozīmē abonentu sarakstu palielināšanu un metrikas uzlabošanu. Bet kā lai to izdara?
Lai veiksmīgi izveidotu aktīvo e-pasta abonentu datu bāzi, ir jāmeklē klienti un potenciālie klienti, kuri ir izrādījuši interesi par saziņu ar jums. Precīzs nosūtāmo ziņu veids ir atkarīgs no nozares, kurā jūsu uzņēmums strādā, lai gan kopumā informatīvais biļetens aizvien ir laba ideja. Pēc tam jums ir efektīvi jāplāno kampaņa, lai veidotu saturu, ko lietotāji vēlas saņemt, un tādējādi sniegtu vērtību saviem abonentiem.
Kad esat to izdarījis, varat sākt iegūt papildu e-pasta adreses, reklamējot savu saturu, neatkarīgi no tā, vai tas ir informatīvais izdevums vai cita veida saturs. Šis kvalitatīvais lēciens var būt jūsu tīmekļa vietnē, kur klienti var pierakstīties, izmantojot formu, vai jūsu sociālo mediju profilos. Galu galā jūsu vietnes apmeklētāji un sekotāji jau interesējas par jūsu uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem. Iespējams, pietiks vienkārši mudināt viņus pieteikties adresātu sarakstam, lai iegūtu viņu e-pasta adreses, ja vien jūs apsolīsit un sniegsiet viņiem vērtīgu saturu.
Kad lietotāja e-pasta adrese ir iegūta, reģistrējoties jūsu jaunumu biļetenam (vai citam saturam), jums viņiem jānosūta ziņa, kas apstiprina abonementu.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Save our acquisition email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu
Rakstā sniegts dažādi ieteikumi un padomi par to, kā palielināt aktīvo e-pasta abonentu bāzi un uzlabot mārketinga metrikas, piemēram, nodrošinot personalizēts e-pasta saraksts, izmantojot papildināšanas kampaņas un piedāvājot personalizētus ieteikumus. Tāpat apskatīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta iesākumu, uzsvērts pateicību personalizēšanas nozīme, kā arī minēti dažādi veidi, kā palielināt lojalitāti un iesaistīšanos. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var nodrošināt iespēju saņemt ātras atbildes uz jautājumiem, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. B2C ieteikumu e-pasta sagataves var uzticēties, izmantojot ieteikumu mārketinga stratēģiju, kas piesaista klientu uzmanību un var veicināt uzņēmējdarbības attīstību.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
The article discusses how companies use email to communicate with their employees, primarily for marketing purposes. However, there are also instances where companies use email for internal communication such as job vacancies or announcing a new team member. The article highlights the advantages of using email for communication, such as its effectiveness and directness. The article provides examples of email templates for internal communication including a promotion announcement, job vacancy notice, and introduction of a new team member.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.