Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Apstiprinājuma e-pasta sagataves

Apstiprinājuma e-pasta sagataves

Apstiprinājuma e-pasti ir viena no pirmajām oficiālajām komunikācijām, ko jūsu lietotāji vai klienti saņems, reģistrējoties jūsu produktam vai pakalpojumam. Apstiprinājuma e-pastam ir jābūt pievilcīgam un jāmudina klientu turpināt lietot jūsu produktu.

Ideāla apstiprinājuma e-pasta izveide prasa laiku un piepūli. Pirmā nopietnā kļūda, ko var pieļaut, ir nosūtīt iepriekš definētu, pilnīgi automatizētu apstiprinājuma ziņu.

Ir svarīgi veidot attiecības ar lietotāju, izmantojot personalizētus e-pastus, lai viņi justos komfortabli. Izveidojot saikni ar lietotāju, viņš tiks vairāk iesaistīts un kļūs lojāls jūsu uzņēmumam.

Kas ir apstiprinājuma e-pasts? Kāpēc tas ir svarīgs?

Apstiprinājuma ziņa ir svarīga jūsu saziņas stratēģijas daļa, bet kas tā ir?

Apstiprinājuma e-pasts ir īsa, informatīva e-pasta ziņa, ko izraisa konkrētas klienta darbības. Tās mērķis ir pārliecināt lietotāju, ka viņš ir izpildījis visas nepieciešamās darbības kādā procesā (maksājums, pasūtījums, reģistrēšanās).

Saistībā ar klientu portāliem šajā apstiprinājuma e-pastā jānorāda, ka klienta konts ir veiksmīgi izveidots un ka lietotāji var sākt izmantot platformu un piedalīties zināšanu apmaiņā.

Apstiprinājuma e-pasta sagataves
Vairāku klientu portālu izveide ar LiveAgent

Apstiprinājuma e-pasta temata rindiņas piemēri

  • Apstiprinājums: Jūsu konts ir izveidots
  • Laipni lūdzam
  • Jūsu konts ir gatavs un darbojas!
  • Jūsu [klientu portāla nosaukums] konts ir gatavs
  • Jūs varat sākt lietot savu [klientu portāla] kontu
  • Piekļūstiet savam kontam [klientu portāls]
  • Konts [Vārds] ir aktivizēts
  • Paldies, ka reģistrējāties, piekļūstiet savam kontam
  • Jūsu reģistrācija ir pabeigta
  • Konta apstiprinājuma e-pasts

Apstiprinājuma e-pasta sagatvju idejas

Īsa apstiprinājuma e-pasta sagatave


Pateicības par reģistrācijas pabeigšanas apstiprinājuma e-pasta sagatave


Apstiprinājuma e-pasta sagatave “Uz tikšanos…”



Apstiprinājuma e-pasta sagatave “Ja netikāt iesniedzis savu e-pastu”

Apstiprinājuma e-pasta sagatave – bieži uzdotie jautājumi

Vai katram konta izveides procesam ir nepieciešams nosūtīt apstiprinājuma e-pastu?

Apstiprinājuma e-pasta sagataves

Jā, jums ir jānosūta apstiprinājuma e-pasts ikreiz, kad jauns lietotājs veiksmīgi izveido un apstiprina savu kontu. Bez šādas ziņas jūsu klients var domāt, ka kaut kas nav kārtībā un ka viņa konts nav izveidots.

Kad būtu jāsūta apstiprinājuma e-pasts?

Risinājuma laiks

Vislabāk ir nosūtīt apstiprinājuma e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir veiksmīgi apstiprinājis kontu klienta portālā. Piemēram: lietotājs izveido kontu, izmantojot savu e-pasta adresi, saņem pārbaudes ziņu, pēc tam apstiprina savus datus, noklikšķinot uz saites vai ievadot verifikācijas kodu. Šādā gadījumā lietotājiem ir jāsaņem apstiprinājuma e-pasts tūlīt pēc pārbaudes, lai viņi būtu informēti par to, ka viss process noritējis veiksmīgi.

Vai apstiprinājuma e-pastā jāiekļauj aicinājums uz rīcību?

Palīdzības aplikācija

Ieteicams apstiprinājuma e-pasta apakšā iekļaut aicinājumu uz rīcību, lai nodrošinātu, ka klienti sāk izmantot jūsu klientu portālu.

Šim aicinājumam uz rīcību vajadzētu pārsūtīt lietotāju uz klientu portālu, neprasot vēlreiz pieteikties.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai katram konta izveides procesam ir nepieciešams apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, jums būtu jānosūta apstiprinājuma e-pasts ikreiz, kad jauns lietotājs veiksmīgi izveido un apstiprina savu kontu. Bez šādas ziņas jūsu klients var domāt, ka kaut kas nav kārtībā un ka viņa konts nav ticis izveidots.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabāk būtu nosūtīt apstiprinājuma e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir veiksmīgi apstiprinājis kontu klienta portālā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai apstiprinājuma e-pastā jāiekļauj aicinājums uz rīcību?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieteicams apstiprinājuma e-pasta apakšā iekļaut aicinājumu uz rīcību, lai nodrošinātu, ka klienti sāk izmantot jūsu klientu portālu. Aicinājumam uz rīcību vajadzētu novirzīt lietotāju uz klientu portālu, neprasot vēlreiz pieteikties.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju