• Šabloni
  • Apstiprinājuma e-pasta sagataves

Apstiprinājuma e-pasta sagataves

Apstiprinājuma e-pasti ir viena no pirmajām oficiālajām komunikācijām, ko jūsu lietotāji vai klienti saņems, reģistrējoties jūsu produktam vai pakalpojumam. Apstiprinājuma e-pastam ir jābūt pievilcīgam un jāmudina klientu turpināt lietot jūsu produktu.

Ideāla apstiprinājuma e-pasta izveide prasa laiku un piepūli. Pirmā nopietnā kļūda, ko var pieļaut, ir nosūtīt iepriekš definētu, pilnīgi automatizētu apstiprinājuma ziņu.

Ir svarīgi veidot attiecības ar lietotāju, izmantojot personalizētus e-pastus, lai viņi justos komfortabli. Izveidojot saikni ar lietotāju, viņš tiks vairāk iesaistīts un kļūs lojāls jūsu uzņēmumam.

Kas ir apstiprinājuma e-pasts? Kāpēc tas ir svarīgs?

Apstiprinājuma ziņa ir svarīga jūsu saziņas stratēģijas daļa, bet kas tā ir?

Apstiprinājuma e-pasts ir īsa, informatīva e-pasta ziņa, ko izraisa konkrētas klienta darbības. Tās mērķis ir pārliecināt lietotāju, ka viņš ir izpildījis visas nepieciešamās darbības kādā procesā (maksājums, pasūtījums, reģistrēšanās).

Saistībā ar klientu portāliem šajā apstiprinājuma e-pastā jānorāda, ka klienta konts ir veiksmīgi izveidots un ka lietotāji var sākt izmantot platformu un piedalīties zināšanu apmaiņā.

Kas ir apstiprinājuma e-pasts? Kāpēc tas ir svarīgs? - App - Uploads - 2020 - 09 - Customer Portal Example.png
Vairāku klientu portālu izveide ar LiveAgent

Apstiprinājuma e-pasta temata rindiņas piemēri

  • Apstiprinājums: Jūsu konts ir izveidots
  • Laipni lūdzam
  • Jūsu konts ir gatavs un darbojas!
  • Jūsu [klientu portāla nosaukums] konts ir gatavs
  • Jūs varat sākt lietot savu [klientu portāla] kontu
  • Piekļūstiet savam kontam [klientu portāls]
  • Konts [Vārds] ir aktivizēts
  • Paldies, ka reģistrējāties, piekļūstiet savam kontam
  • Jūsu reģistrācija ir pabeigta
  • Konta apstiprinājuma e-pasts

Apstiprinājuma e-pasta sagatvju idejas

Īsa apstiprinājuma e-pasta sagatave


Hello [name],

Thank you for joining [customer portal].

We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.

[Link/Button]

If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Pateicības par reģistrācijas pabeigšanas apstiprinājuma e-pasta sagatave


Dear [name]

Thank you for completing your registration with [customer portal].

This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


Apstiprinājuma e-pasta sagatave “Uz tikšanos…”


Hello [name],

Thank you for creating your [customer portal] account.

We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.

The [customer portal] team


Apstiprinājuma e-pasta sagatave ar saitēm uz resursiem


Hello [name],

We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.

Let’s start with the basics!

To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Apstiprinājuma e-pasta sagatave “Ja netikāt iesniedzis savu e-pastu”


Hi there!
Thank you for signing up for our [customer portal]

To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.

If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.

Regards,
The [company] support team

Apstiprinājuma e-pasta sagatave – bieži uzdotie jautājumi

Vai katram konta izveides procesam ir nepieciešams nosūtīt apstiprinājuma e-pastu?

Vai katram konta izveides procesam ir nepieciešams nosūtīt apstiprinājuma e-pastu?

Jā, jums ir jānosūta apstiprinājuma e-pasts ikreiz, kad jauns lietotājs veiksmīgi izveido un apstiprina savu kontu. Bez šādas ziņas jūsu klients var domāt, ka kaut kas nav kārtībā un ka viņa konts nav izveidots.

Kad būtu jāsūta apstiprinājuma e-pasts?

Risinājuma laiks

Vislabāk ir nosūtīt apstiprinājuma e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir veiksmīgi apstiprinājis kontu klienta portālā. Piemēram: lietotājs izveido kontu, izmantojot savu e-pasta adresi, saņem pārbaudes ziņu, pēc tam apstiprina savus datus, noklikšķinot uz saites vai ievadot verifikācijas kodu. Šādā gadījumā lietotājiem ir jāsaņem apstiprinājuma e-pasts tūlīt pēc pārbaudes, lai viņi būtu informēti par to, ka viss process noritējis veiksmīgi.

Vai apstiprinājuma e-pastā jāiekļauj aicinājums uz rīcību?

Palīdzības aplikācija

Ieteicams apstiprinājuma e-pasta apakšā iekļaut aicinājumu uz rīcību, lai nodrošinātu, ka klienti sāk izmantot jūsu klientu portālu.

Šim aicinājumam uz rīcību vajadzētu pārsūtīt lietotāju uz klientu portālu, neprasot vēlreiz pieteikties.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai katram konta izveides procesam ir nepieciešams apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, jums būtu jānosūta apstiprinājuma e-pasts ikreiz, kad jauns lietotājs veiksmīgi izveido un apstiprina savu kontu. Bez šādas ziņas jūsu klients var domāt, ka kaut kas nav kārtībā un ka viņa konts nav ticis izveidots.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabāk būtu nosūtīt apstiprinājuma e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir veiksmīgi apstiprinājis kontu klienta portālā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai apstiprinājuma e-pastā jāiekļauj aicinājums uz rīcību?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieteicams apstiprinājuma e-pasta apakšā iekļaut aicinājumu uz rīcību, lai nodrošinātu, ka klienti sāk izmantot jūsu klientu portālu. Aicinājumam uz rīcību vajadzētu novirzīt lietotāju uz klientu portālu, neprasot vēlreiz pieteikties.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju