Apstiprinājuma e-pasti ir svarīgi sūtīt klientiem pēc reģistrācijas. Piemērotās sagataves jābūt pievilcīgām un personalizētām, lai klienti veicinātu jūsu produktu izmantošanu. Rakstā sniegta informācija par ieteicamajām praksēm un kļūdām, kuras var izvairīties no sūtot automatizētus paziņojumus.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Apstiprinājuma e-pasti ir viena no pirmajām oficiālajām komunikācijām, ko jūsu lietotāji vai klienti saņems, reģistrējoties jūsu produktam vai pakalpojumam. Apstiprinājuma e-pastam ir jābūt pievilcīgam un jāmudina klientu turpināt lietot jūsu produktu.
Ideāla apstiprinājuma e-pasta izveide prasa laiku un piepūli. Pirmā nopietnā kļūda, ko var pieļaut, ir nosūtīt iepriekš definētu, pilnīgi automatizētu apstiprinājuma ziņu.
Ir svarīgi veidot attiecības ar lietotāju, izmantojot personalizētus e-pastus, lai viņi justos komfortabli. Izveidojot saikni ar lietotāju, viņš tiks vairāk iesaistīts un kļūs lojāls jūsu uzņēmumam.
Apstiprinājuma ziņa ir svarīga jūsu saziņas stratēģijas daļa, bet kas tā ir?
Apstiprinājuma e-pasts ir īsa, informatīva e-pasta ziņa, ko izraisa konkrētas klienta darbības. Tās mērķis ir pārliecināt lietotāju, ka viņš ir izpildījis visas nepieciešamās darbības kādā procesā (maksājums, pasūtījums, reģistrēšanās).
Saistībā ar klientu portāliem šajā apstiprinājuma e-pastā jānorāda, ka klienta konts ir veiksmīgi izveidots un ka lietotāji var sākt izmantot platformu un piedalīties zināšanu apmaiņā.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Jā, jums ir jānosūta apstiprinājuma e-pasts ikreiz, kad jauns lietotājs veiksmīgi izveido un apstiprina savu kontu. Bez šādas ziņas jūsu klients var domāt, ka kaut kas nav kārtībā un ka viņa konts nav izveidots.
Vislabāk ir nosūtīt apstiprinājuma e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir veiksmīgi apstiprinājis kontu klienta portālā. Piemēram: lietotājs izveido kontu, izmantojot savu e-pasta adresi, saņem pārbaudes ziņu, pēc tam apstiprina savus datus, noklikšķinot uz saites vai ievadot verifikācijas kodu. Šādā gadījumā lietotājiem ir jāsaņem apstiprinājuma e-pasts tūlīt pēc pārbaudes, lai viņi būtu informēti par to, ka viss process noritējis veiksmīgi.
Ieteicams apstiprinājuma e-pasta apakšā iekļaut aicinājumu uz rīcību, lai nodrošinātu, ka klienti sāk izmantot jūsu klientu portālu.
Šim aicinājumam uz rīcību vajadzētu pārsūtīt lietotāju uz klientu portālu, neprasot vēlreiz pieteikties.
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.
Steidzami nepieciešama sarunu ierakstīšanas programmatūra?
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un palielina lojalitāti. Efektīva komunikācija ir svarīga, lai palielinātu pārdošanu un klientu centrisma pieeju.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem