Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves

Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves

Ir daudz dažādu e-pastu veidu, kas jānosūta klientiem: sveiciena e-pasti, klientu atgūšanas e-pasti un pamesto grozu atgādinājumi un daudzi citi.

Lai gan ne visi e-komercijas uzņēmumi sūta visus šāda veida e-pastus, ir viens e-pasta veids, ko izmanto praktiski visi e-komercijas veikali: pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts.

Pasūtījumu apstiprinājuma e-pasta ziņojumi bieži vien tiek izsūtīti nepieciešamības pēc, jo bez šāda veida transakciju e-pasta vēstules jūs nevarat efektīvi izmantot e-komercijas veikalu.

Kas ir pasūtījuma apstiprinājums?

Pasūtījuma apstiprinājums ir ziņa, kas informē klientu, ka uzsāktais iepirkšanās process ir veiksmīgi pabeigts. Uzņēmumi sūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pastus, lai informētu klientus, ka pasūtījums ir saņemts, ka notiek piegādes sagatavošanas darbi un lai klienti var zināt, ka drīzumā tiks saņemta paciņa. Tomēr, gudri e-pasta mārketinga speciālisti zina, ka pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu patiesā vērtība ir atkarīga no viņu spējas ģenerēt vēl vairāk pārdošanas.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana un automatizēšana tieši LiveAgent

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā iekļaujamā informācija

Apstiprinājuma e-pastā ir jāiekļauj visa tālāk minētā informācija.

  • Pārdevēja nosaukums
  • Klienta nosaukums un adrese, kas veicis pasūtījumu
  • Pasūtījuma apstiprinājuma datums
  • Ziņa “Pateicamies par veikto pasūtījumu”
  • Pasūtīto preču cena, attēls un apraksts
  • Paredzamais saņemšanas laiks kopā ar pasūtījuma izsekošanas numuru
  • Apmaksas informācija
  • “Paldies par jūsu pasūtījumu un par to, ka esat daļa no [uzņēmuma] ģimenes!”

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu iespējas

Kas padara šos e-pastus tik lieliskus, un kāpēc tam būtu jums jārūp?

Pirmkārt, attiecībā uz e-pastu iesaisti, to neatkārtojamais atvēršanas līmenis ir aptuveni 65%, turpretim mazumtirdzniecības nozares vidējais rādītājs ir 12,7% apmērā (avots). Galu galā pircēji vēlas pārliecināties, ka viņu iepirkšanās process bijis veiksmīgs.

Vēl svarīgāk ir tas, ka lietotāji, kas saņem šos e-pastus, pārstāv neticami aktīvu un vērtīgu auditoriju.

Tas ir labi zināms fakts, ka ir daudz vieglāk iesaistīt esošo klientu, nekā pārliecināt cilvēku, kurš nekad nav no jums neko iegādājies (avots).

Diemžēl pārāk daudzi e-komercijas veikali ne tuvu nespēj pilnībā atraisīt pasūtījumu apstiprinājuma e-pastu potenciālu.

Lai palīdzētu jums apjaust to patieso potenciālu, mēs esam izveidojuši jaudīgas pasūtījumu apstiprinājuma e-pasta sagataves, kas palīdzēs jums palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus no pārdošanas.

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta temata rindiņas

  • Jūsu sūtījums ir ceļā!
  • Pasūtījums ar numuru [numurs] tika nosūtīts
  • Jūsu pasūtījums tiks piegādāts nākamo [X] dienu laikā…
  • Paldies par pirkumu. Šeit ir jūsu pasūtījuma apstiprinājums.
  • Paldies! Jūsu pasūtījums ir apstiprināts.
  • Jūsu pasūtījums [numurs] ir saņemts
  • Mēs apstrādājam jūsu pasūtījumu.
  • Mēs esam nosūtījuši jūsu pasūtījumu!
  • Tas ir ceļā…
  • Mēs strādājam pie tā
  • Jūs esat veiksmīgi pasūtījis!

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 1

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 2

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 3

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 4

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave — Biežāk uzdotie jautājumi

Vai pēc katra klienta veiktā pirkuma ir jānosūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?

Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves

Īsā atbilde ir – jā. Ir jānosūta apstiprinājuma e-pasts, jo tas informē klientu, ka viss noritēja veiksmīgi un ka viņiem tiks izsūtīti vajadzīgie produkti. Mūsdienās lietotāji ir pieraduši saņemt apstiprinājuma e-pastus, un, ja nenosūtīsit viņiem šāda veida ziņas, viņi, visticamāk, sazināsies ar jums, vaicājot, vai viņu pasūtījums ir apstiprināts. Tas jums izmaksās vairāk laika un naudas nekā vienkārši automatizēta e-pasta nosūtīšana.

Kad būtu jāsūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?

Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts jānosūta uzreiz pēc tam, kad klients ir pabeidzis pasūtījumu. Tam jānonāk burtiski dažu sekunžu laikā pēc tam, kad klients noklikšķina uz “pirkt” vai samaksā par pirkumu. Ja klients nesaņem šādu ziņu uzreiz, viņš domā, ka kaut kas nav kārtībā. Ja sistēma ir lēnāka un ir nepieciešamas vairākas minūtes, pirms tiek nosūtīts automatizētais e-pasts, jums jāinformē lietotāji, ka viņiem, iespējams, būs jāpagaida daži mirkļi, pirms viņi saņem apstiprinājumu.

Cik garam jābūt pasūtījuma apstiprinājuma e-pastam?

Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves

Šādai ziņai vajadzētu būt īsai un kodolīgai, bet tā var būt arī jautra un radoša. Tāpēc nav ‘zelta’ noteikumu, kas jāievēro, veidojot pasūtījuma apstiprinājuma e-pastus. Atcerieties, ka ir jāiekļauj vissvarīgākā informācija par pasūtījumu: uzņēmuma nosaukums, klienta adrese, cena, aptuvenais sūtījuma ierašanās laiks un maksāšanas veids.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai pēc katra pirkuma ir jānosūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Īsā atbilde ir – jā. Ir jānosūta apstiprinājuma e-pasts, jo tas informē klientu, ka viss noritēja veiksmīgi un ka viņiem tiks nosūtīti vajadzīgie produkti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojums jānosūta burtiski uzreiz pēc tam, kad klients ir pabeidzis pasūtījumu. Tam ir jānonāk pie klienta dažu sekunžu laikā pēc tam, kad klients noklikšķina, lai nopirktu vai samaksā par pirkumu. Ja klients nesaņem šādu ziņu uzreiz, viņš domās, ka kaut kas nogājis greizi.. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt pasūtījuma apstiprinājuma e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šādai ziņai vajadzētu būt īsai un kodolīgai, bet tā var būt arī jautra un radoša. Tāpēc nav tādu ‘zelta’ noteikumu, kas jāievēro, veidojot pasūtījuma apstiprinājuma e-pastus.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo