• Šabloni
  • Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves

Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves

Ir daudz dažādu e-pastu veidu, kas jānosūta klientiem: sveiciena e-pasti, klientu atgūšanas e-pasti un pamesto grozu atgādinājumi un daudzi citi.

Lai gan ne visi e-komercijas uzņēmumi sūta visus šāda veida e-pastus, ir viens e-pasta veids, ko izmanto praktiski visi e-komercijas veikali: pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts.

Pasūtījumu apstiprinājuma e-pasta ziņojumi bieži vien tiek izsūtīti nepieciešamības pēc, jo bez šāda veida transakciju e-pasta vēstules jūs nevarat efektīvi izmantot e-komercijas veikalu.

Kas ir pasūtījuma apstiprinājums?

Pasūtījuma apstiprinājums ir ziņa, kas informē klientu, ka uzsāktais iepirkšanās process ir veiksmīgi pabeigts. Uzņēmumi sūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pastus, lai informētu klientus, ka pasūtījums ir saņemts, ka notiek piegādes sagatavošanas darbi un lai klienti var zināt, ka drīzumā tiks saņemta paciņa. Tomēr, gudri e-pasta mārketinga speciālisti zina, ka pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu patiesā vērtība ir atkarīga no viņu spējas ģenerēt vēl vairāk pārdošanas.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana un automatizēšana tieši LiveAgent

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā iekļaujamā informācija

Apstiprinājuma e-pastā ir jāiekļauj visa tālāk minētā informācija.

  • Pārdevēja nosaukums
  • Klienta nosaukums un adrese, kas veicis pasūtījumu
  • Pasūtījuma apstiprinājuma datums
  • Ziņa “Pateicamies par veikto pasūtījumu”
  • Pasūtīto preču cena, attēls un apraksts
  • Paredzamais saņemšanas laiks kopā ar pasūtījuma izsekošanas numuru
  • Apmaksas informācija
  • “Paldies par jūsu pasūtījumu un par to, ka esat daļa no [uzņēmuma] ģimenes!”

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu iespējas

Kas padara šos e-pastus tik lieliskus, un kāpēc tam būtu jums jārūp?

Pirmkārt, attiecībā uz e-pastu iesaisti, to neatkārtojamais atvēršanas līmenis ir aptuveni 65%, turpretim mazumtirdzniecības nozares vidējais rādītājs ir 12,7% apmērā (avots). Galu galā pircēji vēlas pārliecināties, ka viņu iepirkšanās process bijis veiksmīgs.

Vēl svarīgāk ir tas, ka lietotāji, kas saņem šos e-pastus, pārstāv neticami aktīvu un vērtīgu auditoriju.

Tas ir labi zināms fakts, ka ir daudz vieglāk iesaistīt esošo klientu, nekā pārliecināt cilvēku, kurš nekad nav no jums neko iegādājies (avots).

Diemžēl pārāk daudzi e-komercijas veikali ne tuvu nespēj pilnībā atraisīt pasūtījumu apstiprinājuma e-pastu potenciālu.

Lai palīdzētu jums apjaust to patieso potenciālu, mēs esam izveidojuši jaudīgas pasūtījumu apstiprinājuma e-pasta sagataves, kas palīdzēs jums palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus no pārdošanas.

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta temata rindiņas

  • Jūsu sūtījums ir ceļā!
  • Pasūtījums ar numuru [numurs] tika nosūtīts
  • Jūsu pasūtījums tiks piegādāts nākamo [X] dienu laikā…
  • Paldies par pirkumu. Šeit ir jūsu pasūtījuma apstiprinājums.
  • Paldies! Jūsu pasūtījums ir apstiprināts.
  • Jūsu pasūtījums [numurs] ir saņemts
  • Mēs apstrādājam jūsu pasūtījumu.
  • Mēs esam nosūtījuši jūsu pasūtījumu!
  • Tas ir ceļā…
  • Mēs strādājam pie tā
  • Jūs esat veiksmīgi pasūtījis!

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 1


Confirmation Number: [number]

Hello [name],

We’re happy to let you know that we’ve received your order.

Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.

If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!

We are here to help!

Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.

P.S. psst… you may love these too:

[list of other products]

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 2


[company name]

Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.

TRACK YOUR ORDER [link]

ORDER SUMMARY:

Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]

SHIPPING ADDRESS: [address]

[Table with a list of items]

ITEMS SHIPPED QTY PRICE

Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 3

Your order [number] has shipped!

It’s being shipped with [name of courier company].

Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).

Thank you for placing your order!

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave 4


[name],

Thank you for ordering from [company].

Your order #[number] has been shipped.

You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].

Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.

Item
Price
Qty
Amount

If you were interested in [product], you might also like:

[visuals of other products the recipient might be interested in]

We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta sagatave — Biežāk uzdotie jautājumi

Vai pēc katra klienta veiktā pirkuma ir jānosūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?

Vai pēc katra klienta veiktā pirkuma ir jānosūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?

Īsā atbilde ir – jā. Ir jānosūta apstiprinājuma e-pasts, jo tas informē klientu, ka viss noritēja veiksmīgi un ka viņiem tiks izsūtīti vajadzīgie produkti. Mūsdienās lietotāji ir pieraduši saņemt apstiprinājuma e-pastus, un, ja nenosūtīsit viņiem šāda veida ziņas, viņi, visticamāk, sazināsies ar jums, vaicājot, vai viņu pasūtījums ir apstiprināts. Tas jums izmaksās vairāk laika un naudas nekā vienkārši automatizēta e-pasta nosūtīšana.

Kad būtu jāsūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?

Kad būtu jāsūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts jānosūta uzreiz pēc tam, kad klients ir pabeidzis pasūtījumu. Tam jānonāk burtiski dažu sekunžu laikā pēc tam, kad klients noklikšķina uz “pirkt” vai samaksā par pirkumu. Ja klients nesaņem šādu ziņu uzreiz, viņš domā, ka kaut kas nav kārtībā. Ja sistēma ir lēnāka un ir nepieciešamas vairākas minūtes, pirms tiek nosūtīts automatizētais e-pasts, jums jāinformē lietotāji, ka viņiem, iespējams, būs jāpagaida daži mirkļi, pirms viņi saņem apstiprinājumu.

Cik garam jābūt pasūtījuma apstiprinājuma e-pastam?

Cik garam jābūt pasūtījuma apstiprinājuma e-pastam?

Šādai ziņai vajadzētu būt īsai un kodolīgai, bet tā var būt arī jautra un radoša. Tāpēc nav ‘zelta’ noteikumu, kas jāievēro, veidojot pasūtījuma apstiprinājuma e-pastus. Atcerieties, ka ir jāiekļauj vissvarīgākā informācija par pasūtījumu: uzņēmuma nosaukums, klienta adrese, cena, aptuvenais sūtījuma ierašanās laiks un maksāšanas veids.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai pēc katra pirkuma ir jānosūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Īsā atbilde ir – jā. Ir jānosūta apstiprinājuma e-pasts, jo tas informē klientu, ka viss noritēja veiksmīgi un ka viņiem tiks nosūtīti vajadzīgie produkti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojums jānosūta burtiski uzreiz pēc tam, kad klients ir pabeidzis pasūtījumu. Tam ir jānonāk pie klienta dažu sekunžu laikā pēc tam, kad klients noklikšķina, lai nopirktu vai samaksā par pirkumu. Ja klients nesaņem šādu ziņu uzreiz, viņš domās, ka kaut kas nogājis greizi.. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt pasūtījuma apstiprinājuma e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šādai ziņai vajadzētu būt īsai un kodolīgai, bet tā var būt arī jautra un radoša. Tāpēc nav tādu ‘zelta’ noteikumu, kas jāievēro, veidojot pasūtījuma apstiprinājuma e-pastus.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju