Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves ir svarīgs e-komercijas aspekts, kas nodrošina klientu informēšanu un var tikt izmantots mārketingam. Šajā lapā sniegti padomi un sagataves, kas palīdzēs uzņēmumiem efektīvi izmantot pasūtījumu apstiprinājuma e-pastu.
Ir daudz dažādu e-pastu veidu, kas jānosūta klientiem: sveiciena e-pasti, klientu atgūšanas e-pasti un pamesto grozu atgādinājumi un daudzi citi.
Lai gan ne visi e-komercijas uzņēmumi sūta visus šāda veida e-pastus, ir viens e-pasta veids, ko izmanto praktiski visi e-komercijas veikali: pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts.
Pasūtījumu apstiprinājuma e-pasta ziņojumi bieži vien tiek izsūtīti nepieciešamības pēc, jo bez šāda veida transakciju e-pasta vēstules jūs nevarat efektīvi izmantot e-komercijas veikalu.
Pasūtījuma apstiprinājums ir ziņa, kas informē klientu, ka uzsāktais iepirkšanās process ir veiksmīgi pabeigts. Uzņēmumi sūta pasūtījuma apstiprinājuma e-pastus, lai informētu klientus, ka pasūtījums ir saņemts, ka notiek piegādes sagatavošanas darbi un lai klienti var zināt, ka drīzumā tiks saņemta paciņa. Tomēr, gudri e-pasta mārketinga speciālisti zina, ka pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu patiesā vērtība ir atkarīga no viņu spējas ģenerēt vēl vairāk pārdošanas.
Apstiprinājuma e-pastā ir jāiekļauj visa tālāk minētā informācija.
Kas padara šos e-pastus tik lieliskus, un kāpēc tam būtu jums jārūp? Šeit ir daži gadījuma problēmu pētījumi, kas var izskaidrot pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojumu nozīmi.
Pirmkārt, attiecībā uz e-pastu iesaisti, to neatkārtojamais atvēršanas līmenis ir aptuveni 65%, turpretim mazumtirdzniecības nozares vidējais rādītājs ir 12,7% apmērā (avots). Galu galā pircēji vēlas pārliecināties, ka viņu iepirkšanās process bijis veiksmīgs.
Vēl svarīgāk ir tas, ka lietotāji, kas saņem šos e-pastus, pārstāv neticami aktīvu un vērtīgu auditoriju.
Tas ir labi zināms fakts, ka ir daudz vieglāk iesaistīt esošo klientu, nekā pārliecināt cilvēku, kurš nekad nav no jums neko iegādājies (avots).
Diemžēl pārāk daudzi e-komercijas veikali ne tuvu nespēj pilnībā atraisīt pasūtījumu apstiprinājuma e-pastu potenciālu.
Lai palīdzētu jums apjaust to patieso potenciālu, mēs esam izveidojuši jaudīgas pasūtījumu apstiprinājuma e-pasta sagataves, kas palīdzēs jums palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus no pārdošanas.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Tekstā tiek runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem palielināt pardosanas apjomu un radīt klienta vērtību. Tā ir arī pieejama integrācijai un datu migrācijai un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. Ir ieteicams izmantot Yoast SEO spraudni un Google Webmaster Tools, lai optimizētu vietni un iegūtu atbilstošu reitingu Google. Populārās WordPress tēmas var palīdzēt optimizēt saturu gan galddatoriem, gan mobilo ierīcēm.
LiveAgent ir ērts un efektīvs instruments klientu atbalstam ar daudzām funkcijām, tostarp alternatīvu citām platformām kā Hiver, osTicket, Dixa un Verloop. Tas uzlabo klientu pieredzi un nodrošina patērētāju apmierinātību, samazinot neapmierinātību. Produkta vērtību pastiprināšana un lietotāju piesaiste tiek veicināta arī ar tiešsaistes čatu un zināšanu bāzi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team