E-pasts ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem, veidot zīmola identitāti un palielināt zīmola atpazīstamību. Pareiza un labi izpildīta e-pasta mārketinga stratēģija var arī būtiski uzlabot jūsu uzņēmuma darbu.
Ir pierādīts, ka e-pasta mārketings rada vairāk reklāmguvumu nekā visi pārējie mārketinga kanāli, un tas ir atbildīgs par 7% no visiem e-komercijas darījumiem. Turklāt saskaņā ar DMA datiem ir iespējams nopelnīt $42 no katra e-pasta mārketingā ieguldītā dolāra. Šī statistika pierāda, ka e-komercijas mārketings ir nepieciešams visiem e-komercijas uzņēmumiem.
Esam sagatavojuši ar piegādi un atgriešanu saistīto pēcpārdošanas e-pastu piemēru sarakstu, kas palīdzēs jums uzlabot pašreizējo stratēģiju. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kāda veida ziņas jūs varat nosūtīt saviem klientiem un kā informēt tos par dažādiem pasūtījumu apstrādes posmiem.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Piegādes paziņojuma e-pasts ir jānosūta, tiklīdz no jūsu noliktavas kurjers vai piegādes uzņēmums ir paņēmis fizisko produktu. Protams, šim procesam vajadzētu būt automatizētam.
Piegādes paziņojumu uzdevums ir informēt klientu par to, kas notiek ar pasūtījumu. Šim paziņojumam ir arī jāinformē saņēmējs par turpmākajiem piegādes procesa soļiem. Klientu informēšana par visiem šī procesa posmiem ietaupīs laiku, kas jūsu aģentiem citādi būs jātērē, atbildot uz klientu jautājumiem par savu pasūtījumu statusu.
E-pastiem par piegādi jābūt personalizētiem, tāpēc tajos ir jāiekļauj klienta vārds, uzvārds un adrese. Turklāt šajos e-pastos ir jāiekļauj pasūtījuma ID, piegādes uzņēmuma piešķirtais piegādes numurs, aprēķinātais piegādes laiks, kurjera kontaktinformācija un iespējamās atgriešanas iespējas. Tam būtu jāļauj klientam pārplānot piegādes datumus, ja tas ir iespējams. Piegādes paziņojuma e-pastā var būt iekļauta arī izsekošanas saite ar tiešsaistes atjauninājumiem.
Atgriešanas apstiprinājuma e-pastā, līdzīgi kā e-pastā par piegādi, būtu jāiekļauj:
Šāds ziņojums var arī informēt klientu par to, cik ilgi viņam būs jāgaida, lai saņemtu naudas atmaksu.
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem