Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • E-komercijas paziņojuma par piegādi un atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagataves

E-komercijas paziņojuma par piegādi un atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagataves

E-pasts ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem, veidot zīmola identitāti un palielināt zīmola atpazīstamību. Pareiza un labi izpildīta e-pasta mārketinga stratēģija var arī būtiski uzlabot jūsu uzņēmuma darbu.

Ir pierādīts, ka e-pasta mārketings rada vairāk reklāmguvumu nekā visi pārējie mārketinga kanāli, un tas ir atbildīgs par 7% no visiem e-komercijas darījumiem. Turklāt saskaņā ar DMA datiem ir iespējams nopelnīt $42 no katra e-pasta mārketingā ieguldītā dolāra. Šī statistika pierāda, ka e-komercijas mārketings ir nepieciešams visiem e-komercijas uzņēmumiem.

Esam sagatavojuši ar piegādi un atgriešanu saistīto pēcpārdošanas e-pastu piemēru sarakstu, kas palīdzēs jums uzlabot pašreizējo stratēģiju. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kāda veida ziņas jūs varat nosūtīt saviem klientiem un kā informēt tos par dažādiem pasūtījumu apstrādes posmiem.

e-pasta pakete

E-pasta ziņojumos pēc pirkuma izdarīšanas var būt šādi elementi:

  • Pieklājīgs lūgums sniegt atsauksmes par produktu ir nenovērtējamu zināšanu avots par klientu vēlmēm, uzskatiem un arī vilšanos.
  • Produkti, kas ir līdzīgi vai piemēroti tiem, kurus klients jau ir iegādājies
  • Īsa “Pateicības ziņa”, kas apliecina pateicību par viņu pirkumu.
  • Papildu informācija par produktu apkopi, lietošanas veidiem vai biežāk uzdotajiem jautājumiem.

E-komercijas piegādes paziņojumi un atpakaļ atgriešanas apstiprinājuma e-pasta temati

  • Jūsu paciņa pienāks 1-3 darbadienās
  • Paziņojums par nosūtīšanu
  • Pasūtījumu saņemsit no [e-veikala nosaukums] [dienā]
  • Pasūtījuma numurs: [numurs] nosūtīšanas apstiprinājums
  • [Produkta nosaukums] tiks nosūtīts jums šodien
  • Atgriešanas apstiprinājums
  • Mēs esam saņēmuši jūsu atmaksas pieprasījumu
  • Jūsu atgrieztais sūtījums uz [uzņēmuma nosaukums]
pasūtījuma piegādes apstiprinājuma e-pasts

E-komercijas paziņojums par piegādi un atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagatave

E-komercijas piegādes paziņojuma e-pasta sagatave Nr.1

Dear [customer’s name],

Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:

INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]

DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]

Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:

Hassle-free returns

If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.

Button: [Return the package]

Best,
Customer Service at [company’s name]

Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.

E-komercijas piegādes paziņojuma e-pasta sagatave Nr.2

Hi [customer’s name],

Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].

You can pick it up at [collection point address] before [date].

All the best,
[Company]

E-komercijas atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagatave Nr.1

Hello [customer’s name]

We have received your return request. Thank you for the information!

You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.

As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.

Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]

Regards,
The [company’s name] Team

E-komercijas atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagatave Nr.2

RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!

Hi [customer’s name]

We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–

The package contained the following items:

Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]

——————————————————–

The refund will be added to your account within the next [X] business days.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta e-pasts ar piegādes paziņojumu?

Piegādes paziņojuma e-pasts ir jānosūta, tiklīdz no jūsu noliktavas kurjers vai piegādes uzņēmums ir paņēmis fizisko produktu. Protams, šim procesam vajadzētu būt automatizētam.

Piegādes paziņojumu uzdevums ir informēt klientu par to, kas notiek ar pasūtījumu. Šim paziņojumam ir arī jāinformē saņēmējs par turpmākajiem piegādes procesa soļiem. Klientu informēšana par visiem šī procesa posmiem ietaupīs laiku, kas jūsu aģentiem citādi būs jātērē, atbildot uz klientu jautājumiem par savu pasūtījumu statusu.

Kāda informācija būtu jāiekļauj e-pastā par piegādi?

E-pastiem par piegādi jābūt personalizētiem, tāpēc tajos ir jāiekļauj klienta vārds, uzvārds un adrese. Turklāt šajos e-pastos ir jāiekļauj pasūtījuma ID, piegādes uzņēmuma piešķirtais piegādes numurs, aprēķinātais piegādes laiks, kurjera kontaktinformācija un iespējamās atgriešanas iespējas. Tam būtu jāļauj klientam pārplānot piegādes datumus, ja tas ir iespējams. Piegādes paziņojuma e-pastā var būt iekļauta arī izsekošanas saite ar tiešsaistes atjauninājumiem.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Ir viegli personalizēt e-pasta sagatavaes tieši LiveAgent iekšienē

Kāda informācija būtu jāiekļauj atgriešanas apstiprinājuma e-pastā?

Atgriešanas apstiprinājuma e-pastā, līdzīgi kā e-pastā par piegādi, būtu jāiekļauj:

  • Saņēmēja vārds.
  • Pasūtījuma vai ID numurs.
  • Sūtījuma numurs.
  • Informācija par to, kurš kurjers ir atbildīgs par paciņas nogādāšanu atpakaļ veikalā.
  • Aptuvenais naudas atgriešanas datums.

Šāds ziņojums var arī informēt klientu par to, cik ilgi viņam būs jāgaida, lai saņemtu naudas atmaksu.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta e-pasts ar piegādes paziņojumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Piegādes paziņojuma e-pasts būtu jānosūta, kad kurjers vai piegādes uzņēmums no jūsu noliktavas fiziski ir paņēmis produktu. Acīmredzot šim procesam vajadzētu būt automatizētam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija būtu jāiekļauj e-pastā par piegādi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pastiem par piegādi būtu jābūt personalizētiem, tāpēc tajos jāiekļauj klienta vārds, uzvārds un adrese. Turklāt šajos e-pastos ir jāiekļauj pasūtījuma ID, piegādes uzņēmuma piešķirtais sūtījuma numurs, paredzētais piegādes laiks, kurjera kontaktinformācija un iespējamās atgriešanas iespējas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija būtu jāiekļauj atgriešanas apstiprinājuma e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atgriešanas apstiprinājuma e-pastā, līdzīgi kā e-pastā par piegādi, ir jāiekļauj: saņēmēja vārds, pasūtījuma numurs/ID, nosūtīšanas numurs, piegādes informācija, aptuvenais naudas atmaksas datums. Šāds ziņojums var arī informēt klientu par to, cik ilgi viņam būs jāgaida, lai saņemtu savu naudas atmaksu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju