Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • E-komercijas paziņojuma par piegādi un atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagataves

E-komercijas paziņojuma par piegādi un atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagataves

E-pasts ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem, veidot zīmola identitāti un palielināt zīmola atpazīstamību. Pareiza un labi izpildīta e-pasta mārketinga stratēģija var arī būtiski uzlabot jūsu uzņēmuma darbu.

Ir pierādīts, ka e-pasta mārketings rada vairāk reklāmguvumu nekā visi pārējie mārketinga kanāli, un tas ir atbildīgs par 7% no visiem e-komercijas darījumiem. Turklāt saskaņā ar DMA datiem ir iespējams nopelnīt $42 no katra e-pasta mārketingā ieguldītā dolāra. Šī statistika pierāda, ka e-komercijas mārketings ir nepieciešams visiem e-komercijas uzņēmumiem.

Esam sagatavojuši ar piegādi un atgriešanu saistīto e-pastu piemēru sarakstu, kas palīdzēs uzlabot pašreizējo stratēģiju. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kāda veida ziņojumus jūs varat nosūtīt saviem klientiem un kā informēt tos par dažādiem pasūtījumu apstrādes posmiem.

e-pasta pakete

E-pasta ziņojumos pēc pirkuma izdarīšanas var būt šādi elementi:

  • Pieklājīgs lūgums sniegt atsauksmes par produktu, kas ir nenovērtējamu zināšanu avots par klientu vēlmēm, uzskatiem un arī vilšanās gadījumiem.
  • Produkti, kas ir līdzīgi vai piemēroti tiem, kurus klients jau ir iegādājies
  • Īss “Palteicamies par ziņu”, kas apliecina pateicību par veikto pirkumu.
  • Papildu informācija par produktu apkopi, lietošanas veidiem vai biežāk uzdotajiem jautājumiem.

E-komercijas piegādes paziņojumi un atpakaļ atgriešanas apstiprinājuma e-pasta temati

  • Jūsu paciņa pienāks 1-3 darbadienās
  • Paziņojums par nosūtīšanu
  • Pasūtījumu saņemsit no [e-veikala nosaukums] [dienā]
  • Pasūtījuma numurs: [numurs] nosūtīšanas apstiprinājums
  • [Produkta nosaukums] tiks nosūtīts jums šodien
  • Atgriešanas apstiprinājums
  • Mēs esam saņēmuši jūsu atmaksas pieprasījumu
  • Jūsu atgrieztais sūtījums uz [uzņēmuma nosaukums]
pasūtījuma piegādes apstiprinājuma e-pasts

E-komercijas paziņojums par piegādi un atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagatave

E-komercijas piegādes paziņojuma e-pasta sagatave Nr.1

E-komercijas piegādes paziņojuma e-pasta sagatave Nr.2

E-komercijas atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagatave Nr.1

E-komercijas atgriešanas apstiprinājuma e-pasta sagatave Nr.2

Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta e-pasts ar piegādes paziņojumu?

Piegādes paziņojuma e-pasts ir jānosūta, tiklīdz kurjers vai piegādes uzņēmums no jūsu noliktavas fiziski ir paņēmis produktu. Acīmredzot šim procesam vajadzētu būt automatizētam.

Piegādes paziņojumu uzdevums ir informēt klientu par to, kas notiek ar pasūtījumu. Šim ziņojumam ir arī jāinformē saņēmējs par turpmākajiem sūtīšanas procesa soļiem. Klientu informēšana par visiem šī procesa posmiem ietaupīs laiku, kas jūsu aģentiem citādi būtu jātērē, atbildot uz klientu jautājumiem par pasūtījumu statusu.

Kāda informācija būtu jāiekļauj e-pastā par piegādi?

E-pastiem par piegādi jābūt personalizētiem, tāpēc tajos ir jāiekļauj klienta vārds, uzvārds un adrese. Turklāt šajos e-pastos ir jāiekļauj pasūtījuma ID, piegādes uzņēmuma piešķirtais piegādes numurs, aprēķinātais piegādes laiks, kurjera kontaktinformācija un iespējamās atgriešanas iespējas. Tam būtu jāļauj klientam pārplānot piegādes datumus, ja tas ir iespējams. Piegādes paziņojuma e-pastā var būt iekļauta arī izsekošanas saite ar tiešsaistes atjauninājumiem.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Ir viegli personalizēt e-pasta sagatavaes tieši LiveAgent iekšienē

Kāda informācija būtu jāiekļauj atgriešanas apstiprinājuma e-pastā?

Atgriešanas apstiprinājuma e-pastā, līdzīgi kā e-pastā par piegādi, būtu jāiekļauj:

  • Saņēmēja vārds.
  • Pasūtījuma vai ID numurs.
  • Sūtījuma numurs.
  • Informācija par to, kurš kurjers ir atbildīgs par paciņas nogādāšanu atpakaļ veikalā.
  • Aptuvenais naudas atgriešanas datums.

Šāds ziņojums var arī informēt klientu par to, cik ilgi viņam būs jāgaida, lai saņemtu naudas atmaksu.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta e-pasts ar piegādes paziņojumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Piegādes paziņojuma e-pasts būtu jānosūta, kad kurjers vai piegādes uzņēmums no jūsu noliktavas fiziski ir paņēmis produktu. Acīmredzot šim procesam vajadzētu būt automatizētam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija būtu jāiekļauj e-pastā par piegādi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pastiem par piegādi būtu jābūt personalizētiem, tāpēc tajos jāiekļauj klienta vārds, uzvārds un adrese. Turklāt šajos e-pastos ir jāiekļauj pasūtījuma ID, piegādes uzņēmuma piešķirtais sūtījuma numurs, paredzētais piegādes laiks, kurjera kontaktinformācija un iespējamās atgriešanas iespējas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija būtu jāiekļauj atgriešanas apstiprinājuma e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atgriešanas apstiprinājuma e-pastā, līdzīgi kā e-pastā par piegādi, ir jāiekļauj: saņēmēja vārds, pasūtījuma numurs/ID, nosūtīšanas numurs, piegādes informācija, aptuvenais naudas atmaksas datums. Šāds ziņojums var arī informēt klientu par to, cik ilgi viņam būs jāgaida, lai saņemtu savu naudas atmaksu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju