E-pasti par piegādi un atgriešanas apstiprinājumiem ir svarīgs mārketinga instruments. Rakstā apskatīti ieteikumi un sagataves, kā personalizēt un uzlabot e-pasta satura informāciju. Minētas arī statistikas un padomi, kā uzlabot abonentu bāzi un paaugstināt mārketinga metrikas. Raksts arī atklāj produktu jauninājumu e-pasta sagatavju veidus un atgādinājumu e-pastu sagataves, kas palīdz veidot veiksmīgu mārketinga stratēģiju.
E-pasts ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem, veidot zīmola identitāti un palielināt zīmola atpazīstamību. Pareiza un labi izpildīta e-pasta mārketinga stratēģija var arī būtiski uzlabot jūsu uzņēmuma darbu.
Ir pierādīts, ka e-pasta mārketings rada vairāk reklāmguvumu nekā visi pārējie mārketinga kanāli, un tas ir atbildīgs par 7% no visiem e-komercijas darījumiem. Turklāt saskaņā ar DMA datiem ir iespējams nopelnīt $42 no katra e-pasta mārketingā ieguldītā dolāra. Šī statistika pierāda, ka e-komercijas mārketings ir nepieciešams visiem e-komercijas uzņēmumiem.
Esam sagatavojuši ar piegādi un atgriešanu saistīto pēcpārdošanas e-pastu piemēru sarakstu, kas palīdzēs jums uzlabot pašreizējo stratēģiju. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kāda veida ziņas jūs varat nosūtīt saviem klientiem un kā informēt tos par dažādiem pasūtījumu apstrādes posmiem.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Piegādes paziņojuma e-pasts būtu jānosūta, tiklīdz no jūsu noliktavas kurjers vai piegādes uzņēmums fizisko produktu ir paņēmis. Protams, šim procesam vajadzētu būt automatizētam.
Piegādes paziņojumu uzdevums ir informēt klientu par to, kas notiek ar pasūtījumu. Šim paziņojumam ir arī jāinformē saņēmējs par turpmākajiem piegādes procesa soļiem. Klientu informēšana par visiem šī procesa posmiem ietaupīs laiku, kas jūsu aģentiem citādi būs jātērē, atbildot uz klientu jautājumiem par savu pasūtījumu statusu.
E-pastiem par piegādi jābūt personalizētiem, tāpēc tajos ir jāiekļauj klienta vārds, uzvārds un adrese. Turklāt šajos e-pastos ir jāiekļauj pasūtījuma ID, piegādes uzņēmuma piešķirtais piegādes numurs, aprēķinātais piegādes laiks, kurjera kontaktinformācija un iespējamās atgriešanas iespējas. Tam būtu jāļauj klientam pārplānot piegādes datumus, ja tas ir iespējams. Piegādes paziņojuma e-pastā var būt iekļauta arī izsekošanas saite ar tiešsaistes atjauninājumiem.
Atgriešanas apstiprinājuma e-pastā, līdzīgi kā e-pastā par piegādi, būtu jāiekļauj:
Šāds ziņojums var arī informēt klientu par to, cik ilgi viņam būs jāgaida, lai saņemtu naudas atmaksu.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves
Pieprasiet gadījuma izpētes apstiprinājumu un uzdodiet īstos jautājumus, lai izveidotu gadījuma izpēti, kas jūsu vietnes apmeklētājus pārvērtīs par apmierinātiem klientiem.
Šajā tekstā aprakstīti vairāki klientu atbalsta un mārketinga e-pasta sagatavju paraugi, kas var tikt pielāgoti uzņēmumu vajadzībām. Tajā ir iekļautas e-pasta sagataves atsauksmju un produktu pieprasījumiem, kā arī proaktīvas čata sagataves. Turklāt ir aprakstītas sociālo mediju atbildes un sūdzību apstrāde, palīdzības dienesta un pasūtījuma apstiprināšanas sagataves, kā arī ledus salaušanas un lojalitātes programmas e-pasta veidnes.
E-pasta sagataves nosūtīšanai pēc pasākuma
The article discusses the importance of using reminder emails and prepared messages in email marketing campaigns. It also highlights the value of providing quality customer support through options such as live chat. The use of effective email marketing strategies can improve a company's operations and generate more advertising revenue. The article suggests that entrepreneurs interested in the most efficient email marketing solutions should consider popularizing recommendation email templates and online seminars. Additionally, the article mentions available software solutions to support various aspects of customer service.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team