Kāda ir pielāgošanas definīcija?
Pielāgošana nozīmē kaut kā mainīšanu atbilstoši konkrētajai vajadzībai. Mēs mainām un modificējam produktus vai pakalpojumus atbilstoši savām personiskajām un biznesa vajadzībām, ja šāda pielāgošana ir pieejama. Un, mēs sagaidām, ka tā būs pieejama. Mēs vēlamies pielāgot, lai mēs varētu būt konstruktīvāki un unikālāki.
Personalizēšanas un pielāgošanas tēma ir plaša, ja runa ir par klientu apkalpošanu. Lai gan šie jādzieni ir līdzīgi, tomēr ir dažas atšķirības, kas tos atšķir.

Klientu atbalsta programmā jūs katru dienu saskaraties ar individuālām vajadzībām. Lai ieraudzītu kopbildi, klientu aprūpes pārstāvjiem ir jāzina par klientu kas vairāk. Tikai tad viņi varēs piedāvāt individualizētu aprūpi. Praktiska un uzmanīga atbilde prasa ne tikai uz datus, bet arī apkalpošanu vairākos kanālos, lai varētu sazināties, izmantojot klienta izvēlēto platformu.
Jūs vēlaties ļaut klientam izvēlēties saziņas saskarni. Klienta izvēlēta kanāla izmantošanu arī var uzskatīt par pielāgošanu. Turklāt, ja jums ir klienti no dažādām valstīm un reģioniem, viņi augstu novērtētu valodas izvēles iespēju saziņai. Lieki teikt, ka tēmas, čata un zvana pogu arī varat pielāgot.

Tā kā katrs uzņēmums ir atšķirīgs, varat izmantot tādus adaptīvus pielāgojumus, kas atbilst uzņēmuma vajadzībai. Izmantojot adaptīvo pielāgošanu, varat atlasīt un izmantot tos atribūtus, kas atbilst jūsu klientu vajadzībām. Jūs vēlaties piedāvāt pielāgotus pakalpojumus un atbalstu dažādās platformās. Neatkarīgi no tā, vai tas ir palīdzības dienests, zvanu centrs vai tiešsaistes čata pakalpojums, mērķis ir nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu un nevis standarta, bet individualizētu uzmanību. Labs CRM un efektīva informācijas apstrāde palīdzēs jums to izdarīt.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently asked questions
Kāpēc uzņēmumi pielāgo produktus?
Uzņēmumi pielāgo produktus, jo vēlas klientiem piedāvāt individuālu pieeju un uzmanību. Viņi atzīst, ka kvalitatīva klientu apkalpošana prasa individuālu un pielāgotu pieeju.
Kā es varu pielģot savu uzņēmumu?
Varat pielāgot savu uzņēmumu, pielāgojot produktu vai pakalpojumu mērķauditorijai, ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, demogrāfiskajiem vai citiem jūsu izvēlētajiem kritērijiem. Turklāt uzņēmumi var pielāgoties, piedāvājot klientiem īpašas izvēles iespējas.
Expert note
Pielāgošana ir svarīga, lai nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Uzņēmumi pielāgo savus produktus, lai nodrošinātu individuālu pieeju un uzmanību klientiem.

SaaS produktu iepazīstināšanas paraugi
Klienta vērtības piedāvājums ir svarīgs produktu mārketinga stūrakmens, bet pētījumos atklājās, ka mārketinga speciālisti maz uzmanības pievērš tam. Laba klātbūtne SaaS un programmatūras apskatu mājaslapās palīdz iegūt jaunus un saglabāt esošos klientus, un apmierināti klienti ir lojālāki. Klientu apmierinātības programmatūra ir viena no iespējām uzlabot klientu apkalpošanu un veicināt apmierinātu klientu skaitu.
Personalizācija un Pielāgošana
Teksts runā par klientu apkalpošanu un personificēšanu, izmantojot digitālo tehnoloģiju rīkus un saziņas vadības programmatūru. Empātija ir svarīga klientu neapmierinātības samazināšanai, bet abas pieejas var radīt vērtību klientiem. Nepieciešams izprast klientu vajadzības, lai piedāvātu personalizētus pakalpojumus un veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem.
Teksts sniedz informāciju par klientu apkalpošanas uzņēmumiem un to svarību, kā arī par to, kā efektīvi nodrošināt klientu atbalstu, izmantojot rīkus un apmācības. Piedāvājums, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu atbalstu. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos ar labām komunikācijas prasmēm. Klientu portāli palīdz samazināt atbalsta pieprasījuma skaitu.