Kāda ir pielāgošanas definīcija?
Pielāgošana nozīmē kaut kā mainīšanu atbilstoši konkrētajai vajadzībai. Mēs mainām un modificējam produktus vai pakalpojumus atbilstoši savām personiskajām un biznesa vajadzībām, ja šāda pielāgošana ir pieejama. Un, mēs sagaidām, ka tā būs pieejama. Mēs vēlamies pielāgot, lai mēs varētu būt konstruktīvāki un unikālāki.
Personalizēšanas un pielāgošanas tēma ir plaša, ja runa ir par klientu apkalpošanu. Lai gan šie jādzieni ir līdzīgi, tomēr ir dažas atšķirības, kas tos atšķir.
Klientu atbalsta programmā jūs katru dienu saskaraties ar individuālām vajadzībām. Lai ieraudzītu kopbildi, klientu aprūpes pārstāvjiem ir jāzina par klientu kas vairāk. Tikai tad viņi varēs piedāvāt individualizētu aprūpi. Praktiska un uzmanīga atbilde prasa ne tikai uz datus, bet arī apkalpošanu vairākos kanālos, lai varētu sazināties, izmantojot klienta izvēlēto platformu.
Jūs vēlaties ļaut klientam izvēlēties saziņas saskarni. Klienta izvēlēta kanāla izmantošanu arī var uzskatīt par pielāgošanu. Turklāt, ja jums ir klienti no dažādām valstīm un reģioniem, viņi augstu novērtētu valodas izvēles iespēju saziņai. Lieki teikt, ka tēmas, čata un zvana pogu arī varat pielāgot.
Tā kā katrs uzņēmums ir atšķirīgs, varat izmantot tādus adaptīvus pielāgojumus, kas atbilst uzņēmuma vajadzībai. Izmantojot adaptīvo pielāgošanu, varat atlasīt un izmantot tos atribūtus, kas atbilst jūsu klientu vajadzībām. Jūs vēlaties piedāvāt pielāgotus pakalpojumus un atbalstu dažādās platformās. Neatkarīgi no tā, vai tas ir palīdzības dienests, zvanu centrs vai tiešsaistes čata pakalpojums, mērķis ir nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu un nevis standarta, bet individualizētu uzmanību. Labs CRM un efektīva informācijas apstrāde palīdzēs jums to izdarīt.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kāpēc uzņēmumi pielāgo produktus?
Uzņēmumi pielāgo produktus, jo vēlas klientiem piedāvāt individuālu pieeju un uzmanību. Viņi atzīst, ka kvalitatīva klientu apkalpošana prasa individuālu un pielāgotu pieeju.
Kā es varu pielģot savu uzņēmumu?
Varat pielāgot savu uzņēmumu, pielāgojot produktu vai pakalpojumu mērķauditorijai, ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, demogrāfiskajiem vai citiem jūsu izvēlētajiem kritērijiem. Turklāt uzņēmumi var pielāgoties, piedāvājot klientiem īpašas izvēles iespējas.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Tekstā apskatīti dažādi rīki un mācību līdzekļi, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas prasmes, tai skaitā produktu un pakalpojumu zināšanu bāzes, klientu saziņas apmācības un mērķu uzstādīšanas darblapas. Jāmeklē pozitīvas un negatīvas atsauksmes un ieteikumi, kā uzlabot saikni ar klientiem, un novērtēt mijiedarbību ar klientiem un darbinieku zināšanas. Standartu kontrolsaraksti palīdz uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti.
Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts
LiveAgent ir klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības programmatūra ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Tā piedāvā integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un video tērzēšanu. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas. 2020. gadā tā ieguva pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem
Tekstā ir runāts par klientu vērtību, zināšanu bāzes nozīmi un risinājumiem klientu atbalstam. Tiek apgalvots, ka klientu vērtības piedāvājumi var uzņēmumam nodrošināt priekšrocības, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Turklāt teksts sniedz informāciju par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, kā arī iesaka piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu un nodrošināt saīsinātu aptauju. Teksts arī piemin LiveAgent izveidi un reģistrācijas procesu.