Pielāgošana

Kāda ir pielāgošanas definīcija?

Pielāgošana nozīmē kaut kā mainīšanu atbilstoši konkrētajai vajadzībai. Mēs mainām un modificējam produktus vai pakalpojumus atbilstoši savām personiskajām un biznesa vajadzībām, ja šāda pielāgošana ir pieejama. Un, mēs sagaidām, ka tā būs pieejama. Mēs vēlamies pielāgot, lai mēs varētu būt konstruktīvāki un unikālāki.

Personalizēšanas un pielāgošanas tēma ir plaša, ja runa ir par klientu apkalpošanu. Lai gan šie jādzieni ir līdzīgi, tomēr ir dažas atšķirības, kas tos atšķir.

Pielāgojiet čata pogu klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent

Klientu atbalsta programmā jūs katru dienu saskaraties ar individuālām vajadzībām. Lai ieraudzītu kopbildi, klientu aprūpes pārstāvjiem ir jāzina par klientu kas vairāk. Tikai tad viņi varēs piedāvāt individualizētu aprūpi. Praktiska un uzmanīga atbilde prasa ne tikai uz datus, bet arī apkalpošanu vairākos kanālos, lai varētu sazināties, izmantojot klienta izvēlēto platformu.

Jūs vēlaties ļaut klientam izvēlēties saziņas saskarni. Klienta izvēlēta kanāla izmantošanu arī var uzskatīt par pielāgošanu. Turklāt, ja jums ir klienti no dažādām valstīm un reģioniem, viņi augstu novērtētu valodas izvēles iespēju saziņai. Lieki teikt, ka tēmas, čata un zvana pogu arī varat pielāgot.

LiveAgent foruma programmatūras pielāgošana
LiveAgent foruma programmatūras pielāgošana

Tā kā katrs uzņēmums ir atšķirīgs, varat izmantot tādus adaptīvus pielāgojumus, kas atbilst uzņēmuma vajadzībai. Izmantojot adaptīvo pielāgošanu, varat atlasīt un izmantot tos atribūtus, kas atbilst jūsu klientu vajadzībām. Jūs vēlaties piedāvāt pielāgotus pakalpojumus un atbalstu dažādās platformās. Neatkarīgi no tā, vai tas ir palīdzības dienests, zvanu centrs vai tiešsaistes čata pakalpojums, mērķis ir nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu un nevis standarta, bet individualizētu uzmanību. Labs CRM un efektīva informācijas apstrāde palīdzēs jums to izdarīt.

Customize your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kāpēc uzņēmumi pielāgo produktus?

Uzņēmumi pielāgo produktus, jo vēlas klientiem piedāvāt individuālu pieeju un uzmanību. Viņi atzīst, ka kvalitatīva klientu apkalpošana prasa individuālu un pielāgotu pieeju.

Kā es varu pielģot savu uzņēmumu?

Varat pielāgot savu uzņēmumu, pielāgojot produktu vai pakalpojumu mērķauditorijai, ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, demogrāfiskajiem vai citiem jūsu izvēlētajiem kritērijiem. Turklāt uzņēmumi var pielāgoties, piedāvājot klientiem īpašas izvēles iespējas.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju