Reģistrējoties jaunumu biļetenam, svarīgi ir izmantot efektīvas e-pasta sagataves, kas pamudina lietotāju kļūt par abonentu. Rakstā doti padomi, kā pievērst uzmanību un veidot uzticību, izmantot sveiciena e-pastu kā pirmo iespaidu un dalīties ar papildu saturu. Tiek minēti arī citi informatīvie un obligāti izlasāmi e-pasta veidi, lai efektīvi informētu klientus un uzturētu labas attiecības. Raksts latviešu valodā.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Ja kāds abonē jūsu jaunumu biļetenus, kas tiks regulāri sūtīti uz iesūtni, adresāts izrāda lielu uzticību jūsu uzņēmumam. Šis jaunais abonents uzņemas saistības, pamatojoties uz iepriekšējo pieredzi ar jūsu zīmolu vai uzņēmumu un saturu, ar kuru tas jau ir iepazinies.
Jums vajadzētu maksimāli izmantot pozitīvo noskaņojumu, kas pamudināja konkrētu lietotāju kļūt par jūsu biļetena abonentu. Tas ir tieši tāpat kā nepieciešamība izmantot labo sajūtu, kāda topošajam klientam parasti ir pirms pirkuma veikšanas un kļūšanas par pilntiesīgu klientu. Viens no labākajiem veidiem, kā izmantot šo iespēju, ir nosūtīt uz klientu orientētu reģistrācijas e-pastu, kas izceltos pārpildītajās iesūtnēs ar atzinīgu un personalizētu ziņu, vienlaikus sniedzot adresātam pievienoto vērtību.
Reģistrācija jaunum biļetena e-pastam ir sveiciena ziņa, ko nosūtāt jaunajiem abonentiem. Tā ir pirmā saziņa, kas jums būs ar lietotāju, kad viņi sāks savas jaunās attiecības ar jūsu uzņēmumu, kas šajā gadījumā nozīmē regulāri saņemt saturu pa e-pastu. E-pasta piesaistīšana, lai veicinātu šīs attiecības, ir efektīva mārketinga stratēģija, kas var veidot uzticību zīmolam, sniedzot papildu informāciju un pievienoto vērtību.
Atšķirībā no citiem sveiciena ziņojumiem, reģistrēšanās jaunumu biļetena e-pastiem nav pats pirmais iespaids, kas rodas lietotājam, jo viņš jau ir iepazinies ar jūsu saturu pirms lēmuma pieņemšanas par abonēšanu. Šo e-pastu mērķis ir izveidot saikni starp jūsu uzņēmumu un biļetenu saņēmēju, kas ir vairāk vai mazāk tāds pats kā jebkura cita iepazīšanās e-pasta veids.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Uzņēmumi noteikti var palielināt klikšķu skaitu, nosūtot e-pastus no konkrētas personas, nevis tikai vispārīgu uzņēmuma e-pastu. Turklāt e-pasti, kas tiek personalizēti un adresēti adresātam pēc vārda, var palielināt lojalitāti, uzticību un iesaistīšanos.
Sveiciena e-pastiem var būt daudz augstāks atvēršanas līmenis. Kā tādus sveiciena e-pastus var izmantot, lai ilgtermiņā gūtu lielākus ieņēmumus nekā ar citiem reklāmas e-pastiem (nodrošinot vērtīgu saturu, kas piesaista saņēmējus).
Pirmkārt, tā kā sveiciena e-pasts var būt pirmā saziņa, ko jauns abonents saņem no uzņēmuma, tam jāizrāda pateicība adresātam, lai radītu labu pirmo iespaidu. Vienkāršs “paldies” var dziļi iespaidot uzticības un lojalitātes veidošanu, kas, cerams, pāraugs ilgās un laimīgās klienta-uzņēmuma attiecībās.
Šajā brīdī Jūs varat pastāstīt arī par dažiem saviem produktiem vai pakalpojumiem, lai nodalītu savus abonentus tajos, kam rūp tikai jūsu jaunumu biļeteni, un tajos, kuri būtu ieinteresēti plašākā saturā un jūs atbilstoši segmentētu savu datu bāzi.
Visbeidzot, varat piedāvāt papildmateriālus, lai novirzītu savus abonentus uz produktu iegādi.
Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Kā atbildēt uz klienta pieprasījumu
Efektīva klientu apkalpošana ir būtiska uzņēmuma reputācijai un izaugsmē. Sliktas apkalpošanas rezultātā ASV uzņēmumi zaudē aptuveni $41 miljardu gadā. Labāka apkalpošana var veicināt klientu apmierinātību un ieņēmumu pieaugumu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem