Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Reģistrācijas jaunumu biļetenam e-pasta sagataves

Reģistrācijas jaunumu biļetenam e-pasta sagataves

Ja kāds abonē jūsu jaunumu biļetenus, kas tiks regulāri sūtīti uz iesūtni, adresāts izrāda lielu uzticību jūsu uzņēmumam. Šis jaunais abonents uzņemas saistības, pamatojoties uz iepriekšējo pieredzi ar jūsu zīmolu vai uzņēmumu un saturu, ar kuru tas jau ir iepazinies.

Jums vajadzētu maksimāli izmantot pozitīvo noskaņojumu, kas pamudināja konkrētu lietotāju kļūt par jūsu biļetena abonentu. Tas ir tieši tāpat kā nepieciešamība izmantot labo sajūtu, kāda topošajam klientam parasti ir pirms pirkuma veikšanas un kļūšanas par pilntiesīgu klientu. Viens no labākajiem veidiem, kā izmantot šo iespēju, ir nosūtīt uz klientu orientētu reģistrācijas e-pastu, kas izceltos pārpildītajās iesūtnēs ar atzinīgu un personalizētu ziņu, vienlaikus sniedzot adresātam pievienoto vērtību.

McEvoy Ranch jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasts
Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasts no McEvoy Ranch

Kas īsti ir jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasts?

Reģistrācija jaunum biļetena e-pastam ir sveiciena ziņa, ko nosūtāt jaunajiem abonentiem. Tā ir pirmā saziņa, kas jums būs ar lietotāju, kad viņi sāks savas jaunās attiecības ar jūsu uzņēmumu, kas šajā gadījumā nozīmē regulāri saņemt saturu pa e-pastu. E-pasta piesaistīšana, lai veicinātu šīs attiecības, ir efektīva mārketinga stratēģija, kas var veidot uzticību zīmolam, sniedzot papildu informāciju un pievienoto vērtību.

Atšķirībā no citiem sveiciena ziņojumiem, reģistrēšanās jaunumu biļetena e-pastiem nav pats pirmais iespaids, kas rodas lietotājam, jo viņš jau ir iepazinies ar jūsu saturu pirms lēmuma pieņemšanas par abonēšanu. Šo e-pastu mērķis ir izveidot saikni starp jūsu uzņēmumu un biļetenu saņēmēju, kas ir vairāk vai mazāk tāds pats kā jebkura cita iepazīšanās e-pasta veids.

&Other Stories jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasts
&Other Stories jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasts

Biļetena reģistrēšanās e-pasta temata rindiņas

  • Sveiki, jūs esat parakstījušies
  • Esiet sveicināts jaunumu biļetenā [nosaukums]!
  • Atveriet jūsu pieprasīto [saturs]
  • Tagad, kad esat abonējis…
  • Jūs esat veiksmīgi abonējis [biļetenu]
  • [Uzņēmuma] jaunumu biļetena abonentus interesē arī…

Reģistrācijas jaunumu biļetenam e-pasta sagataves

Reģistrācijas jaunumu biļetenam e-pasta sagatave 1 – personīgs sveiciens

Reģistrācijas jaunumu biļetenam e-pasta sagatave 2 – saturs apmaiņā pret abonēšanu

Reģistrācijas jaunumu biļetenam e-pasta sagatave 3 – papildus satura reklamēšana

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai visiem biļetenu reģistrēšanās e-pastiem būtu jātiek personalizētiem?

Uzņēmumi noteikti var palielināt klikšķu skaitu, nosūtot e-pastus no konkrētas personas, nevis tikai vispārīgu uzņēmuma e-pastu. Turklāt e-pasti, kas tiek personalizēti un adresēti adresātam pēc vārda, var palielināt lojalitāti, uzticību un iesaistīšanos.

Kādas ir priekšrocības, nosūtot biļetenu reģistrēšanās e-pastus?

Sveiciena e-pastiem var būt daudz augstāks atvēršanas līmenis. Kā tādus sveiciena e-pastus var izmantot, lai ilgtermiņā gūtu lielākus ieņēmumus nekā ar citiem reklāmas e-pastiem (nodrošinot vērtīgu saturu, kas piesaista saņēmējus).

Kas būtu jāsatur jaunumu biļetenu reģistrēšanās e-pastam?

Vispirms, tā kā sveiciena e-pasti būs pirmais paziņojums, ko jauns abonents saņem no uzņēmuma, tajos jāizsaka pateicība adresātam, lai radītu labu pirmo iespaidu. Vienkāršs “paldies” var iesākumā daudz dot uzticības un lojalitātes veidošanā, kas, cerams, pāraugs ilgās un apmierinātās klienta-uzņēmuma attiecības.

Šajā brīdī Jūs varat pastāstīt arī par dažiem saviem produktiem vai pakalpojumiem, lai nodalītu savus abonentus tajos, kam rūp tikai jūsu jaunumu biļeteni, un tajos, kuri būtu ieinteresēti plašākā saturā un jūs atbilstoši segmentētu savu datu bāzi.

Visbeidzot, varat piedāvāt papildmateriālus, lai novirzītu savus abonentus uz produktu iegādi.

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai visi jaunumu biļetenu reģistrēšanās e-pasta ziņojumi būtu personalizējami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uzņēmumi var palielināt klikšķu skaitu, nosūtot e-pastus no konkrētas personas, nevis tikai vispārīgu uzņēmuma e-pastu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir priekšrocības, nosūtot jaunumu biļetenu reģistrēšanās e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sveiciena e-pasta ziņojumiem var būt daudz augstāks atvēršanas līmenis. Turklāt sveiciena e-pastus var izmantot, lai gūtu lielākus ieņēmumus, nodrošinot vērtīgu saturu, kas piesaista saņēmējus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas būtu jāsatur jaunumu biļetenu reģistrēšanās e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vienkārša pateicība var ielikt būtisku pamatu uzticības un lojalitātes veidošanā. Varat arī sniegt ieskatu dažos savos produktos/pakalpojumos, lai atšķirtu abonentus.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju