Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiešsaistes tehniskais atbalsts

Kas ir klientu atsauksmju programmatūra?

Klientu atsauksmju programmatūra dažkārt tiek jaukta ar CRM programmatūru, bet tās kalpo dažādiem nolūkiem. CRM programmatūra ļauj apkopot klientu datus no vairākiem avotiem un pēc tam saglabāt, apstrādāt un analizēt šo informāciju. Tomēr, izmantojot klientu atsauksmju programmatūru, jūs varēsiet apkopot klientu domas un viedokļus par jūsu produktu, pakalpojumiem vai zīmolu kopumā.

Kā es varu piedāvāt tehnisko atbalstu?

Tiešsaistes tehnisko atbalstu var sniegt, izmantojot dažādus kanālus. Piemēram, e-pasts, tālruņa zvani vai tiešsaistes tehniskā atbalsta čats. Lai nodrošinātu lielisku tehnisko atbalstu, vairums uzņēmumu izmanto palīdzības dienesta programmatūru. Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, racionalizē saziņu ar klientiem un nodrošina uzlabotus rīkus tehniskā atbalsta aģentiem.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

No kā sastāv labākā tehniskā atbalsta programmatūra?

E-pasts

E-pasta sagataves

Katrs uzņēmums katru dienu saņem kaudzēm e-pastus. Izmantojot LiveAgent, tiešsaistes klientu atbalsta aģenti saņems e-pasta pieteikumus vienmērīgi sadalītus. Turklāt e-pasta sagataves var pielāgot efektīvai darbplūsmai ikreiz, kad saņemat jaunu e-pasta pieteikuma paziņojumu.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – E-pasts.

Tehniskā atbalsta Čats

Reāllaika čats

Arvien vairāk klientu izvēlas sazināties caur Tiešsaistes Čatu, lai ātrāk saņemtu atbildi. Mūsdienās ir daudz čata pogu ko lietot jūsu vietnē. Tad ar ko atšķiras LiveAgent Čats? Nu, pirmkārt, jūs varat redzēt, ko klients raksta pat pirms to nosūtījis. Tādējādi jūs varat iepriekš sagatavoties. Vai klientam ir nepieciešami kādi dokumenti, norādes? Pievienojiet dokumentu vai nosūtiet klientam saites. Jāpārvirza klients uz citu nodaļu? Ar LiveAgent tas ir viegli izdarāms!

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Čats.

Zvani

Zvanu Pārvirzīšana

Saņemat zvanus no klientiem pa tālruni un datoru vienlaikus? Liveagent var palīdzēt pārvirzīt zvanus uz citiem jūsu aģentu datoriem. Vairs nav jāpārslēdzas starp dažādām ierīcēm, rīkojieties ar zvaniem no vienota interfeisa.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Zvani.

Sociālie mediji

Facebook

Vai saņemat jautājumus/pieprasījumus par jūsu uzņēmuma produktiem/pakalpojumiem sociālajos medijos, piemēram, Facebook, Twitter vai Viber? Izmantojot LiveAgent, varat integrēt šīs SoMe platformas un būt pārliecināti, ka vienmēr turiet roku uz pulsa jebkurai problēmai vai sarežģījumam. Sasaiste ar savu auditoriju/klientiem ir svarīgāka nekā jebkad agrāk. Sekojiet un uzturiet savu SoMe stāstu ar LiveAgent.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Sociālie Mediji.

Forums

Forums

Forums ir lielisks veids, kā nodrošināt saviem klientiem vietu, kur tie var viens otram palīdzēt. Izmantojot LiveAgent, jūs varat ne tikai izveidot forumu, bet arī saņemt paziņojumus ikreiz, kad klienti tur ko publicē. Un tad varat nekavējoties kliedēt jebkādas bažas.

Ja vēlaties uzzināt ko vairāk, lasiet LiveAgent – Forums.

Kontaktformas

Kontaktformas

Ļoti bieži tiešsaistes klientu atbalsts saņem daudz surogātpasta. Viens veids, kā to novērst, ir nodrošināt klientus ar kontaktformām. Tādējādi jūsu klientu atbalsta (biznesa) e-pasts ir “paslēpts”. Turklāt jūs iegūstat vairāk informācijas par klientiem — atbilstošu informāciju, piemēram, vārdu, e-pastu, tālruņa numuru, un tas, savukārt, palīdz nodrošināt labāku apkalpošanu.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Kontaktformas.

Video zvani

Video čats

Klientu atbalsts tiešsaistē dažkārt var būt grūts. Iespēja parādīt vai vadīt klientu, izmantojot tiešsaistes videozvanus, var būt milzīga priekšrocība daudziem uzņēmumiem. Jums vairs nebūs problēmu izskaidrot klientiem tehniskas nianses, vienkārši kopīgojiet savu ekrānu un palīdziet klientam.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Video Zvani.

Atsauksmes

Atsauksmes un ieteikumi

Liveagent atsauksmju iespēja ir lielisks veids, kā noskaidrot jūsu klienta viedokli un bažas. Tas var vienkārši palīdzēt jums uzlabot darbu katru dienu. Pielāgojiet savu atsauksmju pogu programmā LiveAgent un kļūstiet labāki katru dienu!

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Atsauksmes.

Tiešsaistes tehniskais atbalsts LiveAgent

Interesē LiveAgent? Izmēģiniet 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju un iegūstiet saviem klientiem daudzkanālu pieredzi uzreiz!

Citi LiveAgent līdzekļi, kas uzlabo jūsu tiešsaistes tehnisko atbalstu:

Vai tehniskais atbalsts ir grūts?

Būt par tiešsaistes tehniskā atbalsta aģentu ir sarežģīts darbs, jo tam nepieciešams daudz pacietības un zināšanu. Turklāt tas bieži atkārtojas un netiek pietiekami novērtēts, jo klienti bieži vien mēdz būt nepieklājīgi un pārlieku prasīgi.

Kas vajadzīgs, lai kļūtu par tiešsaistes tehnisko atbalsta aģentu?

Tehniskā atbalsta pārstāvjiem jābūt plašām zināšanām par sniegto produktu un pakalpojumu tehniskajām specifikācijām. Turklāt tehniskā atbalsta aģentiem ir vajadzīgas aktīvas klausīšanās un cilvēcības prasmes. Viņiem jāspēj saprast, ko klients vēlas, un jāspēj pacietīgi virzīt viņu uz problēmas risinājumu.

Kādas prasmes ir nepieciešams tiešsaistes tehniskā atbalsta pārstāvim?

Tehniskā atbalsta aģentiem ir jābūt dziļai izpratnei par produktu, ko viņa uzņēmums pārdod, lai viņi varētu palīdzēt saviem klientiem atrisināt gan ar vienkāršus, gan sarežģītus jautājumus.

Kā jau minēts iepriekš, klientu pārstāvjiem ir nepieciešama arī aktīva klausīšanās un cilvēciskuma prasmes. Ir izdevīgi arī, ja tehnoloģiju atbalsta aģenti ir prot vairākas valodas. Tādējādi tie var sniegt atbalstu lielākam klientu skaitam vairāk nekā vienā valodā.

Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka aģentiem ir jāspēj rakstīt ātri un bez kļūdām. Ātrs drukas ātrums nodrošina to, ka klienti ātri saņem atbildes uz saviem jautājumiem. Tas nodrošina klientu apmierinātību un, savukārt, uzlabo noturēšanu un ieņēmumus.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

BUJ

Ko nozīmē termins tiešsaistes tehniskais atbalsts?

Tehniskais atbalsts ir pakalpojums, saskaņā ar kuru uzņēmumi sniedz palīdzību tehnoloģisko produktu lietotājiem - gan ierīcēm, piemēram, telefoniem vai datoriem, gan arī programmatūrai. To mērķis ir palīdzēt lietotājam atrisināt konkrētus sarežģījumus ar produktu.

& nbsp;

Kādas ir tiešsaistes tehniskā atbalsta iezīmes?

Tiešsaistes tehniskā atbalsta iespējas pirmām kārtām ir lieliska spēja atrisināt problēmas, atrast to cēloni un rast piemērotu risinājumu. Turklāt ļoti svarīgas ir komunikācijas prasmes, kas pieļauj individuālu un atbilstošu pieeju klientam. Svarīga ir arī elastība un neturēšanās pie ierastajiem paradumiem.

& nbsp;

Vai varat sniegt tiešsaistes tehnisko atbalstu, izmantojot LiveAgent?

Protams, varat sniegt tiešsaistes tehnisko atbalstu ar LiveAgent. Tas ļauj sazināties ar klientiem un nodrošina progresīvu rīku tehniskā atbalsta aģentiem. Jūs varat pārvaldīt visus saziņas kanālus vienuviet (e-pastu, tiešsaistes čatu, videočatu, sociālos medijus u.c.), varat izveidot klientu palīdzības centru un piekļūt atskaitēm un saziņas vēsturei.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju