Kas ir palīdzības centrs?
Palīdzības centrs (saukts arī par Zināšanu Bāzi/Klientu Portālu) ir vietne, ko uzņēmums izstrādā, lai palīdzētu saviem klientiem risināt problēmas, ar kurām tie saskaras.
Ja klientam rodas problēmas ar kādu produktu vai pakalpojumu, viņš apmeklē palīdzības centru, kurā ir panelis biežāk uzdotajiem jautājumiem (FAQ). Lielākā daļa klientu problēmu šeit tiek atrisinātas – tiek sniegta atbilde, kā atrisināt konkrēto problēmu. Protams, dažiem klientiem var būt problēmas, uz kurām viņi nevar atrast atbildes palīdzības centrā. Tādā gadījumā viņi zvana uz klientu servisu. Palīdzības centrā ir arī kontaktinformācijas paneļi, raksti par problēmām un atsauksmju formas.
Palīdzības centrs var būt izšķirošs faktors uzņēmumam, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, samazinātu klientu pieprasījumus un palielinātu klientu apmierinātību. Tomēr palīdzības centra izveide var šķist grūts uzdevums. Izmantojot biežāk uzdoto jautājumu programmatūru savai mājaslapai, uzņēmumi var viegli izveidot un pārvaldīt lietotājam draudzīgu un informatīvu palīdzības centru. Tas ļauj uzņēmumiem nodrošināt saviem klientiem ātrus, uzticamus un viegli pieejamus risinājumus viņu problēmām.
Uzziniet vairāk par LiveAgent Klientu portālu.
Frequently Asked Questions
Kāda ir palīdzības centra definīcija?
Palīdzības centrs parasti ir vietne, kas klientiem ļauj rast atbildes uz saviem jautājumiem. Atkarībā no uzņēmuma tas var ietvert zināšanu bāzi, problēmu atskaites formu, tiešsaistes atbalsta čatu, lietotāja rokasgrāmatas un rakstus.
Kāda ir palīdzības centra loma?
Palīdzības dienesta uzdevums ir sniegt atbildes klientiem, kuriem nepieciešams atbalsts. Tās var būt problēmas ar produktu vai pakalpojumu, detalizētu lietošanas norādījumu meklējums, vai arī ziņojums par kļūdu vai sūdzība par sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī vēlme uzzināt vairāk par konkrētiem produktiem, lai veiksmīgāk tos lietotu.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības centru?
Liveagent piedāvā veidot palīdzības centru. Tas ir iebūvēts LiveAgent un diezgan viegli lietojams. Veidojot kontu, ir instrukcijas, kas palīdzēs apgūt palīdzības centra darbības. Noklikšķinot uz Zināšanu Bāze, var vienkārši sākt tās izveidi. Varat pievienot kategorijas, rakstus, biežāk uzdotos jautājumus vai forumu.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs
Teksts dod ieteikumus digitālā mārketinga veiksmīgai rīcībai, izmantojot personalizētus e-pastus, kuponu piedāvājumus un lojalitātes programmas. Rakstā ir aprakstīts LiveAgent, kas piedāvā klientu apkalpošanas risinājumus, iekļaujot VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un datu migrāciju. Teksts sniedz atsauksmju apkopošanas ieteikumus un informāciju par piesaistošu aptauju sagatavēm.