Kas ir palīdzības centrs?
Palīdzības centrs (saukts arī par Zināšanu Bāzi/Klientu Portālu) ir vietne, ko uzņēmums izstrādā, lai palīdzētu saviem klientiem risināt problēmas, ar kurām tie saskaras.
Ja klientam rodas problēmas ar kādu produktu vai pakalpojumu, viņš apmeklē palīdzības centru, kurā ir panelis biežāk uzdotajiem jautājumiem (FAQ). Lielākā daļa klientu problēmu šeit tiek atrisinātas – tiek sniegta atbilde, kā atrisināt konkrēto problēmu. Protams, dažiem klientiem var būt problēmas, uz kurām viņi nevar atrast atbildes palīdzības centrā. Tādā gadījumā viņi zvana uz klientu servisu. Palīdzības centrā ir arī kontaktinformācijas paneļi, raksti par problēmām un atsauksmju formas.
Uzziniet vairāk par Klientu Portālu LiveAgent.
Frequently asked questions
Kāda ir palīdzības centra definīcija?
Palīdzības centrs parasti ir vietne, kas klientiem ļauj rast atbildes uz saviem jautājumiem. Atkarībā no uzņēmuma tas var ietvert zināšanu bāzi, problēmu atskaites formu, tiešsaistes atbalsta čatu, lietotāja rokasgrāmatas un rakstus.
Kāda ir palīdzības centra loma?
Palīdzības dienesta uzdevums ir sniegt atbildes klientiem, kuriem nepieciešams atbalsts. Tās var būt problēmas ar produktu vai pakalpojumu, detalizētu lietošanas norādījumu meklējums, vai arī ziņojums par kļūdu vai sūdzība par sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī vēlme uzzināt vairāk par konkrētiem produktiem, lai veiksmīgāk tos lietotu.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības centru?
Liveagent piedāvā veidot palīdzības centru. Tas ir iebūvēts LiveAgent un diezgan viegli lietojams. Veidojot kontu, ir instrukcijas, kas palīdzēs apgūt palīdzības centra darbības. Noklikšķinot uz Zināšanu Bāze, var vienkārši sākt tās izveidi. Varat pievienot kategorijas, rakstus, biežāk uzdotos jautājumus vai forumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzkanālu tehnisko atbalstu, integrējot e-pastus, zvanus un sociālos medijus. Tas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti un nodrošina 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu. LiveAgent ir saistīts ar uzņēmuma VoIP partneru programmu un piedāvā bezmaksas demonstrāciju. Uzņēmums piedāvā dažādas programmatūras, piemēram, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra sistēmas.
LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādus risinājumus, ieskaitot VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un partneru programmu ar dažādām balvām un sertifikātiem. Tiek piedāvāti radoši amatu nosaukumi klientu atbalsta nodaļā, lai nodrošinātu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Produktu var izmēģināt bez maksas, un uzņēmums uzsver drošību un privātumu.
LiveAgent piedāvā klientiem klientu apkalpošanas programmatūru ar automatizāciju un atbalstu. Uzņēmums nodrošina arī citus pakalpojumus un integrācijas, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. LiveAgent strādā arī ar VoIP tālruņa sistēmām un piedāvā klientiem dažādu veidu programmatūru, tostarp sūdzību pārvaldības sistēmu. Pieejama arī atbalsta un zināšanu bāze, kā arī datu migrācija.