Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības centrs

Kas ir palīdzības centrs?

Palīdzības centrs (saukts arī par Zināšanu Bāzi/Klientu Portālu) ir vietne, ko uzņēmums izstrādā, lai palīdzētu saviem klientiem risināt problēmas, ar kurām tie saskaras.

Ja klientam rodas problēmas ar kādu produktu vai pakalpojumu, viņš apmeklē palīdzības centru, kurā ir panelis biežāk uzdotajiem jautājumiem (FAQ). Lielākā daļa klientu problēmu šeit tiek atrisinātas – tiek sniegta atbilde, kā atrisināt konkrēto problēmu. Protams, dažiem klientiem var būt problēmas, uz kurām viņi nevar atrast atbildes palīdzības centrā. Tādā gadījumā viņi zvana uz klientu servisu. Palīdzības centrā ir arī kontaktinformācijas paneļi, raksti par problēmām un atsauksmju formas.

Uzziniet vairāk par Klientu Portālu LiveAgent.

BUJ

Kāda ir palīdzības centra definīcija?

Palīdzības centrs parasti ir vietne, kas klientiem ļauj rast atbildes uz saviem jautājumiem. Atkarībā no uzņēmuma tas var ietvert zināšanu bāzi, problēmu atskaites formu, tiešsaistes atbalsta čatu, lietotāja rokasgrāmatas un rakstus.

Kāda ir palīdzības centra loma?

Palīdzības dienesta uzdevums ir sniegt atbildes klientiem, kuriem nepieciešams atbalsts. Tās var būt problēmas ar produktu vai pakalpojumu, detalizētu lietošanas norādījumu meklējums, vai arī ziņojums par kļūdu vai sūdzība par sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī vēlme uzzināt vairāk par konkrētiem produktiem, lai veiksmīgāk tos lietotu.

Vai LiveAgent piedāvā palīdzības centru?

Liveagent piedāvā veidot palīdzības centru. Tas ir iebūvēts LiveAgent un diezgan viegli lietojams. Veidojot kontu, ir instrukcijas, kas palīdzēs apgūt palīdzības centra darbības. Noklikšķinot uz Zināšanu Bāze, var vienkārši sākt tās izveidi. Varat pievienot kategorijas, rakstus, biežāk uzdotos jautājumus vai forumu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju