Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības dienests

Kas ir palīdzības dienests?

Palīdzības dienests ir informācijas tehnoloģiju infrastruktūras bibliotēkas (ITIL) daļa.

Tā ir uzņēmuma nodaļa, kas koncentrējas uz klientu un galalietotāju apkalpošanu. Tā sniedz lietotājiem informāciju par produktiem vai pakalpojumiem, ko viņi ir iegādājušies. Tā piedāvā arī atbalstu, ja lietotājiem rodas problēmas vai nepieciešama palīdzība.

Uzņēmumi izmanto palīdzības dienestu, lai saviem klientiem sniegtu atbalstu, izmantojot dažādus kanālus. Tie var būt zvanu centri, tīmekļa vietnes, tiešsaistes čats, sociālie mediji vai e-pasts.

Palīdzības dienesta aģenti veic klientu atbalstu ar programmatūras palīdzību, kas pazīstama kā palīdzības dienesta programmatūra. Mūsdienās, kad cilvēki runā par palīdzības dienestu, viņi runā par pieteikumu apstrādes sistēmu vai palīdzības dienesta programmatūru.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka ikreiz, kad mēs runājam par palīdzības dienestu šajā rakstā, mēs runājam par palīdzības dienesta programmatūru.

No kā sastāv palīdzības dienests?

Tipisks palīdzības dienests var veikt vairākas funkcijas, kas palīdz klientu apkalpošanas pārstāvjiem palīdzēt klientiem.

Katrs palīdzības dienests ir atšķirīgs, bet palīdzības dienestu pamatā ir pieteikumu apstrādes sistēmas. tās saistītas ar sakaru kanāliem (piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem, tiešsaistes čatu utt.) un visas ienākošās ziņas ienāk vienotā iesūtnē.

Tur klientu atbalsta aģenti var apskatīt pieteikumus un reaģēt uz tiem. Lai uzlabotu savus pakalpojumus, viņi var izmantot arī citas iespējas.

Citi palīdzības dienesta līdzekļi ir automatizācija, datu analīze un atskaites. Lielākajā daļā palīdzības dienestu ir iebūvētas CRM sistēmas, birkas un nodaļas. Daži palīdzības dienesti nodrošina arī papildu funkcijas, piemēram, zināšanu bāzes, tiešsaistes čatu vai virtuālo zvanu centru.

Palīdzības dienests
LiveAgent videozvana funkcija

Lielākā daļa palīdzības dienestu integrējas arī ar trešās puses lietojumprogrammām (maksājumu apstrādātājiem, projektu pārvaldības programmatūru utt.), lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti.

Kurš izmanto palīdzības dienestu?

Palīdzības dienesti parasti tiek izmantoti B2B un B2C uzņēmumos, kā arī atsevišķa darbinieka darbā. Tie tiek izmantoti visās nozarēs, tostarp nekustamajā īpašumā, SaaS, tūrismā, e-komercijā un citur.

Palīdzības dienestu darbā strādā klientu apkalpošanas pārstāvji no dažādām struktūrvienībām (klientu atbalsts, tehnoloģiju atbalsts, mārketings un pārdošana) viena uzņēmuma ietvaros. Tos izmanto sistēmas administratori, kas piešķir uzdevumus, kontrolē darba kvalitāti un pārskata atskaites. Arī aģenti izmanto palīdzības dienestus, galvenokārt, lai atbildētu uz klientu vaicājumiem.

Palīdzības dienests

Bieži vien viens pieteikums palīdzības dienestā izceļo cauri vairākām nodaļām. Piemēram, ja potenciālais klients jautā par produkta tālāko attīstību, sākotnējais informācijas pieprasījums par produkta tirdzniecību var tikt pārvirzīts uz tehnoloģiju nodaļu.

Klienti, kas sazinās ar uzņēmumiem, arī ir palīdzības dienesta lietotāji. Kad klienti sazinās ar jums, izmantojot klientu portālu, viņi iesniedz pieteikumus palīdzības dienestam. Kad klienti iesniedz palīdzības dienestam vaicājumus arī izmantojot citus saziņas kanālus, jo arī tie ir savienoti ar palīdzības dienestu.

Kādas problēmas risina palīdzības dienests?

Uzņēmumi, kas izmanto palīdzības dienestus, bieži cenšas uzlabot savu klientu apkalpošanu. Viņi vēlas uzlabot atbildes laiku, uzlabot klientu noturēšanu, piesaisti un apmierinātību.

Palīdzības dienests samazina:

Pazaudētus, neatbildētus vai aizmirstus pieteikumus

Ja uzņēmumam trūkst palīdzības dienesta sistēmas un tas paļaujas uz e-pasta un sociālo mediju kontu pārbaudi manuāli, daži vaicājumi noteikti paslīdēs garām.

Palīdzības dienesta sistēma nodrošina, ka visi uz jūsu kontiem nosūtītie komentāri un ziņojumi tiek pievienoti palīdzības dienesta sistēmā. Tā informē par katru jaunu pieteikumu, kas jums ir piešķirts un uz kuru ir jāatbild.

Palīdzības dienests

Aizkavētas atbildes uz pieteikumiem

Katram uzņēmumam ir atvēlēts savs klientu apkalpošanas pārstāvis, kas atbild par pieteikumiem. Tomēr, ja šis darbinieks dodas atvaļinājumā vai tiek saistīts ar citiem uzdevumiem, daudziem klientiem tiek kavēts pieteikuma atrisinājums.

Palīdzības dienesti novērš šo problēmu, jo iesūta visus pieteikumuskoplietojamā iesūtnē. Iesūtnei var droši piekļūt visi jūsu komandas klientu atbalsta darbinieki. Tādējādi jūsu darbinieki var netraucēti apstrādāt pieteikumus — viens pārstāvis var sākt no labās puses, bet otrs — no kreisās.

Palīdzības dienests
Vienotā iesūtne / Pieteikumu apstrādes panelis

Nepietiekoša atbildība

Palīdzības dienests var piešķirt pieteikuma īpašumtiesības gan automātiski, gan manuāli. Tā kā katrs pieteikums tiek piešķirts konkrētam pārstāvim, vairs nav vietas pārpratumiem vai kļūdām. Katrs atbalsta pārstāvis precīzi zina, kurš pieteikums ir jāatrisina.

Palīdzības dienests arī nodrošina, ka aģenti ievēro SLA prasības un pienākumus pret VIP klientiem. Papildu līdzekļi, piemēram, poga “Prioritāte”, veic kārtējās sistēmas pārbaudes fona režīmā. Ja tiek atklāti pieteikumi no VIP klientiem, poga “Prioritāte” informē aģentus, lai viņi var reaģēt savlaicīgi.

Klientu neapmierinātība

Palīdzības dienesti uzlabo klientu apmierinātību, jo tie saīsina pieteikumu atrisināšanas laiku. Tie arī uzlabo pakalpojumu līmeni, ko saņem klienti.

Palīdzības dienesti parasti ir integrēti CRM sistēmās vai tiem CRM ir iebūvēts. CRM nodrošina atbalsta pārstāvjus ar nepieciešamo informāciju, lai sniegtu zinošas un personalizētas atbildes uz klientu vaicājumiem.

Pamestie grozi

Palīdzības dienestu sistēmas palīdz samazināt pamesto grozu līmeni. Kad klienti iepērkas, viņi uzdod jautājumus par produktu, piegādi utt.

Ja klients jūsu vietnē nevar atrast nepieciešamo informāciju, iespējams, ka viņš meklēs alternatīvas. Tomēr, kad klientiem ir piekļuve tiešsaistes čatam, viņi var saņemt reāllaika palīdzību.

Nepietiekoša saziņa

Palīdzības dienesta tiešsaistes čata funkcionalitāte var palīdzēt klientiem izšķirties par pirkumu. Proaktīvi čata ielūgumi, kas aicina pircējus čatot, ir lieliski, lai uzlabotu reklāmguvumu līmeni.

Tos varat stratēģiski izvietot dažādās savas tīmekļa vietnes lapās, piemēram, cenu lapā vai biežāk uzdoto jautājumu lapā.

Palīdzības dienesta izmantošanas priekšrocības

Palīdzības dienesta izmantošana ir noderīga ikvienam uzņēmumam. Tālāk ir norādīts, kas notiks, ja izmantosit labu palīdzības dienestu.

Klientu apmierinātības uzlabošanās

Klientu apmierinātība ir saistīta ar pārdošanu, ieņēmumiem, klientu piesaisti un noturēšanu. Kāpēc? Jo, ja klienti ir apmierināti ar jūsu produktiem un pakalpojumiem, viņiem ir iemesls turpināt ar jums sadarboties.

Great customer service doesn't mean that the customer is always right, it means that the customer is always honored.

Chris LoCurto - Leadership and business coach

Uzlabota piesaiste

Palīdzības dienesta lietošana uzlabo klientu piesaisti, jo ļauj viegli sazināties ar klientiem. Sociālo mediju integrēšana ļauj aģentiem mijiedarboties ar klientiem no palīdzības dienesta informācijas paneļiem.

Viņi var veidot sociālo mediju ziņas, atbildēt uz klientu komentāriem un privātām ziņām. Aģenti var arī sekot noteiktiem atslēgvārdiem, lai zinātu, kas tiek runāts par viņu uzņēmumu tiešsaistē.

Tas ļauj viņiem vajadzības gadījumā sazināties ar klientiem. Piemēram, ja klientam ir negatīva pieredze ar jūsu pakalpojumu, aģenti var censties to uzlabot, pirms situācija kļūst bezcerīga.

Uzlabota noturība

Klientu noturēšana ir saistīta ar to, lai jūsu klienti būtu uzticami jūsu zīmolam. Kā to paveikt? Vienkāršākais veids ir samazināt klientiem veicamo piepūli.

Palīdzības dienests samazina klientu pūles, jo tas ļauj klientiem sazināties ar jūsu uzņēmumu no visiem iespējamajiem kanāliem. Būtībā jūsu klientiem nav jāpiepūlas, lai atrastu veidu, kā ar jums sazināties un saņemt atbildi.

Palielina pārdošanu/ieņēmumus

Pēc Forbes teiktā, uzņēmumi, kas pārorientējās uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, uzlaboja pārdošanu.

Palīdzības dienests uzlabo pārdošanu un ieņēmumus, jo tie uzlabo klientu apkalpošanu un klientu apmierinātību. Klientiem patīk, ka pret viņiem izturas kā pret vērtīgiem klientiem. Nav labāka veida, kā to izdarīt, kā ātri, personalizēti un zinoši atbildēt uz jautājumiem.

Neatkarīgi no tā, kuru kanālu klienti izmanto, lai ar jums sazinātos, pakalpojuma lietošanas pieredzei jābūt līdzīgai.

Uzlabota aģenta produktivitāte

Palīdzības dienesta sistēmas var izmantot, lai automatizētu ikdienišķus un atkārtojošos uzdevumus. Automatizējot vienkāršos uzdevumus, jūsu aģenti var pievērsties sarežģītākiem jautājumiem un katru nedēļu ietaupīt līdz pat 15 darba stundām.

Piemēram, palīdzības dienests pēc katras mijiedarbības ar klientu var nosūtīt automatizētus e-pasta ziņojumus par klientu apmierinātību. Palīdzības dienesta sistēmas var izpildīt arī citus automatizācijas uzdevumus. Lai ietaupītu laiku, aģenti var izmantot atbilžu sagataves vai masveida aktivitātes.

Palīdzības dienesta sistēmas uzlabo arī aģentu produktivitāti, jo tās mazāk sašķeļ uzmanību. Tā kā aģentiem nav jāuzrauga vairākas ierīces un konti, iespējas zaudēt uzmanību ir mazākas.

Palīdzības dienests
Instagram pieteikuma atbilde no paneļa

Turklāt aģentiem nav jāvēršas pie saviem kolēģiem, izmantojot trešās puses programmas, ja viņiem ir nepieciešama palīdzība. Uzlabots palīdzības dienests atbalsta iekšējos čatus un zvanus. Šie līdzekļi ietaupa jūsu aģentiem daudz laika. Bez tiem aģentiem būtu jātērē laiks, atverot trešās puses aplikācijas un atceroties savu pieteikšanās lietotājvārdu un paroli.

Izmantojot uzlaboto palīdzības dienesta programmatūru, piemēram, LiveAgent, viss ir pieejams vienā informācijas panelī. Tas uzlabo sadarbības produktivitāti un ir lieliska alternatīva Gmail un Outlook.

Samazina stresu un izdegšanu

Klientu atbalsta aģenti augstu novērtē palīdzības dienestu, jo tas novērš izdegšanu un mazina stresu. Palīdzības dienests saglabā visu svarīgo informāciju par klientiem (kontaktinformāciju, pirkumus, vaicājumus). Kad aģents saņem vaicājumu, viņš var apskatīt informāciju un sniegt zinošu atbildi. Viņš var arī labot klienta informāciju, atrodoties ceļā, un veikt iekšējas piezīmes.

Tas ir lieliski, jo aģentiem nebūs jāatceras sīka informācija par katru klientu mijiedarbību, lai nodrošinātu labu apkalpošanu.

Palīdzības dienests sastāv no koplietošanas e-pasta iesūtnes, kas ir pieejama visiem atbalsta aģentiem. Tas ļauj aģentiem pieteikumus risināt vienlaikus. Ja viens aģents netiek galā, šo pieteikumu var pārņemt otrs. Aģenti var arī čattot vai zvanīt programmatūrā, lai saņemtu padomu viens no otra.

Attīstītākiem palīdzības dienesti ir apgādāti ar gamifikācijas līdzekļiem, kas novērš arī izdegšanu un stresu. Gamifikācija klientu atbalstu padara par spēli, laiku pa laikam apbalvojot aģentus ar līmeni, goda nosaukumiem un balvām.

Palīdzības dienests
Rangu gamifikācijas piemērs

Aģenti var sacensties kā individuāli, tā arī kā komandas (nodaļas) un veidot iknedēļas atskaites. Tas veicina veselīgu konkurenci un vienlaikus uzlabo ražīgumu.

Pateicoties šīm funkcijām, aģenti var dalīt kopīgos pienākumus un mērķus. Viņi nejutīsies vientuļi un nebūs pārpludināti ar ienākošajiem klientu vaicājumiem.

Sniedz rūpīgu pārskatu par klientu atbalsta darbu

Palīdzības dienesti sniedz pilnīgu pārskatu par klientu apkalpošanu. Izmantojot iebūvētās datu analīzes un atskaišu veidošanas funkcijas, varat skatīt lietojuma statistiku un pārraudzīt pakalpojumu, ko saņem klienti.

Būtībā pārskatu veidošanas līdzekļi ļauj noteikt uzlabojamās jomas. Piemēram, ja redzat, ka lielākā daļa klientu vaicājumu nāk no tiešsaistes čata, varat piesaistīt papildus aģentus tiešsaistes čata atbalstam. Tas sniegs optimālus rezultātus.

atskaišu veidošanas panelis programmā LiveAgent
Liveagent pārskatu un analīzes informācijas panelis

Ietaupa naudu

Atsijā nevajadzīgus rīkus

Izmantojot uzlaboto palīdzības dienesta sistēmu, varat ietaupīt daudz naudas. Parasti uzņēmumi apvieno un sinhronizē dažādus rīkus un programmatūru, lai katru dienu varētu piekļūt visām nepieciešamajām funkcijām.

Piemēram, tie varbūt izmanto vienu rīku sociālo mediju apkalpei, vienu tiešsaistes čatam un vēl kādu – iekšējai saziņai. Tomēr vairāku rīku izmantošana var izrādīties diezgan dārga, neproduktīva un nedroša.

Universāla, “Viss vienā” palīdzības dienesta izmantošana jūsu uzņēmumam būs ekonomiskāka un arī efektīvāka.

Aģenti nezaudē laiku, piesakoties un izmantojot dažādos rīkus. Turklāt, netiks sadalīta to uzmanība, uzraugot dažādas platformas. Piemēram, izmantojot palīdzības dienesta programmatūru, aģenti nenovērsīs uzmanību no Facebook vai Instagram plūsmām.

Izmantojot vairākus rīkus, kur jākoplieto sistēmas pieteikšanās akreditācijas dati vienlaikus dažādiem darbiniekiem, jūs esat pakļauts uzlaušanas un datu noplūdes riskam. Tas var kaitēt jūsu uzņēmumam uzticamības un ieņēmumu ziņā. Tādējādi ir ideāli izmantot vienu palīdzības dienesta rīku. Jūsu aģentiem nav jāatceras vairāk par vienu lietotājvārdu un paroli.

Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka strādājot ar daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru var paveikt vairāk. Aģenta laika taupīšana ir viena no labākajām lietām, ko varat darīt, lai samazinātu izdevumus.

Piesaistes izmaksas pret noturēšanas izmaksām

Palīdzības dienesti uzlabo klientu apkalpošanu, piesaisti un lojalitāti, tādējādi saglabājot zemas klientu piesaistes izmaksas. Patiesībā labam palīdzības dienestam ir iespēja katru mēnesi jums ietaupīt tūkstošiem mārketinga dolāru.

Ņemot vērā to, ka klienta piesaiste ir 5-25 reizes dārgāka par klienta noturēšanu, te nav divu domu. Palīdzības dienesta programmatūras izmantošana, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu, ir labākais veids, kā saglabāt klientu uzticību jūsu zīmolam.

Palīdzības dienesta paraugprakses

Uzlabojiet klientu apkalpošanu…

Ar pieteikumu organizēšanu un pārvaldību

Lielākā daļa uzņēmumu sāk izmantot palīdzības dienestus, cerot uzlabot klientu apkalpošanu. Kāpēc? Pieteikumu pārvaldība kļūst vieglāka, un klientiem ir vairāk kanālu, caur kuriem sazināties.

Uzlabotās palīdzības dienesta funkcijas kārto pieteikumus atbilstoši svarīgumam, SLA vai saņemšanas laikam. Tādējādi ikviens aģents zin, kurš pieteikums jārisina vispirms.

Katrs pieteikums tiek piešķirts atbilstošākajam aģentam, padarot atbildību un uzdevumu sadali viegli izsekojamu.

Gan atbildība par pieteikumiem, gan pieteikumu organizēšana palīdz uzlabot klientu pieredzi, jo novērš jebkādas neskaidrības vai vilcināšanos saistībā ar pieteikumu risināšanu.

Un vairāk saziņas iespējas!

Kontaktējoties ar klientu atbalstu, dažādi klienti izvēlas dažādas priekšrocības. Ne visiem klientiem patīk rakstīt e-pastus, un ne visiem klientiem patīk runāt pa tālruni. Kāds ir risinājums?

Daudzkanālu palīdzības dienests. Tas apvieno visus atšķirīgos klientu tipus! Jo vairāk kanālu, kas tiek atbalstīti, jo labāk. Parasti daudzkanālu palīdzības dienests ietver iebūvētu zvanu centru, iebūvētu tiešsaistes čata logrīku, atbalsta sociālo mediju integrāciju, kā arī e-pasta pieteikumu izveidi.

Attīstītāki palīdzības dienesti nodrošina arī zināšanu bāzi un klientu portālu integrāciju.

Palieliniet atbildes ātrumu

Klienti ir nepacietīgi un vēlas, lai viņu problēmas tiktu atrisinātas pēc iespējas ātrāk. Vidējais klients sagaida pirmo atbildi uz savu vaicājumu:

  • Sociālajos medijos 1 stundas laikā
  • Tiešsaistes čatā 2 minūtēs 40 sekundēs
  • Zvanu centrā starp 20 sekundēm un 5 minūtēm
  • Epastā starp 15 minūtēm un 1 stundu
Palīdzības dienests
Tiešsaistes čats

Ja paļausieties uz manuālu ierīču un kontu pārraudzību, jums ir problēmas. Šo atbildes ātrumu ir gandrīz neiespējami sasniegt bez palīdzības dienesta, kas informē katru reizi, kad saņemat jaunu pieprasījumu.

Nepārliecinājām? Iepazīstieties ar mūsuMartinus gadījuma apskatu, kurā mēs uzlabojām atbildes laiku par 26%.

Samaziniet pieteikumu noslodzi

Palīdzības dienesti samazina pieteikumu apjomu, izmantojot pašapkalpošanās iespējas. Pašapkalpošanās iespējas tiek sauktas arī par zināšanu bāzēm un klientu portāliem. Tās ir pieejamas 24/7, 365 pat brīvdienās un ārpus darba laika. Zināšanu bāzes satur padomus, biežāk uzdotos jautājumus, forumus un ieteikumu lodziņus.

Ja klienti pašapkalpošanās sadaļā nevar atrast nepieciešamo, viņi var nosūtīt pieteikumu tieši klienta portālā un pat izsekot tā atrisināšanas statusam.

Palīdzības dienests
Zināšanu bāze

Tas ne tikai samazina pieteikumu noslodzi, bet arī palielina klientu apmierinātību. Daudzi klienti dod priekšroku pašapkalpošanās iespējām iepretim reāllaika komunikācijai.

Patiesībā vairāk nekā 64% klientu labprātāk meklē atbildes uz saviem jautājumiem, nesazinoties ar klientu apkalpošanas centru. Tādējādi šāda veida pakalpojuma sniegšana uzlabo klientu apmierinātību un tā, savukārt, pārdošanu.

Tas arī samazina darbības izmaksas, jo aģentiem nebūs jārisina papildu pieteikumi, kurus varētu viegli atrisināt, vienkārši aplūkojot BUJ sadaļu.

Kā izvēlēties palīdzības dienestu

Pierakstiet savas prasības

Ja domājat veidot palīdzības dienestu, ir svarīgi apsvērt, ko vēlaties no tā iegūt. Daži uzņēmumi vēlas palīdzības dienestu pieteikumu pārvaldības funkcionalitātes dēļ. Citi vēlas progresīvākus līdzekļus, piemēram, automatizāciju, tiešsaistes čatu, datu analīzi utt.

Tā nu pirmais solis ir pierakstīt savas prasības.

Izpēte

Kad esat tās pierakstījis, ir laiks veikt pētījumus. Iesakām salīdzināt dažādas palīdzības dienestu sistēmas, pamatojoties uz funkcionalitāti, draudzīgumu lietotājam un cenu. To var izdarīt, izmantojot autoritatīvus atsauksmju portālus, piemēram, G2, Trustpilot, Capterra, GetApp un Software Advice.

Pārskatot klientu atsauksmes šajos atsauksmju portālos, varat izvēlēties jums piemērotāko palīdzības dienestu.

Piesakieties bezmaksas izmēģinājumam

Kad esat izdomājis, kurus palīdzības dienestus vēlaties izmēģināt, reģistrējieties bezmaksas izmēģinājumam. Kad bezmaksas izmēģinājums ir uzstādīts un darbojas, izmēģiniet pēc iespējas vairāk dažādu funkciju. Eksperimentējiet ar šīm funkcijām un savienojiet e-pastu, tālruņa numuru un sociālo tīklu kontus.

Ja jūsu bezmaksas izmēģinājuma termiņš beidzas, pirms jums ir izveidojies savs viedoklis, pieprasiet bezmaksas izmēģinājuma darbības pagarinājumu. Vairums uzņēmumu labprāt to pagarinās, cerot iegūt jūs kā klientu.

Pieprasiet demonstrāciju

Kad esat izlēmis, kuru palīdzības dienestu vēlaties izmantot, ir pienācis laiks sazināties ar uzņēmumu. Sazinieties ar uzņēmumu, lai pieprasītu demonstrāciju, un pierakstiet, cik vienkāršs ir pasūtīšanas process. Vai pārdevēji spēj un vēlas sniegt jums demonstrāciju, cik drīz vien iespējams? Vai viņi ātri var atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem?

Ir svarīgi ņemt vērā šīs lietas, jo jūs mijiedarbojaties ar uzņēmumu. Tas var sniegt vispārīgu priekšstatu par to, kā klientu apkalpošana notiks, kad būsit maksājošs klients. Ja redzat, ka kopumā pasūtīšānas process nav vienkāršs (sazināties ar uzņēmumu ir grūti, jūsu zvanu pārvirza no viena darbinieka pie otra, tirdzniecības pārstāvim nav laika sarunai ar jums), jums jāmeklē alternatīva.

Sagatavojiet jautājumus

Kad esat pasūtījis demonstrāciju, ir pienācis laiks sagatavot to jautājumu sarakstu, kas uzdodami pārdošanas pārstāvim. Sagatavojiet arī to problēmu sarakstu, kuras vēlaties atrisināt izmantojot palīdzības dienesta sistēmu.

Jautājumu un prasību saraksta izveide, ko sauc arī par priekšlikuma pieprasījumu, palīdzēs jums atlasīt pareizo palīdzības dienesta piegādātāju.

Kad demonstrācija ir sākusies, varat uzdot visus jums svarīgos jautājumus un redzēt, kā tirdzniecības pārstāvis uz tiem atbild.

Varat arī lūgt tirdzniecības pārstāvim parādīt, kā citi uzņēmumi ir risinājuši tādas problēmas, kas līdzīgas jūsu problēmām, izmantojot šo palīdzības dienesta sistēmu. Ja esat apmierināts ar to, ko redzat un dzirdat, ir pienācis laiks pāriet uz nākamo soli.

Lai gan lielākā daļa SaaS produktu cenas tiek uzrādītas balstoties uz mēnešiem, nekad nav par skādi paprasīt atlaidi. Dažreiz uzņēmumi varēs piemest kādu bezmaksas aģenta pozīciju vai iedot jums atlaidi apmaiņā pret atsauksmi kādā atsauksmju vietnē. Pēc vienošanās vienīgais, kas jāizdara, ir jāsamaksā un jāsāk darbs.

Apkalpošanas dienests Palīdzības dienesta programmatūra Pieteikumu apstrādes programmatūra Pieteikumu pārvaldība Zināšanu bāze Pieteikums Klientu attiecību pārvaldība (CRM) Aģents Tiešsaistes čata programmatūra Klientu portāls

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the #1 rated and most reviewed helpdesk software for small and medium sized businesses.

Free Trial

BUJ

Kas ir palīdzības dienests?

Palīdzības dienests ir rīks, kas atbalsta saziņas organizēšanu ar klientiem. Pateicoties tam, uzņēmums var ātrāk un efektīvāk reaģēt uz klientu vajadzībām. Tas ļauj garantēt klientam labāko iespējamo pieredzi.

Palīdzības dienests ir tiešsaistes vai bezsaistes?

Palīdzības dienests ir tiešsaistes palīdzība. Šeit klients no aģenta saņem atbildi internetā. Tomēr palīdzības dienests var darboties arī pa tālruni. Labākais iespējamais risinājums ir izmantot programmatūru, kas apvieno šīs funkcijas un ļauj klientiem sazināties dažādos veidos.

Vai varat pievienot palīdzības dienestu LiveAgent?

Ar LiveAgent jums ir iespēja klientu apkalpošanas daļā izveidot palīdzības dienestu. Šī iespēja ļauj uzlabot klientu apkalpošanu, lai klienti varētu saņemt palīdzību ātri un efektīvi.

Kāda ir atšķirība starp palīdzības dienestu un servisa dienestu?

Palīdzības dienests vispirms pievēršas to problēmu risināšanai, kas klientiem rodas saistībā ar noteiktiem produktiem vai pakalpojumiem. Servisa dienests novērš problēmas un palīdz ar informācijas pieprasījumiem (piemēram, kā rīkoties ar X?) un pakalpojumu pieprasījumiem (t.sk. jaunu pakalpojumu pieprasījumiem).

Kas ir IT palīdzības dienests?

IT palīdzības dienests ir struktūrvienība organizācijas iekšienē, kas atbild par lietotāju tehnisko jautājumu risināšanu. Jautājumi un to atbildes parasti tiek nodotas caur sociālajiem medijiem, e-pastu, tālruni, vietnes kontaktformu vai tiešsaistes čatu.

 

Kā nosūtīt pieteikumu palīdzības dienestam?

Pieteikumi tiek automātiski virzīti uz palīdzības dienestu neatkarīgi no izmantotā sakaru kanāla. Ja vēlaties sazināties ar uzņēmumu, izmantojot palīdzības dienestu, varat sazināties ar to pa e-pastu, čatojot, izmantojot klientu portālu, zvanot pa tālruni vai pat izmantojot sociālos medijus.

Kā izmantot palīdzības dienestu?

Pirmais solis palīdzības dienesta sistēmas izmantošanai ir sakaru kanālu izveidošana. No tiem visi ienākošie vaicājumi tiks ievirzīti jūsu palīdzības dienestā pieteikumu veidā. Varat uzreiz sākt atbildēt uz katru vaicājumu tieši no informācijas paneļa.

 

Ko dara palīdzības dienesta darbinieks?

Palīdzības dienesta aģents atbild klientu vaicājumiem. Viņš var čatot ar klientiem pa tālruni vai izmantojot tiešsaistes čatu. Palīdzības dienesta pārstāvji var atbildēt arī uz e-pastiem un sociālo mediju ziņām. To galvenais mērķis ir palīdzēt klientiem iegūt nepieciešamo informāciju vai nodrošināt viņiem risinājumu.

Kā lai uzlaboju palīdzības dienesta atbalstu?

Ja vēlaties uzlabot palīdzības dienesta atbalstu, koncentrējieties uz personisku attieksmi. Lieciet katram klientam justies vērtīgam. Sauciet viņus vārdā un uzziniet, kādas problēmas viņi centās atrisināt pagājušoreiz, kad sazinājās ar jums. Koncentrējieties uz aktīvu klausīšanos un atkārtojiet to, ko klients jums saka, lai nodrošinātu, ka jūs visu saprotat. Piedāvājiet radošus risinājumus viņu problēmām un palīdziet vairāk kā savu pienākumu ietvaros.

Ko zināt par palīdzības dienesta darbu?

Palīdzības dienesta aģentam ir nepieciešamas lieliskas saziņas prasmes, gan rakstiskas, gan mutiskas. Viņam ir labi jāprot ieklausīties un jāspēj veikt vairākus uzdevumus vienlaikus. Palīdzības dienesta darbiniekiem ir jāprot rakstīt 60-75 vārdus minūtē, un bieži vien tiem ir jāprot vairākas valodas. Palīdzības dienesta aģentiem ir jāzina arī pārdotais produkts, kā arī uzņēmuma iekšējie procesi.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju