Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ITIL

Kas ir ITIL?

ITIL (Informācijas Tehnoloģiju Infrastruktūras Bibliotēka), ir plānošanas pamatnostādņu un paraugprakses apkopojums, kas nodrošina IT pakalpojumu pārvaldību (ITSM). Tas ietver procesus, uzdevumus, informāciju, ko var izmantot, lai veidotu integrāciju ar uzņēmuma stratēģiju un sniegtu lielu vērtību. Tas palīdz uzņēmumiem un biznesiem pārvaldīt riskus, veidot spēcīgas attiecības ar klientiem, uzlabot efektivitāti, uzlabot konkurences priekšrocības, samazināt izmaksas un daudz ko citu. To izmanto arī uzlabojumu mērīšanai.

BUJ

Ko nozīmē ITIL?

ITIL jeb Informācijas Tehnoloģiju Infrastruktūras Bibliotēka (Information Technology Infrastructure Library) ir detalizētas IT pakalpojumu pārvaldības prakses kopums, kurā galvenā uzmanība pievērsta IT pakalpojumu saskaņošanai ar biznesa vajadzībām. ITIL apraksta procesus un procedūras, kas nav specifiskas organizācijai vai tehnoloģijai, bet ko organizācija var izmantot, lai īstenotu savu stratēģiju, nodrošinātu vērtību un saglabātu minimālo kompetences līmeni.

& nbsp;

Kādi ir ITIL 5 posmi?

ITIL 5 posmi ir pakalpojumu stratēģija, pakalpojumu dizains, pakalpojumu maiņa, servisa darbība un nepārtraukta servisa uzlabošana. Stratēģijas mērķis ir lēmuma pieņemšana par klientu apkalpošanas stratēģiju. Projekta mērķis ir izstrādāt jaunus IT pakalpojumus. Pārmaiņas ir IT pakalpojumu radīšana un ieviešana. Darbības mērķis ir nodrošināt efektīvu un efektīvu IT pakalpojumu sniegšanu. No otras puses, pakalpojumu nepārtraukta uzlabošana ir kvalitātes vadības metožu izmantošana, lai mācītos no iepriekšējām veiksmēm un neveiksmēm.

& nbsp;

Kam tiek lietots ITIL?

ITIL var sniegt priekšrocības jebkurai organizācijai, kas nodrošina lietotājiem IT pakalpojumu vai produktu. To galvenokārt izmanto dažādu veidu uzņēmumos, ko veic iestādes, universitātes un nevalstiskās organizācijas. ITIL nav standarts, bet gan paraugprakses kopums, kas var palīdzēt samazināt izmaksas, optimizējot resursu izmantošanu, labāku servisa sniegšanu un klientu apmierinātību, kā arī lielāku atbilstību starp IT un biznesa grupām.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju