ITIL

Kas ir ITIL?

ITIL (Informācijas Tehnoloģiju Infrastruktūras Bibliotēka), ir plānošanas pamatnostādņu un paraugprakses apkopojums, kas nodrošina IT pakalpojumu pārvaldību (ITSM). Tas ietver procesus, uzdevumus, informāciju, ko var izmantot, lai veidotu integrāciju ar uzņēmuma stratēģiju un sniegtu lielu vērtību. Tas palīdz uzņēmumiem un biznesiem pārvaldīt riskus, veidot spēcīgas attiecības ar klientiem, uzlabot efektivitāti, uzlabot konkurences priekšrocības, samazināt izmaksas un daudz ko citu. To izmanto arī uzlabojumu mērīšanai.

Frequently asked questions

Ko nozīmē ITIL?

ITIL jeb Informācijas Tehnoloģiju Infrastruktūras Bibliotēka (Information Technology Infrastructure Library) ir detalizētas IT pakalpojumu pārvaldības prakses kopums, kurā galvenā uzmanība pievērsta IT pakalpojumu saskaņošanai ar biznesa vajadzībām. ITIL apraksta procesus un procedūras, kas nav specifiskas organizācijai vai tehnoloģijai, bet ko organizācija var izmantot, lai īstenotu savu stratēģiju, nodrošinātu vērtību un saglabātu minimālo kompetences līmeni.

Kādi ir ITIL 5 posmi?

ITIL 5 posmi ir pakalpojumu stratēģija, pakalpojumu dizains, pakalpojumu maiņa, servisa darbība un nepārtraukta servisa uzlabošana. Stratēģijas mērķis ir lēmuma pieņemšana par klientu apkalpošanas stratēģiju. Projekta mērķis ir izstrādāt jaunus IT pakalpojumus. Pārmaiņas ir IT pakalpojumu radīšana un ieviešana. Darbības mērķis ir nodrošināt efektīvu un efektīvu IT pakalpojumu sniegšanu. No otras puses, pakalpojumu nepārtraukta uzlabošana ir kvalitātes vadības metožu izmantošana, lai mācītos no iepriekšējām veiksmēm un neveiksmēm.

Kam tiek lietots ITIL?

ITIL var sniegt priekšrocības jebkurai organizācijai, kas nodrošina lietotājiem IT pakalpojumu vai produktu. To galvenokārt izmanto dažādu veidu uzņēmumos, ko veic iestādes, universitātes un nevalstiskās organizācijas. ITIL nav standarts, bet gan paraugprakses kopums, kas var palīdzēt samazināt izmaksas, optimizējot resursu izmantošanu, labāku servisa sniegšanu un klientu apmierinātību, kā arī lielāku atbilstību starp IT un biznesa grupām.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Vai Jūs ziniet atšķirību starp palīdzības dienestu un apkalpošanas dienestu? Uzziniet katra termina definīciju un kāpēc tas nav viens un tas pats.

Palīdzības dienests pret Apkalpošanas dienestu

Apkalpošanas dienests ir vienots kontaktpunkts starp pakalpojuma sniedzēju un lietotāju, kas nodrošina incidentu un apkalpošanas pieprasījumu pārvaldību un saziņu ar lietotājiem. Tā ir IT pārvaldības koncepcijas daļa un atšķiras no palīdzības dienesta, kas var ietvert arī biļešu sistēmas un pašapkalpošanās opcijas un citus moduļus. ITIL metodoloģijas ieviešanas popularizēja apkalpošanas dienesta terminu, kas tiek izmantots 36% uzņēmumu.

IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu. Tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam.

IT pieteikumu apstrādes sistēma

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tādas funkcijas kā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūra un sūdzību pārvaldības sistēma. Tā ir populāra un piedāvā integrācijas ar citām programmām. Uzņēmums arī piedāvā sadarbības iespējas un akadēmiju. LiveAgent reģistrēšanās process tiek apstiprināts ar e-pasta sūtījumu un iekļauj panela izveidi.

Mēģiniet noskaidrot, kas ir IT palīdzības dienests? Šis risinājums pārvalda klientu IT pieprasījumus ar tehniskā atbalsta palīdzību. Izprotiet, kā tas darbojas ar skaidrojumu no profesionāļiem.

IT palīdzības dienests

LiveAgent piedāvā dažādas programmas un portālus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un palīdzētu uzņēmumam pārvaldīt savus pakalpojumus. Pieejami arī citi pakalpojumi, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centra programmatūra. Uzņēmums piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī atbalstu un partnerprogrammu. Sales kontaktinformācija ir uzņēmuma mājaslapā.

Tīmekļa palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu pārvaldību. Tas padara lietotājiem vieglāku klientu apkalpošanas pārvaldību

Tīmekļa palīdzības dienests

Teksta ziņa ir par LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru un tās funkcijām. Uzņēmums piedāvā dažādas programmatūras, piemēram, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra sistēmas. LiveAgent ir saistīts ar uzņēmuma VoIP partneru programmu un piedāvā bezmaksas demonstrāciju.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju