Kas ir ITIL?
ITIL (Informācijas Tehnoloģiju Infrastruktūras Bibliotēka), ir plānošanas pamatnostādņu un paraugprakses apkopojums, kas nodrošina IT pakalpojumu pārvaldību (ITSM). Tas ietver procesus, uzdevumus, informāciju, ko var izmantot, lai veidotu integrāciju ar uzņēmuma stratēģiju un sniegtu lielu vērtību. Tas palīdz uzņēmumiem un biznesiem pārvaldīt riskus, veidot spēcīgas attiecības ar klientiem, uzlabot efektivitāti, uzlabot konkurences priekšrocības, samazināt izmaksas un daudz ko citu. To izmanto arī uzlabojumu mērīšanai.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē ITIL?
ITIL jeb Informācijas Tehnoloģiju Infrastruktūras Bibliotēka (Information Technology Infrastructure Library) ir detalizētas IT pakalpojumu pārvaldības prakses kopums, kurā galvenā uzmanība pievērsta IT pakalpojumu saskaņošanai ar biznesa vajadzībām. ITIL apraksta procesus un procedūras, kas nav specifiskas organizācijai vai tehnoloģijai, bet ko organizācija var izmantot, lai īstenotu savu stratēģiju, nodrošinātu vērtību un saglabātu minimālo kompetences līmeni.
Kādi ir ITIL 5 posmi?
ITIL 5 posmi ir pakalpojumu stratēģija, pakalpojumu dizains, pakalpojumu maiņa, servisa darbība un nepārtraukta servisa uzlabošana. Stratēģijas mērķis ir lēmuma pieņemšana par klientu apkalpošanas stratēģiju. Projekta mērķis ir izstrādāt jaunus IT pakalpojumus. Pārmaiņas ir IT pakalpojumu radīšana un ieviešana. Darbības mērķis ir nodrošināt efektīvu un efektīvu IT pakalpojumu sniegšanu. No otras puses, pakalpojumu nepārtraukta uzlabošana ir kvalitātes vadības metožu izmantošana, lai mācītos no iepriekšējām veiksmēm un neveiksmēm.
Kam tiek lietots ITIL?
ITIL var sniegt priekšrocības jebkurai organizācijai, kas nodrošina lietotājiem IT pakalpojumu vai produktu. To galvenokārt izmanto dažādu veidu uzņēmumos, ko veic iestādes, universitātes un nevalstiskās organizācijas. ITIL nav standarts, bet gan paraugprakses kopums, kas var palīdzēt samazināt izmaksas, optimizējot resursu izmantošanu, labāku servisa sniegšanu un klientu apmierinātību, kā arī lielāku atbilstību starp IT un biznesa grupām.
Inovācijas un stratēģija, kas aptver klientu pieredzi
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti. Izvēlieties bezmaksas kontu un uzlabojiet klientu atbalstu.
Kā sniegt lielisku klientu apkalpošanu. L.A.S.T. metode
Labas klientu apkalpošanas sniegšana ir būtiska reputācijas veidošanai, lojalitātei un pārdošanas apjomu palielināšanai. L.A.S.T. metode, kas iekļauj klausīšanos, atvainošanos, problēmu risināšanu un pateikšanos, palīdz uzlabot apmierinātību un novērst zaudējumus un reputācijas bojājumus. LiveAgent ir populārs risinājums, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību.