Tīmekļa palīdzības dienests

Kas ir tīmekļa palīdzības dienests?

Tīmekļa palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu apstrādes pārvaldību. Tas ļauj lietotājiem ar pieteikumu starpniecību atvieglot klientu apkalpošanas pārvaldību. Visa komunikācija glabājas pieteikumos, kuri tad arī tiek pārvaldīti. Tas piedāvā arī aparatūras un programmatūras aktīvu pārvaldību, zināšanu pārvaldību, automatizētu atsauksmju pārskatīšanu lietotājiem un daudz ko citu. Visa konfigurācija lietotājiem ir pieejama tieši no tīmekļa pārlūkprogrammas. Lai lietotu tīmekļa palīdzības dienestu, lietotājiem nepieciešama tikai tīmekļa pārlūkprogramma.

Frequently asked questions

Kāda ir atšķirība starp tīmekļa palīdzības dienestu un atsevišķu palīdzības dienesta lietojumprogrammu?

Tīmekļa palīdzības dienests ir orientēts uz lietotājiem, bet pakalpojumu dienests ir orientēts uz uzņēmumu. Turklāt palīdzības dienests koncentrējas uz konkrētajiem risinājumiem, tas ir reaktīvs un paredzēts galalietotājiem. Savukārt pakalpojumu dienests piedāvā proaktīvus pakalpojumus, servisa galddatori ir integrēti un paredzēti arī tehniķiem.

Kāda ir tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienesta izmantošanas priekšrocība?

Tiešsaistes klientu apkalpošana ļauj izmantot dažādas sazināšanās metodes ar klientu. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests palīdz novērst plaisu starp klientu un viņa problēmu. Visa palīdzība tad ir vienuviet un klientu apkalpošanas nodaļa var šo procesu automatizēt. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests stimulē arī komandas veiktspēju. Tā var viegli sazināties ar citiem komandas dalībniekiem, veikt pierakstus un apkopot informāciju par klientiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir pieejamība. Klientam ne vienmēr ir iespēja veikt telefona zvanus, tāpēc interneta pakalpojums viņam ir ērtāks.

Kā piekļūt tīmekļa palīdzības dienesta programmatūrai?

Ja vēlaties piekļūt tīmekļa palīdzības dienestam, varat tam piekļūt savā panelī. Konfigurācija lietotājiem ir pieejama tīmekļa pārlūkprogrammas līmenī, tāpēc nepieciešama tikai piekļuve internetam.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Uzziniet palīdzības dienesta aprakstu, tā vecāku kategoriju, vēsturi un attīstību. Lasiet un uzziniet vairāk šajā akadēmijas rakstā.

Palīdzības dienesta apraksts

Palīdzības dienesta programmatūra uzlabo klientu apmierinātību un atbalsta aģentu efektivitāti. Integrētas pašapkalpošanas iespējas kļūst arvien populārākas, un 90% patērētāju gaida tiešsaistes pašapkalpošanās portālu. Palīdzības dienesta vakances aprakstā norādīts, ka prasības ietver datorprasmju, komunikācijas prasmes un pieredzi tehniskā atbalsta palīdzības dienestā.

Mēģiniet noskaidrot, kas ir IT palīdzības dienests? Šis risinājums pārvalda klientu IT pieprasījumus ar tehniskā atbalsta palīdzību. Izprotiet, kā tas darbojas ar skaidrojumu no profesionāļiem.

IT palīdzības dienests

LiveAgent piedāvā dažādas programmas un portālus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un palīdzētu uzņēmumam pārvaldīt savus pakalpojumus. Pieejami arī citi pakalpojumi, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centra programmatūra. Uzņēmums piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī atbalstu un partnerprogrammu. Sales kontaktinformācija ir uzņēmuma mājaslapā.

IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu. Tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam.

IT pieteikumu apstrādes sistēma

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tādas funkcijas kā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūra un sūdzību pārvaldības sistēma. Tā ir populāra un piedāvā integrācijas ar citām programmām. Uzņēmums arī piedāvā sadarbības iespējas un akadēmiju. LiveAgent reģistrēšanās process tiek apstiprināts ar e-pasta sūtījumu un iekļauj panela izveidi.

Atvērtā koda palīdzības dienests ir programmatūra, kas piedāvā pieteikumu pārvaldības sistēmu. Tas piedāvā iepriekš konfigurētu versiju, un tā ir pilnībā pielāgojama.

Atvērtā koda palīdzības dienests

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas integrācijas un funkcijas. Tāpat kā citas programmas, tā nodrošina datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmumam ir arī partneru programma un iespēja saņemt demonstrāciju. Jaunumus var saņemt, abonējot LiveAgent sociālos tīklus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju