Kas ir tīmekļa palīdzības dienests?
Tīmekļa palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu apstrādes pārvaldību. Tas ļauj lietotājiem ar pieteikumu starpniecību atvieglot klientu apkalpošanas pārvaldību. Visa komunikācija glabājas pieteikumos, kuri tad arī tiek pārvaldīti. Tas piedāvā arī aparatūras un programmatūras aktīvu pārvaldību, zināšanu pārvaldību, automatizētu atsauksmju pārskatīšanu lietotājiem un daudz ko citu. Visa konfigurācija lietotājiem ir pieejama tieši no tīmekļa pārlūkprogrammas. Lai lietotu tīmekļa palīdzības dienestu, lietotājiem nepieciešama tikai tīmekļa pārlūkprogramma.
Frequently Asked Questions
Kāda ir atšķirība starp tīmekļa palīdzības dienestu un atsevišķu palīdzības dienesta lietojumprogrammu?
Tīmekļa palīdzības dienests ir orientēts uz lietotājiem, bet pakalpojumu dienests ir orientēts uz uzņēmumu. Turklāt palīdzības dienests koncentrējas uz konkrētajiem risinājumiem, tas ir reaktīvs un paredzēts galalietotājiem. Savukārt pakalpojumu dienests piedāvā proaktīvus pakalpojumus, servisa galddatori ir integrēti un paredzēti arī tehniķiem.
Kāda ir tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienesta izmantošanas priekšrocība?
Tiešsaistes klientu apkalpošana ļauj izmantot dažādas sazināšanās metodes ar klientu. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests palīdz novērst plaisu starp klientu un viņa problēmu. Visa palīdzība tad ir vienuviet un klientu apkalpošanas nodaļa var šo procesu automatizēt. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests stimulē arī komandas veiktspēju. Tā var viegli sazināties ar citiem komandas dalībniekiem, veikt pierakstus un apkopot informāciju par klientiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir pieejamība. Klientam ne vienmēr ir iespēja veikt telefona zvanus, tāpēc interneta pakalpojums viņam ir ērtāks.
Kā piekļūt tīmekļa palīdzības dienesta programmatūrai?
Ja vēlaties piekļūt tīmekļa palīdzības dienestam, varat tam piekļūt savā panelī. Konfigurācija lietotājiem ir pieejama tīmekļa pārlūkprogrammas līmenī, tāpēc nepieciešama tikai piekļuve internetam.
LiveAgent ir populārs risinājums klientu apkalpošanai, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību. L.A.S.T. metode palīdz uzlabot apmierinātību un novērst reputācijas bojājumus. Vadības panelis nodrošina reāllaika datus aģentiem. Ieguldījumu atdeve ir metrika, lai novērtētu ieguldījumu rentabilitāti.
Ienākošās pārdošanas pārstāvis
Ienākošā pārdošanas pārstāvja uzdevums ir nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu, veicot pārdošanas zvanus un uzturot labas attiecības ar klientiem. Prasības ietver teicamas saziņas, laika pārvaldības, un organizatoriskās prasmes. LiveAgent piedāvā risinājumu klientu apkalpošanai, kas palielina apmierinātību un pārdošanas apjomus.