Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošana

Kas ir klientu apkalpošana?

Klientu apkalpošana ir klienta un produkta vai pakalpojumu sniedzēja mijiedarbības process. Klientu apkalpošana palīdz cilvēkiem atrisināt problēmas vai vaicājumus un tā veido attiecības ar klientiem.

Lieliska klientu apkalpošana var pievienot lielu vērtību produktiem vai pakalpojumiem. Tātad tā ir ļoti svarīga katras kompānijas daļa. Galvenais mērķis ir apmierināts klients. Klientu apkalpošanas pārstāvjiem jābūt kvalificētiem un jābūt lieliskām zināšanām par produktiem un pakalpojumiem. Viņiem jābūt arī pacietīgiem, pozitīviem un ar labām komunikācijas prasmēm.

BUJ

Kāda ir klientu apkalpošanas definīcija?

Klientu apkalpošana ir tieša mijiedarbība starp klientu, kurš veic pirkumu, ir ieinteresēts tajā, vai arī viņam ir problēmas ar pirkumu, un tā uzņēmuma pārstāvi, no kura produkts vai pakalpojums nāk. Tas ir galvenais aspekts, kas nodrošina patērētāju apmierinātību, kura mērķis ir nodrošināt klientu apmierinātību, kā arī veidot attiecības un lojalitāti zīmolam.

Kādi ir klientu apkalpošanas pamati?

Klientu apkalpošanai vispirms jābūt koncentrētai uz klientu. Tāpēc empātija un pacietība ir ārkārtīgi svarīgas iezīmes, kurām vajadzētu raksturot apkalpojošo komandu. Tad ir vieglāk saprast klienta attieksmi, kas ne vienmēr ir “pieklājīga”. Turklāt klientu apkalpošanas pamats ir efektīva un skaidra komunikācija un zināšanas par produktiem un pakalpojumiem.

Kā uzlabot klientu apkalpošanu?

Ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanu, jākoncentrējas uz dažām lietām. Pirmkārt, nepārtraukti jāattīsta savas komandas komunikācijas prasmes. Aģentiem vajadzētu izteikties vienkāršā valodā, bez sarežģītām frāzēm, un tiem vajadzētu būt detalizētām zināšanām par produktiem, pakalpojumiem un kompāniju. Turklāt pakalpojumam jābūt daudzkanālu pakalpojumam un jāļauj klientiem sazināties, izmantojot izvēlēto kanālu. Tāpēc ir vērts izmantot klientu apkalpošanas sistēmu, kas atvieglos aģentu darbu un automatizēs daudzas aktivitātes.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju