What is customer service?
Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.
Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.
Frequently asked questions
Kāda ir klientu apkalpošanas definīcija?
Klientu apkalpošana ir tieša mijiedarbība starp klientu, kurš veic pirkumu, ir ieinteresēts tajā, vai arī viņam ir problēmas ar pirkumu, un tā uzņēmuma pārstāvi, no kura produkts vai pakalpojums nāk. Tas ir galvenais aspekts, kas nodrošina patērētāju apmierinātību, kura mērķis ir nodrošināt klientu apmierinātību, kā arī veidot attiecības un lojalitāti zīmolam.
Kādi ir klientu apkalpošanas pamati?
Klientu apkalpošanai vispirms jābūt koncentrētai uz klientu. Tāpēc empātija un pacietība ir ārkārtīgi svarīgas iezīmes, kurām vajadzētu raksturot apkalpojošo komandu. Tad ir vieglāk saprast klienta attieksmi, kas ne vienmēr ir “pieklājīga”. Turklāt klientu apkalpošanas pamats ir efektīva un skaidra komunikācija un zināšanas par produktiem un pakalpojumiem.
Kā uzlabot klientu apkalpošanu?
Ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanu, jākoncentrējas uz dažām lietām. Pirmkārt, nepārtraukti jāattīsta savas komandas komunikācijas prasmes. Aģentiem vajadzētu izteikties vienkāršā valodā, bez sarežģītām frāzēm, un tiem vajadzētu būt detalizētām zināšanām par produktiem, pakalpojumiem un kompāniju. Turklāt pakalpojumam jābūt daudzkanālu pakalpojumam un jāļauj klientiem sazināties, izmantojot izvēlēto kanālu. Tāpēc ir vērts izmantot klientu apkalpošanas sistēmu, kas atvieglos aģentu darbu un automatizēs daudzas aktivitātes.
Expert note
Efektīva klientu apkalpošana nodrošina patērētāju apmierinātību un lojalitāti. Skaidra komunikācija, zināšanas par produktiem un empātija ir būtiskas, un klientu apkalpošanas sistēmas piedāvā efektīvu un automatizētu risinājumu.

LiveAgent piedāvā 24/7 klientu apkalpošanas dienestu, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs, klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves ir nepieciešamas, lai veidotu labas klientu attiecības. Teksts mudina izmantot LiveAgent pakalpojumus.
Šajā tekstā ir apskatīti dažādi klientu atbalsta darbinieku amati, kā arī ieteikumi par to, kā tos nosaukt. Tiek minēti klientu apmierinātības vadītāji, klientu pieredzes vadītāji, klientu aizstāvji un galvenais klientu pārstāvis. Tiek uzsvērts, ka ir svarīgi ieviest šos darbiniekus savā uzņēmumā, lai nodrošinātu klientu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības. Tiek piedāvāti dažādi radoši amata nosaukumi un uzsvērts, ka, lai kādu nosaukumu izvēlētos, atbildības jābūt skaidri noteiktai.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.