Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas apmācība

Kas ir klientu apkalpošanas apmācība?

Ja uzņēmumi pārspēj klientu cerības, tie sniedz lielisku klientu atbalstu. Klientu apkalpošanas apmācība ir aktivitāte – apmācīt klientu pārstāvjus, kā lietot pozitīvu valodu, vērtīgi atbildēt un kā sazināties ar dusmīgu klientu.

Viņi apgūst jaunas prasmes vai informāciju par produktiem vai pakalpojumiem, lai palielinātu klientu apmierinātību un lojalitāti. Klientu pārstāvji kļūst profesionālāki un apmācītāki. Tas var arī palīdzēt uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas.

BUJ

Kas ir klientu apkalpošanas apmācība?

Klientu apkalpošanas apmācība ir apmācība organizācijas darbiniekiem, kuras mērķis ir attīstīt to zināšanas, prasmes un kompetences, kas pēc tam palielinās klientu apmierinātību. Katram darbiniekam, kas kontaktējas ar klientu, ir jāiziet šāda apmācība, īpašu uzmanību pievēršot klientu apkalpošanas komandai.

Kam būtu jāpiedalās klientu apkalpošanas apmācībās?

Katram darbiniekam, kam ir kontakts ar klientu, ir jāpiedalās klientu apkalpošanas apmācībā. Neatkarīgi no tā, vai tā ir persona, kas strādā klientu apkalpošanas komandā, vai mārketinga nodaļas darbinieks, vai kāds, kurš strādā uzņēmuma biroja reģistratūrā. Pateicoties tai, ikvienam ir pamatzināšanas, kas padara uzņēmumu klienta acīs profesionālu un tādu, kas klientu nostāda uzmanības centrā.

Kādi ir klientu apkalpošanas apmācības veidi?

Klientu apkalpošanas apmācības veidi ir lieliski. Vispirms ir instruktoru vadīta apmācība. Šī forma ir ļoti interaktīva un ļauj runāt un dalīties zināšanās. Cits piemērs ir vebināri, kas ir vairāk vienpusējs vebinārs, tomēr dalībnieki parasti var uzdot jautājumus un iesaistīties diskusijās rakstiski. Vēl viens veids ir e-apmācības, kuras var iziet individuāli pat no mājām. Mentorings ir nākamais veids. Šajā gadījumā mums parasti ir darbs aci pret aci. Turklāt mums ir norādījumi, kas izskaidro, kā labāk paveikt darbu, elektroniskā produktivitātes atbalsta sistēma (EPSS), kas palīdz darbiniekiem apgūt tehniskās prasmes, kas nepieciešamas, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju