Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas konsultants

Kas ir klientu apkalpošanas konsultants?

Dažās organizācijās klientu apkalpošanas konsultanti ir līdzīgi vadības konsultantiem, un izsaka ierosinājumus klientu apkalpošanas efektivitātes uzlabošanai. Klientu apkalpošanas konsultanti var būt līdzīgi arī klientu apkalpošanas pārstāvjiem. To galvenais uzdevums ir atbildēt uz telefona zvaniem un runāt ar klientiem. Tie arī ierauga iespējas piedāvāt informāciju un izskata un atrisina sūdzības. Tie atjaunina informāciju, dokumentē klientu mijiedarbību un veic izmaiņas klientu kontos.

Klientu apkalpošanas konsultantu darbam nepieciešamas spēcīgas komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un zināšanas par datorprogrammatūru. Produktu ieteikšanai ir nepieciešamas arī pārdošanas spējas un prasmes.

BUJ

Kas ir klientu apkalpošanas konsultants?

Klientu apkalpošanas konsultants ir persona, kas ir atbildīga par sazināšanos ar klientu un tā apkalpošanu saistībā ar sūdzībām, pasūtījumu apstrādi, informācijas sniegšanu par uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem. Viņi veic tālruņa zvanus, raksta e-pastus vai čato.

Kādas ir klientu apkalpošanas konsultanta atbildības jomas?

Klientu apkalpošanas konsultanta pienākumos ietilpst uzklausīt klientu rūpes, kā arī palīdzēt atrisināt viņu problēmas un sniegt informāciju. Vēl viens pienākums ir pieņemt klientu pieprasījumus. Ir arī ārkārtīgi svarīgi iegūt un pierakstīt klientu informāciju. Viens no svarīgākajiem elementiem ir klientu vēlmes un vajadzības, kas saistītas ar produktiem vai pakalpojumiem un klientu apkalpošanu.

Kā var pievienot klientu apkalpošanas konsultantu?

Lai pievienotu klientu apkalpošanas konsultantu, dodieties uz LiveAgent paneli un pievienojiet jaunu personu. Pievienojot jaunu aģentu, ir jādefinē viņa loma sistēmā. Jums ir izvēle starp aģenta, administratora un īpašnieka lomām.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju