Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Privātuma Politika
Kas ir Zimbra?
Zimbra ir risinājums personīgajai biznesa e-pasta saziņai un sadarbībai. Zimbra programmatūra sastāv gan no klienta, gan servera komponentēm, un savulaik tā piedāvāja arī darbvirsmas lietojumprogrammu Zimbra Desktop. Papildus Zimbra atvērtā pirmkoda versijai ir pieejama arī komerciālā versija (“Network Edition”), kurai ir slēgtā pirmkoda papildinājumi, piemēram, patentēta ziņojumapmaiņas lietojumprogrammu saskarne, kas paredzēta tikšanos un kontaktu sinhronizēšanai ar Outlook.
Kā varat izmantot programmu Zimbra?
Integrēts mākoņbāzēts e-pasta, kalendāra un sadarbības risinājums Zimbra ir uzņēmuma standarts publiskajos un privātajos mākoņos. Zimbra piedāvā vienu no inovatīvākajām mūsdienās pieejamajām ziņojumapmaiņas iespējām, savienojot galalietotājus ar informāciju un darbībām, kas glabājas viņu personīgajos mākoņos, izmantojot pārveidotu pārlūkprogrammas saskarni.
Saskaraties ar grūtībām savlaicīgi pārvaldīt un atrisināt klientu e-pasta vēstules programmā Zimbra? Ir pienācis laiks integrēties ar LiveAgent un pārvaldīt klientu saziņu, izmantojot palīdzības pieteikumu sistēmu.
Palīdzības pieteikumu sistēma galvenokārt kalpo klientu apkalpošanas vajadzībām. Tā nodrošina klientu apkalpošanas pārstāvjiem viegli lietojamu saskarni, lai atbildētu uz pieprasījumiem. Klientu pieprasījumi, neatkarīgi no kura saziņas kanāla tie nāk, kļūst par palīdzības pieteikumiem, tiklīdz tos saņem klientu pārstāvis. Šiem palīdzības pieteikumiem var piekļūt no universālās iesūtnes. Tas ļaus Jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem nodrošināt ātru un efektīvu apkalpošanu.
LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu atbalsta arī efektivitātes un produktivitātes funkcijas, kas palīdz ātrāk šķirot, organizēt un atbildēt uz klientu e-pastiem. Lai izveidotu vienmērīgu darba plūsmu, varat izmantot tādas funkcijas kā nodaļas, tagi, filtri vai aģentu sadursmju noteikšana.
Mūsu universālā iesūtne ne tikai apstrādā e-pasta vēstules, bet arī rūpējas par tērzēšanu tiešsaistē, klientu portāliem, zvanu centriem un palīdz pārvaldīt sociālos medijus – Facebook, Twitter, Instagram. Tā ietver arī Viber. Katrs saziņas kanāls ir nodrošināts ar savām funkcijām, lai viss noritētu raiti un uzticami.
Ieguvumi, lietojot Zimbra
- Viens no labākajiem pieejamajiem e-pasta risinājumiem
- Svarīgu e-pasta vēstuļu dublēšana
- Zimbra e-pasta vēstules organizētā palīdzības pieteikumu sistēmā
- Papildu funkcijas un uzlabotas saziņas iespējas
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Kā integrēt Zimbra ar LiveAgent
Lai pabeigtu procesu, nav nepieciešams aktivizēt spraudņus vai izmantot trešo pušu programmas. Viss, kas Jums jādara, lai integrētu Zimbra ar LiveAgent, ir jāievada daži dati LiveAgent sistēmā.
- Ja Jums vēl nav Zimbra e-pasta, dodieties uz uzņēmuma vietni un sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju vai iegādājieties maksas plānu. Aizpildiet veidlapu un iestatiet savu jauno e-pasta kontu. Ja jums jau ir Zimbra konts, varat izlaist šo soli un turpināt nākamo.
- Tagad dodieties uz savu LiveAgent kontu un atveriet Iestatījumi > E-pasts > Pasta konti. Noklikšķiniet uz pogas “Izveidot” un izvēlieties “Cits”.
- Tagad varat izvēlēties, vai vēlaties integrēt, izmantojot pārsūtīšanu vai IMAP/POP3. Mēs jums parādīsim abas integrācijas iespējas, vispirms sākot ar pārsūtīšanu. Noklikšķiniet uz “Pārsūtīšana” un turpiniet nākamo soli.
- Kad esat izvēlējies Pārsūtīšana, ievadiet savu e-pasta adresi un iestatiet SPF ierakstu savam Zimbra domēnam. Ja neesat pārliecināts, kā to izdarīt, skatiet šo ceļvedi no Zimbra vietnes. Tas ir jāizdara, lai nodrošinātu, lai LiveAgent neuzskatītu Jūsu e-pasta vēstules par surogātpasta vēstulēm. Kad esat pabeidzis, izvēlieties nodaļu, kas atbild par e-pastiem no šī Zimbra konta, un noklikšķiniet uz “Saglabāt”.
Ja vēlaties pieslēgt savu Zimbra e-pastu, izmantojot IMAP/POP3, atlasiet šo opciju. Norādiet savu e-pasta adresi, pieteikšanās informāciju un paroli. Izvēlieties saņemšanas veidu (IMAP vai POP3), norādiet informāciju par serveri un portu. Pēc tam noklikšķiniet uz “Saglabāt”.
Tas arī ir viss – Jūsu Zimbra e-pasts ir savienots ar LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu, un Jūsu e-pasta vēstules tiks sakārtotas, lai palīdzētu Jums nodrošināt labāku klientu atbalstu.
Vēlaties uzzināt vairāk? Iepazīstieties ar mūsu noderīgajiem rakstiem LiveAgent Akadēmijā, lai uzzinātu, kā nodrošināt pārsteidzošu klientu atbalstu visos kanālos. Noskatieties mūsu ekskursijas video vai apskatiet funkciju lapu, lai uzzinātu, ar ko vēl spēj tikt galā LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir Zimbra?
Zimbra ir e-pasta risinājums uzņēmējdarbībai. Zimbra ir arī pilnīgs sadarbības komplekts, kas ietver ne tikai e-pastu, bet arī grupu kalendārus.
Kā varat izmantot programmu Zimbra?
Zimbra var izmantot visiem ar e-pastu saistītiem mērķiem. Nav svarīgi, vai strādājat pārdošanas, klientu atbalsta vai citās jomās, Zimbra var ātri apstrādāt e-pasta saziņu un grafiku.
Kādi ir ieguvumi no Zimbra integrācijas?
Uzticams un efektīvs e-pasta risinājums Jūsu LiveAgent palīdzības dienestā Veic visu svarīgāko e-pasta vēstuļu dublēšanu LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma nodrošina papildu priekšrocības Daudz palīdzības pieteikumu funkciju
Rakstos apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru, kā arī parādīta pašapkalpošanās funkcijas nozīme. Jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. LiveAgent var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
Uzņēmums Quality Unit piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tostarp bezmaksas reāllaika tērzēšanas programmu LiveAgent. Tā ir efektīva klientu apkalpošanas programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un palielināt produktivitāti. Piedāvātas bezmaksas izmēģinājuma iespējas un atbalsts dažādās valstīs, kā arī daudz citas programmatūras. LiveAgent ir integrējama ar citiem darba rīkiem un piedāvā daudzas funkcijas un maksas versiju ar vēl vairāk funkcijām. Bezmaksas izmēģinājumi un partneru programma pieejama. Tiek uzsvērts, ka LiveAgent var būt noderīga programmatūra uzņēmējiem, kuri vēlas uzlabot klientu apkalpošanu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. Tiek aprakstīti arī dažādi e-pasta un tiešsaistes tērzēšanas rīki, kā arī kuponu kampaņu plānošanas padomi un to izmantošanas iespējas.
ZentapLiveAgent ir risinājums, kas palīdz klientiem viegli sazināties ar uzņēmumiem. Tai ir pieejams tiešsaistes čats, un proaktīvi čata uzaicinājumi lai piesaistītu klientus. Ielogošanās dati tiks nosūtīti uz klienta e-pastu pēc konta sagatavošanas. LiveAgent nodrošina integrētu e-pasta apstrādes sistēmu, kas nodrošina atļautu prioritāšu noteikšanu, kā arī reāllaika rakstīšanas iespēju. Integrēšana starp Zentap un LiveAgent ir vienkārša un viegli uzturama. Mājaslapa izmanto sīkfailus, kas aprakstīti sīkdatņu politikā. Kontakti var tikt veikti caur kontaktformu, Messenger vai tiešsaistes tērzētavu.