Zimbra

Kas ir Zimbra?

Zimbra ir risinājums personīgajai biznesa e-pasta saziņai un sadarbībai. Zimbra programmatūra sastāv gan no klienta, gan servera komponentēm, un savulaik tā piedāvāja arī darbvirsmas lietojumprogrammu Zimbra Desktop. Papildus Zimbra atvērtā pirmkoda versijai ir pieejama arī komerciālā versija (“Network Edition”), kurai ir slēgtā pirmkoda papildinājumi, piemēram, patentēta ziņojumapmaiņas lietojumprogrammu saskarne, kas paredzēta tikšanos un kontaktu sinhronizēšanai ar Outlook.

Zimbra mājaslapa
Zimbra mājaslapa

Kā varat izmantot programmu Zimbra?

Integrēts mākoņbāzēts e-pasta, kalendāra un sadarbības risinājums Zimbra ir uzņēmuma standarts publiskajos un privātajos mākoņos. Zimbra piedāvā vienu no inovatīvākajām mūsdienās pieejamajām ziņojumapmaiņas iespējām, savienojot galalietotājus ar informāciju un darbībām, kas glabājas viņu personīgajos mākoņos, izmantojot pārveidotu pārlūkprogrammas saskarni.

Saskaraties ar grūtībām savlaicīgi pārvaldīt un atrisināt klientu e-pasta vēstules programmā Zimbra? Ir pienācis laiks integrēties ar LiveAgent un pārvaldīt klientu saziņu, izmantojot palīdzības pieteikumu sistēmu.

Palīdzības pieteikumu sistēma galvenokārt kalpo klientu apkalpošanas vajadzībām. Tā nodrošina klientu apkalpošanas pārstāvjiem viegli lietojamu saskarni, lai atbildētu uz pieprasījumiem. Klientu pieprasījumi, neatkarīgi no kura saziņas kanāla tie nāk, kļūst par palīdzības pieteikumiem, tiklīdz tos saņem klientu pārstāvis. Šiem palīdzības pieteikumiem var piekļūt no universālās iesūtnes. Tas ļaus Jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem nodrošināt ātru un efektīvu apkalpošanu.

LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu atbalsta arī efektivitātes un produktivitātes funkcijas, kas palīdz ātrāk šķirot, organizēt un atbildēt uz klientu e-pastiem. Lai izveidotu vienmērīgu darba plūsmu, varat izmantot tādas funkcijas kā nodaļas, tagi, filtri vai aģentu sadursmju noteikšana.

Mūsu universālā iesūtne ne tikai apstrādā e-pasta vēstules, bet arī rūpējas par tērzēšanu tiešsaistē, klientu portāliem, zvanu centriem un palīdz pārvaldīt sociālos medijusFacebook, Twitter, Instagram. Tā ietver arī Viber. Katrs saziņas kanāls ir nodrošināts ar savām funkcijām, lai viss noritētu raiti un uzticami.

Ieguvumi, lietojot Zimbra

  • Viens no labākajiem pieejamajiem e-pasta risinājumiem
  • Svarīgu e-pasta vēstuļu dublēšana
  • Zimbra e-pasta vēstules organizētā palīdzības pieteikumu sistēmā
  • Papildu funkcijas un uzlabotas saziņas iespējas

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

Kā integrēt Zimbra ar LiveAgent

Lai pabeigtu procesu, nav nepieciešams aktivizēt spraudņus vai izmantot trešo pušu programmas. Viss, kas Jums jādara, lai integrētu Zimbra ar LiveAgent, ir jāievada daži dati LiveAgent sistēmā.

  • Ja Jums vēl nav Zimbra e-pasta, dodieties uz uzņēmuma vietni un sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju vai iegādājieties maksas plānu. Aizpildiet veidlapu un iestatiet savu jauno e-pasta kontu. Ja jums jau ir Zimbra konts, varat izlaist šo soli un turpināt nākamo.
Zimbra izmēģinājuma versijas lapa ar tukšu veidlapu
Zimbra izmēģinājuma versija
  • Tagad dodieties uz savu LiveAgent kontu un atveriet Iestatījumi > E-pasts > Pasta konti. Noklikšķiniet uz pogas “Izveidot” un izvēlieties “Cits”.
LiveAgent konfigurācija ar e-pasta atlasi
E-pasta atlase
  • Tagad varat izvēlēties, vai vēlaties integrēt, izmantojot pārsūtīšanu vai IMAP/POP3. Mēs jums parādīsim abas integrācijas iespējas, vispirms sākot ar pārsūtīšanu. Noklikšķiniet uz “Pārsūtīšana” un turpiniet nākamo soli.
Pārsūtīšana vai IMAP/POP3?
  • Kad esat izvēlējies Pārsūtīšana, ievadiet savu e-pasta adresi un iestatiet SPF ierakstu savam Zimbra domēnam. Ja neesat pārliecināts, kā to izdarīt, skatiet šo ceļvedi no Zimbra vietnes. Tas ir jāizdara, lai nodrošinātu, lai LiveAgent neuzskatītu Jūsu e-pasta vēstules par surogātpasta vēstulēm. Kad esat pabeidzis, izvēlieties nodaļu, kas atbild par e-pastiem no šī Zimbra konta, un noklikšķiniet uz “Saglabāt”.
Pārsūtīšanas iestatīšana

Ja vēlaties pieslēgt savu Zimbra e-pastu, izmantojot IMAP/POP3, atlasiet šo opciju. Norādiet savu e-pasta adresi, pieteikšanās informāciju un paroli. Izvēlieties saņemšanas veidu (IMAP vai POP3), norādiet informāciju par serveri un portu. Pēc tam noklikšķiniet uz “Saglabāt”.

IMAP/POP3 iestatīšana

Tas arī ir viss – Jūsu Zimbra e-pasts ir savienots ar LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu, un Jūsu e-pasta vēstules tiks sakārtotas, lai palīdzētu Jums nodrošināt labāku klientu atbalstu. 

Vēlaties uzzināt vairāk? Iepazīstieties ar mūsu noderīgajiem rakstiem LiveAgent Akadēmijā, lai uzzinātu, kā nodrošināt pārsteidzošu klientu atbalstu visos kanālos. Noskatieties mūsu ekskursijas video vai apskatiet funkciju lapu, lai uzzinātu, ar ko vēl spēj tikt galā LiveAgent.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir Zimbra?

Zimbra ir e-pasta risinājums uzņēmējdarbībai. Zimbra ir arī pilnīgs sadarbības komplekts, kas ietver ne tikai e-pastu, bet arī grupu kalendārus.

 

Kā varat izmantot programmu Zimbra?

Zimbra var izmantot visiem ar e-pastu saistītiem mērķiem. Nav svarīgi, vai strādājat pārdošanas, klientu atbalsta vai citās jomās, Zimbra var ātri apstrādāt e-pasta saziņu un grafiku.

Kādi ir ieguvumi no Zimbra integrācijas?

  • Uzticams un efektīvs e-pasta risinājums Jūsu LiveAgent palīdzības dienestā
  • Veic visu svarīgāko e-pasta vēstuļu dublēšanu
  • LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma nodrošina papildu priekšrocības
  • Daudz palīdzības pieteikumu funkciju

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Aģentiem tie kalpo kā atgādinājums par pieteikumu, ko tie ir radījuši, bet kas vēl ir jāatrisina. Tas viņiem palīdz strādāt labāk.

E-pasta paziņojumi

Rakstā sniegti padomi un sagataves, kādi e-pasta iesākumi un sveicieni var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē, lai uzlabotu mārketinga metrikas un palielinātu ieņēmumus. Aprakstīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta sūtīšanu, kā arī uzsvērts, ka e-pasta mārketings ir spēcīga tiešsaistes saziņas metode. Lai veiksmīgi izveidotu aktīvo e-pasta abonentu datu bāzi, ir jāmeklē klienti un potenciālie klienti, kuri ir izrādījuši interesi par saziņu. LiveAgent piedāvā funkcijas, kas palīdz uzlabot klientsēdēju kvalitāti un komunikāciju ar klientiem. Zimbra ir jaudīgs biznesa e-pasta risinājums ar uzlabotām funkcijām.

Organizējiet savu palīdzības dienestu nodaļās un pārvirziet pieteikumus aģentiem, kas ir vispiemērotākie, lai tos atrisinātu.

Nodaļas

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.

Klientu pašapkalpošanās portāls ir uzņēmuma mājaslapas sadaļa, kura sniedz klientiem vienotu piekļuves punktu uzņēmuma/produkta informācijai.

Kas ir klientu portāls?

Tekstā tiek aprakstīts, kā izveidot efektīvu digitālā mārketinga stratēģiju, izmantojot personalizētus e-pastus un veiksmīgus saziņas kanālus. Ieteicams izmantot iekļaušanas e-pasta sagataves, lai uzlabotu klientu attiecības un pielāgotu produktus klientu vēlmēm. Zimbra ir uzlabots biznesa e-pasta risinājums un ir pieejams LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus.

Uzziniet vairāk par priekšapskates numura sastādītāju. Izprotiet to padziļināti, izmantojot profesionāļu skaidrojumus.

Priekšapskates numura sastādītājs

Priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūras izmantošana zvanu centros var uzlabot klientu iesaisti, samazināt nomesto zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti. Aģenti var iepriekš apskatīt interesentu ierakstus, lai veidotu personalizētākas sarunas. Priekšapskates numuru sastādīšanas režīms samazina aizkaves savienojuma izveidē un nodrošina ātru klientu saziņu ar aģentiem. LiveAgent piedāvā izejošo un ienākošo zvanu centru iespējas, kā arī zvanīšanas režīmu "noklikšķināt un zvanīt".

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju