Partners
Kas ir Zentyal?
Zentyal ir e-pasta serveris un grupveida programmatūras risinājums, kura pamatā ir Linux. Bezmaksas lejupielādei tam ir pieejams izstrādes papildinājums un programmas kods. Zentyal tiek piedāvāts divās paketēs — Zentyal Server, kas paredzēts mazajiem un vidējiem uzņēmumiem un Zentyal Cloud — paredzēts hostinga pakalpojumu sniedzējiem. E-pasta servera risinājums galvenokārt ir paredzēts uzņēmumiem ar zināmām prasmēm un pieredzi e-pasta serveru instalēšanā un uzturēšanā. Zentyal piedāvā pretvīrusu un pretsurogātpasta aizsardzību, kā arī kalendāra un kontaktu līdzekļus.
Kā izmantot Zentyal?
Zentyal ir e-pasta servera risinājums, kas piemērots uzņēmumiem ar prasmīgu komandu, kas zina, kā uzstādīt, konfigurēt un uzturēt e-pasta serverus. Tā nodrošina Microsoft Active Directory lokālo saderību, lai varētu viegli pārvaldīt klientus. Zentyal nodrošina klientu atbalstu visiem klientiem, kad vien viņiem nepieciešama palīdzība, tomēr to ir viegli lietot pat bez palīdzības. Mājas lapa piedāvā dokumentāciju ar daudzām risinājumu tēmām, kā arī klientu portālu. Varat arī integrēt savu Zentyal e-pastu ar LiveAgent un izmantot to kā galveno palīdzības dienesta saziņas platformu.
Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma var integrēt virtuālā pasta domēnus vienotā klientu atbalsta risinājumā. Izmantojiet daudzas produktivitātes funkcijas, piemēram, vienoto iesūtni, kas saglabā klientu saziņu no jebkura kanāla, vai iepriekš definētas atbildes, kas ļauj atbildēt ātrāk. Sadaliet pieteikumus, ja rodas sarežģītāka problēma, vai iestatiet komandas, lai izveidotu dažādus automatizācijas risinājumus, kas rūpējas par uzdevumiem.
Varat pievienot ne tikai e-pastu. Izveidojiet digitālo zvanu centru, uzstādiet tiešsaistes čata logrīku savai vietnei, izveidojiet klientu portālu ar zināšanu bāzi vai pievienojiet savus sociālo mediju kontus no Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Katru saziņas kanālu atbalsta dažādas produktivitātes funkcijas, kas nodrošina, ka jūsu darbplūsma būs sakārtota un vieglāka.
Kādas ir Zentyal integrācijas priekšrocības?
- Pieejams klientu atbalsts
- Iekļauta Microsoft Active Directory savietojamība
- Neierobežots virtuālo domēnu skaits
Kā integrēt Zentyal un LiveAgent
Liveagent pieteikumu apstrādes sistēmu var integrēt ar Zentyal, izmantojot IMAP/POP3. LiveAgent konfigurācijas iestatījumi padara šo iespēju viegli pieejamu. Šī pamācība soli pa solim palīdzēs Zentyal integrēt pieteikumu apstrādes sistēmā.

- Vispirms ir jāuzinstalē Zentyal. Vienkārši dodieties uz Zentyal vietni un izvēlieties jums piemērotu paketi. Ir pieejama noderīga klientu portāla sadaļa Zentyal tīmekļa vietnē, ieskaitot instalācijas pamācību. Ja jums jau ir Zentyal piekļuve un esat to jau konfigurējis, pārslēdzieties uz LiveAgent un turpiniet nākošās darbības.

- Tagad, kad Zentyal ir nokonfigurēts un gatavs lietošanai, dodieties uz savu LiveAgent kontu. Ja jums tāda vēl nav, izmantojiet bezmaksas izmēģinājumu. Noklikšķiniet uz pogas Izveidot, kas atrodas sadaļā Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Tiks parādīts pieejamo e-pasta pakalpojumu sniedzēju saraksts. Apakšā noklikšķiniet uz Cits un pēc tam nākamajā logā noklikšķiniet uz IMAP/POP3.

- Lai veiksmīgi integrētu Zentyal, LiveAgent jānorāda detalizēta informācija par Zentyal. Jānorāda lietotājvārds, parole un e-pasta adrese. Kad tie ir ievadīti, atlasiet saņemšanas metodi un servera informāciju un portu. Atcerieties izvēlēties nodaļu, kas atbildēs par pieteikumu apstrādi. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Saglabāt loga apakšdaļā, lai pabeigtu konfigurēšanu.

Tagad viss ir izveidots. Zentyal e-pastus tagad saņems LiveAgent jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā. Apskatiet, ko LiveAgent var darīt tālāk esošajā video. Vēl varat pārskatīt papildu funkciju lapu, kā arī Akadēmijas lapu, lai iegūtu plašāku informāciju par klientu atbalstu.
Frequently asked questions
Kas ir Zentyal?
Kā izmantot Zentyal?
Izmantojot Zentyal, e-pasta serverus var iestatīt un uzturēt jebkura prasmīga komanda, kas saprot, kā rīkoties ar e-pasta serveriem. Microsoft Active Directory tiek pilnībā atbalstīts, lai jūs varētu ērti pārvaldīt klientus. Ikreiz, kad klientam ir nepieciešama palīdzība saistībā ar Zentyal, viņš var to saņemt, izmantojot klientu atbalsta nodaļu. Zentyal ir viegli lietojams arī tad, ja palīdzība nav nepieciešama. Mājaslapā pieejams arī klientu portāls, kurā ir vairāki raksti par šo risinājumu. Kā alternatīvu varat integrēt Zentyal ar LiveAgent un izmantot to, lai organizētu saziņu ar palīdzības dienestu.
Kādas ir Zentyal integrācijas priekšrocības?
- Pieejams klientu atbalsts
- Lokāla Microsoft Active Directory savietojamība
- Neierobežots virtuālo domēnu skaits
Kā uzinstalēt Zentyal serveri?
Zentyal serveri var instalēt, izmantojot ērtu instalēšanas vedni, ko var lejupielādēt no mājaslapas. Tas palīdzēs veikt visu instalēšanas procesu soli pa solim. Ērta rokasgrāmata atrodama arī Zentyal vietnes sadaļā Dokumentācija, tajā iekļautas konfigurācijas iespējas un cita informācija.
The given text is in Latvian and primarily consists of repetitive phrases promoting LiveAgent, a customer service software. The text includes sales contacts, social media links, and mentions a writing test and cost calculator. Additionally, there are references to incoming call center programs, self-service software, and email management software. The final section is a message regarding the creation of a LiveAgent account, with instructions to access the account once it is ready.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzziniet vairāk par to, kā sadarboties ar LiveAgent un pievienojieties viņu partneru programmām. Tie ir izveidojuši lietotājam draudzīgu produktu, kas ļauj jums uzlabot savu klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.