LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un API bez papildu maksas. Tā integrējas ar Slack, Zapier, un var veikt e-pasta mārketingu. LiveAgent nodrošina integrāciju ar daudziem rīkiem, piemēram, CRM, e-pastkastēm un maksājumu rīkiem, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas efektivitāti. LiveAgent API cena sākas no $9, un tā ir integrējama ar simtiem rīku izmantojot Zapier. Nosacījumu uzstādīšana LiveAgent ir vienkārša.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar integrācijām, kas palīdz saņemt visus klientu pieprasījumus vienā programmatūrā. Integrācija piedāvā arī palīdzības dienestu programmatūras paplašinājumus, un var savienot ar dažādiem tālruņu operatoriem un e-pasta serveriem. LiveAgent ir izveidojis integrācijas sagataves, lai zināšanu bāzes lietotāji varētu iesniegt savus integrācijas pieprasījumus un uzlabot ikdienas darba aktivitātes, automatizējot procesus un nodrošinot labākas klientu pieredzes.
Pārejat no Verloop uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā nevainojamu klientu servisu ar 24/7 atbalstu no aģentiem, kā arī noderīgus rīkus, funkcijas un integrācijas. Programmatūra ir pielāgojama un atbalsta 43 dažādas valodas. LiveAgent ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra un tiek izmantots tādās kompānijās kā Huawei, BMW un Oksfordas Universitāte. Palīdzības pieteikumi ir pieejami par cenu no $15 /mēn.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
Rakstā tiek apspriesta zvanu centra programmatūras ieviešana, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā daudz rīku un funkcijas, kā arī iespēju izmantot automātisko atzvanīšanas funkciju. Ieteicams izveidot virtuālo zvanu centru, kas integrējas ar esošajiem tālruņiem un citām lietojumprogrammām. Zvanu centra programmatūra var būt gan bezmaksas, gan maksas, bet joprojām ir jāizvēlas rīks, kas atbilst uzņēmuma vajadzībām.
Palīdzības dienesta migrācija ar Relokia
Palīdzības dienesta migrācija ar Relokia ir tiešsaistes pakalpojums, kas lietotājiem ļauj migrēt visus datus starp palīdzības dienesta programmām.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem