Zvana maskēšana

Ko sauc par zvanu maskēšanu?

Zvanu maskēšana, ko sauc arī par numura maskēšanu, ir balss caur interneta protokolu (VoIP) funkcija, kas tālruņa zvanu laikā paslēpj zvanītāja identitāti.

Izmantojot šo risinājumu, tiek izveidots pagaidu tālruņa numurs vienai vai abām pusēm. Tas ļauj izmantot savu privāto tālruņa numuru vai virtuālā tālruņa numuru, nebaidoties no identitātes privātuma pārkāpšanas. Izmantojot maskēto tālruņa numuru, varat paslēpt savu faktisko tālruņa numuru un tajā pašā laikā nodrošināt drošu zvanu gan saviem aģentiem, gan klientiem.

Uzlabota lietotāju konfidencialitāte ir pirmā lieta, kas nāk prātā, apspriežot zvanu maskēšanu. Šo funkciju varat izmantot zvanu centrā, lai saglabātu zvanītāja identitāti anonīmu un nodrošinātu klienta konfidencialitāti.

Aplūkosim dažas no priekšrocībām, ko jūsu uzņēmumam var sniegt zvanu maskēšana.

  • Lielāka atsaucība zvaniem – daudziem cilvēkiem rodas neuzticība aizdomīgiem zvanītāja ID. Izmantojot zvanu maskēšanas funkciju, klienti saņem ienākošos zvanus no vietējiem numuriem, kas viņiem ir pazīstamāki. Tas viņus padara mierīgus un palielina iespēju, ka viņi uzklausīs, ko saka jūsu pārstāvji.
  • Uzlabota klientu konfidencialitāte — gan klienti, gan uzņēmumi pamatoti ir lietas kursā par datu noplūdi. Zvanu maskēšana palīdz uzturēt jūsu privāto saziņu drošu un aizsargātu. Tas var ne tikai atslogot jūsu un klienta prātus, bet arī nodrošināt, ka jūsu uzņēmums ievēro identitātes konfidencialitātes noteikumus.
  • Lielāka klientu iesaiste — daudzi klienti nejūtas ērti, daloties ar savu personisko kontaktinformāciju. Izmantojot maskētā numura funkciju, jūs varat iegūt klientu uzticību, lai tie ne tikai sniegtu jums savu tālruņa numuru, bet arī turpmāk turpinātu sadarboties ar jūsu zīmolu.
  • Labāka zvanu pārvaldība. Paturot lielāko daļu jūsu uzņēmuma numuru privātus, varat piešķirt savu nemaskēto tālruņa numuru noteiktām personām. Tas var palīdzēt labāk pārvaldīt zvanus un nodrošināt, ka jūs var sasniegt tikai konkrētas personas.
  • Centralizēta biznesa saziņa — zvanu maskēšana nodrošina, ka visa drošā saziņa starp uzņēmumu un tā klientiem notiek vienā platformā.
  • Datu analīze — Zvanu maskēšanas reāllaika ieskatu funkcija sniedz informāciju par daudziem zvanu centra aspektiem, piemēram, aģenta veiktspēju, mijiedarbības kvalitāti un klientu ieskatus. Pēc tam varat izpētīt šos datus un optimizēt procesus, lai nodrošinātu vislabāko klientu pieredzi.
Analīzes pārskata funkcija klientu apkalpošanas programmatūrā — LiveAgent

Would you like to make better calls?

Start your 14-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent

Frequently asked questions

Kādas ir tālruņa numura maskēšanas priekšrocības?

Anonīma saziņa, izmantojot zvanu maskēšanu, piedāvā plašu priekšrocību klāstu, tostarp personiskā tālruņa numura aizsardzību uzņēmuma zvanu laikā un lietojot ziņapmaiņas pakalpojumus, lielāku klientu atsaucību un iesaistīšanos, labāku koncentrāciju uz klientu privātumu, izmaksu ekonomiju, labāku zvanu pārvaldību un kopumā labāku individuālo lietotāju aizsardzību.

Kā iestatīt zvanu maskēšanu?

Tas ir atkarīgs no zvanu centra programmatūras un tālruņa pakalpojumu sniedzēja, ar kuru strādājat. Dažādiem biznesa tālruņu pakalpojumu sniedzējiem ir atšķirīgas iestatīšanas procedūras. Tomēr vairumā gadījumu to var iestatīt un konfigurēt standarta iestatījumu panelī. Tas, cik lielā mērā varat konfigurēt šo VoIP funkciju, ir atkarīgs no zvanu centra risinājuma un izmantotā VoIP pakalpojumu sniedzēja.

Kurš izmanto zvanu maskēšanu?

Zvanu maskēšanu izmanto daudzos globālos uzņēmumos, kas darbojas vairākās valstīs. Vēl citas nozares, kurās telefonu maskēšana ir vērtīga, ir tādas, kas izmanto lielus klientu datu apjomus, piemēram, finanšu joma, veselības aprūpes speciālisti, tūrisms, piegādes pakalpojumi, kā arī kontaktcentri, tiešsaistes tirdzniecības vietas un e-komercijas platformas.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju