Ko sauc par zvanu maskēšanu?
Zvanu maskēšana, ko sauc arī par numura maskēšanu, ir balss caur interneta protokolu (VoIP) funkcija, kas tālruņa zvanu laikā paslēpj zvanītāja identitāti.
Izmantojot šo risinājumu, tiek izveidots pagaidu tālruņa numurs vienai vai abām pusēm. Tas ļauj izmantot savu privāto tālruņa numuru vai virtuālā tālruņa numuru, nebaidoties no identitātes privātuma pārkāpšanas. Izmantojot maskēto tālruņa numuru, varat paslēpt savu faktisko tālruņa numuru un tajā pašā laikā nodrošināt drošu zvanu gan saviem aģentiem, gan klientiem.
Uzlabota lietotāju konfidencialitāte ir pirmā lieta, kas nāk prātā, apspriežot zvanu maskēšanu. Šo funkciju varat izmantot zvanu centrā, lai saglabātu zvanītāja identitāti anonīmu un nodrošinātu klienta konfidencialitāti.
Aplūkosim dažas no priekšrocībām, ko jūsu uzņēmumam var sniegt zvanu maskēšana.
- Increased call responsiveness – Many people have a distrust of suspicious caller IDs. With the call masking feature, customers receive incoming calls with local numbers which they are more familiar with. This puts them at ease and increases the chance of them picking up and hearing what your representatives have to say.
- Enhanced customer privacy – Both clients and businesses are justifiably aware of data leaks. Call masking helps keep your private communication secure and protected. This can not only put your and the client’s minds at ease but also ensures adherence to identity privacy policies your company has in place.
- Increased customer engagement – Many customers don’t feel comfortable sharing their personal contact details. By using the masked number feature you can gain customers’ trust so they not only give you their personal phone number but are also likely to further interact with your brand.
- Lower communication costs – It’s way cheaper to use call masking than purchasing local phone numbers or setting up whole new contact centers.
- Better call management – While keeping most of your business numbers private, you can give out your unmasked phone number to certain people. This can help you better manage your calls and make sure that you can be reached only by the individuals you’ve selected.
- Centralized business communication – Call masking ensures that all the secure communication between the business and its customers is handled on one platform.
- Data analysis – Call masking feature offers real-time insights into many aspects of a call center like agent performance, quality of interactions, and customer insights. You can then study this data and optimize your processes to provide the best customer experience.

Would you like to make better calls?
Start your 14-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent
Frequently asked questions
Kādas ir tālruņa numura maskēšanas priekšrocības?
Anonīma saziņa, izmantojot zvanu maskēšanu, piedāvā plašu priekšrocību klāstu, tostarp personiskā tālruņa numura aizsardzību uzņēmuma zvanu laikā un lietojot ziņapmaiņas pakalpojumus, lielāku klientu atsaucību un iesaistīšanos, labāku koncentrāciju uz klientu privātumu, izmaksu ekonomiju, labāku zvanu pārvaldību un kopumā labāku individuālo lietotāju aizsardzību.
Kā iestatīt zvanu maskēšanu?
Tas ir atkarīgs no zvanu centra programmatūras un tālruņa pakalpojumu sniedzēja, ar kuru strādājat. Dažādiem biznesa tālruņu pakalpojumu sniedzējiem ir atšķirīgas iestatīšanas procedūras. Tomēr vairumā gadījumu to var iestatīt un konfigurēt standarta iestatījumu panelī. Tas, cik lielā mērā varat konfigurēt šo VoIP funkciju, ir atkarīgs no zvanu centra risinājuma un izmantotā VoIP pakalpojumu sniedzēja.
Kurš izmanto zvanu maskēšanu?
Zvanu maskēšanu izmanto daudzos globālos uzņēmumos, kas darbojas vairākās valstīs. Vēl citas nozares, kurās telefonu maskēšana ir vērtīga, ir tādas, kas izmanto lielus klientu datu apjomus, piemēram, finanšu joma, veselības aprūpes speciālisti, tūrisms, piegādes pakalpojumi, kā arī kontaktcentri, tiešsaistes tirdzniecības vietas un e-komercijas platformas.
Rakstā apskatīti dažādi jautājumi par VoIP zvaniem, tostarp zvanu ierakstīšanu un raustīšanās. Tiek piedāvāts arī padoms, kā izvēlēties piemērotu VoIP uzņēmumu klientu atbalstam. VoIP uzņēmumi piedāvā dažādas papildu funkcijas un var ietaupīt līdz pat 50% no izmaksām. Tāpat tiek piedāvāts LiveAgent konts ar ielogošanās datiem, kas tiks nosūtīti uz Jūsu e-pasta adresi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkāršoti pārsūta zvanus no viena aģenta uz nākošo, neļaujot klientiem gaidīt nevajadzīgi ilgu laiku. Tas ir īpaši noderīgs lieliem uzņēmumiem ar vairākām nodaļām un simtiem aģentu, kuriem ir jāpārsūta zvani katru dienu. Ienākošo zvanu pārsūtīšana nodrošina ātru un efektīvu palīdzību klientiem, kā arī uzlabo aģentu darbplūsmu. Nepacietīgi klienti var tikt apkalpoti dažu sekunžu laikā, pat tad, ja viņi zvana nepareizajai nodaļai vai aģentam.
Prognozējošais numura sastādītājs
Prognozējošais numura sastādītājs ir izejošo zvanu centru populāra automatizētā numura sastādīšanas sistēma. Maksimalizējot aģentu efektivitāti un labāk izprastot kontekstu zvanītājam, šis risinājums samazina maksu par zvanu un palielina faktisko sarunu laiku. Prognozējošie numura sastādītāji ir likumīgi, bet ASV tālruņa patērētāju aizsardzības likums aizliedz uzņēmumiem izmantot automātiskos numura sastādītājus. Cena par prognozējošo numura sastādītāju var svārstīties no $3000 līdz pat $300’000. Prognozējošais numura sastādītājs un progresīvais numura sastādītājs ir divas populārākās numura sastādīšanas sistēmas izejošajiem zvanu centriem.