Kas ir zvanītā numura identifikācijas pakalpojums
Zvanītā numura identifikācijas pakalpojums (DNIS) ir telekomunikāciju pakalpojums, kas tiek pārdots uzņēmumiem, kas ļauj tiem noteikt numuru, uz kuru zvanījis klients, lai to sasniegtu. Lai atļautu DNIS pakalpojumu, pirms savienojuma izveides telekomunikāciju kompānija nosūta DNIS numuru. DNIS numurs, kas parasti ir 4 līdz 10 ciparu secība, tiek izmantots, lai efektīvi pārvirzītu ienākošos klientu zvanus un nodrošinātu efektīvu tālruņa pakalpojumu, ko sniedz uzņēmums.
DNIS datus reti izmanto vienus pašus. Līdz ar citām zvanu identifikācijas funkcijām, zvanīto numuru identifikācijas pakalpojums piedāvā plašu pielietojumu uzņēmumos ar atsevišķiem numuriem dažādām atrašanās vietām vai dažādām produktu līnijām. Izmantojot bezmaksas numurus, korporatīvā telefona sistēma saņem ienākošo klienta zvanu un nosūta to uz atbilstošu nodaļu vai konkrētu interaktīvā balss atbildes (IVR) izvēlni, pamatojoties uz DNIS informāciju. Tas īpaši noder zvanu centriem ar ikdienā lielu ienākošo zvanu apjomu.
Kā darbojas zvanīto numuru identifikācijas pakalpojums?
Tehniskā ziņā zvanīto numuru identifikācijas pakalpojums darbojas, pārraidot DTMF (divu toņu daudzfrekvenču) ciparus uz apstrādes iekārtu. Īpašs mehānisms dekodē “signālus” un parādīs tos vai padarīs pieejamus zvanu apstrādes programmai zvana saņemšanas vietā. automātiskā zvanu sadale ir daudzkanālu pārvirzīšanas kodā, kas izmanto DNIS kā galveno zvanu pārvirzīšanas mehānismu. Praksē tas nozīmē, ka, klientiem zvanot uz uzņēmuma zvanu centru, izmantojot kādu no tā tālruņu numuriem, zvanu centra programmatūra var izmantot DNIS maršrutēšanu, lai pārvirzītu ienākošās tālruņa sarunas uz pareizajām nodaļām, aģentiem vai izraisītu dažādus interaktīvās balss atbildes (IVR) skriptus.
Built-in call center with awesome features
Sign up for a 14-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.
Kopumā DNIS nodrošina efektīvu tālruņa sakaru procesu ar klientiem un palīdz organizācijām sniegt īpašu klientu pieredzi. Papildus ienākošo klientu zvanu pārvirzīšanai atbilstošajam adresātam tas var arī aktivizēt atbilstošus ziņojumus zvanītājiem, izmantojot pielāgotus IVR skriptos, pamatojoties uz adresāta numuru, ko sastādījis zvanītājs. Tālāk ir sniegti daži piemēri, kā DNIS tiek izmantots zvanu centros.
- Vairāku produktu līniju atbalsts
Zvanu centrs var nodrošināt dažādus bezmaksas numurus katrai produktu līnijai, ko tas atbalsta. DNIS palīdz atšķirt šīs līnijas un iedarbina atbilstošus IVR skriptus vai pārvirza ienākošos zvanus uz aģentu grupām ar atbilstošajām prasmēm.
- Daudzvalodu klientu atbalsts
Zvanu centrs, kas apstrādā vairākas ģeogrāfiskās atrašanās vietas, katrai atbalstītajai valodai var piedāvāt dažādus bezmaksas numurus. DNIS dati tiek izmantoti, lai pārvirzītu klienta tālruņa zvanus piemērotiem aģentiem, pamatojoties uz valodas prasībām.
- Vairāku klientu atbalsts izmantojot vienu aģentu
Ja vienam zvanu centra aģentam ir piešķirti, pārvaldīšanai vairāki klientu konti vai vairākas produktu līnijas no viena konta, DNIS var izmantot, lai klasificētu izsaukuma nolūku un palīdzētu aģentam sniegt efektīvāku atbalstu.
- Zvanu centra metrikas uzlabošana
DNIS palīdz uzlabot dažus būtiskākos zvanu centra rādītājus, piemēram, pirmā zvana atrisināšanas rādītāju, aģenta veiktspēju un klientu apmierinātības rādītājus, izmantojot precīzu zvanu pārvirzīšanu.
- Optimizētas zvanu centra darbības
DNIS spēlē galveno lomu zvanu centra darbību optimizēšanā. Piemēram, pamatojoties uz DNIS informāciju, zvanu centra serveris var izlemt, vai ienākošajam zvanam jāgaida rindā un tad jātiek savienotam ar atbilstošu aģentu vai aģentu grupu, vai arī pārvirzītam uz konkrētu balss atbildes pašapkalpošanās izvēlni.
Kāda ir atšķirība starp zvanīto numuru identifikācijas pakalpojumu (DNIS) un automātisko numura noteicēju?
Automātiskais numura noteicējs ir telekomunikāciju funkcija, kas tālruņa zvana saņēmējam nodrošina zvanītāja sākotnējo numuru. Lai izvairītos no tā, ka telefona operatori mutiski prasa zvanītāja tālruņa numuru, kad veic maksas zvanu, AT & T izveidoja automātisko numura noteicēju, lai varētu organizēt iekšējo tālsarunu rēķinu piestādīšanu.
Zvanītā numura identifikācijas pakalpojums (DNIS) un automātiskā numura noteikšana abas ir telekomunikāciju tīkla funkcijas — tās paredzētas, lai tālruņa zvana saņēmējam sniegtu plašāku informāciju par ienākošo savienojumu.
Tātad, ja DNIS identificē numuru, uz kuru zvanītājs zvanījis, automātiskais numura noteicējs parāda tālruņa numuru, kas zvana. Tāpēc DNIS un numura noteicējs ir atšķirīgs tajā, vai adresātam tiek nodrošināts sākotnējais izsauktais numurs vai izsaucēja tālruņa numurs.
Call and respond
Gain complete control over the flow of the outbound and inbound calls with LiveAgent's call center software.
Frequently Asked Questions
Kas ir zvanītā numura identifikācijas pakalpojums?
Zvanītā numura identifikācijas pakalpojums ir telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju piedāvāts pakalpojums, kas palīdz zvanāmajam noteikt numuru, uz kuru zvanītājs zvana. Zvanu centri ar lielu ienākošo zvanu apjomu un vairākām ienākošajām līnijām ir galvenie numura noteikšanas pakalpojuma mērķauditorija. Tas nodrošina zvanu centra programmatūru efektīvus zvanu pārsūtīšanas un zvanu apstrādes procesus. Tas nosaka arī, kurš balss pārvirzīšanas skripts jāaktivizē, pamatojoties uz numuru, ko sastādījis zvanītājs.
Kā darbojas zvanītā numura identifikācijas pakalpojums?
Numura noteikšana darbojas, pārraidot divtoņu daudzfrekvenču ciparus (parasti 4 līdz 10), ko zvanītājs zvana veikšanas laikā ir sastādījis savā tālruņa aparātā. Pēc tam šie dati tiek izmantoti efektīvai ienākošo zvanu pārvirzīšanai un ļauj virzīt zvanītāju uz atbilstošo aģentu vai aģentu grupu. Piemēram, zvanu centrs var nodrošināt vairākus bezmaksas numurus dažādām produktu līnijām vai daudzvalodu klientu atbalstam. Numura noteicējs nodrošina, ka zvanītāji tiks novirzīti uz aģentiem, kas ir vispiemērotākie viņu vajadzībām.
Kāda ir atšķirība starp zvanītā numura identifikācijas pakalpojumu un zvanītāja ID?
Zvanītā numura identifikācijas pakalpojums un zvanītāja ID, kas ir nedaudz līdzīgs automātiskajai numuru noteikšanai, ir paredzēti, lai, veicot zvanu, zvana adresātam nodrošinātu faktisko ienākošā zvana tālruņa numuru. Taču zvanītā numura identifikācijas pakalpojums ir paredzēts, lai zvana adresātam piešķirtu sākotnējo adresāta numuru. Vienlaikus zvanītāja ID norāda sākotnējā zvanītāja numuru (kopā ar zvanītāja vārdu, ja tāds ir pieejams).
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
Zini savu klientu kontrolsaraksts
Šis raksts skaidro, ko nozīmē "zināt savu klientu" un kāpēc tas ir svarīgi. Tam ir pievienots kontrolsaraksts, kas palīdz identificēt un pārskatīt klientus, novērtēt riskus un apkalpot tos pienācīgi. Raksts sniedz padomus, kā iegūt pamatinformāciju un pārbaudīt klientu identitāti, kas ir svarīgi daudziem uzņēmumiem, piemēram, grāmatvežiem, finanšu pakalpojumu sniedzējiem un atbilstības speciālistiem. Tas ir noderīgs lasāmviela uzņēmumiem, kas vēlas labāk iepazīt savus klientus un uzlabot attiecības ar tiem.
Zvanītā numura identifikācijas pakalpojums
The use of DNIS in call centers allows for support across multiple product lines and languages. DNIS data helps to classify customer needs and optimize call center metrics, resulting in improved agent performance and customer satisfaction. DNIS also allows for efficient call routing and decision-making in call center operations. Overall, DNIS is a key aspect of telecommunication services that helps call centers to function optimally.