Izmitināts (hosted) zvanu centrs ir programmatūras risinājums, kas apstrādā ienākošos un izejošos zvanus, kā arī IVR mijiedarbību, izmantojot vienu sistēmu. Izmitinātās zvanu centru sistēmas ir lieliska alternatīva tradicionālajiem zvanu centriem, jo tās ir bāzētas tīmeklī un rentablas. Nav jāuztraucas par serveru uzturēšanu, aparatūras iegādi vai ārējās programmatūras instalēšanu.
Kāpēc būtu jāizmanto izmitināts zvanu centrs?
Lielisks atbalsts pa tālruni ir katra veiksmīga uzņēmuma stūrakmens. Lai gan tradicionālie zvanu centri pamazām noveco un tiek aizstāti ar zvanu centru programmatūru vai izmitinātiem zvanu centriem, atbalsts pa tālruni joprojām ir ļoti pieprasīts.
Saskaņā ar CFI Group datiem 76% patērētāju dod priekšroku atbalstam pa tālruni, nevis digitālajiem līdzekļiem, piemēram, e-pastiem, tiešsaistes saziņas veidlapām un sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem. Tāpēc ir svarīgi apmierināt lielāko daļu savu klientu, nodrošinot ātru, personalizētu un zinošu apkalpošanu pa tālruni.
Visvienkāršākais un izmaksu ziņā visefektīvākais veids, kā to izdarīt, ir ieguldīt līdzekļus izmitinātā zvanu centra programmatūrā.
Kā Jūs varat izmantot izmitināto zvanu centru?
Tāds zvanu centrs kā LiveAgent saviem lietotājiem piedāvā daudz modernu un profesionālu zvanu centra funkciju, tostarp:
- Ienākošie zvani
- Izejošie zvani
- Iekšējie zvani
- IVR (Interaktīvās balss atbildes) tehnoloģija
- Zvanu kārtošana rindā
- Automātiskā atzvanīšana
- Atbildēto zvanu pārsūtīšana
- Automātiskā zvanu maršrutēšana / automātiskā zvanu sadale (ACD)
- Video zvani
- Neierobežots zvanu ierakstu skaits
- Vairākas atbalstītās zvanu ierīces, tostarp programmatūras tālruņi
Turklāt daudzi izvietoti zvanu centri nodrošina arī papildu funkcijas, piemēram:
- Iebūvēta CRM programmatūra
- Daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma
- Iekšējās/ārējās zināšanu bāzes
- Rūpīga atskaišu sagatavošana, zvanu analīze un laika izsekošana.
- Un vēl daudz kas cits!
Izmitinātais zvanu centrs ir mūsdienīga tehnoloģija, kuras darbībai nav nepieciešama papildu trešās puses lietotne. Faktiski zvanu centra risinājumi ir veidoti, lai maksimāli palielinātu darba plūsmas efektivitāti un samazinātu izmaksas, un tādējādi ietver visas tradicionālās palīdzības dienesta programmatūras funkcijas un priekšrocības.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot izmitinātos zvanu centrus?
Lielāka klientu apmierinātība
Labi organizēta izmitināta zvanu centra programmatūra, kas papildināta ar IVR izvēlnēm, automātiskās atzvanīšanas funkciju un atbildētu zvanu pārsūtīšanu, var uzlabot klientu apmierinātību. Klienti vēlas izvēles iespējas, gaidot savienojumu. Viņi arī vēlas būt informēti par to, uz kurieni viņi tiek novirzīti, un saņemt palīdzību pat tad, ja persona, pie kuras viņi tiek pārsūtīti, nav pieejama, lai viņiem palīdzētu.
Visaptveroša izmitināta zvanu centra, piemēram, LiveAgent, esamība Jūsu rīcībā ir labākais, ko Jūs varat darīt, lai Jūsu klienti būtu apmierināti ar sniegto atbalstu.
Ātrāks atrisināšanas laiks
Izmitināts zvanu centrs, kas aprīkots ar IVR sistēmu, var palīdzēt uzlabot jautājuma atrisināšanas laiku. Ļaujot klientiem izvēlēties, ar kuru nodaļu sazināties, Jūs atbrīvojaties no starpnieka, kas parasti atbild uz tālruņa zvanu, uzklausa klienta vajadzības un tikai pēc tam novirza zvanītāju uz attiecīgo nodaļu vai pārstāvi.
customer
service
culture
Liela izmaksu ekonomija
Izmitināto zvanu centru izmaksas ir tikai neliela daļa no tradicionālā zvanu centra maksas. Vienīgais, par ko Jums jāmaksā, ir ikmēneša abonements un VOIP tālruņa numurs. Jūs maksājat tikai par faktisko izmantošanu. Nav nekādu papildu maksu par katru minūti vai slēpto maksu.
Turklāt nav jāmaksā par īri, dārgu aparatūru, elektrību un jāsedz citi izdevumi. Zvanu centram var piekļūt no jebkura datora vai viedtālruņa ar interneta pieslēgumu.
Uzlabota klientu efektivitāte
Tādi izmitinātie zvanu centri kā LiveAgent ir aprīkoti ar papildu funkcijām un integrāciju, kas var uzlabot aģentu efektivitāti. Tā kā Jūsu aģenti var piekļūt visai klientu informācijai no savas zvanu saskarnes, viņiem nebūs jātērē laiks, meklējot iepriekšējās sarunas, kontaktinformāciju un citu informāciju.
Lielāka elastība
Izmitinātie zvanu centri sniedz Jūsu aģentiem brīvību un elastību. Darbs no mājām vai attālināti ir pilnīgi iespējams. Jūsu aģentiem vairs nebūs jāsēž birojā vai pie datora. Viņiem pat nebūs jābūt noteiktai ierīcei. Viņi var vienkārši pāradresēt zvanus uz savām personīgajām ierīcēm, atbildēt uz zvaniem, atrodoties ceļā. Vai tas nav lieliski?
Kā LiveAgent programmā varat izveidot izmitinātu zvanu centru?
LiveAgent izmitināto zvanu centru var izveidot dažu minūšu laikā.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā un noklikšķiniet uz Zvanīt
2. Noklikšķiniet uz Numuri
3. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot
4. Izvēlieties savu VOIP pakalpojumu sniedzēju (VOIP pakalpojumu sniedzēju, no kura esat iegādājies tālruņa numuru).
5. Ievadiet vārdu (tas var būt jebkas – tikai lai Jūs atcerētos, kurš numurs tas ir).
6. Izvēlieties nodaļu, uz kuru tiks novirzīti ienākošie zvani uz šo tālruņa numuru.
7. Ievadiet izsaukuma prefiksu.
8. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Ierakstīt zvanus, ja vēlaties ierakstīt visus ienākošos/ izejošos zvanus no šī tālruņa numura.
9. Ievadiet savus VOIP pakalpojumu sniedzēja akreditācijas datus (saimniekdatora nosaukums, lietotājvārds, parole).
10. Noklikšķiniet uz Pievienot
Ja tālruņa numurs ir veiksmīgi pievienots un ir aktīvs, tam blakus būs zaļš punkts.
11. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Rediģēt un noklikšķiniet uz IVR.
Iestatiet savu IVR/sveiciena ziņojumus, izmantojot šo ceļvedi – IVR (sveiciena/prombūtnes ziņojumi).
12. Pēc tam, kad esat pabeidzis IVR iestatīšanu, noklikšķiniet uz Konfigurēšana.
13. Noklikšķiniet uz Zvanīt
14. Noklikšķiniet uz Iestatījumi
15. Mainiet iestatījumus atbilstoši savām vēlmēm un noklikšķiniet uz Saglabāt
16. Izmantojiet šo ceļvedi, lai ekrānā Ierīces pievienotu aparatūras un programmatūras tālruņus.
17. Tālāk pārsūtiet šo ceļvedi saviem aģentiem, lai viņi varētu iestatīt vēlamās ierīces atbildēšanai uz zvaniem.
Kā tas izskatās/ darbojas praksē?
LiveAgent izmitinātā zvanu centra programmatūra ir elastīga, mērogojama, un tai var piekļūt no jebkura datora vai tālruņa kas nodrošina piekļuvi internetam. To var izmantot vairāki lietotāji vienlaicīgi un pielāgot atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām. Sistēma ir pieejama par pieņemamu cenu, viegli lietojama un ar uzticamu darbības laiku. Aplūkojiet, kā tā darbojas, zemāk pievienotajā videoklipā.
Frequently asked questions about hosted call centers
What is a hosted call center?
A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.
Why should I use a hosted call center?
Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.
What features are included in a hosted call center?
Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings
How can a hosted call center benefit your business?
A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.