Pirmā kontakta atrisināšanas līmenis

Kas ir pirmā kontakta atrisināšanas līmenis?

Pirmā kontakta atrisināšanas līmenis (FCR) ir svarīgs faktors, lai uzlabotu klientu apkalpošanas efektivitāti un klientu apmierinātību. Tas ir daļa no galvenajiem veiktspējas rādītājiem (KPI). FCR metrika mēra klientu pieprasījumu skaitu, kas tiek atrisināti pirmās mijiedarbības laikā. Ja klientu problēmas var tikt atrisinātas pirmā kontakta laikā, tas novērš nepieciešamību klientu apkalpošanas komandai vai klientam pēc papildus kontaktiem.

Kā aprēķināt pirmā kontakta atrisināšanas līmeni?

Visvienkāršākais veids, kā aprēķināt pirmā kontakta atrisināšanas līmeni, ir, dalīt atrisināto gadījumu skaitu pirmā kontakta laikā ar kopējo gadījumu skaitu attiecīgajā periodā (to var aprēķināt par dienu, nedēļu, mēnesi utt.).

FCR kontaktu centra metrikā tiek izmantota šāda formula:

FCR = (Pirmā kontakta laikā atrisināto gadījumu skaits / Kopējais gadījumu skaits) x 100%

Tomēr, izmantojot šo aprēķina metodi, jūsu FCR veiktspēja netiek izmērīta precīzi. Ir daudz komponentu, kas palīdz izsekot jūsu FCR labāk. Precīzākiem mērījumiem var izmantot dažādas datu apkopošanas metodes, lai noteiktu, vai klientu pieprasījumi tika patiesi atrisināti pirmās mijiedarbības laikā.

Līdztekus iekšējām mērījumu metodēm varat izsekot atkārtotajiem kontaktiem ar klientu par jautājumiem, kas iepriekš deklarēti kā atrisināti. Tomēr precīzi jādefinē laika nogrieznis, kurā vēlaties veikt šo izsekošanu.

Labāks FCR mērīšanas veids ir klientu atsauksmju apkopošana. Varat izmantot pēczvana aptaujas metodi, sekojošu e-pastu vai dažādas citas formas atsauksmju iegūšanai.

Klientu atsauksmju iegūšanas ilustrācija

Kāds ir labs pirmā kontakta atrisināšanas līmenis?

Nozares standarti apmierinošai FCR ir aptuveni 65-75%. Kopumā FCR līmenis, kas ir tuvu 90%, tiek uzskatīts par augstu, savukārt 40% tiek uzskatīts par zemu.

Ņemiet vērā, ka, ja FCR ir mazāks par 65%, tas nenozīmē, ka jūsu klientu centra veiktspēja nav gana laba.

Tas lielā mērā ir atkarīgs no jūsu biznesa veida un jūsu produkta vai pakalpojuma sarežģītības.

Piemēram, e-komercijas uzņēmumiem parasti ir īsāks vidējais apstrādes laiks nekā uzņēmumiem, kas piedāvā sarežģītus tehniskus produktus. Jūsu iekšējie procesi arī ir svarīgs elements, kas ietekmē FCR. Kāds ir jūsu pieteikumu apstrādes process? Vai jūs piedāvājat atbalstu ārpus sava darba laika? Vai jums ir uzticama pieteikumu apstrādes programmatūra, lai neviens gadījums netiktu atstāts bez ievērības?

Nav vienota mēraukla, lai noteiktu, vai jūsu FCR ir labs vai slikts. Atcerieties, svarīgākais faktors ir klientu pieredze. Protams, klienti dod priekšroku tam, lai viņu problēmas tiktu atrisinātas pirmā kontakta laikā, bet tas ne vienmēr ir iespējams. Jo labāka būs jūsu klientu atbalsta pieredze, jo uzticamāki būs jūsu klienti.

Pirmā kontakta atrisināšanas līmenis

Pirmā kontakta atrisinājuma priekšrocības

FCR tieši ietekmē jūsu uzņēmuma panākumus tirgū. Dažas no priekšrocībām, ko sniedz FCR novērošana, ir šādas:

  • uzlabota klientu apmierinātība — jūsu klienti dod priekšroku viena kontakta risinājumam saviem pieprasījumiem
  • uzlabota darbinieku apmierinātība — dziļa izpratne par FCR ļauj atpazīt apmācību vajadzības, kas varētu būt jūsu kontaktcentra aģentiem
  • labāka klientu noturība — jo labāka ir klientu pieredze saistībā ar jūsu uzņēmumu, jo lojālāki tie būs nākotnē.
  • samazinātas darbības izmaksas – labāks FCR līmenis rada klientu atbalsta izmaksu samazinājumu

Pirmā kontakta atrisinājuma izaicinājumi

Cenšoties uzlabot FCR, uzņēmumi bieži saskaras ar daudzām problēmām. Pirmkārt, datu apkopošanas process, lai precīzi izmērītu FCR, ne vienmēr ir vienkāršs. Kā tieši jūs definējat “atrisinātu” klienta pieprasījumu? Tas viss ir atkarīgs no jūsu definīcijām un biznesa prakses.

Vēl viena izplatīta problēma ir tā, ka kontaktu identificēšana var būt apgrūtināta. Ja klients vienmēr sazinās ar jums no viena tālruņa numura, jūs varat to viegli identificēt. Bet ja nu viņš jums nosūta dažus e-pasta pieprasījumus, kam seko čata sesija un tālruņa saruna? Vienkāršākais veids, kā sekot līdzi klientu mijiedarbībai, ir izmantot uzticamu CRM programmatūru. Tas ļauj saglabāt visus klientu datus un vēlāk tos analizēt.

tiešsaistes-čata-priekšrocības-CRM-LiveAgent

Kā nākošais, aģenta pilnvaru trūkums var kļūt par būtisku problēmu, ja tas netiek kontrolēts. Jūsu aģentiem ir jābūt iespējai atrisināt klientu vaicājumus bez eskalācijas. Tiesības sniegt atlaidi vai kuponu jūsu klientiem ne tikai palielina aģentu uzticību savam darbam, bet arī uzlabo jūsu kontaktu centra FCR likmi.

Kas ietekmē pirmā kontakta atrisinājumu

Ir vairāki faktori, kas ietekmē FCR rezultātu, sākot no aģenta apmācības līdz tiešsaistes čata programmatūrai, ko izmantojat, lai risinātu klientu problēmas.

Aplūkosim nozīmīgākos:

  • sarežģītība – kā jau esam norādījuši, jūsu produktu un pakalpojumu sarežģītība lielā mērā ietekmē laiku, kas jāpatērē klientu atbalstam.
  • rīki un piekļuve informācijai — uzticama kontaktu centra programmatūra, kā arī pieejama iekšējā zināšanu bāze ievērojami uzlabo jūsu aģentu efektivitāti.
  • pašapkalpošanās iespēja – daudzi tehniski apsviedīgi klienti dod priekšroku savu problēmu atrisināšanai, nesazinoties ar atbalstu.
  • kanāla izvēle — tiešsaistes čats var novest pie ātrāka risinājuma nekā, piemēram, pieteikums, kas izveidots, izmantojot kontaktformu. Tomēr LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra piedāvā universālu iesūtni, kas ļauj piekļūt visām klientu ziņām no vienas vietas.
  • pārvirzīšanas sistēma — zvanu centra vides pārvirzīšanas sistēmas, piemēram, ACD un IVR, nosaka, kuri zvani tiek pārvirzīti kuram aģentam vai nodaļai.
Interaktīvā Balss Atbilde - IVR - LiveAgent
  • uzņēmuma noteikumi un procedūras — ja uzņēmuma noteikumi kavē aģenta spēju atrisināt klientu pieprasījumu sākotnējā kontakta laikā, tas var negatīvi ietekmēt FCR likmi.
  • aģentu zināšanas un apmācība – Visiem atbalsta aģentiem jābūt informētiem par jaunām kampaņām, funkcijām, kā arī par jebkurām kļūdām. Šādi viņi būs gatavi risināt visus aktuālos jautājumus. Tāpēc nodrošiniet atbilstošu darbinieku apmācību, lai uzlabotu viņu spēju apmierināt patērētāju cerības.
  • mijiedarbības veids — pastāv lielāka iespēja, ka pirmā kontakta laikā tiks atrisināti tādi pamatjautājumi kā jautājumi, kas saistīti ar rēķiniem, kompensācijas u.c., nevis, piemēram, sarežģīti tehniski jautājumi.
Mijiedarbības ar klientu ilustrācija

Pirmā kontakta atrisinājuma uzlabošana

Tagad, kad zināt, kas ietekmē FCR, aplūkosim, kā varat uzlabot šo metriku savam uzņēmumam.

  • skaidri nosakiet savus FCR mērķus
  • izvēlieties spēcīgu un uzticamu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu — izmantojiet risinājumu, kas integrē CRM, tiešsaistes čata atbalstu un citus atbilstoši uzņēmuma mērķiem (piemēram, LiveAgent).
  • izveidojiet pieejamu zināšanu bāzi — pārliecinieties, ka jūsu aģentu rīcībā ir visa nepieciešamā informācija, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku atbalstu.
  • stipriniet klientus — Ļaujiet saviem klientiem atrisināt savas problēmas bez vajadzības sazināties ar jums.
Klientu portāla programmatūra - LiveAgent
  • pārraugiet savu klientu ceļu — radiet klientu paraugprofilus un sekojiet viņu ceļam caur pārdošanas piltuvi.
  • motivējiet savu personālu — ja darbinieki vēlas palīdzēt saviem klientiem, tas uzlabo vairākus veiktspējas rādītājus.
  • pārraugiet savu aģentu veiktspēju — veiciet biežus auditus, lai pārskatītu savu darbinieku veiktspēju.
Veiktspējas atskaite klientu atbalsta programmatūrā - LiveAgent
  • apkopojiet klientu atsauksmes — tas sniedz ieskatu par to, kāpēc klienti atgriežas pēc papildu palīdzības.

Improve your customer service

LiveAgent gives you the power to answer all customer inquiries from one place making your customer service faster and more efficient. Curious about all the features?

Frequently asked questions

Ko nozīmē pirmā kontakta atrisināšanas līmenis zvanu centrā?

Pirmā kontakta atrisināšanas līmenis (FCR) ir viena no metrikām, kas ļauj novērtēt zvanu centra veiktspēju. Tas nosaka atbalsta zvanu skaitu, kas tiek atrisināti pirmā kontakta ar klientu laikā bez sekojošiem zvaniem vai eskalācijām.

Kā klientu apkalpošanā tiek aprēķināts pirmā kontakta atrisināšanas līmenis?

Lai aprēķinātu FCR, daliet pirmā kontakta laikā atrisināto klientu pieprasījumu skaitu ar kopējo pieprasījumu skaitu, ko esat saņēmis noteiktā periodā. Pamatformula ir šāda: FCR = (Atrisināšanas gadījumi pirmā kontakta laikā/kopējais gadījumu skaits) x 100% Neaizmirstiet, ka jūsu FCR metrikā iekļaujams kas vairāk. Lai gan vispārīga izpratne par to, kā to aprēķināt, ir diezgan svarīga, ņemiet vērā, ka FCR līmeņa kontrolei tiek izmantotas vairākas iekšējās un ārējās metodes. Visuzticamākais veids, kā uzzināt par savu FCR, un tādēļ klientu apmierinātība ir lūgt klientu atsauksmes par jebkurā iespējamā brīdī. & nbsp;

Kāds ir labs pirmā kontakta atrisināšanas līmenis?

Nozares standarti labam pirmā kontakta atrisināšanaas līmenim ir 65 –75%. Vispārīgi, jo augstāks ir jūsu FCR, jo labāk. Rādītāji tuvu 90% tiek uzskatīti par augstiem, savukārt 40% tiek uzskatīti par zemiem. Tomēr ņemiet vērā, ka FCR rādītāji dažādām komandām un uzņēmumiem ievērojami atšķiras. Svarīgi ir tādi faktori kā produkta sarežģītība, klientu skaits un klientu atbalstam piešķirtais budžets, un tas ir jāņem vērā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju