Izejošie zvani

Kas ir izejošie zvani?

Izejas vai izejošais zvans ir tālruņa saziņas veids, ko iniciē zvanu centra aģents. Parasti šos zvanus klientiem veic pārdošanas komandas locekļi vai klientu apkalpošanas pārstāvji.

Pārdošanas komandas mēdz iniciēt aukstos zvanus jaunajiem interesentiem, kuriem nav iepriekšēju attiecību ar uzņēmumu. Šie izejošie pārdošanas zvani ir ļoti noderīgi, veidojot potenciālo klientu sarakstus un paplašinot uzņēmumu kontaktu sarakstus.

Veiksmīgu izejošo zvanu stratēģijas

Tālāk jūs atradīsiet dažas stratēģijas, kas palīdzēs jums veikt izejošo zvanu augstākā līmenī.

Vienmēr ievērojiet likumdošanu

Dažādām vietām ir atšķirīgas juridiskās prasības attiecībā uz kontaktu centra darbību. Rūpīgi izprotiet jūsu reģionā spēkā esošos likumus un noteikumus.

Ja jums nav uzņēmuma advokāta, varat nolīgt trešās puses uzņēmumu, lai tas pārskatītu visus atbilstošos likumus. Esiet īpaši uzmanīgs, rīkojoties ar klientu informāciju un datiem un glabājot tos. Noplūde var kaitēt jūsu reputācijai, kā arī jūsu uzņēmumam kopumā.

Ieviesiet izejošo zvanu centru pārvaldības programmatūru

Nenovērtējiet par zemu uzticama zvanu centra programmatūras nozīmi. Tādas, kurai ir lieliskas izejošās zvanīšanas iespējas.

Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj iestatīt izejošo zvanu centru kā galveno biznesa operāciju daļu. Tas ne tikai nodrošina iespēju jūsu izejošajiem aģentiem sasniegt potenciālos klientus, bet arī ļauj jums vēlāk izpētīt klientu mijiedarbību un vēl vairāk uzlabot savus veikstspējas rādītājus.

Turklāt visus svarīgos klientu datus varat reģistrēt integrētā CRM, lai jūsu aģenti katru reizi varētu nodrošināt lielisku klientu pieredzi.

LiveAgent zvanu centra programmatūra

Apmāciet savus darbiniekus

Neviens negrib saņemt zvanu no cilvēka, kurš ir nervozs vai aizkaitināts un ar kuru vispār ir grūti sarunāties. Pārliecinieties, vai jūsu kontaktcentra komandas locekļi ir labi apmācīti un gatavi runāt ar klientiem neatkarīgi no situācijas.

Ir vairāki veidi, kā nodrošināt personāla apmācību. Tas, kuru izvēlēties, ir atkarīgs no jūsu kontaktu centra lieluma, aģentu skaita un klientu veida, ar kuriem viņi parasti sarunājas.

Tālāk ir norādīti daži veidi, kā apmācīt zvanu centra darbiniekus.

  • izveidojiet regulāras apmācību nodarbības — tās var vadīt ārpusuzņēmuma speciālisti vai pieredzējuši uzņēmuma darbinieki.
  • rīkojiet seminārus — regulāri atjauniniet savu aģentu zināšanas par jaunajām praksēm un tehnoloģijām.
  • analizējiet zvanu ierakstus — palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj pētīt iepriekšējos klientu zvanu ierakstus. Tos var izmantot, lai apmācītu darbinieku izpratni par labu un sliktu klientu apkalpošanas praksi.
Zvanu vēstures funkcija LiveAgent Zvanu Centrā
  • izmantojiet zvanu skriptus – tie jāizstrādā rūpīgi. Jūs nevēlaties, lai jūsu klientu atbalsta aģenti vai pārdevēji izklausītos pārāk stūraini un nedabiski.
Izejošie zvani

Analizējiet un uzlabojiet savus galvenos veikstspējas rādītājus

Jums ir pastāvīgi jāseko un jāatjaunina savi veikstspējas rādītāji un jūsu uzņēmumam noteiktie mērķi. Šiem veikstspējas rādītājiem, būtu jāpievērš uzmanība:

Veikstpējas atskaite klientu atbalsta programmatūrā - LiveAgent

Šie veiktspējas rādītāji ļaus jums izmērīt jūsu izejošā zvanu centra panākumu rādītājus. Tie jums nodrošinās arī datus, kurus varēsit izmantot, lai pielāgotu savas biznesa operācijas. Piemēram, varat atklāt, ka zvanu centrs negūst labumu no automātiskajiem vai prognozējošajiem sastādītājiem, bet tādas funkcijas kā IVR un automātiskais atzvans ir ļoti noderīgas. Tā varat labāk pārdalīt savu budžetu un raiti turpināt darbu.

Make outbound calls with LiveAgent

LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!

Frequently asked questions

Kādi ir izejošie zvani un to veidi?

Izejošie zvani ir tāda tālruņa mijiedarbība, kuru klientiem iniciējuši izejošo zvanu centra aģenti. Izejošo zvanu veidi ietver telemārketingu un aukstos zvanus, ziedošanas zvanus, klientu apkalpošanas zvanus, mārketinga pētījumus, mārketinga zvanus, klientu aptaujas, pēcpārdošanas papildu zvanus utt.

Vai izejošais zvans nozīmē, ka jums jāzvana?

Tā ir. Izejošā zvana laikā zvanītājs uzsāk kontaktu ar adresātu.

Kā LiveAgent rīkoties ar izejošajiem zvaniem?

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ļauj izveidot izejošo zvanu centru. Ja esat ieinteresēts nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, varat vai nu doties tālāk un iepazīties ar LiveAgent, reģistrējoties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, vai arī ieplānot demonstrācijas zvanu ar pārdošanas komandas locekli.

Kā efektīvi veikt izejošo zvanu?

To var izdarīt, pārliecinoties, ka izejošā zvanu centra aģenti nodrošina lielisku saziņu ar klientiem - viņi ir pieklājīgi, viņi ciena klientu laiku un liek klientiem justies novērtētiem. Turklāt vienmēr iestatiet sekojošo zvanu gadījumam, ja klientam ir vairāk jautājumu, viņš par kaut ko nav pārliecināts utt. Tas ļauj veidot spēcīgas un ilgstošas klientu attiecības.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju