Kas ir KPI?
Veiktspējas pamatrādītāji (KPI) ir mērvienība studējot biznesu, kas palīdz īpašniekam vai vadītājam uzraudzīt uzņēmējdarbību. Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savs KPI. Mārketinga vai klientu apkalpošanas jomā rādītāji ir šādi:
- Vidējais Gaidīšanas Laiks: tas ir vidējais laiks, kas nepieciešams, lai atbildētu uz jautājumu.
- Vidējais Atrisināšanas Laiks: laiks, kas nepieciešams komandai, lai atrisinātu klienta problēmu.
- Klientu Neapmierinātība: kad klienti pārtrauc sadarbību ar uzņēmumu.
- Klientu Apmierinātības Līmenis: mēra jūsu klientu apmierinātības līmeni īsākā laika posmā.

KPI būtības izpratne
Atklājiet laba KPI būtību, tostarp tā spēju sniegt objektīvu pierādījumu informēta lēmuma pieņemšanai un sekot nozīmīgām izmaiņām laikā. Uzziniet galvenos jautājumus, kas jāuzdod, nosakot savus KPI, nodrošinot, ka tie ir saskaņoti ar vēlamo rezultātu un garantēti ar pamatīgu pārskatu ciklu. Vai esat iesācējs darbā ar KPI vai meklējat , kā uzlabot savu izpratni, šis video ir nenovērtējams resurss.
KPI ir būtiska daļa no labākajām IT pieteikumu apstrādes sistēmu risinājumiem, kā arī klientu aprūpes palīdzības dienesta programmatūras. Izvēloties pareizo risinājumu savam biznesam, vienmēr meklējiet šo būtisko funkciju.
Ja vēlaties padziļināti izprast būtiskākos veiktspējas rādītājus, noteikti apskatiet skaidrojumu par KPI. Tas palīdzēs jums saprast, kā efektīvi uzlabot savu klientu apkalpošanu.
Vēl viena interesanta tēma ir bezmaksas izmēģinājums. Uzziniet, kā tas var būt noderīgs un kā to izmantot, lai uzlabotu savu pieredzi ar produktu.
Ja strādājat zvanu centrā, jums noteikti jāzina būtiskākās zvanu centra metriku nozares standarti. Šīs metriku zināšanas palīdzēs nodrošināt augstāku klientu apmierinātību un efektivitāti.
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Izpētiet LiveAgent klientu atbalsta glosāriju – vienkārši saprotama terminoloģija un jēdzieni palīdzības dienesta programmatūrā!
Klientu apmierinātības vērtējums
Uzziniet, kā novērtēt klientu apmierinātību ar LiveAgent un Nicereply integrāciju. Uzlabojiet klientu pieredzi jau šodien!