Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Metrikas

Kas ir metrikas?

Metrikas, ko sauc arī par Pārskatiem, ir dažāda veida mērījumi, kas jums var noderēt, lai redzētu uzņēmuma pašreizējo stāvokli. Ir 3 galvenās metriku kategorijas: laika metrikas, centienu metrikas un aģenta aktivitāšu metrikas.

Metrikas, kuru pamatā ir laiks, nodrošina tādus datus, kā piemēram, pirmās atbildes laiku, pieprasītāja gaidīšanas laiku vai pilnīga atrisinājuma laiku. Centienu rādītāji ietver atbilžu skaitu, atkārtoti atvērtus vai atkārtoti piešķirtus pieteikumus un aģenta darbības metrikas attiecas uz tiešsaistes laiku, pieejamību un atrisinātajiem pieteikumiem. Varat arī izveidot pielāgotas metrikas, lai sekotu jums interesējošākajiem datiem.

Uzziniet vairāk par LiveAgent Metrikām.

Metrikas

BUJ

Kas ir Metrikas?

Metrikas ir kvantifikācijas mērvienība. Tās izmanto, lai novērtētu, salīdzinātu un sekotu veiktspējai vai produktivitātei. Tā ir metriku grupa, ko vadība un analītiķi regulāri pārskata, lai saglabātu sasniegumu, viedokļa un biznesa stratēģiju reitingus.

& nbsp;

Kādas ir visizplatītākās klientu atbalsta Metrikas?

Visizplatītākās klientu apkalpošanas metrikas ir Pieteikumu Apjoms, kas ir paziņojumu skaits, kas apzīmē kopējo zvanu skaitu palīdzības jomā. Nākamās ir Vidējais Problēmu Risināšanas Laiks, Vidējais Atbildes Laiks, Vidējais Pirmās Atbildes Laiks, Klienta Apmierinātības Rādītājs un Vidējais Klientu Apkalpošanas Laiks.

& nbsp;

Kādas metrikas jūs varat izmērīt LiveAgent?

LiveAgent var izmērīt klientus un aģentu darbu. Runājot par klientiem, varat novērtēt, citastarpā, Neto Veicinātāja Rādītāju, Klientu Apmierinātības Indeksu, Klientu Centienu Rādītāju, Iekšējo Kvalitātes Rādītāju, Klientu Iesaistes Līmeni, Klientu Neapmierinātības Rādītājs, Klientu Noturēšanas Līmenis, Ieteikumu Līmenis. Kad runa ir par aģentiem, mēs, starp citu, varam izmērīt pieteikumu apjomu, kontaktu skaitu, pakalpojumu līmeni un pieteikumu apstrādes kavējumus.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju