Kas ir metrikas?
Metrikas, ko sauc arī par Pārskatiem, ir dažāda veida mērījumi, kas jums var noderēt, lai redzētu uzņēmuma pašreizējo stāvokli. Ir 3 galvenās metriku kategorijas: laika metrikas, centienu metrikas un aģenta aktivitāšu metrikas.
Metrikas, kuru pamatā ir laiks, nodrošina tādus datus, kā piemēram, pirmās atbildes laiku, pieprasītāja gaidīšanas laiku vai pilnīga atrisinājuma laiku. Centienu rādītāji ietver atbilžu skaitu, atkārtoti atvērtus vai atkārtoti piešķirtus pieteikumus un aģenta darbības metrikas attiecas uz tiešsaistes laiku, pieejamību un atrisinātajiem pieteikumiem. Varat arī izveidot pielāgotas metrikas, lai sekotu jums interesējošākajiem datiem.
Metrikas var palīdzēt pārraudzīt jūsu kontaktu centra produktivitāti un sekot jūsu darbinieku darba stundām. Šī procesa mērķis ir izprast jūsu kontaktu centra darbību un uzlabot visas jomas, kas nedarbojas kā nākas.
Uzzināk vairāk par Metrikām programmā LiveAgent.
Noskatīties, kāpēc metrikas ir svarīgas
Ar metrikām apzīmē kvantitatīvus mērījumus vai rādītājus, kas tiek izmantoti, lai novērtētu kaut kā veiktspēju, progresu vai efektivitāti dažādos kontekstos, tostarp gan personīgajos, gan uzņēmuma. Tie nodrošina objektīvus datus, kas ļauj veikt salīdzinājumu, analīzi un novērtējumu. Metrikas spēlē būtisku lomu izpratnē un veiktspējas līmeņu kontrolē, identificējot tendences, pieņemot informētus lēmumus un veicinot uzlabojumus. Gan dzīvē, gan uzņēmējdarbībā metrikas kalpo kā vērtīgi rīki, lai novērtētu panākumus, mērītu izaugsmi un uzraudzītu mērķu sasniegšanu.
Topics
- Mārketinga stratēģijas
- Klientu iesaiste
- Produkta attīstība
Video summary
Video apraksts būs 300 vārdu garš apraksts par video saturu latviešu valodā.
Frequently Asked Questions
Kas ir Metrikas?
Metrikas ir kvantifikācijas mērvienība. Tās izmanto, lai novērtētu, salīdzinātu un sekotu veiktspējai vai produktivitātei. Tā ir metriku grupa, ko vadība un analītiķi regulāri pārskata, lai saglabātu sasniegumu, viedokļa un biznesa stratēģiju reitingus.
Kādas ir visizplatītākās klientu atbalsta Metrikas?
Visizplatītākās klientu apkalpošanas metrikas ir Pieteikumu Apjoms, kas ir paziņojumu skaits, kas apzīmē kopējo zvanu skaitu palīdzības jomā. Nākamās ir Vidējais Problēmu Risināšanas Laiks, Vidējais Atbildes Laiks, Vidējais Pirmās Atbildes Laiks, Klienta Apmierinātības Rādītājs un Vidējais Klientu Apkalpošanas Laiks.
Kādas metrikas jūs varat izmērīt LiveAgent?
LiveAgent var izmērīt klientus un aģentu darbu. Runājot par klientiem, varat novērtēt, citastarpā, Neto Veicinātāja Rādītāju, Klientu Apmierinātības Indeksu, Klientu Centienu Rādītāju, Iekšējo Kvalitātes Rādītāju, Klientu Iesaistes Līmeni, Klientu Neapmierinātības Rādītājs, Klientu Noturēšanas Līmenis, Ieteikumu Līmenis. Kad runa ir par aģentiem, mēs, starp citu, varam izmērīt pieteikumu apjomu, kontaktu skaitu, pakalpojumu līmeni un pieteikumu apstrādes kavējumus.
Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats
LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Campaign Monitor Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Campaign Monitor ir e-pasta mārketinga platforma, kas piedāvā rīkus e-pasta kampaņu izveidošanai, automatizēšanai un uzraudzībai. To var sazināties, izmantojot sociālos medijus, kopienas forumu vai zināšanu bāzi. Klientu atbalsta komanda ir motivēta un ātri atbild uz jautājumiem. A/B testēšanas rīki ir arī pieejami.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."