Kas ir KPI?
Veiktspējas pamatrādītāji (KPI) ir mērvienība studējot biznesu, kas palīdz īpašniekam vai vadītājam uzraudzīt uzņēmējdarbību. Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savs KPI. Mārketinga vai klientu apkalpošanas jomā rādītāji ir šādi:
- Vidējais Gaidīšanas Laiks: tas ir vidējais laiks, kas nepieciešams, lai atbildētu uz jautājumu.
- Vidējais Atrisināšanas Laiks: laiks, kas nepieciešams komandai, lai atrisinātu klienta problēmu.
- Klientu Neapmierinātība: kad klienti pārtrauc sadarbību ar uzņēmumu.
- Klientu Apmierinātības Līmenis: mēra jūsu klientu apmierinātības līmeni īsākā laika posmā.
KPI būtības izpratne
Atklājiet laba KPI būtību, tostarp tā spēju sniegt objektīvu pierādījumu informēta lēmuma pieņemšanai un sekot nozīmīgām izmaiņām laikā. Uzziniet galvenos jautājumus, kas jāuzdod, nosakot savus KPI, nodrošinot, ka tie ir saskaņoti ar vēlamo rezultātu un garantēti ar pamatīgu pārskatu ciklu. Vai esat iesācējs darbā ar KPI vai meklējat , kā uzlabot savu izpratni, šis video ir nenovērtējams resurss.
KPI ir būtiska daļa no labākajām IT pieteikumu apstrādes sistēmu risinājumiem, kā arī klientu aprūpes palīdzības dienesta programmatūras. Izvēloties pareizo risinājumu savam biznesam, vienmēr meklējiet šo būtisko funkciju.
Topics
- produktu jauninājumi
- tehnoloģiskās inovācijas
- klientu pieredze
Video summary
Video ir par produktu jauninājumiem un iespējām. Tajā tiek apspriesti jaunie produkti, to tehnoloģiskās inovācijas un pielietojuma iespējas. Tiek uzsvērts, ka jaunie produkti uzlabo klientu pieredzi un piedāvā jaunas iespējas tirgū.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā ir runa par to, ka Podkāsti ir veids, kā dalīties idejās ar pasauli un to ir viegli radīt, veicot tikai dažus vienkāršus soļus. Podkāsti ir lielisks mārketinga rīks uzņēmumiem, un daudzi jau to izmanto, lai sasniegtu plašāku auditoriju un sazinātos ar potenciālajiem klientiem. Teksts arī piemin Podkāsta uzsākšanas kontrolsarakstu, kas ir svarīgs, lai veiksmīgi sāktu savu Podkāstu.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Izejošās tirdzniecības pārstāvja uzdevumi ietver klientu saziņu, pārdošanas līgumu sagatavošanu, cenu piedāvājumu sagatavošanu un pārdošanas mērķu sasniegšanu. Lai būtu veiksmīgs pārstāvis, nepieciešamas lieliskas komunikācijas prasmes, sociālās iemaņas un motivācija. Vidējā alga ASV ir apmēram $45,000 - $50,000 gadā. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.