Atvērtā koda palīdzības dienests?
Atvērtā koda palīdzības dienests ir programmatūra, kas piedāvā pieteikumu pārvaldības sistēmu. Šī programmatūra piedāvā iepriekš konfigurētu versiju, un tā ir pilnībā pielāgojama. Tai nav ierobežojumu, un tā ir pilnībā funkcionāla visiem lietotājiem. Daži veidi ir bezmaksas, bet par citiem veidiem jāmaksā, lai tos lejupielādētu.
Atvērtā koda palīdzības dienests ir izveidots, lai sniegtu atbalstu, tāpēc tas pārsūta klientu problēmas un jautājumus, kas tiek saņemti no e-pasta, kontaktformām vai tiešsaistes čata, uz vienoto platformu. Tas piedāvā arī dažādas palīdzības dienesta funkcijas un iespējas, lai ātri reaģētu uz pieprasījumiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir atvērtā koda palīdzības dienests?
Atvērtā koda programmatūra ir programmatūra, kuru var izstrādāt plaša izstrādes kopiena. Atvērtā koda palīdzības dienests ir programmatūra, kuras pamatā ir tikai atklāts kods un kas piedāvā pieteikumu pārvaldības sistēmu. Tas ļauj sniegt klientu atbalstu un novirzīt pieprasījumus no dažādiem sakaru kanāliem uz platformu (e-pasts, kontaktformas, tiešsaistes čats), pateicoties kuriem aģents var pārvaldīt visu vienuviet. & nbsp;
Kādas ir visbūtiskākās atvērtā koda palīdzības dienesta iespējas?
Vienota avota palīdzības dienesta būtiskākās funkcijas ir saziņas iespēja pa dažādiem kontaktu kanāliem, kā arī atsevišķo pieteikumu pārvaldība un analizes iespēja, balstoties uz savāktajiem datiem un atskaitēm. Un tas viss ir iespējams vienuviet, kas noteikti veicina un racionalizē darbu. & nbsp;
Vai LiveAgent ir atvērtā koda palīdzības dienests?
LiveAgent ir atvērtā koda palīdzības dienests. Tas piedāvā visas klientu apkalpošanā un tehniskajā atbalstā nepieciešamās funkcijas. & nbsp;
Expert’s note
Atvērtā koda palīdzības dienests sniedz klientiem iespēju pieteikumu pārvaldībai un komunikācijai ar atbalsta dienestu, kas palīdz uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.