Atvērtā koda palīdzības dienests?
Atvērtā koda palīdzības dienests ir programmatūra, kas piedāvā pieteikumu pārvaldības sistēmu. Šī programmatūra piedāvā iepriekš konfigurētu versiju, un tā ir pilnībā pielāgojama. Tai nav ierobežojumu, un tā ir pilnībā funkcionāla visiem lietotājiem. Daži veidi ir bezmaksas, bet par citiem veidiem jāmaksā, lai tos lejupielādētu.
Atvērtā koda palīdzības dienests ir izveidots, lai sniegtu atbalstu, tāpēc tas pārsūta klientu problēmas un jautājumus, kas tiek saņemti no e-pasta, kontaktformām vai tiešsaistes čata, uz vienoto platformu. Tas piedāvā arī dažādas palīdzības dienesta funkcijas un iespējas, lai ātri reaģētu uz pieprasījumiem.
Frequently asked questions
Kas ir atvērtā koda palīdzības dienests?
Atvērtā koda programmatūra ir programmatūra, kuru var izstrādāt plaša izstrādes kopiena. Atvērtā koda palīdzības dienests ir programmatūra, kuras pamatā ir tikai atklāts kods un kas piedāvā pieteikumu pārvaldības sistēmu. Tas ļauj sniegt klientu atbalstu un novirzīt pieprasījumus no dažādiem sakaru kanāliem uz platformu (e-pasts, kontaktformas, tiešsaistes čats), pateicoties kuriem aģents var pārvaldīt visu vienuviet.
& nbsp;
Kādas ir visbūtiskākās atvērtā koda palīdzības dienesta iespējas?
Vienota avota palīdzības dienesta būtiskākās funkcijas ir saziņas iespēja pa dažādiem kontaktu kanāliem, kā arī atsevišķo pieteikumu pārvaldība un analizes iespēja, balstoties uz savāktajiem datiem un atskaitēm. Un tas viss ir iespējams vienuviet, kas noteikti veicina un racionalizē darbu.
& nbsp;
Vai LiveAgent ir atvērtā koda palīdzības dienests?
LiveAgent ir atvērtā koda palīdzības dienests. Tas piedāvā visas klientu apkalpošanā un tehniskajā atbalstā nepieciešamās funkcijas.
& nbsp;
Expert note
Atvērtā koda palīdzības dienests sniedz klientiem iespēju pieteikumu pārvaldībai un komunikācijai ar atbalsta dienestu, kas palīdz uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvanu centru un zināšanu bāzi. Tas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas automātiski sakārto komunikāciju. LiveAgent ir jaudīga Front alternatīva, uzlabojot klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru.
Tiešsaistes čata lietojumprogramma
Tiešsaistes čats ir populārs atbalsta rīks, ko izmanto daudzi uzņēmumi, lai sniegtu klientu apkalpošanu un pārdošanu. Aptuveni 42% klientu dod priekšroku tiešsaistes čatam, salīdzinot ar e-pastu un sociālajiem medijiem. LiveAgent piedāvā dažādas zināšanu bāzes un apmācības iespējas, kā arī klientu piesaistes platformu. Klientu piesaistes programmatūra ir novērtēta kā visaugstāk. Nav nepieciešama kredītkarte un ir pieejams bezmaksas izmēģinājums.
The given text is a mix of Latvian and English languages, and it appears to be promoting LiveAgent, a customer service and communication software. It mentions various features like client management, VoIP phone systems, self-service software, and email management. The text also encourages users to subscribe to LiveAgent's updates and contact their sales team. The last part of the text shows a progress bar for creating a LiveAgent account and mentions that the login details will be sent to the user's email.