Kas ir IT pakalpojumu dienests?
IT pakalpojumu dienests ir vienots kontaktpunkts starp pakalpojumu sniedzēju un pakalpojumu lietotāju. Tipisks IT pakalpojumu dienests pārvalda incidentus un servisa pieprasījumus, kā arī nodrošina saziņu ar lietotājiem. Pamatpienākumi, kas ir jānodrošina IT pakalpojumu dienestam, ir visu pakalpojumu lietotāju pieprasījumu apmierināšana un aprīkojuma apkalpošana, kā arī standarta servisa datu plūsmas atjaunošana dīkstāves gadījumā pēc iespējas ātrāk.
Frequently asked questions
Kā jūs definējat IT pakalpojumu dienestu?
IT pakalpojumu dienests ir galvenais kontaktpunkts starp lietotājiem un organizāciju, kas piedāvā IT pakalpojumus vai risinājumus. Tas ir bieži lietots kontaktpunkts, kas pārvalda incidentus un pakalpojumu pieprasījumus un uztur saziņu ar lietotājiem par tādām lietām kā dīkstāve vai plānotās izmaiņas piedāvātajos pakalpojumos.
Kādām funkcijām vajadzētu būt katrā IT pakalpojumu dienestā?
Funkcionalitāte, kas noteikti būs noderīga katrā IT pakalpojumu dienestā, ir lietotāju importēšana palīdzības dienesta lietojumprogrammā, ziņu pārvēršana par pieteikumu, incidentu atklāšana, to piešķiršana tehniķim, risinājumu atrašana no zināšanu bāzes, kā arī komandas darba plūsmas automatizācija.
Vai LiveAgent nodrošina IT pakalpojumu dienestu?
Liveagent, protams, sniedz IT atbalstu. Tas ir viens no svarīgākajiem pakalpojumiem, kas ir obligāts IT produktiem. Pateicoties tam, problēmu gadījumā var ātri sazināties ar tehnisko atbalstu, kas sniegs konsultācijas un palīdzēs atrisināt problēmu.
Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā VoIP tālruņa sistēmas, Ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas funkcijas. Uzņēmums nodrošina arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir Quality Unit, LLC produktu grupas daļa, kuras tiesības ir rezervētas.