Partners
Kas ir Kopano?
Kopano ONE ir paš-uzturams e-pasta un kalendāra risinājums, kas paredzēts maziem uzņēmumiem. Kompānija atsevišķi piedāvā arī citas Kopano komplesa sastāvdaļas un videokonferenču programmatūru. Kopano mērķis ir kļūt par e-pasta servera risinājumu ar vienkāršu piekļuvi un pārvaldību ikvienam, kam tas ir nepieciešama. Tā ir tīmekļa lietotne, galddatora lietotne, un ir pieejamas arī kā iOS un Android lietotnes. Kopano piedāvā trīs godīgas cenu paketes, kas piemēroti jebkura lieluma uzņēmumiem, tāpēc varat izvēlēties kādu no tām, nepārmaksājot par lietotāju skaitu.
Kā izmantot Kopano?
Kopano mērķis ir kļūt par viegli lietojamu e-pasta servera risinājumu, piemērotu uzņēmumiem, kuri vēlas intuitīvu dizainu un vienkāršību. Tas ir ļoti parocīgs arī ar kalendāru, piezīmēm, uzdevumiem un kontaktpersonām vienā kompleksā programmatūras risinājumā. Turklāt Kopano lietotnes ir pieejamas operētājsistēmai iOS un Android, kā arī tīmekļa lietotnei, kas ir pieejama no jebkuras ierīces, izmantojot pārlūkprogrammu. Kopano atbalsta arī integrāciju, kas var izrādīties noderīga. Kopano e-pasta adreses varat arī integrēt LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā un uzlabot palīdzības dienesta iespējas, izmantojot īpašu palīdzības dienesta risinājumu.
Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma atbalsta vairākus e-pasta kontus un dažādus e-pasta pakalpojumu sniedzējus. Turklāt programmatūra sniedz iespēju organizēt e-pasta saraksti un pārliecināties, vai visas ar klientu saistītās problēmas ir atrisinātas. Brīdī, kad klienta aģents saņem pieprasījumu no klienta, vaicājums tiek pārvērsts par pieteikumu. Pieteikumi ir pieejami, izmantojot vienoto iesūtni, kurā glabājas visa saziņa caur jebkuru kanālu.
Pārliecinieties, ka visi pieteikumi tiek novirzīti atbilstošajam atbalsta aģentam, izmantojot tādas funkcijas kā nodaļas un automatizēta pieteikumu sadale. Varat arī izmantot birkas, lai grupētu tematus, vai iestatīt savu darba laiku, lai klienti zinātu, kad tiešsaistē atbildēsit uz jautājumiem. Tās ir tikai dažas no daudzajām LiveAgent funkcijām, kas palīdz nodrošināt vienmērīgu pieredzi.
Klientu palīdzības dienests ir papildināts ne tikai ar e-pastu, tajā var integrēt arī zvanu centru, tiešsaistes čata logrīku, plašu zināšanu bāzi un sociālo mediju kontus, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Iepazīstieties ar visu LiveAgent funkciju kopumu, ko varat izmantot, lai nodrošinātu lielisku klientu atbalstu.
Kādi ir ieguvumi no Kopano?
- Izmaksu ziņā efektīvs e-pasta serveris
- Kompleksas iespējas
- Drošs un viegli lietojams
- Atbalsts integrācijai
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Kā integrēt Kopano un LiveAgent
Kopano var viegli integrēt ar LiveAgent. To visu var izdarīt, izmantojot LiveAgent konfigurāciju, un nav nepieciešami trešās puses pakalpojumi. Procesu var paveikt vienā mirklī, izpildot tālāk aprakstītās darbības.

- Vai vispirms ir jāiestata Kopano? Iegūstiet to no Kopano tīmekļa vietnes, noklikšķinot šeit. Varat izvēlēties no trim maksas paketēm vai vispirms notestēt programmatūru ar demonstrācijas versiju. Kad esat uzstādījis savu Kopano e-pasta serveri un saņēmis e-pastu, veiciet nākamo soli.

- Tiklīdz esat uzinstalējis un nokonfigurējis Kopano, jums jāpiesakās savā LiveAgent kontā (ja jums tāda vēl nav, ņemiet bezmaksas izmēģinājuma versiju) un jāpāriet uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Jānoklikšķina uz oranžās pogas Izveidot un pēc tam jāizvēlas Cits. Nākamajā logā izvēlieties IMAP/POP3 no divām iespējām.

- Atlikušais solis ir Kopano pastkastes savienošana ar LiveAgent. Šai sadaļai nepieciešami jūsu Kopano akreditācijas dati. Lūdzu, ievadiet savu lietotājvārdu un paroli, kā arī savu e-pasta adresi un citu informāciju. Izvēlieties saņemšanas veidu un norādiet servera un porta informāciju. Apskatiet arī citas iespējas, piemēram, nodaļu, kas apstrādās klientu pieteikumus, kas tiks nosūtīti uz šo e-pasta adresi. Tiklīdz viss ir iestatīts pēc jūsu patikas, noklikšķiniet uz Saglabāt, un darbs ir pabeigts.

Integrācija ir pabeigta, un jūsu Kopano e-pastā tiks izveidots savienojums ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu un nodrošināta e-pasta saziņa. Noteikti pārlūkojiet mūsu Akadēmiju, lai iepazītos ar tēmām, kas saistītas ar klientu atbalstu, vai noskatieties zemāk redzamo video, lai redzētu, ko vēl LiveAgent var paveikt.
Frequently asked questions
Kas ir Kopano?
Kopano ONE e-pasta un kalendāra risinājums ir lokāls risinājums un paredzēts maziem uzņēmumiem. Videokonferenču programmatūra ir pieejama arī atsevišķi. Kopano ir izstrādāts, lai nodrošinātu e-pasta servera risinājumu par pieņemamu cenu, kas ir viegli pārvaldāms un pieejams ikvienam. To var lejupielādēt kā tīmekļa lietotni, galddatora lietotni un iOS vai Android lietotni.
Kā var izmantot Kopano?
Lai apmierinātu to uzņēmumu vajadzības, kuriem svarīga vienkāršība un intuitīvs dizains, Kopano piedāvā viegli lietojamu e-pasta servera risinājumu. Turklāt tas ir ļoti noderīgs, jo tas ir komplekss programmatūras risinājums, kas ietver kalendāru, piezīmes, uzdevumus un kontaktus. Bez tam Kopano aplikācijas ir pieejamas iOS un Android, kā arī kā web aplikācija, kurai var piekļūt no jebkuras ierīces. Kopano var integrēt arī ar citām trešo pušu lietojumprogrammām. Kopano e-pasta adreses var integrēt arī LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā, un to var izmantot kā palīdzības dienestu, ja jums ir īpašs palīdzības dienesta risinājums.
Kādi ir ieguvumi no Kopano integrācijas?
- Izmaksu ziņā efektīvs e-pasta serveris
- Komplekss ar papildfunkcionalitāti
- Drošs un vienkārši lietojams
- Atbalsta integrāciju
Kā integrēt Kopano ar LiveAgent?
- Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti
- Noklikšķiniet uz Izveidot > Cits > IMAP/POP3
- Ievadiet detalizētu informāciju par hMailServer un nospiediet Saglabāt
Klientu priekšroku pētījums liecina, ka vairāk nekā 77% klientu dod priekšroku izmantot pašapkalpošanās portālus, tomēr ļoti maz uzņēmumu nodrošina šādus rīkus. Klientu portālu pieteikumu apstrādes laiks vidēji ir divas līdz trīs dienas, bet pirmajā stundā tikai 10% vaicājumu tiek atbildēti. Vidējā klientu portāla pieteikumu izmaksas ir aptuveni USD 5, un tiek saņemti vidēji pieci pieteikumi dienā. Turklāt klientu portāliem ir augsts apmierinātības reitings (92%) un tie parāda 95% atbilžu un atrisinājumu līmeni, neskatoties uz lēno atbildes laiku.
The given text is in Latvian and primarily consists of repetitive phrases promoting LiveAgent, a customer service software. The text includes sales contacts, social media links, and mentions a writing test and cost calculator. Additionally, there are references to incoming call center programs, self-service software, and email management software. The final section is a message regarding the creation of a LiveAgent account, with instructions to access the account once it is ready.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
Caspio Palīdzības Dienesta Kontakti
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām integrācijām un iespējām, tostarp VoIP tālruņu sistēmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tas ir pieejams arī ar bezmaksas izmēģinājuma versiju. LiveAgent piedāvā arī atbalstu, akadēmiju un datu migrāciju. Vietnē ir arī emuārs un zināšanas par klientu vēlmēm un vajadzībām. Visas tiesības rezervētas.