Kas ir GMX?
GMX (Global Mail eXchange) ir bezmaksas e-pasta pakalpojums, ko balsta reklāma. Uzņēmums dibināts 1997. gadā, un tas ir United Internet AG meitasuzņēmums – Vācijas biržā kotēts uzņēmums. Tas ir arī māsu kompānija uzņēmumiem 1&1 un Fasthosts Internet. Tas atbalsta POP3, IMAP4 vai webmail protokolus, un pasts tiek nosūtīts izmantojot SMTP. Katrs konts, kas reģistrēts GMX, iegūst papildu pakalpojumus, kas ietver Pasta Apkopotāju, Kārtotāju, Failu Glabātuvei un Adrešu Grāmatu. Katram GMX lietotājam ir noteikts 10 individuālo GMX e-pasta adrešu ierobežojums. Šis pasta pakalpojums galvenokārt tiek nodrošināts, izmantojot reklāmas, lai nodrošinātu tā darbību, kā arī lai sniegtu bezmaksas pakalpojumus tā lietotājiem.
Kā jūs varat izmantot GMX?
Ja meklējat uzticamu un bezmaksas e-pasta pakalpojumu, GMX ir pareizā izvēle. Pakalpojumam nav slēptu maksājumu, ja vien lietotāji nevēlas veikt jaunināšanu uz maksas kontu. GMX piedāvā trīs maksas paketes, kas nodrošina ievērojamus e-pasta iespēju jauninājumus. Lietotāji var maksāt par papildu e-pastu, mākoņdatošanas vai pielikumu glabātuvi, kā arī noņemt visas pamatversijā iekļautās reklāmas.
GMX var kalpot kā ideāls primārais e-pasta serveris klientu atbalstam, pateicoties integrācijai ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Liveagent ietver pieteikumu apstrādes sistēmu, kas var bez grūtībām izveidot savienojumu ar GMX, pārsūtīt visas e-pasta ziņas uz sistēmu un pārvērst tās par pieteikumiem ērtam klientu atbalstam. Izmantojot integrāciju ar citiem klientu atbalsta kanāliem, LiveAgent var palīdzēt apkopot saziņu vienuviet un palīdzēt jums atbildēt ātrāk, drošāk un ar labākiem rezultātiem.
Saņemiet palīdzību no mūsu pieteikumu apstrādes sistēmas – apstrādājiet tiešsaistes čatu, kā arī sociālo mediju komunikāciju ar Facebook, Twitter, Instagram vai Viber. Izveidojiet savu virtuālo zvanu centru ar ienākošo un izejošo zvanu iespējām, iestatiet klientu portālu ar forumiem vai rakstiet informatīvo pamācību iekļautajai zināšanu bāzei. LiveAgent var tikt galā ar visu svarīgo un sniegt to jums vienā ērtā vietā.
Kādas ir GMX priekšrocības
- Bezmaksas pamata e-pasts jebkuram lietotājam
- Papildus maksas glabātuves iespējas
- Drošs un uzticams
- Viegla reģistrācija un uzstādīšana
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
Kā integrēt GMX un LiveAgent
GMX integrācijas process ar LiveAgent ir ļoti vienkāršs, un to var pabeigt dažu minūšu laikā. Aplūkojiet sekojošo pamācību, lai uzzinātu, kā to varat izdarīt patstāvīgi īsā laikā.
- Ja jūsu GMX e-pasta konts nav sagatavots, dodieties uz viņu mājaslapu un reģistrējiet bezmaksas kontu (vai izveidojiet maksas kontu atbilstoši savām vēlmēm). Vietne ir intuitīva, un tā palīdzēs veikt reģistrācijas procesu. Ja jums jau ir konts, varat izlaist šo darbību.

- Tagad, kad jūsu GMX konts ir sagatavots, atgriezieties LiveAgent kontā (vai sāciet bezmaksas izmēģinājumu). Atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti un izvēlieties Izejošo e-pastu konti vai Ienākošo e-pastu konti. Izvēlieties izejošo, ja vēlaties, lai šī būtu jūsu galvenā e-pasta adrese e-pasta ziņu sūtīšanai, vai izvēlieties ienākošo, ja vēlaties saņemt e-pasta ziņas no šī konta savā pieteikumu apstrādes sistēmā. Jebkurā gadījumā integrācijas process ir līdzīgs. Turpiniet ar jebkuru no iespējām, pēc tam noklikšķiniet uz oranžās Izveidot pogas un turpiniet nākamo darbību.
- Tiks atvērts jauns logs un parādīta e-pasta pakalpojumu sniedzēju izvēle. Ritiniet uz leju un noklikšķiniet uz Pielāgota pastkaste (Pielāgota pastkaste) opcijas, kas atrodas apakšā. Jūs tiksiet pārvirzīti uz nākamo sadaļu.
- Tagad jums tikai jāievada jūsu GMX pieejas dati sistēmā, lai LiveAgent varētu sākt visu e-pasta ziņu saņemšanu. Norādiet savu e-pasta adresi, resursdatora nosaukumu, portu, kā arī savu GMX lietotājvārdu un paroli. Tiklīdz viss norādīts, noklikšķiniet uz Pabeigt Integrāciju un viss gatavs.
Jūs esat veiksmīgi pabeidzis GMX integrāciju ar LiveAgent. Sistēma sāks saņemt e-pasta ziņas jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā. Varat iepazīties ar citām integrācijas iespējām, pārlūkot LiveAgent akadēmiju, lai uzzinātu ko jaunu, vai noskatīties zemāk redzamo video, lai iepazītos ar LiveAgent palīdzības dienesta sistēmu.
Frequently asked questions
Kas ir GMX?
GMX (Global Mail eXchange) ir bezmaksas e-pasta pakalpojums, ko balsta reklāma. Tiek atbalstīti POP3, IMAP4 un webmail protokoli, un pasta nosūtīšanai tiek izmantots SMTP. Pasta Apkopotājs, Kārtotājs, Failu Glabātuve un Adrešu Grāmata ir iekļautas visos GMX kontos. Katram GMX lietotājam var būt ne vairāk kā 10 GMX adreses.
Kā varat izmantot GMX?
Ja jums nepieciešams uzticams un bezmaksas e-pasta pakalpojums, izmantojiet GMX. Lietotājiem nav nekādas slēptās maksas, ja vien viņi neveic jaunināšanu uz maksas kontu. Ir pieejamas trīs maksas abonēšanas paketes, kas nodrošina būtiskus uzlabojumus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar tērzēšanas funkciju, kas personalizē klientu pieredzi un palīdz nostiprināt klientu interesi. Uzņēmuma lapā ir pieejama bezmaksas demonstrācija un atbalsta portāls. LiveAgent arī piedāvā dažādas integrācijas, alternatīvas un atjauninājumus, un ir pieejams arī arī pašapkalpošanās programmatūra un citi moduļi.
LiveAgent ir programma, kas ļauj pielāgot e-pasta paziņojumus, kas tiek nosūtīti klientiem un aģentiem. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Klientu portāls ir tiešsaistes pašapkalpošanās atbalsta punkts, kas var samazināt atbalsta aģentu darba slodzi un atbalsta pieprasījumu skaitu.
LiveAgent zināšanu bāze ļauj izveidot kategorijas klientu portālā un ir lielisks risinājums, lai klienti atrisinātu problēmas paši. Tā var saturēt informāciju par uzņēmuma procesiem, produktiem un pakalpojumiem, un to var pielāgot klientu vajadzībām. Klientu pašapkalpošanās portālam ir vairākas funkcijas, tostarp zināšanu bāze, meklēšanas logrīki, forums un atsauksmes un ieteikumi. Tas var ietaupīt laiku atbalsta aģentiem un mudināt klientus dalīties savā pieredzē.
Tekstā ir apskatītas dažādas klientu atbalsta programmatūras risinājumu iespējas, piemēram, Zoiper un Zoho Desk, kā arī zināšanu bāzes un klientu pašapkalpošanās portāli ar vairākām noderīgām funkcijām, piemēram, meklēšanas logrīkiem, forumiem, atsauksmēm un ieteikumiem un biļešu nosūtīšanas iespējam atbalsta komandai. Zoiper ir ātrs, viegli ieviešams un piedāvā videozvanus un īsziņu sūtīšanu. Programmatūras risinājumi, piemēram, Zoho Desk un LiveAgent, ir novērtēti augstu un piedāvā arī labi izstrādātas saskarnes un teksta redaktorus.