Kas ir Postfix?
Postfix ir bezmaksas un atvērtā koda pasta pārsūtīšanas aģents, kas piegādā un sūta elektronisko pastu. Programmatūra tiek izlaista saskaņā ar IBM publisko licenci 1.0, kas ir bezmaksas programmatūras licence. Postfix sākotnēji tika izveidots 1997. gadā, un pirmais laidiens bija 1998. gada decembrī. Tas ir viens no populārākajiem pasta serveriem internetā. Postfiksu izmanto aptuveni 32% no publiski sasniedzamajiem serveriem.
Kā var izmantot Postfix?
Postfix dara labi vienu lietu, un tas ir – e-pasts. Ja vēlaties risinājumu, kas droši apstrādā visu e-pasta saziņu, jūsu meklējumi ir beigušies. Jūsu Postfix e-pasta ziņojumus var savienot ar LiveAgent palīdzības dienesta sistēmu, lai palīdzētu apkopot klientu e-pasta ziņojumus, pārvērst tos par pieteikumiem un organizēt tā, lai jūs nepazustu e-pastu plūdos.
Vai esat pārņēmies un noguris, apstrādājot katru klienta problēmu, izmantojot e-pasta klientu? Veltiet brīdi laika, lai uzzinātu par LiveAgent apbrīnojamo pieteikumu apstrādes sistēmu. Tā ir izveidota e-pasta ziņu organizēšanai, un var palīdzēt ātrāk atrisināt klientu problēmas, vienlaikus palielinot klientu apmierinātību. Izmantojiet šī daudzfunkcionālā pieteikumu apstrādes risinājuma priekšrocības un izmantojiet filtrus, birkas un kontaktpersonu sarakstus.
Iestatiet savu darba laiku, izveidojiet komandas vai pakalpojumu līmeņa līgumus (SLA). Noteikti gamificējiet savu palīdzības dienestu, lai saņemtu vislielāko palīdzību no atbalsta aģentiem. Ir tik daudz kas, ko LiveAgent var darīt jūsu un jūsu uzņēmuma labā. Pārlūkojiet pieteikumu apstrādes funkcijas, lai uzzinātu vairāk.
Vislabākais ir tas, ka LiveAgent var pieslēgties arī citiem saziņas kanāliem. Izveidojiet tiešsaistes čata logrīku savai vietnei, izveidojiet efektīvu zvanu centru, rakstiet rakstus un foruma ziņas savam klientu portālam vai pievienojiet savus sociālos medijus – Facebook, Twitter, Instagram un pat Viber.
Kādas ir Postfix lietošanas priekšrocības?
- Viens no populārākajiem e-pasta servisiem
- Mūsdienīgi konfigurācijas scenāriji
- Mazāk surogātpasta
- Satura filtrēšana
Improve your email ticketing with LiveAgent
Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently
Kā integrēt Postfix un LiveAgent?
Postfix var viegli dažu minūšu laikā savienot ar LiveAgent, izmantojot IMAP/POP3. Lai uzzinātu, kā savienot e-pasta kontus ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem.

- Gadījumā, ja jums vēl nav Postfix e-pasta, dodieties uz vietni un lejupielādējiet instalēšanai paredzētos resursus. Tīmekļa vietne piedāvā arī daudz izmantošanas pamācību un apmācības vairāku lietošanas gadījumu scenārijiem. Kad e-pasts ir iestatīts, veiciet nākamās darbības.

- Tagad, kad Postfix ir izveidots un gatavs darbam, dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un atlasiet Cits. Pēc tam izvēlieties IMAP/POP3.

- Tagad jums ir tikai jānorāda sava informācija – e-pasts, lietotājvārds, parole un jāizvēlas saņemšanas veids, serveris un ports. Varat arī izvēlēties autentifikācijas metodi un izvēlēties nodaļu, kas būs atbildīga par pieteikumiem, kas tiek saņemti no šī e-pasta. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt, kas atrodas apakšā, un pabeidziet darbu.
Vienmēr, kad nolemjat pievienot papildu e-pasta kontus, varat atgriezties šajā pamācībā. Vai meklējat ko vairāk? Apskatiet mūsu Akadēmijas lapu un uzziniet vairāk par pieteikumu apstrādes sistēmu vai noskatieties zemāk redzamo video, lai redzētu, ko vēl var paveikt.
Frequently asked questions
Kas ir Postfix?
Postfix pasta pārsūtīšanas aģents ir bezmaksas un atvērtā koda rīks, kas piegādā un pārvirza e-pasta ziņas. Pasta serveris ir viens no populārākajiem internetā. Programmatūru var brīvi bez maksas lietot ikviens. Sākotnēji izveidots 1997. gadā, Postfix izlaists 1998. gada decembrī.
Kā varat izmantot Postfix?
Postfix var kļūt par primāro LiveAgent e-pasta integrāciju klientu pieteikumu saņemšanai. Tas ir uzticams e-pasta klients, kas var apstrādāt e-pasta saņemšanu tieši jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā.
Kā varat integrēt Postfix ar LiveAgent?
- Atveriet LiveAgent un Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti
- Izveidojiet jaunu e-pastu un atlasiet Cits
- Izvēlieties IMAP/POP3, norādiet savu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
Post Affiliate Pro Palīdzības Dienesta Kontakti
Teksts sastāv no lapas ar dažādiem produktu un pakalpojumu aprakstiem, kā arī ar saiknēm uz rakstīšanas testiem un komunikācijas platformas LiveAgent izveidi. Visā teksta garumā ir piedāvājumi abonēt jaunumus un veidot kontaktus ar pārdevējiem. Tekstā ir arī norādes uz uzņēmuma privātuma politiku un noteikumiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejama demonstrācija, funkcijas un cenas, kā arī atbalsta portāls un datu migrācija. LiveAgent ir balvu un sertifikātu ieguvējs ar sadarbības partneru programmu un pieejamību sociālajos tīklos.
Tekstā tiek aprakstītas LiveAgent programmas dažādās funkcijas un integrācijas, kā arī tiek uzsvērta svarība uzlabot abonentu bāzi un sniegt vērtību tiem. Turklāt tiek minēti padomi par e-pasta sūtīšanu un e-pasta sagatavēm, kas var palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus. Vienlaikus tiek uzsvērts, cik svarīgi ir padarīt pateicības piezīmes personalizētas, lai ziņas atmosfēra būtu ieinteresējoša un aicinoša.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, piemēram, Ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu, kā arī integrācijas ar citām platformām, ieskaitot e-pasta pārvaldību. Uzņēmums arī sniedz atbalstu un datu migrāciju, kā arī piedāvā bezmaksas demonstrāciju un cenu aprēķinātāju. Visas tiesības rezervētas Quality Unit, LLC.