Postfix integration
Kas ir Postfix?
Postfix ir bezmaksas un atvērtā koda pasta pārsūtīšanas aģents, kas piegādā un sūta elektronisko pastu. Programmatūra tiek izlaista saskaņā ar IBM publisko licenci 1.0, kas ir bezmaksas programmatūras licence. Postfix sākotnēji tika izveidots 1997. gadā, un pirmais laidiens bija 1998. gada decembrī. Tas ir viens no populārākajiem pasta serveriem internetā. Postfiksu izmanto aptuveni 32% no publiski sasniedzamajiem serveriem.
Kā var izmantot Postfix?
Postfix labi paveic vienu lietu, un tas ir e-pasts. Ja vēlaties risinājumu, kas uzticami apstrādā visu e-pasta saziņu, meklēšana ir noslēgusies. Jūsu Postfix e-pastu var savienot ar LiveAgent palīdzības dienesta sistēmu, lai palīdzētu apkopot klientu e-pasta ziņas, pārvērstu tās par pieteikumiem un organizētu tos tā, lai plūsmā neapmaldītos.
Vai jūs esat aizņemts un nogurdināts no katra klienta jautājuma risināšanas, izmantojot savu e-pasta klientu? Veltiet mirkli, lai uzzinātu par LiveAgent apbrīnojamo pieteikumu apstrādes sistēmu. Tā ir izveidota e-pastu kārtošanai, un var palīdzēt ātrāk atrisināt klientu problēmas, vienlaikus palielinot klientu apmierinātību. Izmantojiet šo plaši aprīkoto pieteikumu apstrādes risinājumu un izmantojiet filtrus, birkas un kontaktpersonu sarakstus.
Iestatiet savu darba laiku, izveidojiet nosacījumus vai pakalpojumu līmeņa līgumus. Noteikti gamificējiet savu palīdzības dienestu, lai no saviem atbalsta aģentiem gūtu maksimālu centību. Ir daudz kas, ko LiveAgent var darīt jūsu un jūsu uzņēmuma labā. Pārlūkojiet pieteikumu apstrādes funkcijas, lai uzzinātu vairāk.
Vislabākais ir tas, ka LiveAgent var pieslēgties arī citiem saziņas kanāliem. Izveidojiet tiešsaistes čata logrīku savai mājaslapai, izveidojiet efektīvu zvanu centru, rakstiet rakstus un foruma ziņas savam klientu portālam vai pievienojiet savus sociālos medijus – Facebook, Twitter, Instagram un pat Viber un WhatsApp.
Kādas ir Postfix lietošanas priekšrocības?
- Viens no populārākajiem e-pasta pakalpojumiem
- Paplašināti konfigurācijas scenāriji
- Mazāk surogātpasta
- Satura filtrēšana
Improve your email ticketing with LiveAgent
Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently
Kā integrēt Postfix un LiveAgent?
Postfix var viegli dažu minūšu laikā savienot ar LiveAgent, izmantojot IMAP/POP3. Lai uzzinātu, kā savienot e-pasta kontus ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem.
![Postfix mājaslapa ar skaidrojumu par Postfix](https://www.liveagent.lv/wp/urlslab-download/0347408f8489c484f7103e3bb98fb392/Postfix-website-1024x373.png)
- Ja jums vēl nav uzstādīts Postfix e-pasts, dodieties uz mājaslapu un lejupielādējiet instalēšanai nepieciešamos resursus. Mājaslapā ir arī daudz ceļvežu un pamācību dažādiem pielietošanas gadījumiem. Tiklīdz tas ir iestatīts, dodieties pie nākamajiem soļiem.
![POP/IMAP pamācība, kā izveidot Postfix Postfix vietnē](https://www.liveagent.lv/wp/urlslab-download/4028e0103014a8236b3bfd80e734f7a7/postfix-how-tos-1024x296.png)
- Tagad, kad Postfix uzstādīšana ir pabeigta, dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un izvēlieties Cits. Pēc tam izvēlieties IMAP/POP3.
![Liveagent e-pasta integrācija, izmantojot iestatījumus Pārsūtīšana vai IMAP/POP3](https://www.liveagent.lv/wp/urlslab-download/5ef9ef5f758a82215ec45e76fa4cf4db/postfix-liveagent-integration-imap-pop3-1024x369.png)
- Tagad atliek tikai norādīt savu informāciju – e-pastu, lietotājvārdu, paroli un izvēlēties saņemšanas veidu, serveri un portu. Varat arī izvēlēties autentifikācijas metodi un izvēlēties nodaļu, kas būs atbildīga par pieteikumiem no šī e-pasta. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt apakšā un viss gatavs.
Vienmēr, kad izlemjat pievienot vēl papildus e-pasta kontus, varat atgriezties šajā ceļvedī. Meklējat vēl ko? Skatiet mūsu Akadēmijas lapu un uzziniet vairāk par pieteikumu apstrādes sistēmu vai noskatieties tālāk redzamo video, lai uzzinātu, ko tā vēl var paveikt.
Enhance your email management with LiveAgent's seamless Postfix integration
Streamline your communication processes, manage email queues, and ensure prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Kas ir Postfix?
Postfix pasta pārsūtīšanas aģents ir bezmaksas un atvērtā koda rīks, kas piegādā un pārvirza e-pasta ziņas. Pasta serveris ir viens no populārākajiem internetā. Programmatūru var brīvi bez maksas lietot ikviens. Sākotnēji izveidots 1997. gadā, Postfix izlaists 1998. gada decembrī.
Kā varat izmantot Postfix?
Postfix var kļūt par primāro LiveAgent e-pasta integrāciju klientu pieteikumu saņemšanai. Tas ir uzticams e-pasta klients, kas var apstrādāt e-pasta saņemšanu tieši jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā.
Kā varat integrēt Postfix ar LiveAgent?
Atveriet LiveAgent un Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti Izveidojiet jaunu e-pastu un atlasiet Cits Izvēlieties IMAP/POP3, norādiet savu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu, kā arī atbalstu un datu migrāciju. Integrāciju var veikt arī ar Mailchimp, MailEnable vai SendPulse. Sendmail nodrošina starptīklu e-pasta pārsūtīšanas iespēju vispārīgiem mērķiem un var tikt savienots ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Mailchimp ir e-pasta mārketinga rīks ar vairākām politikām un noteikumiem privātumam un drošībai.
LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.
The article discusses strategies for successful email marketing, including receiving feedback from customers to improve marketing strategies and retain existing customers. The text suggests various alternative solutions such as LiveAgent and Sendmail. LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, self-service software, an incoming call center software, and complaint management systems. Additionally, the article provides tips for successful email marketing, including planning recipient acquisition campaigns and utilizing greetings in a company's email list. The article stresses the importance of a well-crafted order confirmation email for informing customers and utilizing email marketing. The piece concludes by reiterating the importance of retaining customers and offering additional services and support after a purchase.