Partners
Kas ir CommuniGate Pro?
Communigate Pro ir solīds vienotu sakaru serveris, kurā ietilpst arī izstrādes platforma. Pastāv API autentifikācijai un dažādas palīgprogrammas. Sistēma ir balstīta uz interneta protokolu, un tā ir sarakstīta C++. Communigate Pro ietver arī pasta pārsūtīšanas aģentu ar tīmekļa pasta interfeisu, kas atbalsta POP3/IMAP un SMTP. Tas nodrošina lietotājiem uzlabotu pasta filtrēšanu, iespēju abonēt vairākas pastkastes un atbalsta surogātpasta un pretvīrusu aizsardzību, izmantojot moduļus.
Kā varat izmantot CommuniGate Pro?
Communigate Pro ir ideāls risinājums izstrādātājiem un uzņēmumiem, kas koncentrējas uz to, lai izstrādi veiktu paši. Tas ir noderīgs arī ar surogātpastu un antivīrusu iespējām, kas aizsargā jūs un jūsu uzņēmuma saziņu pret nevēlamiem un bīstamiem e-pastiem. Communigate Pro e-pasts piedāvā elastību ikvienam, kam tā nepieciešama, un to var integrēt LiveAgent palīdzības dienesta sistēmā.
E-pasta apstrāde, izmantojot CommuniGate Pro, ir fantastisks risinājums lielākajai daļai uzņēmumu, kuriem nepieciešams apstrādāt e-pasta saziņu ar elastīgām metodēm. Tomēr uzņēmumi, kuriem jāapstrādā liels skaits klientu pieprasījumu un tie efektīvi jāatrisina, var izmantot LiveAgent, lai padarītu klientus apmierinātus.
Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma var labi palīdzēt nodrošināt jebkāda veida klientu atbalstu. Liveagent palīdzības dienests var apkopot visu jūsu e-pasta saziņu un pārvērst to par pieteikumiem, kurus var viegli organizēt un sadalīt starpklientu atbalsta aģentiem. Risinājums ir pilnībā pieejams, lai jūsu darbplūsma varētu uzlaboties un klienti varētu būt apmierināti.
Pilnveidojiet savas ikdienas aktivitātes ar līdzekļiem, kas koncentrējas uz produktivitāti. Sāciet organizēt pieteikumus ar filtriem, birkām un nodaļām. Varat arī sadalīt sarežģītākus pieteikumus, kam jāpievērš papildu uzmanība, un ātrāk atbildēt ar ziņu sagatavēm. Vai esi gatavs pabeigt ātrāk? Pārliecinieties, vai esat iestatījis darba laiku vai paņēmis pārtraukumu, kad vien tas nepieciešams.
E-pasts nav vienīgais, ko var integrēt. Iestatiet zvanu centru un zināšanu bāzi, izveidojiet pielāgotu Tiešsaistes čata logrīku savai vietnei vai izveidojiet savienojumu ar Facebook, Instagram, Twitter un Viber. Pieteikumu sistēmā tiks atrasta vieta ikvienam saziņas līdzeklim, tāpēc nezaudēsiet galvu un spēsiet izsekot notiekošajam.
Kādas ir priekšrocības, lietojot CommuniGate Pro?
- Izstrādes platforma
- Elastīgs e-pasta pārsūtīšanas aģents
- Surogātpasta aizsardzība
- Pretvīrusu aizsardzība ar moduļu palīdzību
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Kā integrēt CommuniGate Pro ar LiveAgent?
Tiklīdz ir izveidots CommuniGate Pro e-pasts, to var viegli savienot ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu. Process ir vienkāršs, un tā pabeigšanai nepieciešamas vien dažas minūtes. Aplūkojiet tālāk esošo integrācijas pamācību, lai uzzinātu, kā to izdarīt.

- Jums vispirms jāiestata CommuniGate Pro? Dodieties uz tīmekļa vietni un lejupielādējiet nepieciešamo. Izpētiet vietni un saņemiet visu nepieciešamo palīdzību instalēšanas laikā. Kad iestatīšana ir pabeigta, pārejiet pie nākamajām darbībām.

- Kad viss ir sagatavots, dodieties uz LiveAgent kontu un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un pēc tam atlasiet Cits. Izvēlieties IMAP/POP3 starp abām iespējām.


- Atliek tikai aizpildīt savu informāciju nākamajā sadaļā. Jūsu e-pasta adrese, pieteikšanās informācija, parole, kā arī ports un serveris ir obligāti lauki. Varat arī atlasīt nodaļu, kas apstrādās e-pasta saziņu no šī konta, un norādīt citus iestatījumus. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Pievienot, kas atrodas apakšā, un darbs pabeigts.
Integrācija ir pabeigta, un jūs varat to pārbaudīt. Pārbaudiet LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu un vienkārši atbildiet uz klientu e-pastiem. Ja vēlaties uzzināt vairāk par klientu atbalstu un palīdzības dienestiem, skatiet LiveAgent Akadēmijas rakstus. Papildinformāciju par LiveAgent varat uzzināt arī , skatoties tālāk redzamo video apskatu vai pārlūkojot mūsu funkciju lapu.
Frequently asked questions
Kas ir CommuniGate Pro?
Communigate Pro ir solīds vienotu sakaru serveris, kurā ietilpst arī izstrādes platforma. Ir pieejams autentifikācijas API, kā arī dažādas palīg-lietojumprogrammas. Sistēma ir balstīta uz interneta protokolu, un tā ir sarakstīta C++. Papildus tīmekļa pasta interfeisam CommuniGate Pro ir iekļauts POP3/IMAP atbalstošs e-pasta pārsūtīšanas aģents.
Kā varat izmantot CommuniGate Pro?
Izstrādātāji un uzņēmumi, kas paļaujas uz savu pāsu izstrādātu pieeju, uzskata, ka CommuniGate Pro ir ideāls risinājums. Turklāt tas ir aprīkots arī ar funkcijām, kas aizsargā jūsu uzņēmumu pret surogātpastu un vīrusiem. To var arī integrēt LiveAgent palīdzības dienestā. Communigate Pro piedāvā elastību visiem, kam tā nepieciešama.
Kādas priekšrocības sniedz CommuniGate Pro integrācija?
Izstrādes platforma Elastīgs pasta pārsūtīšanas aģents Surogātpasta aizsardzība Pretvīrusu aizsardzība, izmantojot moduļus
Kā integrēt CommuniGate Pro un LiveAgent?
Dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti Izveidojiet jaunu un izvēlieties Cits > IAP/POP3 Sniedziet detalizētu informāciju un saglabājiet izmaiņas
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Tērzēšana tiešsaistē sniedz daudz priekšrocību, tostarp palielinātu interesi un samazinātu iepirkumu groza pamešanu. B2B uzņēmumiem tas var palīdzēt uzsākt vai mainīt kampaņas. Tāpat tērzēšana nodrošina ātras atbildes, kas veicina klientu uzticību un popularitāti.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus risinājumus, kas veicina labu apkalpošanu un klientu lojalitāti. NetSuite piedāvā plašu atbalsta kanālu klāstu klientiem Latvijā, tostarp e-pastu, sociālo mediju atbalstu un zvanu centru. Tā Nav manipulācija, Tā Ir Stratēģiskā Komunikācija: Ģiskās komunikācijas būtība - mērķa nospraušana, auditorijas izpratne, vērtības pārraidīšana un nepieciešamības izcelšana.