Partners
Kas ir Progress Imail Server?
Progress IMail Server ir uzticama un daudzpusīga e-pasta ziņapmaiņas sistēma, ko var ērti uzstādīt un uzturēt. Tā veido lielisku biznesa e-pasta sistēmu, un to izmanto arī izglītības un valdības organizācijas. Progress IMail darbojas ar nelielu apkopi, vienlaikus nodrošinot vienkāršu un augstvērtīgu saziņas līmeni. To izmanto vairāk nekā miljons lietotāju visā pasaulē un tas aizsargā lietotāju saziņu izmantojot pretvīrusu aizsardzību un uzlabotu drošību.
Kā var izmantot Progress IMail Server?
Ja jūsu uzņēmumam ir nepieciešams uzticams un viegli pārvaldāms e-pasta serveris, pareizā izvēle ir Progress IMail Server. Tas ir arī ļoti pieejams, tāpēc nesagraus jūsu uzņēmuma budžetu. Progress IMail serveris ļauj koplietot vienu domēnu 10 lietotāju vidū, ja izmantojat bezmaksas sākumversiju. Ja vēlaties uzlabot savu e-pasta atbalstu un risināt vairāk ar klientiem saistītu problēmu, ieteicams izveidot savienojumu starp Progress IMail Server un LiveAgent palīdzības dienesta sistēmu.
Liveagent var papildināt palīdzības dienestus, kuros darbojas Progress IMail Server ar tā ar uzlaboto pieteikumu apstrādes sistēmu. Tas var palīdzēt klientu atbalsta darbiniekiem apstrādāt lielāku skaitu klientu pieprasījumu, palielināt efektivitāti un nodrošināt kvalitatīvāku atbalstu. Visa klientu saziņa tiek pārvērsta par pieteikumiem, kas var tikt kārtoti, filtrēti un tiem var tikt piešķirtas birkas saskaņā ar katra aģenta individuālas vajadzības. Ir vēl daudz citu pieteikuma apstrādes funkciju, kas atvieglo ikviena darbu .
Papildus filtrēšanai un kārtošanai pieteikumu apstrādes iespējas ietver laika komandas, atbildības piešķiršanu un nodaļas, kas palīdz aģentiem efektīvi izmantot ikdienas darba nianses. Pārvaldīt kontaktus vai aģentu profilus, lai izveidotu efektīvu uzņēmumu, vai iestatīt darba laiku kopā ar laiku pauzēm, lai saglabātu darbadienas līdzsvaru. Kad jūtaties gatavs, ļaujiet aģentiem kolekcionēt žetonus, pateicoties gamifikācijas līdzekļiem, kas var padarīt darbu izklaidējošāku.
Vēl ieguvums ir tāds, ka LiveAgent veido savienojumu arī ar citiem saziņas kanāliem. Tiešsaistes čata logrīka izveide jūsu tīmekļa vietnei, efektīva zvanu centra izveide un informatīvu rakstu rakstīšana klientu portālam palīdz uzlabot klientu apmierinātību. Lieciet lietā savus sociālo mediju kanālus — Facebook, Twitter, Instagram un pat Viber — un sasniedziet klientus tur, kur viņi pavada savu laiku.
Kādas ir Progress IMail servera priekšrocības?
- Serverimnepieciešama minimāla apkope
- Pret-vīrusu un pret-surogātpasta aizsardzība
- Pieejama bezmaksas pakete un godīga cenu politika
- Viegla uzstādīšana
Get the most out of your email server
Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support
Kā integrēt Progress IMail serveri
Liveagent var viegli izveidot savienojumu ar Progress IMail serveri, izmantojot IMAP/POP3. Procesu var viegli paveikt LiveAgent iestatījumos, un tā pabeigšanai nepieciešamas tikai dažas minūtes. Uzziniet, kā izveidot savienojumu starp e-pasta kontu un LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu.

- Ja jums vēl nav konta, lai iestatītu Progress IMail servera e-pastu, dodieties uz tā tīmekļa vietni un lejupielādējiet visu nepieciešamo. Kad esat to uzstādījuši, pārejiet pie nākamajām darbībām konfigurācijas procesā.

- Tiklīdz Progress IMail serveris ir nokonfigurēts un gatavs lietošanai, atveriet LiveAgent Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un izvēlieties Cits. Pēc tam izvēlieties IMAP/POP3.

- Tagad jums tikai jāievada sava informācija – e-pasts, lietotājvārds, parole, kura saņemšanas metode ir nepieciešama un kāds serveris un ports ir nepieciešams. Turklāt jūs varat izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks nosūtīti pieteikumi, kas saņemti no šī e-pasta, un autentifikācijas metodi. Lai pabeigtu procesu, noklikšķiniet uz Saglabāt.

Darbs nu ir pabeigts, un jūsu pieteikumu apstrādes sistēma tagad saņems visus klientu e-pastus no Progress IMail servera. Noteikti regulāri pārbaudiet tos, reaģējiet un risiniet klientu problēmas. Iepazīstieties ar tālāk redzamo apskata video, lai uzzinātu vēl citas LiveAgent iespējas, vai pārlūkojiet funkcijas un Akadēmijas rakstus, lai uzzinātu vairāk par palīdzības dienesta programmatūras lietošanu.
Frequently asked questions
Kas ir Progress IMail Server?
Progress IMail Server ir viegli konfigurējama un viegli uzturama ziņapmaiņas sistēma, kas ir uzticama un daudzpusīga. To izmanto uzņēmumi, valdības un izglītības iestādes kā lielisku e-pasta sistēmu.
Kā izmantot Progress IMail Server?
Progress IMail serveris ir pareizā izvēle, ja jūsu uzņēmumam ir nepieciešams uzticams, viegli uzturams e-pasta serveris. Šis produkts ir arī ļoti pieejams, tāpēc jūsu uzņēmumam nebūs jāsagrauj budžets, lai to iegādātos. Programmas Progress IMail sākumversijas bezmaksas varianti ļauj lietotājiem koplietot vienu domēnu uz 10 lietotājiem. Savienojuma izveide starp Progress IMail un LiveAgent ļaus jums nodrošināt lielisku e-pasta atbalstu un tikt galā ar lielāku klientu problēmu apjomu.
Kādas ir Progress IMail Server priekšrocības?
Mazu apkopi prasošs e-pasta serveris Pretvīrusa un pretsurogātpasta aizsardzība Bezmaksas pakete un taisnīgas cenas Vienkārša uzstādīšana
Kā integrēt Progress iMail Server un LiveAgent?
Dodieties uz LiveAgent un Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti Izveidojiet jaunu e-pastu un atlasiet Cits Izvēlieties IMAP/POP3, norādiet detalizētu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
LiveAgent piedāvā daudzas pārvaldības programmatūras funkcijas un izmantojot to var uzlabot klientu apkalpošanu un aģenta efektivitāti. Iesakām izmantot atlaides vai stimulu, lai iegūtu klientu atsauksmes un piedāvāt tiešsaistes tērzētavu uzņēmuma mājaslapā. Lai panāktu produktīvu attālinātu darbu, nepieciešams nodrošināt nepieciešamos rīkus, kultūru un uz izveidot pamatvērtību sarakstu.