Droši var teikt, ka Gmail ir viens no populārākajiem un plašāk lietotajiem e-pasta pakalpojumiem. Mēs visi esam pieraduši pie bezmaksas krātuves, nosūtīšanas atcelšanas pogas, kā arī noderīgām papildu funkcijām, piemēram, iepauzēšanas, birkām vai mapēm. Mēs varētu teikt, ka Gmail ir ideāls e-pasta risinājums privātajai lietošanai. Tas visu uztur vienkārši un kārtīgi.
Tomēr, ja runa ir par Gmail izmantošanu uzņēmumiem – īpaši klientu atbalstam, pastāv daži ierobežojumi. Diemžēl Gmail neatbalsta vienotu iesūtni ar daudzkanālu integrācijām vai vairāku aģentu informācijas paneļa pārskatu. Tās abas ir būtiskas iezīmes klientu apkalpošanā. Ja atbalsta nodaļai meklējat Gmail alternatīvu, LiveAgent var būt piemērots risinājums.
Apsveriet LiveAgent kā Gmail alternatīvu savam uzņēmumam. LiveAgent ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkciju un vairāk nekā 40 integrāciju. Izmantojiet mūsu jaudīgās analīzes un atskaišu veidošanas funkcijas, gamifikācijas līdzekļus vai iebūvēto zināšanu bāzi.
Ieviesiet savā uzņēmumā vienoto iesūtni un iegūstiet šīs priekšrocības:
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.
Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.
Jūsu atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.
Mēs piedāvājam migrācijas no lielākās daļas populāro palīdzības dienestu risinājumu pakalpojumus.
Ideālajai klientu apkalpošanas programmatūrai jābūt caurredzamai un viegli pieejamai visiem jūsu nodaļas aģentiem. Tai ir jāatbalsta daudzkanālu integrācija un jānodrošina papildu palīdzības dienesta funkcijas, piemēram, automatizācija. Tieši tā dara LiveAgent vienotā iesūtne.
LiveAgent vienotā iesūtne ir viedāka jūsu pašreizējās e-pasta iesūtnes versija. Tā ļauj nosūtīt un saņemt ziņas no vairākiem kanāliem, piemēram, e-pasta, tiešsaistes čata, sociālajiem medijiem vai pat balss un video zvaniem. Tas novērš nepieciešamību pēc kontu koplietošanas un ierīču uzraudzības. Visi jaunie pieteikumi automātiski tiek ievilkti LiveAgent informācijas panelī, un tos var apskatīt un atbildēt jebkurš aģents.
Vienotā iesūtne ļauj pievienot birkas, atgādinājumus, iekšējās piezīmes, automatizēt pieteikumu pārsūtīšanu nodaļām vai konkrētiem aģentiem un daudz ko citu. Ja meklējat Gmail alternatīvu uzņēmumam, apsveriet LiveAgent kā variantu.
Ja meklējat uzņēmumam Gmail alternatīvu, apsveriet LiveAgent kā variantu. LiveAgent izmanto hibrīdo pieteikumu plūsmu, kas ir būtiska klientu atbalsta funkcija, jo palielina aģentu produktivitāti. Hibrīdā pieteikumu plūsma liek visiem pieteikumiem izskatīties vienādiem, neatkarīgi no sakaru kanāla, no kura tie tika saņemti. Pieteikumu straume ļauj sekot līdzi, kā klienti ceļo pa dažādiem kanāliem, bet vienmēr paliek vienā un tajā pašā hibrīda pieteikumā. Šādā veidā jums ir pieejama visa svarīgā informācija par jūsu klientiem un viņu problēmām.
LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt nepārspējamu atbalstu saviem klientiem.
Peter Komornik, CEO
Automatizācija ir būtiska funkcija klientu atbalsta nodrošināšanai, jo tā ietaupa daudz laika. Tā ļauj automatizēt ikdienišķus uzdevumus, izveidot darbplūsmas vai unikālus automatizācijas nosacījumus atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.
Piemēram, automatizācijas nosacījumi var automātiski piešķirt pieteikumus (jebkurā apstrādes posmā) atsevišķiem aģentiem vai nodaļām. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas “trigeris”, un nosacījums tiks izpildīts. LiveAgent automatizācijas nosacījumi var būt balstīti uz jebkuru pieteikuma parametru, notikumu vai laika apstākļiem.
Izlemiet, vai LiveAgent ir laba Gmail alternatīva jūsu uzņēmumam, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Kredītkarte nav nepieciešama.
LiveAgent ir 2020. gadā visvairāk apskatītā un augstāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra MVU sektorā. Tāpēc tā ir lieliska alternatīva Gmail. Pievienojieties tādām kompānijām kā Yamaha, BMW, Huawei un Oksfordas universitāte, kas sniedz pasaules līmeņa klientu apkalpošanu. Ar LiveAgent tas ir viegli paveicams. Uzsāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
12% amerikāņu savu neapmierinātību ar klientu apkalpošanu vērtē kā “pietiekama ātruma trūkumu”. Statista
72% patērētāju uzskata, ka, ja viņu problēma ir jāskaidro vairākiem cilvēkiem, tad klientu apkalpošana ir slikta. Dimensional Research
Trešdaļa patērētāju uzskata, ka viņi apsvērtu uzņēmuma maiņu jau tikai pēc viena vienīga slikta klientu apkalpošanas gadījuma. American Express
72% patērētāju saka, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru, viņi vēlas, lai aģents “zinātu, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies un būtu lietas kursā par iepriekšējo saziņu”. Microsoft
Vai vēlaties redzēt, kā mēs vērtējam sevi salīdzinājumā? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, kas ir mūsu piedāvājumā.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.