Bezmaksas Izmēģinājums

Pārbaudes e-pasta sagataves

Katrai organizācijai, kas darbojas digitālajā pasaulē, ir jāpārbauda savu lietotāju vai klientu identitāte. Ja jūs nevarat iepazīties ar cilvēkiem aci pret aci, pārbaudīt viņu ID vai lūgt parakstīt dokumentus, jums jāizmanto citi līdzekļi, lai pārbaudītu, vai viņu sniegtā informācija ir pareiza un vai viņu apgalvojumi ir patiesi. Tas īpaši attiecas uz klientu portālu.

Kā jūs varat pārbaudīt, vai jūsu klienti ir tie, par kuriem viņi uzdodas? Viens veids, kā to izdarīt, ir nosūtīt pārbaudes e-pastu.

Kas ir pārbaudes e-pasts? Kāpēc tas ir svarīgs?

Pārbaudes ziņa ir e-pasta veids, kas tiek nosūtīts lietotājam vai klientam pēc noteiktas darbības veikšanas. Šī darbība varētu būt konta izveide, reģistrēšanās jaunumu biļetenam, balsošana konkursā vai atbalsta pieteikuma izveide.

Pārbaudes e-pastā jāinformē lietotājs, ka viņam ir jāapstiprina sava darbība. To var izdarīt, noklikšķinot uz e-pastā ievietotas saites vai pogas vai ievadot kodu, kas viņam tiek nosūtīts, izmantojot īpašu vietni.

Pārbaudes e-pasti ir katras veselīgas pieteikumu apstrādes datu bāzes pamatā. Ja ir kāda darbība, kuras veikšanai lietotājiem vai klientiem ir jānorāda sava e-pasta adrese vai tālruņa numurs, pēc tās būtu jāseko pārbaudes e-pastam.

ring pārbaudes e-pasts
Pārbaudes e-pasta piemērs, Ring

Prasība lietotājiem apstiprināt savus datus palīdz samazināt nepārbaudītu surogātpasta kontu skaitu. Tas arī atvieglo jūsu mārketinga grupas saziņu ar lietotājiem vai klientiem.

Turklāt pārbaude ir noderīga pašiem lietotājiem, jo tā samazina risku, ka viņi var izveidot kontu, izmantojot nepareizu vai novecojušu e-pasta adresi, kurai viņiem vairs nav piekļuves.

Lai pārvaldītu klientu portālu, ir arī jānodrošina, ka visi konti, kas izmantoti, lai piekļūtu tam, ir derīgi un pieder jūsu klientiem vai lietotājiem.

Pārbaudes e-pasta tematu rindiņu piemēri

  • Apstipriniet savu e-pasta adresi
  • Lūdzu, apstipriniet savu e-pastu [uzņēmumam]
  • Pārbaudiet savu e-pasta adresi [klienta portāla nosaukums]
  • Esiet sveicināts [Klientu Portāls]! Lūdzu, apstipriniet savu e-pasta adresi
  • [Vārds], lūdzu, pārbaudiet savu kontu
  • [uzņēmums] – konta pārbaude
  • [uzņēmums] – e-pasta pārbaude
  • [e-pasta adrese] – pabeidziet savu reģistrāciju [uzņēmums/klienta portāls]!
  • Aktivizējiet savu [uzņēmums] kontu
  • Pārbaudes e-pasts
  • Jūsu pārbaudes kods
  • Jūsu [klientu portāla] drošības kods ir: [kods]
  • Apstipriniet [uzņēmuma] pārbaudes kodu
  • Lūdzu, apstipriniet savu e-pasta adresi
  • Gandrīz pabeigts!
  • Jūs esat gandrīz pabeiguši!

E-pasta pārbaudes sagataves idejas

Īsa pārbaudes e-pasta sagatave




E-pasta pārbaudes sagatave, uzsverot vērtību



E-pasta pārbaudes sagatave ar kodu


Pārbaudes e-pasta sagatave “Ar pateicību”

Pārbaudes e-pasta sagatave – Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta pārbaudes e-pasts?

Risinājuma laiks

Vislabāk ir nosūtīt pārbaudes e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir izveidojis klienta portāla kontu, lai varētu turpināt reģistrēšanās procesu un pēc iespējas ātrāk piekļūt portālam. Piemēram, kad lietotājs izveido kontu, izmantojot savu e-pasta adresi, viņam nekavējoties jāsaņem pārbaudes e-pasts, lai viņš varētu to apstiprināt un tad veikt nākamās darbības.

Cik garam būtu jābūt pārbaudes e-pastam?

Pārbaudes e-pasta sagataves

Pārbaudes e-pastam jābūt ļoti īsam un mērķtiecīgam. Tam jābūt ne vairāk kā trīs līdz četras teksta rindiņas. Informējiet lietotāju, kas tam jādara, lai turpinātu sava klientu portāla konta izveidi. Lietojiet vienkāršu valodu. Ja adresātam ir jāveic noteikta darbība, viņam ir skaidri jāzina, kas no viņa tiek gaidīts.

Vai būtu jāraksta vienkārša teksta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?

Pārbaudes e-pasta sagataves

Ir liela atšķirība starp vienkārša teksta e-pastu un HTML e-pastu. Vienkārša teksta e-pasti satur tikai tekstu bez īpaša formatējuma. Vienkārša teksta e-pasti ļauj arī iekļaut vienkāršus attēlus. Savukārt HTML versijā ir attēli, krāsas un citas teksta formatēšanas iespējas. Pareizā izvēle ir atkarīga no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, zīmola, stila rokasgrāmatas un citiem faktoriem.

Parasti pārbaudes e-pastiem ir jābūt neticami vienkāršiem, tāpēc vienkārša teksta e-pasta izmantošana parasti ir laba doma.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta pārbaudes e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Labākais pārbaudes e-pasta nosūtīšanas laiks ir tūlīt pēc tam, kad lietotājs ir izveidojis klienta portāla kontu, lai varētu turpināt reģistrēšanās procesu un piekļūt portālam pēc iespējas ātrāk.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt pārbaudes e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pārbaudes e-pastam jābūt ļoti īsam un mērķtiecīgam. Tam būtu jābūt ne garākam kā trīs līdz četras teksta rindiņas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai vajadzētu rakstīt vienkārša teksta e-pastu vai sūtīt e-pasta ziņas HTML formātā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti pārbaudes e-pastiem ir jābūt neticami vienkāršiem, tāpēc vienkārša teksta e-pasta izmantošana parasti ir laba doma.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju