Iepazīstieties ar pārbaudes e-pasta sagatavēm, kas var palīdzēt pārbaudīt klientu identitāti un nodrošināt drošību klientu portālos.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Katrai organizācijai, kas darbojas digitālajā pasaulē, ir jāpārbauda savu lietotāju vai klientu identitāte. Ja jūs nevarat iepazīties ar cilvēkiem aci pret aci, pārbaudīt viņu ID vai lūgt parakstīt dokumentus, jums jāizmanto citi līdzekļi, lai pārbaudītu, vai viņu sniegtā informācija ir pareiza un vai viņu apgalvojumi ir patiesi. Tas īpaši attiecas uz klientu portālu.
Kā jūs varat pārbaudīt, vai jūsu klienti ir tie, par kuriem viņi uzdodas? Viens veids, kā to izdarīt, ir nosūtīt pārbaudes e-pastu.
Pārbaudes ziņa ir e-pasta veids, kas tiek nosūtīts lietotājam vai klientam pēc noteiktas darbības veikšanas. Šī darbība varētu būt konta izveide, reģistrēšanās jaunumu biļetenam, balsošana konkursā vai atbalsta pieteikuma izveide.
Pārbaudes e-pastā jāinformē lietotājs, ka viņam ir jāapstiprina sava darbība. To var izdarīt, noklikšķinot uz e-pastā ievietotas saites vai pogas vai ievadot kodu, kas viņam tiek nosūtīts, izmantojot īpašu vietni.
Pārbaudes e-pasti ir katras veselīgas pieteikumu apstrādes datu bāzes pamatā. Ja ir kāda darbība, kuras veikšanai lietotājiem vai klientiem ir jānorāda sava e-pasta adrese vai tālruņa numurs, pēc tās būtu jāseko pārbaudes e-pastam.
Prasība lietotājiem apstiprināt savus datus palīdz samazināt nepārbaudītu surogātpasta kontu skaitu. Tas arī atvieglo jūsu mārketinga grupas saziņu ar lietotājiem vai klientiem.
Turklāt pārbaude ir noderīga pašiem lietotājiem, jo tā samazina risku, ka viņi var izveidot kontu, izmantojot nepareizu vai novecojušu e-pasta adresi, kurai viņiem vairs nav piekļuves.
Lai pārvaldītu klientu portālu, ir arī jānodrošina, ka visi konti, kas izmantoti, lai piekļūtu tam, ir derīgi un pieder jūsu klientiem vai lietotājiem.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Vislabāk ir nosūtīt pārbaudes e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir izveidojis klienta portāla kontu, lai varētu turpināt reģistrēšanās procesu un pēc iespējas ātrāk piekļūt portālam. Piemēram, kad lietotājs izveido kontu, izmantojot savu e-pasta adresi, viņam nekavējoties jāsaņem pārbaudes e-pasts, lai viņš varētu to apstiprināt un tad veikt nākamās darbības.
Pārbaudes e-pastam jābūt ļoti īsam un mērķtiecīgam. Tam jābūt ne vairāk kā trīs līdz četras teksta rindiņas. Informējiet lietotāju, kas tam jādara, lai turpinātu sava klientu portāla konta izveidi. Lietojiet vienkāršu valodu. Ja adresātam ir jāveic noteikta darbība, viņam ir skaidri jāzina, kas no viņa tiek gaidīts.
Ir liela atšķirība starp vienkārša teksta e-pastu un HTML e-pastu. Vienkārša teksta e-pasti satur tikai tekstu bez īpaša formatējuma. Vienkārša teksta e-pasti ļauj arī iekļaut vienkāršus attēlus. Savukārt HTML versijā ir attēli, krāsas un citas teksta formatēšanas iespējas. Pareizā izvēle ir atkarīga no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, zīmola, stila rokasgrāmatas un citiem faktoriem.
Parasti pārbaudes e-pastiem ir jābūt neticami vienkāršiem, tāpēc vienkārša teksta e-pasta izmantošana parasti ir laba doma.
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
IT pieteikumu apstrādes sistēma
IT pieteikumu apstrādes sistēma atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu un nodrošina ātru atbildes ātrumu aģentiem. LiveAgent piedāvā programmatūru un tālruņa sistēmas, kas uzlabo klientu apkalpošanu.
Salīdzinošie rādītāji un līderu tablo
Dažās valstīs klientu apkalpošana ir svarīga biznesa daļa, nodrošinot augstu pakalpojuma līmeni, bet citās valstīs tā var būt mazāk prioritāra.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem