Iepazīstieties ar pārbaudes e-pasta sagatavēm, kas var palīdzēt pārbaudīt klientu identitāti un nodrošināt drošību klientu portālos.
Katrai organizācijai, kas darbojas digitālajā pasaulē, ir jāpārbauda savu lietotāju vai klientu identitāte. Ja jūs nevarat iepazīties ar cilvēkiem aci pret aci, pārbaudīt viņu ID vai lūgt parakstīt dokumentus, jums jāizmanto citi līdzekļi, lai pārbaudītu, vai viņu sniegtā informācija ir pareiza un vai viņu apgalvojumi ir patiesi. Tas īpaši attiecas uz klientu portālu.
Kā jūs varat pārbaudīt, vai jūsu klienti ir tie, par kuriem viņi uzdodas? Viens veids, kā to izdarīt, ir nosūtīt pārbaudes e-pastu.
Pārbaudes ziņa ir e-pasta veids, kas tiek nosūtīts lietotājam vai klientam pēc noteiktas darbības veikšanas. Šī darbība varētu būt konta izveide, reģistrēšanās jaunumu biļetenam, balsošana konkursā vai atbalsta pieteikuma izveide.
Pārbaudes e-pastā jāinformē lietotājs, ka viņam ir jāapstiprina sava darbība. To var izdarīt, noklikšķinot uz e-pastā ievietotas saites vai pogas vai ievadot kodu, kas viņam tiek nosūtīts, izmantojot īpašu vietni.
Pārbaudes e-pasti ir katras veselīgas pieteikumu apstrādes datu bāzes pamatā. Ja ir kāda darbība, kuras veikšanai lietotājiem vai klientiem ir jānorāda sava e-pasta adrese vai tālruņa numurs, pēc tās būtu jāseko pārbaudes e-pastam.
Prasība lietotājiem veikt konta apstiprināšanu palīdz samazināt nepārbaudītu surogātpasta kontu skaitu. Tas arī atvieglo jūsu mārketinga grupas saziņu ar lietotājiem vai klientiem.
Turklāt pārbaude ir noderīga pašiem lietotājiem, jo tā samazina risku, ka viņi var izveidot kontu, izmantojot nepareizu vai novecojušu e-pasta adresi, kurai viņiem vairs nav piekļuves.
Lai pārvaldītu klientu portālu, ir arī jānodrošina, ka visi konti, kas izmantoti, lai piekļūtu tam, ir derīgi un pieder jūsu klientiem vai lietotājiem.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
E-komercijas e-pasta sagataves
Klienta vērtība ir salīdzinājums starp produktu/pakalpojumu un iespējamām alternatīvām. Klientu vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc tie ir izdevīgi klientiem. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team