Pārbaudes e-pasta sagataves

Katrai organizācijai, kas darbojas digitālajā pasaulē, ir jāpārbauda savu lietotāju vai klientu identitāte. Ja jūs nevarat iepazīties ar cilvēkiem aci pret aci, pārbaudīt viņu ID vai lūgt parakstīt dokumentus, jums jāizmanto citi līdzekļi, lai pārbaudītu, vai viņu sniegtā informācija ir pareiza un vai viņu apgalvojumi ir patiesi. Tas īpaši attiecas uz klientu portālu.

Kā jūs varat pārbaudīt, vai jūsu klienti ir tie, par kuriem viņi uzdodas? Viens veids, kā to izdarīt, ir nosūtīt pārbaudes e-pastu.

Kas ir pārbaudes e-pasts? Kāpēc tas ir svarīgs?

Pārbaudes ziņa ir e-pasta veids, kas tiek nosūtīts lietotājam vai klientam pēc noteiktas darbības veikšanas. Šī darbība varētu būt konta izveide, reģistrēšanās jaunumu biļetenam, balsošana konkursā vai atbalsta pieteikuma izveide.

Pārbaudes e-pastā jāinformē lietotājs, ka viņam ir jāapstiprina sava darbība. To var izdarīt, noklikšķinot uz e-pastā ievietotas saites vai pogas vai ievadot kodu, kas viņam tiek nosūtīts, izmantojot īpašu vietni.

Pārbaudes e-pasti ir katras veselīgas pieteikumu apstrādes datu bāzes pamatā. Ja ir kāda darbība, kuras veikšanai lietotājiem vai klientiem ir jānorāda sava e-pasta adrese vai tālruņa numurs, pēc tās būtu jāseko pārbaudes e-pastam.

ring pārbaudes e-pasts
Pārbaudes e-pasta piemērs, Ring

Prasība lietotājiem apstiprināt savus datus palīdz samazināt nepārbaudītu surogātpasta kontu skaitu. Tas arī atvieglo jūsu mārketinga grupas saziņu ar lietotājiem vai klientiem.

Turklāt pārbaude ir noderīga pašiem lietotājiem, jo tā samazina risku, ka viņi var izveidot kontu, izmantojot nepareizu vai novecojušu e-pasta adresi, kurai viņiem vairs nav piekļuves.

Lai pārvaldītu klientu portālu, ir arī jānodrošina, ka visi konti, kas izmantoti, lai piekļūtu tam, ir derīgi un pieder jūsu klientiem vai lietotājiem.

Pārbaudes e-pasta tematu rindiņu piemēri

  • Apstipriniet savu e-pasta adresi
  • Lūdzu, apstipriniet savu e-pastu [uzņēmumam]
  • Pārbaudiet savu e-pasta adresi [klienta portāla nosaukums]
  • Esiet sveicināts [Klientu Portāls]! Lūdzu, apstipriniet savu e-pasta adresi
  • [Vārds], lūdzu, pārbaudiet savu kontu
  • [uzņēmums] – konta pārbaude
  • [uzņēmums] – e-pasta pārbaude
  • [e-pasta adrese] – pabeidziet savu reģistrāciju [uzņēmums/klienta portāls]!
  • Aktivizējiet savu [uzņēmums] kontu
  • Pārbaudes e-pasts
  • Jūsu pārbaudes kods
  • Jūsu [klientu portāla] drošības kods ir: [kods]
  • Apstipriniet [uzņēmuma] pārbaudes kodu
  • Lūdzu, apstipriniet savu e-pasta adresi
  • Gandrīz pabeigts!
  • Jūs esat gandrīz pabeiguši!

E-pasta pārbaudes sagataves idejas

Īsa pārbaudes e-pasta sagatave


Hello [name]

You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]

Kind Regards, [company]



Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access [customer portal].

Verify your email address [verification link]

Thanks! – The [company] team



Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying [customer portal].

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]


E-pasta pārbaudes sagatave, uzsverot vērtību


Hello [name/email address]

Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?

First, you must complete your registration by clicking on the button below:

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.

See you there!

Best regards, the [company] team


E-pasta pārbaudes sagatave ar apstiprinājuma saiti


Hi [name],

Thanks for getting started with our [customer portal]!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.


E-pasta pārbaudes sagatave ar kodu


Hi [name]!

Your verification code is [code].

Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.

Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].

If you have any questions, send us an email [email to your support team].

We’re glad you’re here!
The [company] team


Pārbaudes e-pasta sagatave “Ar pateicību”


Thank you for choosing [customer portal] to deal with [client’s pain point].

The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.

To access your account, click on the big [color] button:

[Button]

Once again – thank you for joining our [customer portal] family!

Pārbaudes e-pasta sagatave – Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta pārbaudes e-pasts?

Risinājuma laiks

Vislabāk ir nosūtīt pārbaudes e-pastu uzreiz pēc tam, kad lietotājs ir izveidojis klienta portāla kontu, lai varētu turpināt reģistrēšanās procesu un pēc iespējas ātrāk piekļūt portālam. Piemēram, kad lietotājs izveido kontu, izmantojot savu e-pasta adresi, viņam nekavējoties jāsaņem pārbaudes e-pasts, lai viņš varētu to apstiprināt un tad veikt nākamās darbības.

Cik garam būtu jābūt pārbaudes e-pastam?

Cik garam būtu jābūt pārbaudes e-pastam?

Pārbaudes e-pastam jābūt ļoti īsam un mērķtiecīgam. Tam jābūt ne vairāk kā trīs līdz četras teksta rindiņas. Informējiet lietotāju, kas tam jādara, lai turpinātu sava klientu portāla konta izveidi. Lietojiet vienkāršu valodu. Ja adresātam ir jāveic noteikta darbība, viņam ir skaidri jāzina, kas no viņa tiek gaidīts.

Vai būtu jāraksta vienkārša teksta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?

Vai būtu jāraksta vienkārša teksta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?

Ir liela atšķirība starp vienkārša teksta e-pastu un HTML e-pastu. Vienkārša teksta e-pasti satur tikai tekstu bez īpaša formatējuma. Vienkārša teksta e-pasti ļauj arī iekļaut vienkāršus attēlus. Savukārt HTML versijā ir attēli, krāsas un citas teksta formatēšanas iespējas. Pareizā izvēle ir atkarīga no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, zīmola, stila rokasgrāmatas un citiem faktoriem.

Parasti pārbaudes e-pastiem ir jābūt neticami vienkāršiem, tāpēc vienkārša teksta e-pasta izmantošana parasti ir laba doma.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta pārbaudes e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Labākais pārbaudes e-pasta nosūtīšanas laiks ir tūlīt pēc tam, kad lietotājs ir izveidojis klienta portāla kontu, lai varētu turpināt reģistrēšanās procesu un piekļūt portālam pēc iespējas ātrāk.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt pārbaudes e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pārbaudes e-pastam jābūt ļoti īsam un mērķtiecīgam. Tam būtu jābūt ne garākam kā trīs līdz četras teksta rindiņas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai vajadzētu rakstīt vienkārša teksta e-pastu vai sūtīt e-pasta ziņas HTML formātā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti pārbaudes e-pastiem ir jābūt neticami vienkāršiem, tāpēc vienkārša teksta e-pasta izmantošana parasti ir laba doma.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju