Kas ir ārējais e-pasta domēns?
Ārējais e-pasta domēns ir e-pasta adrese, kas ir saistīta ar uzņēmumu, kurā strādājat. Piemēram, cilvēkam, kas strādā uzņēmumā Shell Global Solutions, būtu e-pasts, piemēram, “thename@shell.com”. Tas rāda, ka persona, kurai jūs nosūtāt e-pastu, ir Shell Global Solutions darbinieks.
Tas palīdz veikt personas autorizāciju, jo jums nevar būt ārēja e-pasta domēna, ja vien to nav pilnvarojis uzņēmums, kurā strādājat. Tas automātiski padara jūs par uzticamu personu, ja strādājat daudznacionālā organizācijā, jo daudznacionāli uzņēmumi nealgo cilvēkus, kas neiztur viņu kritērijus.
Frequently asked questions
Kas ir ārējais e-pasta domēns?
Parasti, strādājot konkrētā uzņēmumā, e-pasta adrese tiek saistīta ar jūsu uzņēmumu. Piemēram, ja strādājat XYZ, jūsu e-pasta adrese būs abcde@XYZ.com. Tā jūs zinat, ka cilvēks ir XYZ kompānijas darbinieks. Ārējais domēns parasti nav autorizēts jūsu uzņēmumā (var gadīties izņēmumi).
Vai varat uzstādīt ārējo e-pasta domēnu LiveAgent?
Ārēja e-pasta domēnu nevar tieši konfigurēt programmā LiveAgent. Tomēr var konfigurēt komandu, kas ļauj nosūtīt ziņas uz ārēju e-pasta adresi. Lai to izdarītu, atveriet “Konfigurācija”, pēc tam noklikšķiniet uz “Automatizācija” un “Komandas” un izveidojiet jaunu komandu.
Vai ārējais e-pasta domēns ir drošs?
Ārējais domēns var būt drošs, bet tas viss ir atkarīgs no tā, kā tiek nodrošināta tā drošība. Uzmanieties, vai konkrētais domēns ir uzticams, novērtējiet tā drošības līmeni.
Expert note
Ārējais e-pasta domēns ir e-pasta adrese, kas ir saistīta ar darba uzņēmumu un palīdz atpazīt uzticamu personu. Lai nodrošinātu drošību, uzņēmumi uztur šos domēnus.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejama demonstrācija, funkcijas un cenas, kā arī atbalsta portāls un datu migrācija. LiveAgent ir balvu un sertifikātu ieguvējs ar sadarbības partneru programmu un pieejamību sociālajos tīklos.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Tekstā tiek aprakstītas LiveAgent programmas dažādās funkcijas un integrācijas, kā arī tiek uzsvērta svarība uzlabot abonentu bāzi un sniegt vērtību tiem. Turklāt tiek minēti padomi par e-pasta sūtīšanu un e-pasta sagatavēm, kas var palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus. Vienlaikus tiek uzsvērts, cik svarīgi ir padarīt pateicības piezīmes personalizētas, lai ziņas atmosfēra būtu ieinteresējoša un aicinoša.