Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Papildināšanas E-pasta sagataves

Papildināšanas E-pasta sagataves

E-pasta sagatavju izmantošana, lai pārdotu esošajiem klientiem, ir viens no efektīvākajiem un vienkāršākajiem veidiem, kā palielināt B2C uzņēmumu ieņēmumus un rentabilitāti. Kāpēc? Jo jums ir par 60-70% lielāka iespēja pārdot esošajam klientam, salīdzinot ar 5-20% iespējamību pārdot jaunam klientam. Tādējādi papildināšanas e-pasta sagataves ir lielisks pārdošanas stratēģijas papildinājums. Šie e-pasti ir savlaicīgi, ļoti būtiski, ļoti efektīvi, un tai pašā laikā viens no visbiežāk garām palaistajiem rīkiem, ko e-komercijas veikalu īpašnieki var izmantot, lai veicinātu atkārtotus pirkumus un uzlabotu pārdošanas apjomus.

Kas ir papildināšanas e-pasts?

Papildināšanas e-pasts ir e-pasts, kas tiek nosūtīts klientiem, lai atgādinātu, ka konkrētais produkts jāpapildina, ka tas tūlīt beigsies. Tā ir e-pasta mārketinga metode, ko galvenokārt izmanto uzņēmumi, kas pārdod patērējamas preces, kuras var papildināt (piemēram, personīgās aprūpes un skaistumkopšanas produkti, ēdieni un dzērieni, vitamīni un uztura bagātinātāji, receptes, mājas uzkopšanas preces, mājdzīvnieku barība utt.).

Papildināšanas e-pasti tiek aktivizēti un nosūtīti automātiski, kad ir pienācis laiks atkārtotam pirkumam precei, ko klienti ir iepriekš pirkuši (pamatojoties uz prognozējošo datu zinātni). Šāda veida e-pastus var veiksmīgi izmantot arī zīmoli, kas pārdod nepatērējamus produktus, kuri var galu galā nodilt (piemēram, apģērbs un apavi), kā arī uz abonēšanu balstīti SaaS uzņēmumi.

Sephora papildināšanas e-pasta sagatave
Sephora papildināšanas e-pasta sagatave

Kāpēc sūtīt e-pastus par papildinājumiem?

Listrack pētījumā tika konstatēts, ka papildināšanas kampaņām ir visaugstākais klikšķu līmenis (53,6%) starp jebkura veida mārketinga dzīves cikla e-pasta vēstulēm. Turklāt saskaņā ar Ometria datiem papildināšanas e-pastu vidējais atvēršanas līmenis ir 50–60%, vidējais klikšķu līmenis — 40–50% un vidējais reklāmguvumu līmenis — 10–15%. Tas nozīmē, ka papildināšanas e-pasti ir lieliska iespēja zīmoliem gūt periodiskus ieņēmumus, izvēloties klientus, kuri, visticamāk, turpinās pirkt savus produktus.

Kā maksimāli izmantot papildināšanas e-pasta kampaņas

  • Nosakiet pareizo laiku papildināšanas e-pasta kampaņām, ņemot vērā kritiskos faktorus, piemēram, kas lieto produktu, cik bieži tas tiek lietots, cik ātri tas parasti beidzas, klientu iepirkšanās paradumus utt. Apsveriet iespēju veikt klientu aptauju, lai iegūtu pēc iespējas vairāk informācijas, kas ļautu noteikt īsto laiku.
  • Ieteicams nosūtīt vismaz divus papildināšanas e-pastus. Pirmais atgādinājums būtu jānosūta apmēram 10 dienas pirms plānotās produkta beigšanās, savukārt otro atgādinājumu būtu jānosūta dienu pirms produkta beigšanās vai dienā, kad, jūsuprāt, produkts faktiski beidzas. Klientus, kuri nepapildina, pēc tam turpmāk var iesaistīt e-pasta kampaņās, kurās notiek klientu atgūšana.
  • Padariet papildināšanas procesu pēc iespējas vienkāršāku. Saistiet klientu iepirkumu grozu ar jau pievienoto produktu un piedāvājiet automātisku papildināšanu, ja tāda ir pieejama. Jo mazāk klikšķu klientam jāveic, lai veiktu atkārtoto pasūtījumu, jo labāk.
  • Ja pastāv kādas būtiskas piepārdošanas vai šķērspārdošanas iespējas, apsveriet iespēju iekļaut šādus personalizētus ieteikumus par produktu, kas atbilst jūsu klientu interesēm vai vajadzībām, pamatojoties uz datiem par iepriekšējiem pirkumiem. Šādi rīkojoties, varat uzlabot klienta pieredzi, vienlaikus palielinot pasūtījuma vērtību.
Papildināšanas E-pasta sagataves
Clinique papildināšanas e-pasta sagatave mudina pircējus iegādāties divas pudelītes skūšanās krēma

Papildināšanas E-pasta temata rindiņas

  • Laiks Krājumu Atjaunošanai/Pasūtīšanai
  • Vai ir Laiks Uzpildīt?
  • Vai pienācis Laiks Papildināt [produktus]?
  • Ir Laiks Papildināt!
  • Vajadzīga Uzpilde?
  • Hei, [Vārds]! Mums šķiet, ka Jums būtu Vajadzīga Uzpilde
  • Gatavs Papildinājumam, [Vārds]?
  • Viss līdz pēdējai pilītei?
  • Pasūtiet [Produkts], pirms Beidzas
  • Papildināšanas Laiks — Ir laiks, lai Pasūtīt Jūsu [Produkts]
  • [Vārds] , vai jūsu [Produkts] atlicis pavisam nedaudz?
  • Nepieļaujiet, ka beidzas Jūsu Iecienītais
  • Jau pavisam maz? Pasūtiet, pirms beidzas Jūsu Iecienītais
  • Nekas neilgst Mūžīgi
  • Jūsu Krājumi ir gandrīz Beigušies
  • Jūsu [Produkts] ir gandrīz Beidzies!
  • Krājumi beigušies, [Vārds]?
  • Vai esat sasniedzis Krājumu Beigas? Atkārtota uzpilde [Zīmols]
  • Pasūtot tūlīt iegūstiet bezmaksas piegādi/15% Atlaidi/Bonusa Dāvanu
  • Saņemiet Bezmaksas piegādi/10% Atlaidi, ja Papildināsiet Tagad

7 papildināšanas e-pasta sagataves

Automātiskās papildināšanas programmas paziņojuma sagatave

Higiēnas produktu papildināšanas e-pasta sagatave

Skaistumkopšanas un meikapa izstrādājumu papildināšanas e-pasta sagatave

Pārtikas krājumu papildināšanas e-pasta sagatave

Dzērienu papildināšanas e-pasta sagatave

Uztura bagātinātāju e-pasta sagatave

Mājdzīvnieku produktu papildināšanas e-pasta sagatave

Papildinājumu E-pasti – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garam jābūt papildinājuma e-pastam?

Papildinājumu e-pastiem vajadzētu būt īsiem un mērķtiecīgiem. Svarīgs ir pirmais iespaids. Tāpēc, lai piesaistītu klienta uzmanību, ir ļoti svarīgi padarīt e-pasta tematu saistošu un īsu.

Kādas ir priekšrocības, nosūtot papildināšanas e-pastus klientiem?

Papildinājuma e-pastu sūtīšana ir efektīvs veids, kā informēt klientus par atlikušajiem produktiem. Tas palīdz uzlabot tīmekļa vietnes datplūsmu, klientu saglabāšanu un zīmola atpazīstamību.

Kad sūtīt e-pastus par papildinājumiem?

Laikposms būs atšķirīgs katram produktam/pakalpojumam, kā arī klientam. Tomēr to var aptuveni noteikt, pamatojoties uz iepriekšējiem pirkumiem vai pašu produktu. Turklāt noteikti nosūtiet e-pastu noteiktā diennakts laikā. Mūsu ieteikums ir nosūtīt e-pasta ziņojumus nedēļas vidū, vēlams dienas vidū. Jebkurā laikā no 10 līdz 15.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt papildinājuma e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Papildinājuma e-pastu sūtīšana ir efektīvs veids, kā informēt klientus par atlikušajiem produktiem. Tas palīdz uzlabot tīmekļa vietnes datplūsmu, klientu saglabāšanu un zīmola atpazīstamību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir ieguvumi, nosūtot papildinājuma e-pastus klientiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Papildinājuma e-pastu sūtīšana ir efektīvs veids, kā informēt klientus par atlikušajiem produktiem. Tas palīdz veidot klientu noturību, palielina tīmekļa vietņu datplūsmu un galu galā arī pārdošanu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad sūtīt papildinājuma e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laikposms ir atšķirīgs katram produktam, un arī katram klientam. Tomēr to var aptuveni noteikt, pamatojoties uz iepriekšējiem pirkumiem vai produktu. Turklāt noteikti sūtiet e-pastu noteiktā diennakts laikā. Mūsu ieteikums ir sūtīt e-pastus nedēļas vidū, konkrēti dienas vidū. Ieteicams jebkurā laikā no 10 līdz 15.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju