• Šabloni
  • Papildināšanas e-pasta sagataves

Papildināšanas e-pasta sagataves

E-pasta sagatavju izmantošana, lai pārdotu esošajiem klientiem, ir viens no efektīvākajiem un vienkāršākajiem veidiem, kā palielināt B2C uzņēmumu ieņēmumus un rentabilitāti. Kāpēc? Jo jums ir par 60-70% lielāka iespēja pārdot esošajam klientam, salīdzinot ar 5-20% iespējamību pārdot jaunam klientam. Tādējādi papildināšanas e-pasta sagataves ir lielisks pārdošanas stratēģijas papildinājums. Šie e-pasti ir savlaicīgi, ļoti būtiski, ļoti efektīvi, un tai pašā laikā viens no visbiežāk garām palaistajiem rīkiem, ko e-komercijas veikalu īpašnieki var izmantot, lai veicinātu atkārtotus pirkumus un uzlabotu pārdošanas apjomus.

Kas ir papildināšanas e-pasts?

Papildināšanas e-pasts ir e-pasts, kas tiek nosūtīts klientiem, lai atgādinātu, ka konkrētais produkts jāpapildina, ka tas tūlīt beigsies. Tā ir e-pasta mārketinga metode, ko galvenokārt izmanto uzņēmumi, kas pārdod patērējamas preces, kuras var papildināt (piemēram, personīgās aprūpes un skaistumkopšanas produkti, ēdieni un dzērieni, vitamīni un uztura bagātinātāji, receptes, mājas uzkopšanas preces, mājdzīvnieku barība utt.).

Papildināšanas e-pasti tiek aktivizēti un nosūtīti automātiski, kad ir pienācis laiks atkal nopirkt preces, ko klienti jau ir iepriekš pirkuši (pamatojoties uz prognozējošo datu zinātni). Šāda veida e-pastus var veiksmīgi izmantot arī zīmoli, kas pārdod nepatērējamus produktus, taču, kuri var galu galā nodilt (piemēram, apģērbs un apavi), kā arī uz abonēšanu balstīti SaaS uzņēmumi.

Sephora papildināšanas e-pasta sagatave
Sephora papildināšanas e-pasta sagatave

Kāpēc sūtīt e-pastus par papildināšanu?

Listrack pētījumā tika konstatēts, ka papildināšanas kampaņām ir visaugstākais klikšķu skaits (53,6%) starp jebkura cita veida dzīves cikla mārketinga e-pasta vēstulēm. Turklāt saskaņā ar Ometria datiem, papildināšanas e-pastu vidējais atvēršanas līmenis ir 50–60%, vidējais klikšķu skaits — 40–50% un vidējais reklāmguvumu līmenis — 10–15%. Tas nozīmē, ka papildināšanas e-pasti ir lieliska iespēja zīmoliem gūt periodiskus ieņēmumus, izvēloties klientus, kuri, visticamāk, turpinās pirkt savus iecienītos produktus.

Kā maksimāli izmantot papildināšanas e-pasta kampaņas

  • Nosakiet pareizo papildināšanas laiku savām e-pasta kampaņām, ņemot vērā būtiskos faktorus, piemēram, to, kurš lieto produktu, cik bieži tas tiek lietots, cik ātri tas parasti beidzas, klientu iepirkšanās paradumus utt. Apsveriet iespēju veikt klientu aptauju, lai iegūtu pēc iespējas vairāk informācijas, kas nodrošinātu atbilstošākā brīža noteikšanu.
  • Ieteicams nosūtīt vismaz divus papildināšanas e-pastus. Pirmais atgādinājums būtu jānosūta apmēram 10 dienas pirms plānotās produkta beigšanās, savukārt otro atgādinājumu būtu jānosūta dienu pirms produkta beigšanās vai dienā, kad, jūsuprāt, produkts beidzas. Klientus, kuri nepapildina, pēc tam turpmāk var iesaistīt e-pasta kampaņās, kurās notiek klientu atgūšana.
  • Padariet papildināšanas procesu pēc iespējas vienkāršāku. Saistiet klientu iepirkumu grozu ar jau pievienoto produktu un piedāvājiet automātisku papildināšanu, ja tāda ir pieejama. Jo mazāk klikšķu klientam jāveic, lai veiktu atkārtoto pasūtījumu, jo labāk.
  • Ja pastāv kādas būtiskas piepārdošanas vai šķērspārdošanas iespējas, apsveriet iespēju iekļaut šādus personalizētus ieteikumus par produktu, kas atbilst jūsu klientu interesēm vai vajadzībām, pamatojoties uz datiem par iepriekšējiem pirkumiem. Šādi rīkojoties, varat uzlabot klienta pieredzi, vienlaikus palielinot pasūtījuma vērtību.
Kā maksimāli izmantot papildināšanas e-pasta kampaņas - App - Uploads - 2021 - 01 - Clinique Replenishment Email Template.jpg
Clinique papildināšanas e-pasta sagatave mudina pircējus iegādāties divas pudelītes skūšanās krēma

Papildināšanas e-pasta temata rindiņas

  • Laiks Krājumu Atjaunošanai/Pasūtīšanai
  • Vai ir Laiks Uzpildīt?
  • Vai pienācis Laiks Papildināt [produktus]?
  • Ir Laiks Papildināt!
  • Vajadzīga Uzpilde?
  • Hei, [Vārds]! Mums šķiet, ka Jums būtu Vajadzīga Uzpilde
  • Gatavs Papildinājumam, [Vārds]?
  • Viss līdz pēdējai pilītei?
  • Pasūtiet [Produkts], pirms Beidzas
  • Papildināšanas Laiks — Ir laiks, lai Pasūtīt Jūsu [Produkts]
  • [Vārds] , vai jūsu [Produkts] atlicis pavisam nedaudz?
  • Nepieļaujiet, ka beidzas Jūsu Iecienītais
  • Jau pavisam maz? Pasūtiet, pirms beidzas Jūsu Iecienītais
  • Nekas neilgst Mūžīgi
  • Jūsu Krājumi ir gandrīz Beigušies
  • Jūsu [Produkts] ir gandrīz Beidzies!
  • Krājumi beigušies, [Vārds]?
  • Vai esat sasniedzis Krājumu Beigas? Atkārtota uzpilde [Zīmols]
  • Pasūtot tūlīt iegūstiet bezmaksas piegādi/15% Atlaidi/Bonusa Dāvanu
  • Saņemiet Bezmaksas piegādi/10% Atlaidi, ja Papildināsiet Tagad

7 papildināšanas e-pasta sagataves

Automātiskās papildināšanas programmas paziņojuma sagatave


[Name],

Your life just got easier with Auto-Replenishment!

You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.

We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.

AUTO-REPLENISH NOW

You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.

If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Higiēnas produktu papildināšanas e-pasta sagatave


Nothing Lasts Forever.
(Fortunately, it’s easy to re-order).

Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.

Last time you ordered:

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]

REORDER NOW

You might want to grab our other best selling products as well!

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]

Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]

Skaistumkopšanas un meikapa izstrādājumu papildināšanas e-pasta sagatave


Restock Your Stash!

[Name],

The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!

RESTOCK NOW

Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.

Pārtikas krājumu papildināšanas e-pasta sagatave


Hello [Name],

We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]

GET SHOPPING

Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:

[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]

Dzērienu papildināšanas e-pasta sagatave


Hi [Name],

If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.

[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now

Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.

Go to my account

Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)

Uztura bagātinātāju e-pasta sagatave


Hi [Name],

Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!

We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.

[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.

REORDER NOW

Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]

Mājdzīvnieku produktu papildināšanas e-pasta sagatave


Subject: Is [Pet name]’s bag almost empty?

Hey [Name],

Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.

[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!

REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

[YOUR SIGNATURE]

Papildinājumu E-pasti – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garam jābūt papildinājuma e-pastam?

Papildinājumu e-pastiem vajadzētu būt īsiem un mērķtiecīgiem. Svarīgs ir pirmais iespaids. Tāpēc, lai piesaistītu klienta uzmanību, ir ļoti svarīgi padarīt e-pasta tematu saistošu un īsu.

Kādas ir priekšrocības, nosūtot papildināšanas e-pastus klientiem?

Papildinājuma e-pastu sūtīšana ir efektīvs veids, kā informēt klientus par atlikušajiem produktiem. Tas palīdz uzlabot tīmekļa vietnes datplūsmu, klientu saglabāšanu un zīmola atpazīstamību.

Kad sūtīt e-pastus par papildinājumiem?

Laikposms būs atšķirīgs katram produktam/pakalpojumam, kā arī klientam. Tomēr to var aptuveni noteikt, pamatojoties uz iepriekšējiem pirkumiem vai pašu produktu. Turklāt noteikti nosūtiet e-pastu noteiktā diennakts laikā. Mūsu ieteikums ir nosūtīt e-pasta ziņojumus nedēļas vidū, vēlams dienas vidū. Jebkurā laikā no 10 līdz 15.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt papildinājuma e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Papildinājuma e-pastu sūtīšana ir efektīvs veids, kā informēt klientus par atlikušajiem produktiem. Tas palīdz uzlabot tīmekļa vietnes datplūsmu, klientu saglabāšanu un zīmola atpazīstamību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir ieguvumi, nosūtot papildinājuma e-pastus klientiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Papildinājuma e-pastu sūtīšana ir efektīvs veids, kā informēt klientus par atlikušajiem produktiem. Tas palīdz veidot klientu noturību, palielina tīmekļa vietņu datplūsmu un galu galā arī pārdošanu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad sūtīt papildinājuma e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laikposms ir atšķirīgs katram produktam, un arī katram klientam. Tomēr to var aptuveni noteikt, pamatojoties uz iepriekšējiem pirkumiem vai produktu. Turklāt noteikti sūtiet e-pastu noteiktā diennakts laikā. Mūsu ieteikums ir sūtīt e-pastus nedēļas vidū, konkrēti dienas vidū. Ieteicams jebkurā laikā no 10 līdz 15.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju