Ja vēlaties uzlabot mārketinga stratēģiju, lai panāktu labākus rezultātus, klientu atsauksmju iegūšana ir lielisks veids, kā to īstenot. Ikviens uzņēmums, sākot no neatkarīgiem sākumuzņēmumiem un beidzot ar starptautiskām korporācijām, lielā mērā ir atkarīgs no tā klientu izzināšanas. Kā uzņēmums jūs nevarat atļauties vienkārši minēt savu klientu vēlmes un vajadzības, tā vietā jums ir pienācīgi jāiepazīstas ar klientu, lai pārsniegtu viņa cerības.
Aptaujas, iespējams, ir visefektīvākais rīks, lai iegūtu klientu atsauksmes, taču piedabūt lietotājus, lai tie tas arī reāli pabeigtu – tas var būt zināms izaicinājums. Cilvēki parasti nav pārāk gatavi ziedot savu brīvo laiku, lai atbildētu uz jautājumiem tikai tāpēc, ka viņu iesūtnē ir ienācis e-pasts. Tādējādi klientu situāciju izpēte liecina, ka vidējais aptaujas atbildēšanas rādītājs ir aptuveni 10%, un pat labi pazīstamiem zīmoliem var būt grūti sasniegt 25% atzīmi (avots). Tātad, ko jūs varat darīt, lai mudinātu savus klientus sniegt vērtīgās atsauksmes, izmantojot jūsu izveidoto aptauju?
Esam apkopojuši dažus padomus, kas palīdzēs jums izveidot visefektīvākos e-pastus, kuros adresāti tiek aicināti piedalīties jūsu aptaujās:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Pēcpārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā ir apskatīti dažādi mārketinga strādājumi, kā atbalstīt klientus un veidot uzņēmuma savienojumu ar tiem. Tiek izceltas dažādas personalizētas e-pasta sagataves, kā arī uzsvērts praktisku un efektīvu saziņas kanālu nozīmīgums mārketingā. Tiek sniegti arī piemēri par to, kā iekļaut un novērtēt jaunus klientus. Pirktāju disonanse var samazināt ar tūlītēju problēmu risināšanu un ērtu atbalsta iegūšanas veidu.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
E-komercijas e-pasta sagataves
Klienta vērtība ir salīdzinājums starp produktu/pakalpojumu un iespējamām alternatīvām. Klientu vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc tie ir izdevīgi klientiem. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Efektīvs Uzņēmuma E-pasta Sagataves
E-pasts ir ļoti elastīgs un var tikt izmantots dažādos mērķos, piemēram, kā transakciju, attiecību vai reklāmas veids. Lielākā daļa cilvēku dod priekšroku saņemt reklamēšanas saturu tieši savā e-pastā. E-pasta sagataves ļauj viegli izveidot efektīvas kampaņas un ietaupīt laiku un resursus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.