Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aptaujas e-pasta sagataves

Ja vēlaties uzlabot mārketinga stratēģiju, lai panāktu labākus rezultātus, klientu atsauksmju iegūšana ir lielisks veids, kā to īstenot. Ikviens uzņēmums, sākot ar neatkarīgiem sākumuzņēmumiem un beidzot ar starptautiskām korporācijām, lielā mērā ir atkarīgs no tā klientu atpakaļsaites. Kā uzņēmums jūs nevarat atļauties cerēt vienkārši uzminēt sava klienta vēlmes un vajadzības, tā vietā jums ir pienācīgi jāiepazīst klients, lai pārsniegtu viņa cerības.

Aptaujas, iespējams, ir visefektīvākais rīks, lai iegūtu klientu atsauksmes, lai gan panākt, lai lietotāji tās reāli aizpildītu, var būt diezgan grūti. Cilvēki parasti nevēlas atteikties no brīvā laika, atbildot uz jautājumiem, tikai tāpēc, ka iesūtnē ir parādījies šāds e-pasts. Tāpēc nav pārsteigums, ka vidējais aptaujas aizpildīšanas rādītājs ir aptuveni 10% un pat labi zināmiem zīmoliem var būt grūti sasniegt 25% atzīmi (avots). Ko jūs varat darīt, lai mudinātu klientus sniegt vērtīgas atsauksmes, izmantojot jūsu izveidoto aptauju?

Aptaujas e-pasta sagataves
Iekļaujiet LiveAgent e-pasta sagatavēs viena jautājumu aptauju, izmantojot mūsu Nicereply integrāciju

Aptauju e-pastu paraugprakse

Esam apkopojuši dažus padomus, kas palīdzēs jums izveidot visefektīvākos e-pastus, kuros adresāti tiek aicināti aizpildīt jūsu aptaujas.

  1. Piedāvājiet stimulus — pastāv lielāka iespēja, ka lietotāji sniegs atsauksmes, ja pēc tam viņus gaidīs atlīdzība, piemēram, vaučaris vai atlaides kupons nākamajam pirkumam jūsu veikalā.
  2. Nodrošiniet, lai aptauja būtu īsa – jo īsāka ir aptauja, jo lielāks ir aizpildīšanas līmenis kopumā, tāpēc parādiet saviem lietotājiem, ka cienāt viņu laiku, samazinot jautājumu skaitu.
  3. Norādiet, cik ilgs laiks būs nepieciešams, godīgi pasakot, cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai pabeigtu aptauju, tādejādi parādot respondentiem, ka jūs novērtējat viņu laiku.
  4. Paskaidrojiet aptaujas mērķi – ļaujiet e-pasta adresātiem uzzināt, kāpēc vēlaties dzirdēt viņu atsauksmes un kā apkopotās atsauksmes tiks izmantotas viņiem izdevīgā veidā.
  5. Esiet pateicīgi – uzrakstīt vienkāršu “paldies” ziņu pēc aptaujas pabeigšanas ir pieklājīgi un parāda jūsu pateicību, kā arī apliecina, ka lietotāju atbildes ir iesniegtas veiksmīgi.
  6. Dalieties ar aptaujas rezultātiem — klienti jutīsies uzklausīti un labprāt sniegs atsauksmes nākotnē, ja viņi būs informēti par aptaujas rezultātiem un jebkādām no tiem izrietošām izmaiņām.
trīs dažādi aptauju formātu veidi no Nicereply

Aptaujas e-pastu temata rindiņas

  • Ietaupiet [X]% no nākamā pirkuma, daloties ar savu atsauksmi
  • Vairāk par grasi par jūsu viedokli
  • Palīdziet mums uzlabot [produktu/pakalpojumu], atbildot uz vienu vienkāršu jautājumu
  • Minūte no Jūsu laika ir viss, kas mums nepieciešams, lai uzzinātu jūsu viedokli
  • Pastāstiet mums, ko jūs patiesībā domājat par [produktu/pakalpojumu]
  • Mums noderētu jūsu palīdzība! Lūdzu, atbildiet uz dažiem īsiem jautājumiem
  • Jūsu atsauksme tika patiesi novērtēta, lūk, kāpēc
  • Rezultāti ir iekšā…

Aptaujas e-pasta sagataves

Aptaujas e-pasta sagatave 1 – piedāvājiet stimulu

Aptaujas e-pasta sagatave 2 – viens jautājums, kas iekļauts pašā e-pastā

Aptaujas e-pasta sagatave 3 – produkta/pakalpojuma apskats

Aptaujas e-pasta sagatave 4 – aptaujas rezultāti

Aptaujas e-pasta sagatave – Biežāk Uzdotie Jautājumi

Integrācija

Ir iespējami abi varianti, lai gan nav reāli iespējams e-pastā iekļaut vairāku jautājumu aptauju. Ja nosūtāt mikroapsekojumu ar vienu jautājumu, ieteicams e-pastā iegult atsauksmju formu, lai lietotāji uz to varētu atbildēt ar vienu klikšķi, kas saistīts ar apstiprinājuma lapu, kuru lietotājs var nekavējoties aizvērt. Ir arī laba doma dot saiti uz pilna apjoma aptauju, šādā veidā iekļaujot pirmo jautājumu.

Cik daudz jautājumu būtu jāiekļauj aptaujā (e-pastā)?

Klientu apmierinātības aptauja

Ja esat ievietojis aptauju e-pastā, tam būtu jābūt tikai vienam jautājumam. Ja jūs ievietojat saiti uz garāku aptauju, nav ierobežojumu tās garumam. Vissvarīgāk ir savlaicīgi informēt lietotājus par to, cik ilgs laiks būs nepieciešams pabeigšanai, pretējā gadījumā jūs riskējat viņus nokaitināt un zaudēt respondentus.

Kāpēc būtu jāsūta e-pasts ar aicinājumu piedalīties aptaujā?

Klientu apkalpošanas aptauja

Aptaujas ļauj apkopot vērtīgus datus no esošajiem klientiem vai abonentiem, un e-pasts ir rentabla un ātra metode, kā saņemt lielu skaitu atbilžu no tiem. Jūs varat saņemt godīgas atbildes, jo jūsu klienti varēs brīvi paust savas patiesās domas, ja aptauja būs anonīma. Izmantojot e-pasta aptaujas, varat arī sasniegt savu mērķauditoriju kanālā, ko viņi jau izmanto un kur ir sasniedzami.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai vajadzētu izveidot saiti uz aptauju vai izmantot iegultu formu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir iespējami abi varianti, lai gan reāli nav iespējams e-pastā iekļaut aptauju ar vairākiem jautājumiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz jautājumu būtu jāiekļauj aptaujā (e-pastā)?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja esat ievietojis aptauju e-pastā, tam būtu jābūt tikai vienam jautājumam. Ja jūs ievietojat saiti uz garāku aptauju, tās garumam nav ierobežojumu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc man būtu jāsūta e-pasts ar aicinājumu piedalīties aptaujā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aptaujas ļauj apkopot vērtīgus datus no esošajiem klientiem vai abonentiem, un e-pasts ir rentabla un ātra metode, kā saņemt lielu atbilžu skaitu no tiem.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju