Ja vēlaties uzlabot mārketinga stratēģiju, lai panāktu labākus rezultātus, klientu atsauksmju iegūšana ir lielisks veids, kā to īstenot. Ikviens uzņēmums, sākot no neatkarīgiem sākumuzņēmumiem un beidzot ar starptautiskām korporācijām, lielā mērā ir atkarīgs no tā klientu izzināšanas. Kā uzņēmums jūs nevarat atļauties vienkārši minēt savu klientu vēlmes un vajadzības, tā vietā jums ir pienācīgi jāiepazīstas ar klientu, lai pārsniegtu viņa cerības.
Aptaujas, iespējams, ir visefektīvākais rīks, lai iegūtu klientu atsauksmes, lai gan panākt, lai lietotāji tās reāli aizpildītu, var būt diezgan grūti. Cilvēki parasti nevēlas atteikties no brīvā laika, atbildot uz jautājumiem, tikai tāpēc, ka iesūtnē ir parādījies šāds e-pasts. Tāpēc nav pārsteigums, ka vidējais aptaujas aizpildīšanas rādītājs ir aptuveni 10% un pat labi zināmiem zīmoliem var būt grūti sasniegt 25% atzīmi (avots). Ko jūs varat darīt, lai mudinātu klientus sniegt vērtīgas atsauksmes, izmantojot jūsu izveidoto aptauju?
Esam apkopojuši dažus padomus, kas palīdzēs jums izveidot visefektīvākos e-pastus, kuros adresāti tiek aicināti aizpildīt jūsu aptaujas.
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Ir iespējami abi varianti, lai gan nav reāli iespējams e-pastā iekļaut vairāku jautājumu aptauju. Ja nosūtāt mikroapsekojumu ar vienu jautājumu, ieteicams e-pastā iegult atsauksmju formu, lai lietotāji uz to varētu atbildēt ar vienu klikšķi, kas saistīts ar apstiprinājuma lapu, kuru lietotājs var nekavējoties aizvērt. Ir arī laba doma dot saiti uz pilna apjoma aptauju, šādā veidā iekļaujot pirmo jautājumu.
Ja esat ievietojis aptauju e-pastā, tam būtu jābūt tikai vienam jautājumam. Ja jūs ievietojat saiti uz garāku aptauju, nav ierobežojumu tās garumam. Vissvarīgāk ir savlaicīgi informēt lietotājus par to, cik ilgs laiks būs nepieciešams pabeigšanai, pretējā gadījumā jūs riskējat viņus nokaitināt un zaudēt respondentus.
Aptaujas ļauj apkopot vērtīgus datus no esošajiem klientiem vai abonentiem, un e-pasts ir rentabla un ātra metode, kā saņemt lielu skaitu atbilžu no tiem. Jūs varat saņemt godīgas atbildes, jo jūsu klienti varēs brīvi paust savas patiesās domas, ja aptauja būs anonīma. Izmantojot e-pasta aptaujas, varat arī sasniegt savu mērķauditoriju kanālā, ko viņi jau izmanto un kur ir sasniedzami.
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem