Meklējat alternatīvu Kustomer?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Kustomer alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Meklējat alternatīvu Kustomer klientu apkalpošanas platformai? Pārslēdzieties uz LiveAgent un nodrošiniet pasaules klases klientu apkalpošanu ar mūsu daudzkanālu platformas palīdzību. Pievienojiet nedaudz cilvēciska pieskāriena jūsu klientu mijiedarbībai un uzlabojiet klientu piesaisti, izmantojot kādu no mūsu pieejamajām cenu paketēm.

Veidojiet labāko iespējamo klientu pieredzi, izmantojot atbilstošos rīkus, kas atbalsta klientu atbalsta komandu. Uzlabojiet savu aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu.

Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent vai izmēģinātu to ar mūsu 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award liveagent

Ietaupiet ar LiveAgent

Kustomer un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent Kustomer
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
Kustomer nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
Kustomer piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
Kustomer nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Kustomer piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
Kustomer piedāvā Facebook integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
Kustomer piedāvā Twitter integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
Kustomer piedāvā Instagram integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Kustomer nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Kustomer piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Kustomer nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Kustomer piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $89/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Kustomer piedāvā API funkcijas paketē par $139/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
Kustomer nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Kustomer nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
Kustomer piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $89/aģentam/mēnesī
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Kustomer piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
Kustomer piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Kustomer piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Kustomer nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Kustomer nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Rīku komplekts klientu apmierinātībai

Veidojiet izcilu klientu pieredzi iecienītākajos klientu apkalpošanas kanālos, un pārspējiet klientu gaidīto. LiveAgent ir piemēroti rīki, lai palīdzētu jūsu klientu apkalpošanas komandai nodrošināt vislabāko klientu pieredzi.

Risiniet problēmas kanālā, izmantojot mūsu funkcijām bagāto pieteikumu pārvaldības platformu, kas ietver e-pasta ziņas tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi un sociālos medijus — Facebook, Twitter un Instagram. Katrs no tiem apgādāts ar papildus funkcijām, lai uzlabotu aģentu efektivitāti un palīdzētu jums izveidot spēcīgu palīdzības dienestu.

Jaudīgs klientu atbalsta rīku komplekts, kas aptver visu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Jaudīgs klientu atbalsta portāls tieši priekš Jums

Pat viens vienīgs rīks, piemēram, zināšanu bāze, var būtiski ietekmēt visu klienta pieredzi. Zināšanu bāze klientiem ir lielisks produktivitātes līdzeklis, kas ļauj jūsu pieredzējušiem klientiem pašiem atrisināt problēmas, izmantojot noderīgus rakstus.

Mūsu WYSIWYG redaktors ļauj viegli izveidot noderīgus rakstus, kas ir piesātināti ar noderīgu informāciju. Varat arī pielāgot zīmolam raksturīgas nianses un izveidot zināšanu bāzi, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma mērķus un identitāti. Zināšanu bāze ir vienkārši ērta pašapkalpošanās iespēja un būtisks līdzeklis jebkuram palīdzības dienestam.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalizēts klientu portāls ar pielāgošanas iespējām

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Uzlabojiet savu atbildes laiku ar paplašinātu funkcionalitāti

Klientu apkalpošanas pieredze ir atkarīga no netraucētas aģenta pieredzes izmantojot jūsu palīdzības dienesta programmatūru. LiveAgent ir viss, kas nepieciešams labākai klientu attiecību pārvaldībai. Palieliniet vidējo atbildes ātrumu, izmantojot visātrāko Tiešsaistes čata logrīku tirgū, pievienojiet savus sociālos kanālus un pat Viber.

Visu nodrošina būtiski līdzekļi, kas padara darbplūsmu vienmērīgu. Izveidojiet inteliģentas automatizācijas, kas sakārto jūsu saziņu un pasargā jūs no aģentu pārklāšanās. Sekojiet klientu vēsturei, pievienojiet piezīmes, birkas, filtrus vai izveidojiet lielu skaitu integrāciju, kas apvieno jūsu darbplūsmu vienotā saskarnē.

Universāla mūsdienīga klientu atbalsta programmatūra

Viegli lietojama klientu atbalsta lietojumprogramma ar lieliskām rūpēm par klientu

Mēs vēlamies sniegt atbildes uz klientu pieprasījumiem tāpat kā jūs. Tāpēc mūsu klientu konsultēšanas pakalpojums ir pieejams 24/7 ikvienam, kas meklē informāciju.

Atstājiet mums ziņu, izmantojot e-pastu vai tiešsaistes čatu, piezvaniet mums vai aplūkojiet mūsu klientu portālu ikreiz, kad jums nepieciešama palīdzība vai kad vēlaties apgūt kādu produktu. Varat arī lasīt rakstus mūsu LiveAgent akadēmijā, lai iegūtu informāciju par to, kā darbojas kontaktcentri, kā uzlabot klientu apmierinātību jebkuros apstākļos.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Mēs darām visu labāko, lai piepildītu klienta cerības

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas ļauj mums piedāvāt neatkārtojamu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video 3zYfDwqNj0U&t=2s

Esat gatavs kļūt par apmierinātu klientu?

Apskatiet mūsu LiveAgent apskatu un sāciet Jūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nekādu nosacījumu un nav nepieciešama kredītkartes piesaiste. Ja esat jau izlēmis izmantot vienu no mūsu paketēm,  varat ieskatīties tajās šeit. LiveAgent ir pieejams cenu modelis, kas ir piemērots dažādu izmēru uzņēmumiem. Tātad, vai esat gatavi? Spiediet uz pogas zemāk un sāciet tūlīt pat.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

“FAQ”

“Kāds

“LiveAgent

“Kādas

“Papildu

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju