Meklējat alternatīvu Kustomer?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Kustomer alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Meklējat alternatīvu Kustomer klientu apkalpošanas platformai? Pārslēdzieties uz LiveAgent un nodrošiniet pasaules klases klientu apkalpošanu ar mūsu daudzkanālu platformas palīdzību. Pievienojiet nedaudz cilvēciska pieskāriena jūsu klientu mijiedarbībai un uzlabojiet klientu piesaisti, izmantojot kādu no mūsu pieejamajām cenu paketēm.

Veidojiet labāko iespējamo klientu pieredzi, izmantojot atbilstošos rīkus, kas atbalsta klientu atbalsta komandu. Uzlabojiet savu aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu.

Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent vai izmēģinātu to ar mūsu 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Ietaupiet ar LiveAgent

Kustomer un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentKustomer
Pieteikumu apstrāde✅Jā❌Nē
Tiešsaistes čats✅Jā✅Jā
✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā✅Jā
Twitter✅Jā✅ Jā
Instagram✅Jā✅Jā
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā❌Nē
Automatizācija un noscījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ✅Jā
Neierobežotas čata pogas✅Jā✅Jā
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā❌Nē
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Rīku komplekts klientu apmierinātībai

Veidojiet izcilu klientu pieredzi iecienītākajos klientu apkalpošanas kanālos, un pārspējiet klientu gaidīto. LiveAgent ir piemēroti rīki, lai palīdzētu jūsu klientu apkalpošanas komandai nodrošināt vislabāko klientu pieredzi.

Risiniet problēmas kanālā, izmantojot mūsu funkcijām bagāto pieteikumu pārvaldības platformu, kas ietver e-pasta ziņas tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi un sociālos medijus — Facebook, Twitter, and Instagram. Katrs no tiem apgādāts ar papildus funkcijām, lai uzlabotu aģentu efektivitāti un palīdzētu jums izveidot spēcīgu palīdzības dienestu.

Jaudīgs klientu atbalsta rīku komplekts, kas aptver visu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Jaudīgs klientu atbalsta portāls tieši priekš Jums

Pat viens vienīgs rīks, piemēram, zināšanu bāze, var būtiski ietekmēt visu klienta pieredzi. Zināšanu bāze klientiem ir lielisks produktivitātes līdzeklis, kas ļauj jūsu pieredzējušiem klientiem pašiem atrisināt problēmas, izmantojot noderīgus rakstus.

Mūsu WYSIWYG redaktors ļauj viegli izveidot noderīgus rakstus, kas ir piesātināti ar noderīgu informāciju. Varat arī pielāgot zīmolam raksturīgas nianses un izveidot zināšanu bāzi, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma mērķus un identitāti. Zināšanu bāze ir vienkārši ērta pašapkalpošanās iespēja un būtisks līdzeklis jebkuram palīdzības dienestam.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalizēts klientu portāls ar pielāgošanas iespējām

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Uzlabojiet savu atbildes laiku ar paplašinātu funkcionalitāti

Klientu apkalpošanas pieredze ir atkarīga no netraucētas aģenta pieredzes izmantojot jūsu palīdzības dienesta programmatūru. LiveAgent ir viss, kas nepieciešams labākai klientu attiecību pārvaldībai. Palieliniet vidējo atbildes ātrumu, izmantojot visātrāko Tiešsaistes čata logrīku tirgū, pievienojiet savus sociālos kanālus un pat Viber un WhatsApp.

Visu nodrošina būtiski līdzekļi, kas padara darbplūsmu vienmērīgu. Izveidojiet inteliģentas automatizācijas, kas sakārto jūsu saziņu un pasargā jūs no aģentu pārklāšanās. Sekojiet klientu vēsturei, pievienojiet piezīmes, birkas, filtrus vai izveidojiet lielu skaitu integrāciju, kas apvieno jūsu darbplūsmu vienotā saskarnē.

Universāla mūsdienīga klientu atbalsta programmatūra

Viegli lietojama klientu atbalsta lietojumprogramma ar lieliskām rūpēm par klientu

Mēs vēlamies sniegt atbildes uz klientu pieprasījumiem tāpat kā jūs. Tāpēc mūsu klientu konsultēšanas pakalpojums ir pieejams 24/7 ikvienam, kas meklē informāciju.

Atstājiet mums ziņu, izmantojot e-pastu vai tiešsaistes čatu, piezvaniet mums vai aplūkojiet mūsu klientu portālu ikreiz, kad jums nepieciešama palīdzība vai kad vēlaties apgūt kādu produktu. Varat arī lasīt rakstus mūsu LiveAgent akadēmijā, lai iegūtu informāciju par to, kā darbojas kontaktcentri, kā uzlabot klientu apmierinātību jebkuros apstākļos.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Mēs darām visu labāko, lai piepildītu klienta cerības

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas ļauj mums piedāvāt neatkārtojamu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Esat gatavs kļūt par apmierinātu klientu?

Apskatiet mūsu LiveAgent apskatu un sāciet Jūsu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nekādu nosacījumu un nav nepieciešama kredītkartes piesaiste. Ja esat jau izlēmis izmantot vienu no mūsu paketēm,  varat ieskatīties tajās šeit. LiveAgent ir pieejams cenu modelis, kas ir piemērots dažādu izmēru uzņēmumiem. Tātad, vai esat gatavi? Spiediet uz pogas zemāk un sāciet tūlīt pat.
Saistītie Raksti arKustomer alternatīva
LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Klientu apmierinātība ir saistīta ar biznesa veiksmi. Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti un reklāmguvumu. LiveAgent ir novērtēta kā labākā klientu apkalpošanas programmatūra, piedāvājot vairāk nekā 180 funkcijas un drošu mākoņbāzētu sistēmu.

Efektīva klientu apkalpošana zvanu centros ir būtiska biznesa veiksmes atslēga, nodrošinot rūpīgu klientu uzklausīšanu, atbilstošu informācijas sniegšanu un pielāgotus risinājumus. Laba klientu apkalpošana var novērst negatīvas sekas, kā klientu zaudēšanu un reputācijas pasliktināšanos. Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt uzlabot klientu mijiedarbības procesus un palielināt produktivitāti.

Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde

Efektīva klientu apkalpošana zvanu centros ir būtiska biznesa veiksmes atslēga, nodrošinot rūpīgu klientu uzklausīšanu, atbilstošu informācijas sniegšanu un pielāgotus risinājumus. Laba klientu apkalpošana var novērst negatīvas sekas, kā klientu zaudēšanu un reputācijas pasliktināšanos. Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, var palīdzēt uzlabot klientu mijiedarbības procesus un palielināt produktivitāti.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.

Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu bezmaksas demo versiju un uzreiz uzzinātu visu nepieciešamo informāciju.

Ieplāno Demonstrāciju

LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.

Cīnieties ar grozu pamešanu un atgūstiet pircējus, izmantojot LiveAgent uzlabotās tiešsaistes tērzēšanas un automatizācijas funkcijas. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

LiveAgent piedāvā lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas sniedz izcilu atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos. Turklāt, LiveAgent nodrošina visu kanālu atbalstu, papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai, un piedāvā efektivitātes uzlabojumus, multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x