Meklējat alternatīvu Kustomer klientu apkalpošanas platformai? Pārslēdzieties uz LiveAgent un nodrošiniet pasaules klases klientu apkalpošanu ar mūsu daudzkanālu platformas palīdzību. Pievienojiet nedaudz cilvēciska pieskāriena jūsu klientu mijiedarbībai un uzlabojiet klientu piesaisti, izmantojot kādu no mūsu pieejamajām cenu paketēm.
Veidojiet labāko iespējamo klientu pieredzi, izmantojot atbilstošos rīkus, kas atbalsta klientu atbalsta komandu. Uzlabojiet savu aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu.
Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent vai izmēģinātu to ar mūsu 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | Kustomer |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi. | Kustomer nepiedāvā pieteikumu apstrādi. |
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā. | LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī. | Kustomer piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā Zvanu Centru. | Kustomer nepiedāvā Zvanu Centru. |
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Kustomer piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas. | Kustomer piedāvā Facebook integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas. | Kustomer piedāvā Twitter integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas. | Kustomer piedāvā Instagram integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | Kustomer nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti. | LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Kustomer piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu. | Kustomer nepiedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Kustomer piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties. | LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Kustomer piedāvā API funkcijas paketē par $139/aģentam/mēnesī. |
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru. | LiveAgent piedāvā IVR funkciju. | Kustomer nepiedāvā IVR funkciju. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā videozvanus. | Kustomer nepiedāvā videozvanus. |
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī | Kustomer piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $89/aģentam/mēnesī |
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu. | Kustomer piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī. | Kustomer piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Kustomer piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī. |
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. | Kustomer nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. |
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. | Kustomer nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. |
Veidojiet izcilu klientu pieredzi iecienītākajos klientu apkalpošanas kanālos, un pārspējiet klientu gaidīto. LiveAgent ir piemēroti rīki, lai palīdzētu jūsu klientu apkalpošanas komandai nodrošināt vislabāko klientu pieredzi.
Risiniet problēmas kanālā, izmantojot mūsu funkcijām bagāto pieteikumu pārvaldības platformu, kas ietver e-pasta ziņas tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi un sociālos medijus — Facebook, Twitter un Instagram. Katrs no tiem apgādāts ar papildus funkcijām, lai uzlabotu aģentu efektivitāti un palīdzētu jums izveidot spēcīgu palīdzības dienestu.
Pat viens vienīgs rīks, piemēram, zināšanu bāze, var būtiski ietekmēt visu klienta pieredzi. Zināšanu bāze klientiem ir lielisks produktivitātes līdzeklis, kas ļauj jūsu pieredzējušiem klientiem pašiem atrisināt problēmas, izmantojot noderīgus rakstus.
Mūsu WYSIWYG redaktors ļauj viegli izveidot noderīgus rakstus, kas ir piesātināti ar noderīgu informāciju. Varat arī pielāgot zīmolam raksturīgas nianses un izveidot zināšanu bāzi, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma mērķus un identitāti. Zināšanu bāze ir vienkārši ērta pašapkalpošanās iespēja un būtisks līdzeklis jebkuram palīdzības dienestam.
Klientu apkalpošanas pieredze ir atkarīga no netraucētas aģenta pieredzes izmantojot jūsu palīdzības dienesta programmatūru. LiveAgent ir viss, kas nepieciešams labākai klientu attiecību pārvaldībai. Palieliniet vidējo atbildes ātrumu, izmantojot visātrāko Tiešsaistes čata logrīku tirgū, pievienojiet savus sociālos kanālus un pat Viber.
Visu nodrošina būtiski līdzekļi, kas padara darbplūsmu vienmērīgu. Izveidojiet inteliģentas automatizācijas, kas sakārto jūsu saziņu un pasargā jūs no aģentu pārklāšanās. Sekojiet klientu vēsturei, pievienojiet piezīmes, birkas, filtrus vai izveidojiet lielu skaitu integrāciju, kas apvieno jūsu darbplūsmu vienotā saskarnē.
Mēs vēlamies sniegt atbildes uz klientu pieprasījumiem tāpat kā jūs. Tāpēc mūsu klientu konsultēšanas pakalpojums ir pieejams 24/7 ikvienam, kas meklē informāciju.
Atstājiet mums ziņu, izmantojot e-pastu vai tiešsaistes čatu, piezvaniet mums vai aplūkojiet mūsu klientu portālu ikreiz, kad jums nepieciešama palīdzība vai kad vēlaties apgūt kādu produktu. Varat arī lasīt rakstus mūsu LiveAgent akadēmijā, lai iegūtu informāciju par to, kā darbojas kontaktcentri, kā uzlabot klientu apmierinātību jebkuros apstākļos.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas ļauj mums piedāvāt neatkārtojamu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent piedāvā uzticamu klientu apkalpošanas programmatūru ar bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, nodrošinot labāku darbplūsmu un reklāmguvumu.
Meklējiet alternatīvu Userlike?
LiveAgent rada lielisku atbalstu klientiem, uzlabojot komunikāciju, palielinot apmierinātību un nodrošinot precīzu atbalstu. Tam ir arī laba statistika un lietojums ir vienkāršs.
Meklējiet alternatīvu HelpSpot?
LV: LiveAgent ir efektīvs risinājums, kas uzlabo klientu atbalstu un sniedz ātrākas un precīzākas atbildes. Tas ir viegli lietojams un palīdz palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem