Zvanu centrs, kas tiek pārdots

Kā iegādāties funkcionējošu zvanu centru?

Lai iegādātos zvanu centru, ir jāizprot visi faktori, kas ietekmē šādas organizācijas cenu un jāveic pamatīgs ieguldījumus. Ir iespējams iegādāties kontaktu centru, bet daudzi uzņēmumi izvairās to darīt.

Uzņēmumiem, kuriem ir citi galvenie darbības virzieni, parasti ir labāk izmantot zvanu centra ārpakalpojumus. Bet, ja gribat darbināt zvanu centru un šādi pelnīt naudu, tad tas ir iespējams.

Pirmā svarīgā lieta, kas jāzina, ir iespēja izvēlēties starp zvanu centru franšīzēm vai neatkarīgiem uzņēmumiem.

Zvanu centra franšīzes

Daudzi zvanu centri šodien darbojas kā biznesa franšīzes. Tie ir daļa no lielākas organizācijas, bet tos uz vietas vada franšīzes pārvaldītāji. Šai iespējai ir nepieciešami nelielāki sākumieguldījumi, un jūs saņemat nepieciešamos digitālos risinājumus no mātesuzņēmuma. Tomēr jūs esat atbildīgs par atrašanās vietas, telpu, darbiniekiem un darbību veikšanu.

Neatkarīgi zvanu centri

Neatkarīgs zvanu centrs nozīmē veikt visu pašam no pašiem pamatiem. No franšīzes devēja nebūs nekāda palīdzība, un jūs pats par visu esat atbildīgs. Šī pieeja prasa vairāk darba un būtiskāku ieguldījumu, bet piedāvā lielāku peļņas potenciālu.

LivAgent zvanu centra funkcijas

Zvanu centra iegādes process

  • noskaidrošana, kāpēc šis ir labs ieguldījums
  • informācijas iegūšana operatīvajai un stratēģiskajai lēmumu pieņemšanai
  • uzņēmuma vajadzību izpratne
  • budžeta iestatīšana
  • potenciālā pirkuma atrašana (sludinājumi, reklāmas, mutvārdi, biznesa aģenti)
  • visu organizācijas aspektu novērtēšana
  • vienošanās par cenu
  • pirkuma veikšana

Cik rentabls ir zvanu centra bizness?

Biznesa eksperti saka, ka ir divi veidi, kā zvanu centri pelna naudu:

  • maksa par zvanu
  • maksa par stundu

Ja strādājat ar konstantu zvanu laiku, maksa par zvanu var būt pareizais risinājums. Tajā pašā laikā atkarībā no sniegtā pakalpojuma zvani var turpināties ilgāk vai beigties ātrāk. Parasti klientu atbalsta centrs ar īsāku vidējo zvanu laiku var nopelnīt vairāk, ja tiek prasīta maksa par zvanu.

Jāsummē darbinieku algas un jāreizina tās ar četri. Parasti tā ir summa, kas nepieciešama, lai segtu visus tekošos izdevumus. Visu, kas ir pāri par to, var uzskatīt par tīro peļņu.

Bet, lai peļņa pieaugtu, ir jāveido mērogojams biznesa modelis. Citiem vārdiem sakot, ir jāatrod izdevīgāki darījumi ar interneta pakalpojumu sniedzējiem, mākoņrisinājumiem un programmatūras uzņēmumiem, kas, uzņēmumam augot, ievērojami samazina izmaksas uz vienu darbinieku.

Kur var atrast pārdodamu zvanu centru?

Labākā iespēja ir atrast sludinājumu vietnes kurās ir uzņēmumi,kas tiek pārdoti. Šīs vietnes ļauj filtrēt meklēšanu atbilstoši jūsu vajadzībām un iegūt vērtīgu informāciju par katru sludinājumu. Tajā pašā laikā ir viegli sazināties ar uzņēmuma īpašnieku, ja esat atradis sev tīkamu variantu.

Izskatot sludinājumus, pārliecinieties par šīm lietām:

  • vieta
  • lielums
  • iesaldēti īpašumi
  • cena
  • juridiskais statuss
  • darbinieku skaits
  • darbības statuss
  • piedāvātie pakalpojumi
  • speciālie nosacījumi

Ņemiet vērā, ka, lai gan jūs kļūsiet par uzņēmuma īpašnieku, lielākā daļa zvanu centru tiek pārdoti kopā ar vadību.

Kā izvēlēties īsto zvanu centru iegādei?

Izvēloties zvanu centru, jāņem vērā daudzi dažādi faktori. Izprotot sava biznesa vajadzības, jūs atradīsiet labāko variantu sava budžeta ietvaros, lai panāktu klientu apmierinātību, būtu efektīvs un samazinātu savas darbības izmaksas.

laimīgs klients - ilustrācija

Kur jūs plānojat darboties?

Zvanu centra darbību var koncentrēt uz vienu konkrētu valsti, angliski runājošajām valstīm vai valstīm visā pasaulē. Tāpēc ir svarīgi atrast komandu, kas runā vajadzīgajā valodā un kam ir piekļuve tehnoloģijām, lai pieņemtu/veiktu zvanus noteiktā reģionā.

Tajā pašā laikā jūsu atrašanās vieta ir svarīga arī laika joslas dēļ, ja sagaidat starptautiskos zvanus no dažādām laika joslām. Citiem vārdiem sakot, jūsu parastais darba laiks ir jāsaskaņo ar noslogotāko dienas laiku.

Komandas lielums

Nepieciešamais komandas lielums ir tieši atkarīgs no jūsu mērķa tirgus un jūsu budžeta. Piemēram, dažās nozarēs ir nepieciešamas klientu apkalpošanas komandas, kas piedāvā detalizētu tehnisko atbalstu. Tajā pašā laikā var būt situācija, kad ir mazāka klientu bāze, kas nozīmē, ka ir nepieciešama mazāka komanda, lai izvairītos no liekām izmaksām.

Zināšanu un pieredzes līmenis

Dažādas nozares prasa atšķirīgas zināšanas no zvanu centra aģentiem. Piemēram, ja uzņēmumam ir nepieciešams klientu atbalsts mūzikas instrumentu jomā, klientu pārstāvjiem ir nepieciešamas vērtīgas zināšanas un pieredze, lai palīdzētu klientiem ar atbildēm uz to vaicājumiem.

Elestīga darbinieka ilustrācija

Pieejamās tehnoloģijas

Izcila klientu apkalpošana ir atkarīga no tehnoloģijas. Novecojuši risinājumi var kavēt jūsu uzņēmuma panākumus. Lūk, dažas no tehnoloģijām, ko izmanto modernie zvanu centri:

  • CRM sistēmas
  • kampaņu pārvaldības sistēma
  • inteliģentais atzvans
  • inteliģentā zvanu pārvirzīšana
  • universāla palīdzības dienesta programmatūra
  • zvanu sadales sistēma
  • tiešsaistes čats
  • TTY/TTD
  • zināšanu pārvaldes sistēma
  • darbspēka pārvaldes sistēma
  • universālā rindu organizācija
Zvana pārvirzīšanas funkcija LiveAgent zvanu centra programmatūrā

Biroja aprīkojums

Papildus digitālajām tehnoloģijām zvanu centra uzņēmumam nepieciešama nepieciešamā infrastruktūra, lai veiktu savu darbību. Tas attiecas arī uz tādām aprīkojuma pozīcijām kā austiņas, datori, rakstāmgaldi, atpūtas telpas, konferenču telpas, tālruņa/interneta līnijas utt.

Cik izmaksā nopirkt/iegūt īpašumā zvanu centru?

Ir grūti iepriekš uzminēt pārdošanas cenu. Tas viss ir atkarīgs no jūsu vajadzībām, meklētā zvanu centra un tā atrašanās vietas.

  • Biznesa sludinājumu vietnēs var atrast cenas, sākot no $100’000 un beidzot ar vairāk nekā $2’000’000.
  • Saskaņā ar Glassdoor datiem ASV zvanu centra aģenta vidējā likme ir $30’000.
  • Vidējās darbinieka izmaksas tipiskam zvanu centram gadā ir aptuveni $260’000.
  • Iekārtu un digitālās infrastruktūras izveides izmaksas uz vienu darbinieku svārstās no $2 500 līdz $10’000.

Choose only the best for your call center

LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?

Frequently asked questions

Kā iegādāties funkcionējošu zvanu centru?

Zvanu centra iegāde ir kā jebkura cita uzņēmuma iegāde. Jums ir jāapkopo būtiska informācija un pašā sākumā jāveic lieli ieguldījumi. Process ir plašs un ietver biznesa galveno aspektu izvērtēšanu, ieskaitot tehnoloģijas, aktīvus, īpašumus, darbiniekus, naudas plūsmu, konkurenci un tik daudz ko vēl citu.

Vai zvanu centra bizness ir rentabls?

Ir daudz dažādu zvanu centru biznesa modeļu. Ir svarīgi izvēlēties pareizo un pareizi to realizēt, ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums būtu rentabls. Visiem modeļiem ir savas priekšrocības un mīnusi; tas ir jūsu ziņā - izvēlēties trūkumus, ar kuriem varat sadzīvot, un minimizēt to iedarbību.

Kur var atrast pārdodamus zvanu centrus?

Zvanu centri parasti tiek pārdoti tiešsaistē uzņēmumu sludinājumu vietnēs, izmantojot ārpakalpojumu konsultantus vai reklāmas. Neatkarīgi no tā, kā atrodat pārdodamu zvanu centru, pirms iegādes ir būtiski rūpīgi to izanalizēt.

Kā izvēlēties īsto zvanu centru pirkšanai?

Veiksmīgam zvanu centram nepieciešami vairāki aspekti. Jums palīdzēs, ja ņemsiet vērā tādus faktorus kā pašreizējā starptautiskā sasniedzamība, zvanu centra lielums, paplašināšanās potenciāls, kapitāls, tehnoloģijas, darbības izmaksas, darbinieki utt.

Cik izmaksā zvanu centra iegāde?

Zvanu centra pirkšanas cena var ļoti atšķirties atkarībā no dažādiem faktoriem. Tā atkarīga no zvanu centra veida, darbinieku skaita, atrašanās vietas, sniegto pakalpojumu veida, infrastruktūras un daudz kā cita. Zemākā cena sākas no $100'000 un var pārsniegt $2'000'000.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju