Kas ir vadības panelis?
Vadības panelis sastāv no ekrāna, kas parāda informāciju lietotājam vienuviet, lai informācija būtu vienkārša un pieejama. Tas palīdz aģentiem būt lietas kursā par svarīgāko informāciju uzņēmumā.
Vadības panelis sniedz reāllaika datus un palīdz aģentiem pārraudzīt to veiktspēju. Piemēram, kad klientu apkalpošanas aģents piesakās savā kontā uzņēmuma tīmekļa vietnē, viņš var redzēt viņam piešķirto atvērto pieteikumu daudzumu un savā nodaļā strādājošos aģentus. Ja ir daudz atvērto pieteikumu, tas nozīmē, ka aģents un viņa komanda nestrādā labi, lai izpildītu klientu vajadzības.
Frequently Asked Questions
Kas ir vadības panelis?
Vadības panelis ir rīks, kas ļauj pārvaldīt informāciju un biznesa loģiku. Tas parāda un glabā svarīgus datus no dažādiem avotiem vienuviet. Parasti tiek izmantotas datu vizualizācijas, kas ļauj viegli izprast parādītos datus un to saistības. Tas ļauj izsekot tendencēm un izslēgt kļūdas.
Kā piekļūt vadības panelim LiveAgent?
Lai piekļūtu vadības panelim, jums jābūt LiveAgent lietotājam. Pēc pieteikšanās sistēmā ar savu kontu lietotājs tiek iepazīstināts ar vadības paneli, kas ļauj sekot konkrētam klientam piešķirto atvērto pieteikumu skaitam, informācijai par to, cik cilvēku strādā konkrētajā nodaļā. Informācijas panelis palīdz aģentiem pārraudzīt to veiktspēju.
Kāda veida vadības paneļus piedāvā LiveAgent?
Ir trīs galvenie vadības paneļu veidi, no kuriem pirmais ir vadības panelis, kas informē par to, kas notiek šajā brīdī. Otrais ir stratēģiskās informācijas vadības panelis, kas seko veiktspējai (KPI). Pēdējais ir analītiskā pults, ko izmanto, lai apstrādātu datus stipro pušu noteikšanai. Programmā LiveAgent jums ir pieeja vadības panelim.
Expert’s note
Vadības panelis dod aģentiem reāllaika datus un palīdz pārraudzīt klientu apkalpošanas veiktspēju.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Lai izvairītos no tehnisko terminu pārmērīgas izmantošanas, runājot ar klientiem, izmantojiet tos tikai nepieciešamības gadījumā. Šādā veidā palīdzot klientam koncentrēties uz savu jautājumu. Aktīva klausīšanās ir svarīga un ietver attieksmi, pielāgošanos un uzmanību, kas palīdzēs aģentam uzklausīt un atrisināt klienta problēmas.