Kas ir vadības panelis?
Vadības panelis sastāv no ekrāna, kas parāda informāciju lietotājam vienuviet, lai informācija būtu vienkārša un pieejama. Tas palīdz aģentiem būt lietas kursā par svarīgāko informāciju uzņēmumā.
Vadības panelis sniedz reāllaika datus un palīdz aģentiem pārraudzīt to veiktspēju. Piemēram, kad klientu apkalpošanas aģents piesakās savā kontā uzņēmuma tīmekļa vietnē, viņš var redzēt viņam piešķirto atvērto pieteikumu daudzumu un savā nodaļā strādājošos aģentus. Ja ir daudz atvērto pieteikumu, tas nozīmē, ka aģents un viņa komanda nestrādā labi, lai izpildītu klientu vajadzības.

Frequently asked questions
Kas ir vadības panelis?
Vadības panelis ir rīks, kas ļauj pārvaldīt informāciju un biznesa loģiku. Tas parāda un glabā svarīgus datus no dažādiem avotiem vienuviet. Parasti tiek izmantotas datu vizualizācijas, kas ļauj viegli izprast parādītos datus un to saistības. Tas ļauj izsekot tendencēm un izslēgt kļūdas.
Kā piekļūt vadības panelim LiveAgent?
Lai piekļūtu vadības panelim, jums jābūt LiveAgent lietotājam. Pēc pieteikšanās sistēmā ar savu kontu lietotājs tiek iepazīstināts ar vadības paneli, kas ļauj sekot konkrētam klientam piešķirto atvērto pieteikumu skaitam, informācijai par to, cik cilvēku strādā konkrētajā nodaļā. Informācijas panelis palīdz aģentiem pārraudzīt to veiktspēju.
Kāda veida vadības paneļus piedāvā LiveAgent?
Ir trīs galvenie vadības paneļu veidi, no kuriem pirmais ir vadības panelis, kas informē par to, kas notiek šajā brīdī. Otrais ir stratēģiskās informācijas vadības panelis, kas seko veiktspējai (KPI). Pēdējais ir analītiskā pults, ko izmanto, lai apstrādātu datus stipro pušu noteikšanai. Programmā LiveAgent jums ir pieeja vadības panelim.
Expert note
Vadības panelis dod aģentiem reāllaika datus un palīdz pārraudzīt klientu apkalpošanas veiktspēju.

Čata rīks ir ļoti noderīgs, lai palīdzētu saziņā ar klientiem. Tas nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās. Pateicoties iespējai saņemt attēlus, video un koplietot ekrānu, var skaidri parādīt, ko tieši darīt. Šāds rīks ir ļoti būtisks, lai veidotu attiecības ar klientu un pārveidotu apmeklētājus par maksājošajiem klientiem. LiveAgent ir lielisks piemērs tiešsaistes čata programmatūrai, kas nodrošina plašas iespējas lietotājiem.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Quality Unit, LLC rezervē visas tiesības un nosaka noteikumus un nosacījumus, drošības noteikumus un privātuma politiku. Mājaslapa piedāvā arī kontaktus, sociālos tīklus un abonēšanu jaunumiem. LiveAgent arī izveido lietotāju kontu un sagatavo programmatūru.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā VoIP tālruņa un ienākošo zvanu centra sistēmas. Tā kā uzņēmums tiecas uz sadarbību, tajā ir arī partneru programma. LiveAgent nodrošina arī populāras pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības sistēmas. Savienojoties ar LiveAgent, var saņemt jaunākās ziņas un atjauninājumus.