Sūdzības

Kas ir sūdzības?

Sūdzība ir vēstījums vai paziņojums, kurā klienti pauž savu neapmierinātību. Tas notiek, ja klientu gaidas nav piepildījušās vai viņiem ir kāda problēma ar produktu vai pakalpojumu.

Risinājums šiem klientiem ir kompensācija, dāvana vai atsauksmes. Sūdzības uzņēmumam nav labas, bet, no otras puses, tās palīdz klientu pārstāvjiem, menedžeriem nodrošināt labāku servisu.

Kad klients publicē sūdzību jūsu Facebook slejā, tam seko LiveAgent un jūs spējat uz to atbildēt momentā.

Frequently asked questions

Kas ir sūdzības?

Klientu sūdzības ir neatbilstība starp to, ko klienti gaida, un to, kādu produktu vai pakalpojumu viņi saņem. Var uzskatīt, ka tā ir nespēja izpildīt zīmola doto solījumu klientam. Sūdzības galvenokārt attiecas uz produkta kvalitāti.

Kā klienti var iesniegt sūdzības?

Lai iesniegtu sūdzību, klientiem jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru. Atkarībā no tā, kuru kanālu vai kanālus zīmols izvēlas, šis ceļš jāizvēlas kā veids, kā iesniegt sūdzību. Parasti jums jāievada pasūtījuma numurs.

Vai klientu sūdzības ir labas?

Pirmajā acu uzmetienā klientu sūdzības nav laba lieta, tomēr no tām var iegūt pievienoto vērtību. Pateicoties sūdzībām, mēs noskaidrojam, kas nedarbojas tā, kā to gaida klienti, kādus solījumus zīmols nav izpildījis. Turklāt, ja sūdzības tiek pienācīgi izskatītas, klienti uzskata, ka tās tiek uztvertas nopietni. Viņu viedoklis ir vērā ņemams.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Sūdzības ir vērtīga informācija, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu un piedāvājumu. Sūdzības jāpārvalda ar atbildību un nopietni.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Kāpēc būtu jānodrošina klientu atbalsts, izmantojot arī sociālos medijus? Apskatiet mūsu statistiku un noskaidrojiet to ietekmi uz saviem klientiem.

Sociālo mediju cerību piepildīšana

Pēc pozitīvas pieredzes patērētāji iesaka zīmolus sociālajos plašsaziņas līdzekļos, un 40% no tiem gaida atbildi stundas laikā, bet 79% sagaida atbildi 24 stundu laikā. Ir svarīgi uzturēt labu klientu servisu, lai nodrošinātu klientu uzticību un atbalstu sociālajos medijos.

LiveAgent ir izveidojis bezmaksas, gatavas lietošanai e-pasta veidnes jebkurai kompānijai vai juridiskai personai, kas atbild par atbilžu sniegšanu sasitībā ar kādu preci vai pakalpojumu.

Zvanu centra atvainošanās veidnes

The text is about LiveAgent, a customer service software that offers various programs such as VoIP phone systems, self-service software, incoming call center and email management software. The website also includes sales contacts and a newsletter subscription option. The article also mentions the creation process of a LiveAgent account being in progress and the use of cookies on their website.

Aptaujas un intervijas, kuras aizpilda klienti, tiek sauktas par klientu apkalpošanas aptaujām. Tās palīdz pārraudzīt un sekot klientu apmierinātībai.

Klientu apkalpošanas aptauja

Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.

Jums grūti atrast īstos vārdus? Izmantojiet mūsu 10 rūpīgi veidotās palīdzības dienesta sagataves ikkatram gadījumam jau tūlīt.

Palīdzības dienesta sagataves

Šajā teksta gabalā tiek reklamēta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent. Tiek piedāvātas vairākas funkcijas, tai skaitā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanas programmatūra un sūdzību pārvaldības sistēma. Ir sniegti arī kontaktdati un informācija par to, kā reģistrēties un izveidot savu LiveAgent kontu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju