Kas ir sūdzības?
Sūdzība ir vēstījums vai paziņojums, kurā klienti pauž savu neapmierinātību. Tas notiek, ja klientu gaidas nav piepildījušās vai viņiem ir kāda problēma ar produktu vai pakalpojumu.
Risinājums šiem klientiem ir kompensācija, dāvana vai atsauksmes. Sūdzības uzņēmumam nav labas, bet, no otras puses, tās palīdz klientu pārstāvjiem, menedžeriem nodrošināt labāku servisu.
Kad klients publicē sūdzību jūsu Facebook slejā, tam seko LiveAgent un jūs spējat uz to atbildēt momentā.

Frequently asked questions
Kas ir sūdzības?
Klientu sūdzības ir neatbilstība starp to, ko klienti gaida, un to, kādu produktu vai pakalpojumu viņi saņem. Var uzskatīt, ka tā ir nespēja izpildīt zīmola doto solījumu klientam. Sūdzības galvenokārt attiecas uz produkta kvalitāti.
Kā klienti var iesniegt sūdzības?
Lai iesniegtu sūdzību, klientiem jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru. Atkarībā no tā, kuru kanālu vai kanālus zīmols izvēlas, šis ceļš jāizvēlas kā veids, kā iesniegt sūdzību. Parasti jums jāievada pasūtījuma numurs.
Vai klientu sūdzības ir labas?
Pirmajā acu uzmetienā klientu sūdzības nav laba lieta, tomēr no tām var iegūt pievienoto vērtību. Pateicoties sūdzībām, mēs noskaidrojam, kas nedarbojas tā, kā to gaida klienti, kādus solījumus zīmols nav izpildījis. Turklāt, ja sūdzības tiek pienācīgi izskatītas, klienti uzskata, ka tās tiek uztvertas nopietni. Viņu viedoklis ir vērā ņemams.
Expert note
Sūdzības ir vērtīga informācija, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu un piedāvājumu. Sūdzības jāpārvalda ar atbildību un nopietni.

Sociālo mediju cerību piepildīšana
Pēc pozitīvas pieredzes patērētāji iesaka zīmolus sociālajos plašsaziņas līdzekļos, un 40% no tiem gaida atbildi stundas laikā, bet 79% sagaida atbildi 24 stundu laikā. Ir svarīgi uzturēt labu klientu servisu, lai nodrošinātu klientu uzticību un atbalstu sociālajos medijos.
Zvanu centra atvainošanās veidnes
The text is about LiveAgent, a customer service software that offers various programs such as VoIP phone systems, self-service software, incoming call center and email management software. The website also includes sales contacts and a newsletter subscription option. The article also mentions the creation process of a LiveAgent account being in progress and the use of cookies on their website.
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Šajā teksta gabalā tiek reklamēta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent. Tiek piedāvātas vairākas funkcijas, tai skaitā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanas programmatūra un sūdzību pārvaldības sistēma. Ir sniegti arī kontaktdati un informācija par to, kā reģistrēties un izveidot savu LiveAgent kontu.