Kas ir sūdzības?
Sūdzība ir vēstījums vai paziņojums, kurā klienti pauž savu neapmierinātību. Tas notiek, ja klientu gaidas nav piepildījušās vai viņiem ir kāda problēma ar produktu vai pakalpojumu.
Risinājums šiem klientiem ir kompensācija, dāvana vai atsauksmes. Sūdzības uzņēmumam nav labas, bet, no otras puses, tās palīdz klientu pārstāvjiem, menedžeriem nodrošināt labāku servisu.
Kad klients publicē sūdzību jūsu Facebook slejā, tam seko LiveAgent un jūs spējat uz to atbildēt momentā.

Frequently asked questions
Kas ir sūdzības?
Klientu sūdzības ir neatbilstība starp to, ko klienti gaida, un to, kādu produktu vai pakalpojumu viņi saņem. Var uzskatīt, ka tā ir nespēja izpildīt zīmola doto solījumu klientam. Sūdzības galvenokārt attiecas uz produkta kvalitāti.
Kā klienti var iesniegt sūdzības?
Lai iesniegtu sūdzību, klientiem jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru. Atkarībā no tā, kuru kanālu vai kanālus zīmols izvēlas, šis ceļš jāizvēlas kā veids, kā iesniegt sūdzību. Parasti jums jāievada pasūtījuma numurs.
Vai klientu sūdzības ir labas?
Pirmajā acu uzmetienā klientu sūdzības nav laba lieta, tomēr no tām var iegūt pievienoto vērtību. Pateicoties sūdzībām, mēs noskaidrojam, kas nedarbojas tā, kā to gaida klienti, kādus solījumus zīmols nav izpildījis. Turklāt, ja sūdzības tiek pienācīgi izskatītas, klienti uzskata, ka tās tiek uztvertas nopietni. Viņu viedoklis ir vērā ņemams.
- Palīdzības čats [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Klientu Apkalpošanas Uzņēmumi (Skaidrojums)
- Klientu apkalpošanas apmierinātība (Skaidrojums)
- Kas ir Palīdzības dienesta nodaļas? (+ Bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent.
- Klientu Sūdzību Apstrādes Procedūras Kontrolsaraksts - Tieciet Galā Ar Sūdzībām Bez Problēmām
- Kas ir palīdzības dienesta piezīmes? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Palīdzības pieteikumu pārvaldība [skaidrojums]