Kas ir sūdzības?
Sūdzība ir vēstījums vai paziņojums, kurā klienti pauž savu neapmierinātību. Tas notiek, ja klientu gaidas nav piepildījušās vai viņiem ir kāda problēma ar produktu vai pakalpojumu.
Risinājums šiem klientiem ir kompensācija, dāvana vai atsauksmes. Sūdzības uzņēmumam nav labas, bet, no otras puses, tās palīdz klientu pārstāvjiem, menedžeriem nodrošināt labāku servisu.
Kad klients publicē sūdzību jūsu Facebook slejā, tam seko LiveAgent un jūs spējat uz to atbildēt momentā.
Frequently Asked Questions
Kas ir sūdzības?
Klientu sūdzības ir neatbilstība starp to, ko klienti gaida, un to, kādu produktu vai pakalpojumu viņi saņem. Var uzskatīt, ka tā ir nespēja izpildīt zīmola doto solījumu klientam. Sūdzības galvenokārt attiecas uz produkta kvalitāti.
Kā klienti var iesniegt sūdzības?
Lai iesniegtu sūdzību, klientiem jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru. Atkarībā no tā, kuru kanālu vai kanālus zīmols izvēlas, šis ceļš jāizvēlas kā veids, kā iesniegt sūdzību. Parasti jums jāievada pasūtījuma numurs.
Vai klientu sūdzības ir labas?
Pirmajā acu uzmetienā klientu sūdzības nav laba lieta, tomēr no tām var iegūt pievienoto vērtību. Pateicoties sūdzībām, mēs noskaidrojam, kas nedarbojas tā, kā to gaida klienti, kādus solījumus zīmols nav izpildījis. Turklāt, ja sūdzības tiek pienācīgi izskatītas, klienti uzskata, ka tās tiek uztvertas nopietni. Viņu viedoklis ir vērā ņemams.
Expert’s note
Sūdzības ir vērtīga informācija, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu un piedāvājumu. Sūdzības jāpārvalda ar atbildību un nopietni.
Klientu apkalpošanas standartu kontrolsaraksts
Tekstā minēti padomi, kā uzņēmumi varētu uzlabot klientu apkalpošanas veiktspēju, izmantojot rīkus kā Excel, Google Sheets un uzdevumu pārvaldības rīkus un analizējot katru atbalsta kanālu. Jāveic periodiskas veiktspējas pārskatīšanas un nepieciešamās izmaiņas, lai sasniegtu vēlamos rezultātus. Korespondences un tālruņa zvanu pārraudzība arī var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu. Lai panāktu panākumus, ir jākoncentrējas uz klientu atbalstu un izmantojami rīki kā tiešsaistes atbalsts un čats. LiveAgent piedāvā 24/7 klientu apkalpošanu un efektīvus rīkus.
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Tekstā aprakstīti rīki un mācību līdzekļi, kas palīdzēs pilnveidot klientu apkalpošanas prasmes. Svarīgi ir arī periodiski pārskatīt veiktspēju un veikt nepieciešamās izmaiņas. Turklāt tekstā piedāvāti noderīgi rīki, kā Excel, Google Sheets un uzdevumu pārvaldības rīki, kas palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanas veiktspēju. Ziņojumā uzsver tas, ka iekārtas mājaslapas izmanto sīkdatnes.
Čata rīks ir noderīgs uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu apkalpošanu ar reāllaika komunikāciju. Tas ļauj ātri sazināties ar klientu un noritēt raiti, kas palielina izredzes piesaistīt jaunus klientus. Rīks nodrošina iespēju nosūtīt attēlu, video un koplietot ekrānu, tādejādi parādot klientam, ko darīt. Arī klientu piekļuve čatam jāatvieglo, lai uzlabotu attiecības ar klientu. Jāņem vērā personalizēšana un pārdošanas iespējas. Uzņēmumi var izmantot bezmaksas tērzēšanas programmatūru, kas ir novērtēta kā visaugstāk klientu piesaistīšanā. LiveAgent piedāvā daudzas iespējas un ir pieejams bezmaksas izmēģinājums. Tiešsaistes čats ir lielisks līdzeklis attiecību veidošanai reālajā laikā.