Kas ir servisa čats?
Servisa čats, ko sauc arī par klientu apkalpošanas čatu, ļauj lietotājiem, tīmekļa vietņu apmeklētājiem, klientiem reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem. Servisa čatu nodrošina uzņēmuma vietnē iebūvēta čata programma. Tas samazina izmaksas, un tas ir lielisks sociālās mijiedarbības veids. Katra klientu un uzņēmuma mijiedarbība tiek saglabāta pieteikumos un tie svukārt palīdzības dienesta programmatūrā.
Servisa čats ir klientu attiecību pārvaldības daļa. Izmantojot servisa čats, klientu pārstāvji var ātri piegādāt šo pakalpojumu klientiem.
Frequently asked questions
Kas ir čata pakalpojums?
Čata pakalpojums ir tiešsaistes tehnoloģija vai pakalpojums, kas ļauj pārraidīt teksta ziņas starp dalībniekiem reālajā laikā. Klientu apkalpošanā tas bieži tiek izmantots kā tiešsaistes čats, tas savieno aģentu ar klientu un iespējo reāllaika sarunu.
Vai varat piedāvāt čata pakalpojumu ar LiveAgent palīdzību?
Liveagent piedāvā tūlītējās ziņapmaiņas pakalpojumus. Tas ļauj veikt zvanus reāllaikā. Šis līdzeklis ļauj ietaupīt daudz laika un koncentrēties uz attiecību veidošanu ar klientiem.
Kāda ir labākā čata pakalpojumu prakse?
Ir dažas labas prakses, kas jāpatur prātā, iesaistoties un rakstot čatā. Ieteicams katrā vietnes lapā labajā stūrī ievietot čata lodziņu. Tas ļauj klientam zināt, kur var ātri uzrakstīt klientu apkalpošanas dienestam. Izmantojiet čatu, kas balstīts uz mākslīgo intelektu, lai ātri atbildētu uz atkārtotiem jautājumiem. Jāatceras arī par personalizētu saziņu ar klientu un par attiecību veidošanu. Ātras reaģēšanas laiks klientiem ir svarīgs, tāpēc atbildes jāsniedz pēc iespējas ātrāk. Jūsu komandas darba ērtībai ir vērts integrēt tiešsaistes čatu ar CRM.
Expert note
Servisa čats ir lielisks veids, kā nodrošināt reāllaika klientu apkalpošanu un uzlabot to kvalitāti.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu, e-pasta pārvaldības programmatūru un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju un alternatīvas izvēles. Ir pieejami bezmaksas demonstrācijas un atjauninājumu jaunumi. Sales kontakti ir pieejami dažādos reģionos un ir iespēja abonēt jaunumus arī sociālajos tīklos.
LiveAgent ir piemērs palīdzības pieteikumu un klientu apkalpošanas sistēmām, kas var palīdzēt uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga, lai attīstītu zināšanas un prasmes, kas palielinātu klientu apmierinātību, bet servisa čats ir noderīgs klientu apkalpošanas instruments, kas ļauj reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem un samazina izmaksas. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ļauj saņemt pakalpojuma pieprasījumus, kas automātiski tiek pārvērsti par pieteikumiem. LiveAgent piedāvā demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas, un atbalsta portāls ir pieejams.
Palīdzības dienesta programmatūra uzlabo klientu apmierinātību un atbalsta aģentu efektivitāti. Integrētas pašapkalpošanas iespējas kļūst arvien populārākas, un 90% patērētāju gaida tiešsaistes pašapkalpošanās portālu. Palīdzības dienesta vakances aprakstā norādīts, ka prasības ietver datorprasmju, komunikācijas prasmes un pieredzi tehniskā atbalsta palīdzības dienestā.
Palīdzības dienesta pielietojums
Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.