Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Servisa čats

Kas ir servisa čats?

Servisa čats, ko sauc arī par klientu apkalpošanas čatu, ļauj lietotājiem, tīmekļa vietņu apmeklētājiem, klientiem reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem. Servisa čatu nodrošina uzņēmuma vietnē iebūvēta čata programma. Tas samazina izmaksas, un tas ir lielisks sociālās mijiedarbības veids. Katra klientu un uzņēmuma mijiedarbība tiek saglabāta pieteikumos un tie svukārt palīdzības dienesta programmatūrā.

Servisa čats ir klientu attiecību pārvaldības daļa. Izmantojot servisa čats, klientu pārstāvji var ātri piegādāt šo pakalpojumu klientiem.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir servisa čats?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Servisa čats ir tiešsaistes tehnoloģija vai pakalpojums, kas ļauj pārraidīt īsziņas starp dalībniekiem reāllaikā. Klientu apkalpošanā, kur bieži tiek izmantots tiešsaistes čats, savieno aģentu ar klientu un padara iespējamu reāllaika sarunu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai LiveAgent piedāvā servisa čatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent piedāvā tūlītējās ziņojumapmaiņas pakalpojumus. Tas ļauj zvanīt reāllaikā. Šis līdzeklis ļauj ietaupīt daudz laika un koncentrēties uz attiecību veidošanu ar klientiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir labākā servisa čata prakse?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir dažas labas prakses, kas jāpatur prātā, veidojot un rakstot čatā. Ieteicams katrā vietnes lapā labajā stūrī ievietot čata lodziņu. Tā klients zin, kur var ātri uzrakstīt klientu servisam. Izmantojiet AI balstītu čatu, lai ātri atbildētu uz atkārtotiem jautājumiem. Jāatceras arī par personalizētu saziņu ar klientu un par attiecību veidošanu. Ātras reaģēšanas laiks klientiem ir svarīgs, tāpēc atbildes jāsniedz pēc iespējas ātrāk. Jūsu komandas darba ērtībai ir vērts integrēt tiešsaistes čatu ar CRM.” } }] }

FAQ

Kas ir servisa čats?

Servisa čats ir tiešsaistes tehnoloģija vai pakalpojums, kas ļauj pārraidīt īsziņas starp dalībniekiem reāllaikā. Klientu apkalpošanā bieži tiek izmantota tiešsaistes čats. Tas savieno aģentu ar klientu un rada iespēju reāllaika sarunai.

Vai piedāvājiet servisa čatu LiveAgent?

Liveagent piedāvā tūlītējās ziņapmaiņas pakalpojumus. Tas ļauj zvanīt reāllaikā. Šis līdzeklis ļauj ietaupīt daudz laika un koncentrēties uz attiecību veidošanu ar klientiem.

Kādas ir labākās servisa čata prakses?

Ir dažas labas prakses, kas jāpatur prātā, veidojot čatu un rakstot čatā. Ieteicams katrā vietnes lapā labajā stūrī ievietot čata lodziņu. Tas ļauj klientam būt pārliecinātam, kur var ātri uzrakstīt klientu servisam. Izmantojiet uz mākslīgā intelekta balstītu čatu, lai ātri atbildētu uz atkārtotiem jautājumiem. Jāatceras arī par personalizētu saziņu ar klientu un par attiecību veidošanu. Ātrs reaģēšanas laiks klientiem ir svarīgs, tāpēc atbildes jāsniedz pēc iespējas ātrāk. Jūsu komandas darba ērtībai ir vērts integrēt tiešsaistes čatu ar CRM.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju