Servisa čats

Kas ir servisa čats?

Servisa čats, ko sauc arī par klientu apkalpošanas čatu, ļauj lietotājiem, tīmekļa vietņu apmeklētājiem, klientiem reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem. Servisa čatu nodrošina uzņēmuma vietnē iebūvēta čata programma. Tas samazina izmaksas, un tas ir lielisks sociālās mijiedarbības veids. Katra klientu un uzņēmuma mijiedarbība tiek saglabāta pieteikumos un tie svukārt palīdzības dienesta programmatūrā.

Servisa čats ir klientu attiecību pārvaldības daļa. Izmantojot servisa čats, klientu pārstāvji var ātri piegādāt šo pakalpojumu klientiem.

Frequently asked questions

Kas ir čata pakalpojums?

Čata pakalpojums ir tiešsaistes tehnoloģija vai pakalpojums, kas ļauj pārraidīt teksta ziņas starp dalībniekiem reālajā laikā. Klientu apkalpošanā tas bieži tiek izmantots kā tiešsaistes čats, tas savieno aģentu ar klientu un iespējo reāllaika sarunu.

Vai varat piedāvāt čata pakalpojumu ar LiveAgent palīdzību?

Liveagent piedāvā tūlītējās ziņapmaiņas pakalpojumus. Tas ļauj veikt zvanus reāllaikā. Šis līdzeklis ļauj ietaupīt daudz laika un koncentrēties uz attiecību veidošanu ar klientiem.

Kāda ir labākā čata pakalpojumu prakse?

Ir dažas labas prakses, kas jāpatur prātā, iesaistoties un rakstot čatā. Ieteicams katrā vietnes lapā labajā stūrī ievietot čata lodziņu. Tas ļauj klientam zināt, kur var ātri uzrakstīt klientu apkalpošanas dienestam. Izmantojiet čatu, kas balstīts uz mākslīgo intelektu, lai ātri atbildētu uz atkārtotiem jautājumiem. Jāatceras arī par personalizētu saziņu ar klientu un par attiecību veidošanu. Ātras reaģēšanas laiks klientiem ir svarīgs, tāpēc atbildes jāsniedz pēc iespējas ātrāk. Jūsu komandas darba ērtībai ir vērts integrēt tiešsaistes čatu ar CRM.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Servisa čats ir lielisks veids, kā nodrošināt reāllaika klientu apkalpošanu un uzlabot to kvalitāti.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Palīdzības dienesta atbalsts ir ļoti svarīga klientu apkalpošanas daļa. Galvenais palīdzības dienesta atbalsta uzdevums ir novērst un atrisināt klienta problēmas. Lasīt vairāk.

Palīdzības dienesta atbalsts

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu, e-pasta pārvaldības programmatūru un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju un alternatīvas izvēles. Ir pieejami bezmaksas demonstrācijas un atjauninājumu jaunumi. Sales kontakti ir pieejami dažādos reģionos un ir iespēja abonēt jaunumus arī sociālajos tīklos.

Apkalpošanas programmatūra ir platforma, ko izmanto, lai veidotu mijiedarbību starp klientiem un organizāciju - tās klientu apkalpošanas pārstāvjiem.

Apkalpošanas programmatūra

LiveAgent ir piemērs palīdzības pieteikumu un klientu apkalpošanas sistēmām, kas var palīdzēt uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga, lai attīstītu zināšanas un prasmes, kas palielinātu klientu apmierinātību, bet servisa čats ir noderīgs klientu apkalpošanas instruments, kas ļauj reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem un samazina izmaksas. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ļauj saņemt pakalpojuma pieprasījumus, kas automātiski tiek pārvērsti par pieteikumiem. LiveAgent piedāvā demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas, un atbalsta portāls ir pieejams.

Uzziniet palīdzības dienesta aprakstu, tā vecāku kategoriju, vēsturi un attīstību. Lasiet un uzziniet vairāk šajā akadēmijas rakstā.

Palīdzības dienesta apraksts

Palīdzības dienesta programmatūra uzlabo klientu apmierinātību un atbalsta aģentu efektivitāti. Integrētas pašapkalpošanas iespējas kļūst arvien populārākas, un 90% patērētāju gaida tiešsaistes pašapkalpošanās portālu. Palīdzības dienesta vakances aprakstā norādīts, ka prasības ietver datorprasmju, komunikācijas prasmes un pieredzi tehniskā atbalsta palīdzības dienestā.

Palīdzības dienesta sistēmu izmantošana ir plaši izplatīta visā pasaulē. Vairāk informācijas varat atrast rakstā, ja interesē precīza statistika.

Palīdzības dienesta pielietojums

Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju