Kas ir bezmaksas tiešsaistes čats?
Bezmaksas tiešsaistes čats ir saziņas veids starp divām vai vairākām personām, izmantojot internetu. Tas ir reāllaika čats, kas izmanto tīmekļa lietojumprogrammas. Tas ir ātrāks saziņas veids, nekā interneta forumi vai e-pasts. Šī veida čats ir pieejams visiem.
Frequently asked questions
Kā definēt bezmaksas tiešsaistes čatu?
Tiešsaistes čats ir interneta saziņas kanāls starp divām vai vairākām personām. Šis čats darbojas reāllaikā un šim nolūkam izmanto tīmekļa lietojumprogrammas. Tas ļauj ātri sazināties un noteikti ir pievilcīgāks saziņas veids nekā e-pasts vai interneta forumi.
Vai uzņēmumam vajadzīgs bezmaksas tiešsaistes čats?
Uzņēmumiem noteikti ir nepieciešams bezmaksas tiešsaistes čats. Galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa klientu uzskata, ka tas ir vispievilcīgākais veids, kā saņemt reāllaika atbildi. Ja uzņēmums izmanto tiešsaistes čatu, tam ir konkurences priekšrocības, tas ietaupa naudu, ļauj sekot un analizēt klientu rīcībai, kā arī palielina klientu apkalpošanas produktivitāti.
Vai LiveAgent pieejams bezmaksas tiešsaistes čats?
Liveagent piedāvā bezmaksas tiešsaistes čatu. Tas ir viens no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientu, tāpēc tas ir ļoti svarīgs klientu apkalpošanas programmatūras elements. LiveAgent priekšrocība ir tā, ka tam ir ne tikai tiešsaistes čata funkcionalitāte, bet arī pilns palīdzības dienesta un zvanu centra funkciju kopums.
Expert note
LiveAgent ir lielisks risinājums uzņēmumiem, kuri meklē bezmaksas tiešsaistes čatu ar papildu funkcijām, piemēram, palīdzības dienestu un zvanu centru.

LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.
Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.
Tiešsaistes dzīvais čats ir tehnoloģija, kas atbalsta klientus un sniedz informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem un produktiem. Nepieciešamās funkcijas ietver iespēju nosūtīt fotoattēlus un failus, kā arī aģentu zināšanas un komunikācijas prasmes. LiveAgent piedāvā bezmaksas tiešsaistes dzīvo čatu programmatūru, kas ir ātra un pielāgojama.