Palīdzības pieteikuma veidlapa

Kas ir palīdzības pieteikuma veidlapa?

Palīdzības pieteikuma veidlapa ir tas, ko mēs LiveAgent saucam par saziņas veidlapu. To izmanto kā iestrādātu logrīku vai uznirstošu logrīku, lai klienti varētu sazināties ar Jūsu klientu apkalpošanas dienestu. Iemesls, kāpēc tik daudzi uzņēmumi dod priekšroku saziņas veidlapu izmantošanai, nevis tam, lai klienti vienkārši uzrakstītu e-pastu, ir tas, ka tā var panākt, lai klienti iesniedz papildu informāciju, kas nepieciešama ienākošo palīdzības pieteikumu sakārtošanai. Izmantojot saziņas veidlapu, iespējams izmantot nolaižamās izvēlnes vai obligātos laukus, lai savāktu vairāk informācijas no klientiem, pirms viņi iesniedz savus pieprasījumus.

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības pieteikuma veidlapa?

Palīdzības pieteikuma veidlapa ir iepriekš definētu pieprasījuma lauku kopums konkrētam pakalpojuma pieprasījumam, t.i., saziņas veidlapai. Visbiežāk to izmanto kā iebūvētu logrīku vai uznirstošo logrīku, kad klients ieiet konkrētā lapā. 

 

Kādi ir ieguvumi, izmantojot palīdzības pieteikuma veidlapu?

Palīdzības pieteikumu veidlapas var izveidot daudziem pakalpojumu pieprasījumu veidiem. Tās ļauj precīzi ievadīt individuālu saturu. Turklāt tajās var iekļaut informāciju par konkrēta veida pakalpojuma pieprasījumu. Tajās bieži vien ir nolaižamās izvēlnes vai obligātie lauki, kas ļauj apkopot konkrētas kategorijas.

 

Kur tīmekļa vietnē var ievietot palīdzības pieteikuma veidlapu?

Pieteikuma veidlapu varat izvietot jebkurā vietā savā tīmekļa vietnē. Vislabākā vieta ir tur, kur klienti visbiežāk meklē palīdzību. Svarīgi, lai tā būtu skaidri redzama un viegli pieejama.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Palīdzības pieteikuma veidlapa ir efektīvs veids, kā vākt un sakārtot vajadzīgo informāciju no klientiem. Izmantojiet to, lai uzlabotu savu klientu apkalpošanu.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešraides tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem.

Tiešsaistes tērzētava

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.

Apkopojiet vairāk informācijas par palīdzības pieteikumiem, izmantojot palīdzības pieteikumu laukus. Palīdzības pieteikumu laukus var pielāgot, norādot vairāk informācijas, lai palīdzētu tos sakārtot.

Palīdzības pieteikumu lauki

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.

Ja meklējat bezmaksas zināšanu bāzi, LiveAgent var piedāvāt to bez maksas. Apskatiet mūsu palīdzības dienestu un uzziniet vairāk.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.

LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārs veltīts daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumam. Tiešsaistes čats, palīdzības pieteikumu apstrādes programmatūra, tiešsaistes čats, iebūvēts zvanu centrs un daudz kas cits. LiveAgent bezmaksas izmēģinājuma versija ir pieejama ierobežotu laiku.

Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem

LiveAgent ir lielisks rīks, kas ļauj tieši sazināties ar klientiem, potenciālajiem klientiem vai auditoriju, izmantojot čata programmatūru. Šis rīks piedāvā daudzas zināšanu bāzes, kas var tikt nodalītas atbilstoši valodai, produktam un zīmolam. LiveAgent ir racionalizēta saziņa, kas pārveidota par palīdzības pieteikumiem, un tas palielina produktivitāti. Sākat ar pamatlietām un iepazīstieties ar LiveAgent vadības paneļa darbības principiem, svarīgākajām funkcijām un iestatījumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju