Kas ir palīdzības pieteikuma veidlapa?
Palīdzības pieteikuma veidlapa ir tas, ko mēs LiveAgent saucam par saziņas veidlapu. To izmanto kā iestrādātu logrīku vai uznirstošu logrīku, lai klienti varētu sazināties ar Jūsu klientu apkalpošanas dienestu. Iemesls, kāpēc tik daudzi uzņēmumi dod priekšroku saziņas veidlapu izmantošanai, nevis tam, lai klienti vienkārši uzrakstītu e-pastu, ir tas, ka tā var panākt, lai klienti iesniedz papildu informāciju, kas nepieciešama ienākošo palīdzības pieteikumu sakārtošanai. Izmantojot saziņas veidlapu, iespējams izmantot nolaižamās izvēlnes vai obligātos laukus, lai savāktu vairāk informācijas no klientiem, pirms viņi iesniedz savus pieprasījumus.
Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikuma veidlapa?
Palīdzības pieteikuma veidlapa ir iepriekš definētu pieprasījuma lauku kopums konkrētam pakalpojuma pieprasījumam, t.i., saziņas veidlapai. Visbiežāk to izmanto kā iebūvētu logrīku vai uznirstošo logrīku, kad klients ieiet konkrētā lapā.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot palīdzības pieteikuma veidlapu?
Palīdzības pieteikumu veidlapas var izveidot daudziem pakalpojumu pieprasījumu veidiem. Tās ļauj precīzi ievadīt individuālu saturu. Turklāt tajās var iekļaut informāciju par konkrēta veida pakalpojuma pieprasījumu. Tajās bieži vien ir nolaižamās izvēlnes vai obligātie lauki, kas ļauj apkopot konkrētas kategorijas.
Kur tīmekļa vietnē var ievietot palīdzības pieteikuma veidlapu?
Pieteikuma veidlapu varat izvietot jebkurā vietā savā tīmekļa vietnē. Vislabākā vieta ir tur, kur klienti visbiežāk meklē palīdzību. Svarīgi, lai tā būtu skaidri redzama un viegli pieejama.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
VoIP PBX un LIVEAgent uzlabo klientu apkalpošanas efektivitāti un kvalitāti, samazinot izmaksas un palielinot apmierinātību. Iekšējā čata funkcija atvieglo palīdzības pieteikumu kopīgošanu, nodrošinot nepieciešamo atbalstu aģentiem.
LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un dažādiem atbalsta kanāliem, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus. Tas nodrošina efektīvu komunikāciju, uzlabo klientu apmierinātību un samazina aģentu darba laiku. Tiešsaistes atbalsts ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma klientu apkalpošanas komandu izmantojot tiešsaistes čatu.