Kas ir Markdown?
Markdown ir vienkārša iezīmēšanas valoda. Tā priekšrocība ir tā, ka to var viegli pārvērst par HTML vai citu līdzīgu valodu. Markdown visbiežāk tiek izmantota failu formatēšanai, ziņojumu rakstīšanai tiešsaistes forumos un attēlu pievienošanai tekstam.
Frequently asked questions
Kas ir Markdown?
Markdown ir vienkāršota iezīmēšanas valoda. To izmanto formatējuma elementu pievienošanai vienkāršiem teksta dokumentiem. Tā ir viena no populārākajām iezīmēšanas valodām pasaulē. Veidojot Markdown tekstu, tam tiek pievienota Markdown sintakse, lai norādītu, kuriem vārdiem un frāzēm jāizskatās citādi.
Kādas ir Markdown priekšrocības?
Markdown galvenā priekšrocība ir tā, ka atšķirībā no WYSIWYG redaktora tam nav nepieciešams klikšķināt pogas, lai iegūtu vajadzīgo formatējumu. Turklāt to neierobežo programmatūras izstrādātāju uzbūve. Markdown var paplašināt, izmantojot papildu funkcijas, kas pielāgotas jūsu vajadzībām. Tā lieliski darbojas ar lapām un dokumentiem, kas nav ļoti sarežģīti un netiks izmantoti daudzās dažādās vietās.
Vai Markdown tiek izmantots LiveAgent?
Markdown tiek izmantota LiveAgent. Pateicoties tam, LiveAgent lietotāji var pareizi pievienot formatēšanas elementus teksta dokumentiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūru, kuru var pievienot arī saimniecisko lietotniem, ir pieejama partneru programma un nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu ar tiešsaistes čata rīku. Tas piedāvā arī pilnīgu atbalstu, izmaiņu pārvaldību un bezmaksas izmēģinājuma versiju. 42% no klientiem dod priekšroku tiešsaistes čatam, kas ir populārs atbalsta rīks.
Priekšapskates numura sastādītājs
Priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūras izmantošana zvanu centros var uzlabot klientu iesaisti, samazināt nomesto zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti. Aģenti var iepriekš apskatīt interesentu ierakstus, lai veidotu personalizētākas sarunas. Priekšapskates numuru sastādīšanas režīms samazina aizkaves savienojuma izveidē un nodrošina ātru klientu saziņu ar aģentiem. LiveAgent piedāvā izejošo un ienākošo zvanu centru iespējas, kā arī zvanīšanas režīmu "noklikšķināt un zvanīt".
LiveAgent piedāvā priekšapskates numura sastādītāja integrāciju, kas uzlabo klientservisu un stiprina klientu attiecības. Zvanu centra programmatūras var uzlabot aģentu veiktspēju un piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas iespējas. Svarīgi ievērot drošības politikas prasības, lai novērstu dažādus apdraudējumus un saglabātu uzņēmuma reputāciju.
Palīdzības pieteikumu novirzīšana
Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai atbildētu uz klientu jautājumiem pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma vajadzībām un samazināt ienākošo zvanu skaitu. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients ir klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas pats.