Kas ir klientu saraksti?
Klientu saraksts ir daļa no jūsu klientiem, tas sastādīts pamatojoties uz noteiktiem kritērijiem. Tas var būt jūsu iepriekšējo pircēju saraksts vai pašreizējo pircēju saraksts. Klientu sarakstus var izmantot reklamēšanai vai saziņai ar klientiem.
Programmā LiveAgent varat izveidot savus klientu sarakstus, pamatojoties uz kritēriju kopumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu saraksti?
Klientu saraksts ir klientu grupa, kas ir noteikta, balstoties uz noteiktiem kritērijiem. Šādi kritēriji var būt, piemēram, pašreizējie pircēji vai klienti, kas veikuši pirkumu noteiktā laika periodā. Programmā LiveAgent var izveidot savus klientu sarakstus.
Kā piekļūt klientu sarakstiem LiveAgent?
Aģentiem ar atbilstošām atļaujām ir piekļuve noteiktiem klientu sarakstiem programmā LiveAgent. Ja esat parasts aģents, varat piekļūt saviem klientu sarakstiem. Ja jums ir plašākas atļaujas, varat apskatīt arī citus sarakstus. Visu var atrast cilnē Klienti, aģenta panelī.
Vai varat labot klientu sarakstus LiveAgent?
Pēc nepieciešamības varat rediģēt to klientu sarakstus, kuriem jums ir piekļuve LiveAgent. Ir svarīgi tos pielāgot un atsvaidzināt, jo tas atvieglo jūsu darbu.
Expert’s note
Klientu saraksti ir nozīmīgs līdzeklis klientu apkalpošanai, reklamēšanai un saziņai. Izveidojot kritēriju atbilstošus sarakstus, uzņēmumi var uzlabot klientu pieredzi un sadarbību.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Tekstā apskatīti dažādi rīki un mācību līdzekļi, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas prasmes, tai skaitā produktu un pakalpojumu zināšanu bāzes, klientu saziņas apmācības un mērķu uzstādīšanas darblapas. Jāmeklē pozitīvas un negatīvas atsauksmes un ieteikumi, kā uzlabot saikni ar klientiem, un novērtēt mijiedarbību ar klientiem un darbinieku zināšanas. Standartu kontrolsaraksti palīdz uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti.