Kas ir klientu saraksti?
Klientu saraksts ir daļa no jūsu klientiem, tas sastādīts pamatojoties uz noteiktiem kritērijiem. Tas var būt jūsu iepriekšējo pircēju saraksts vai pašreizējo pircēju saraksts. Klientu sarakstus var izmantot reklamēšanai vai saziņai ar klientiem.
Programmā LiveAgent varat izveidot savus klientu sarakstus, pamatojoties uz kritēriju kopumu.
Frequently asked questions
Kas ir klientu saraksti?
Klientu saraksts ir klientu grupa, kas ir noteikta, balstoties uz noteiktiem kritērijiem. Šādi kritēriji var būt, piemēram, pašreizējie pircēji vai klienti, kas veikuši pirkumu noteiktā laika periodā. Programmā LiveAgent var izveidot savus klientu sarakstus.
Kā piekļūt klientu sarakstiem LiveAgent?
Aģentiem ar atbilstošām atļaujām ir piekļuve noteiktiem klientu sarakstiem programmā LiveAgent. Ja esat parasts aģents, varat piekļūt saviem klientu sarakstiem. Ja jums ir plašākas atļaujas, varat apskatīt arī citus sarakstus. Visu var atrast cilnē Klienti, aģenta panelī.
Vai varat labot klientu sarakstus LiveAgent?
Pēc nepieciešamības varat rediģēt to klientu sarakstus, kuriem jums ir piekļuve LiveAgent. Ir svarīgi tos pielāgot un atsvaidzināt, jo tas atvieglo jūsu darbu.
Expert note
Klientu saraksti ir nozīmīgs līdzeklis klientu apkalpošanai, reklamēšanai un saziņai. Izveidojot kritēriju atbilstošus sarakstus, uzņēmumi var uzlabot klientu pieredzi un sadarbību.

Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Personāla atlases kontrolsaraksts klientu apkalpošanas speciālistam
Lai atrastu labāko klientu apkalpošanas speciālistu, jums ir jāpārbauda viņu komunikācijas prasmes. Kandidātiem jāspēj efektīvi komunicēt ar neapmierinātiem klientiem un citiem komandas locekļiem. Pārbaudīt var, veicot intervijas, rakstiskus vingrinājumus un novērtējot personiskās attiecību prasmes. Turklāt jāizmanto darbā pieņemšanas uzdevumi, komunikācijas novērtējumi un krīzes vadības procedūras. Klientu apkalpošanas darbiniekiem ir jābūt spējīgam izmantot CRM pieteikumu apstrādes sistēmas, piemēram, LiveAgent.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Klientu atsauksmju iegūšana ir svarīga mārketinga stratēģiju uzlabošanai un viņu cerību pārsniegšanai, bet aptaujas var būt grūti aizpildāmas. Ieteicams piedāvāt palīdzību vai atlaides, nodrošināt saīsinātus un izskaidrot mērķus, izteikt pateicību, kā arī dalīties rezultātos ar klientiem.