Kas ir izejošā pārdošana?
Tā ir daļa no pārdošanas cikla, kurā uzņēmumi savus produktus vai pakalpojumus nodod saviem potenciālajiem klientiem. To var izdarīt ar auksto zvanu, auksto e-pastu vai caur sociālo pārdošanu. Parasti ar perspektīvajiem pircējiem sazinās pārdošanas pārstāvji.
Izejošās pārdošanas galvenais mērķis ir radīt jaunus potenciālos pircējus jūsu uzņēmumam.
Galvenā atšķirība starp izejošo un ienākošo pārdošanu ir veids, kā uzņēmums piesaista potenciālos klientus. Kā jau esam skaidrojuši, izejošā pārdošana iesaistea pārdevējus, kuri sazinās ar potenciālajiem pircējiem. Ienākošās pārdošanas pamatā ir satura mārketings, sociālo mediju mārketings un SEO. Citiem vārdiem sakot, ienākošā pārdošana ir atkarīga no tā, vai potenciālais pircējs jau ir iepazinies ar jūsu zīmolu.
Ja vēlaties maksimāli paplašināt savu interesentu piesaisti, varat kombinēt abas pieejas. Vispirms varat izmantot ienākošās pārdošanas stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, un pēc tam veikt sekošanas darbības, realizējot izejošās pārdošanas paņēmienus, piemēram, aizsniegšanu ar sociālajiem medijiem.
Izejošās pārdošanas procesa soļi
- Identificējiet potenciālos pircējus — veiciet tirgus izpēti un izveidojiet ideālā pircēja profilu.
- potenciālo pircēju ģenerēšana — varat to paveikt, izmantojot izejošās pārdošanas programmatūru, izmantojot trešās puses uzņēmuma ārpakalpojumu, kas jums ģenerē potenciālos pircējus, iegādājoties datubāzi vai manuāli piesaistot potenciālos pircējus
- potenciālo pircēju atlase — izlemiet, kuri no potenciālajiem pircējiem ir piemēroti jūsu produktiem vai pakalpojumiem.
- pārdošanas zvans — tas ir laiks, kurā jūsu tirdzniecības pārstāvji demonstrē jūsu produktus un pakalpojumus.
- darījuma slēgšana — jums ir noslēgts darījums un jauns maksājošs klients.
- sekošanas aktivitātes — šis ir ļoti vērtīgs solis, lai veidotu noturīgas attiecības ar saviem klientiem.
Kā palielināt izejošo pārdošanu kontaktu centrā?
Aplūkosim dažas stratēģijas, kas var palīdzēt jums palielināt pārdošanas apjomus un ieņēmumus, izmantojot izejošās pārdošanas taktiku.
Nosakiet potenciālo pircēju kritērijus
Esiet tik konkrēts, cik vien varat, veidojot ideālā klienta profilu. Skaidri definējiet savu mērķa tirgu un kartējiet savu klientu ceļu.
Nosakiet savus mērķus
Kad runa ir par kontaktu centriem, veiktspējas rādītāji ir jūsu labākie draugi. Pārliecinieties, ka ir skaidri norādīti mērķi, kurus vēlaties sasniegt sava budžeta ietvaros.
Izveidojiet sasniegšanas plānu
Definējiet darbplūsmu, kas pārdošanas pārstāvjiem jāievēro jaunu perspektīvo pircēju sasniegšanai.
Piesaistiet perspektīvos pircējus
Vērtīga un ļoti rentabla iesaistes metode ir e-pasta mārketings. Apsveriet iespēju izmantot arī tiešsaistes čatu. Varat izmantot LiveAgent tiešsaistes čata funkciju, lai nodrošinātu tā vienkāršu integrāciju savā vietnē.
Apkopojiet datus
Jo vairāk zināsiet par saviem interesentiem, jo labāk uzņēmumam. Izmantojot plašāku ieskatu, varat izstrādāt ļoti konkrētas mērķauditorijas atlases kampaņas, kas palīdzēs pārvērst perspektīvos pircējus par klientiem.
Analizējiet
Nenovērtējiet par zemu analīzes atskaišu un kontaktu centra metrikas mērīšanas svarīgumu.
Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Noskatieties video par izejošo pārdošanu
Izejošā pārdošana un LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra var būt neticami noderīga jebkuram mūsdienu biznesam. Izejošā pārdošana palīdz uzņēmumiem sasniegt jaunus potenciālos klientus, izmantojot zvanus, īsziņas vai e-pastus. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir izstrādāta, lai padarītu klientu pieprasījumu pārvaldību vienkāršu un efektīvu, nodrošinot labāku klientu atbalstu un labāku klientu pieredzi. Izmantojot šos divus rīkus, uzņēmumi var sasniegt savu mērķauditoriju un nodrošināt labāku klientu apkalpošanu, lai uzturētu savu uzņēmējdarbību veiksmīgu.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē izejošās pārdošanas process?
Izejošā pārdošana ir process, kurā uzņēmumi, parasti pārdošanas pārstāvji, sazinās ar potenciālajiem pircējiem, lai nodrošinātu savu pārdošanas apjomu. Tā balstās uz tādām stratēģijām kā aukstie zvani, aukstie e-pasti utt. Izejošo pārdošanu var izmantot gan B2B, gan B2C uzņēmumi.
Kāpēc izejošā pārdošana ir svarīga?
Viņiem ir lielisks potenciāls piesaistīt potenciālos pircējus, kas ir ieinteresēti jūsu produktos un pakalpojumos. Tādējādi tiem var būt apbrīnojama ieguldījumu atdeve, kas palielina uzņēmuma ieņēmumus.
Cik grūta ir izejošā pārdošana?
Izejošās pārdošanas kampaņas sarežģītība lielā mērā ir atkarīga no jūsu uzņēmuma un citiem pārdošanas un mārketinga centieniem.
Kādas ir galvenās izejošās pārdošanas darbības?
Galvenie izejošās pārdošanas posmi ir potenciālā pircēja identifikācija, piesaiste, potenciālā pircēja kvalificēšana, pārdošanas apjoms, darījuma noslēgšana un pēc pārdošanas sekojošā saziņa.
Kādi ir vissvarīgākie izejošās pārdošanas rādītāji?
Vissvarīgākos posmus var iedalīt divās galvenajās kategorijās: piltuves metrika un iesaistes metrika. Tieši kurus šīs metrikas komponentus jūs izlemjat novērtēt, galvenokārt ir atkarīgi no jūsu biznesa procesiem un mārketinga un pārdošanas centieniem.
Kā izveidot izejošās pārdošanas komandu?
Jebkuru pārdošanas komandu, kuru apmācāt izejošajiem pārdošanas procesiem, var uzskatīt par izejošo pārdošanas komandu. Tomēr, lai nodrošinātu vislabākos rezultātus, ir jāizveido darbplūsma, kas definē izejošās pārdošanas procesa posmus un to, kas katrā solim ir jāpaveic jūsu pārstāvjiem.
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Informācijas un zināšanu pārvaldība uzņēmumam nodrošina efektivitāti, inovācijas veicināšanu un konkurences priekšrocības. Zināšanu pārvaldība integrē datu un pieredzi, nodrošinot uzņēmuma izaugsmi. Galvenā atšķirība ir mērķis - informācijas pārvaldība uzskata datu skaidrību, bet zināšanu pārvaldība veicina praktisku pielietojumu.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Izejošās tirdzniecības pārstāvja uzdevumi ietver klientu saziņu, pārdošanas līgumu sagatavošanu, cenu piedāvājumu sagatavošanu un pārdošanas mērķu sasniegšanu. Lai būtu veiksmīgs pārstāvis, nepieciešamas lieliskas komunikācijas prasmes, sociālās iemaņas un motivācija. Vidējā alga ASV ir apmēram $45,000 - $50,000 gadā. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.