Izejošā pārdošana

Kas ir izejošā pārdošana?

Tā ir daļa no pārdošanas cikla, kurā uzņēmumi savus produktus vai pakalpojumus nodod saviem potenciālajiem klientiem. To var izdarīt ar auksto zvanu, auksto e-pastu vai caur sociālo pārdošanu. Parasti ar perspektīvajiem pircējiem sazinās pārdošanas pārstāvji.
Izejošās pārdošanas galvenais mērķis ir radīt jaunus potenciālos pircējus jūsu uzņēmumam.

Galvenā atšķirība starp izejošo un ienākošo pārdošanu ir veids, kā uzņēmums piesaista potenciālos klientus. Kā jau esam skaidrojuši, izejošā pārdošana iesaistea pārdevējus, kuri sazinās ar potenciālajiem pircējiem. Ienākošās pārdošanas pamatā ir satura mārketings, sociālo mediju mārketings un SEO. Citiem vārdiem sakot, ienākošā pārdošana ir atkarīga no tā, vai potenciālais pircējs jau ir iepazinies ar jūsu zīmolu.

LiveAgent sociālo mediju klientu apkalpošanas centrs

Ja vēlaties maksimāli paplašināt savu interesentu piesaisti, varat kombinēt abas pieejas. Vispirms varat izmantot ienākošās pārdošanas stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, un pēc tam veikt sekošanas darbības, realizējot izejošās pārdošanas paņēmienus, piemēram, aizsniegšanu ar sociālajiem medijiem.

Izejošās pārdošanas procesa soļi

  • potenciālos pircēju identifikācija — Veiciet tirgus izpēti un izveidojiet ideālā pircēja profilu.
  • potenciālo pircēju piesaiste — to var izdarīt, izmantojot izejošās pārdošanas programmatūru, trešās puses uzņēmuma ārpakalpojumus, kas piesaistītu jums potenciālos pircējus, iegādāties datu bāzi vai manuāli piesaistīt potenciālos pircējus.
  • potenciālo pircēju kvalificēšana — izlemiet, kurš no interesentiem ir piemērots jūsu produktiem vai pakalpojumiem.
  • pārdošanas zvans — Šis ir brīdis, kad jūsu tirdzniecības pārstāvji izrāda jūsu produktus un pakalpojumus.
  • darījuma noslēgšana — Jums būtu jābūt noslēgtam darījumam un jaunam maksājošam klientam.
  • sekošana – Tas ir ļoti vērtīgs solis, kad runa ir par noturīgu attiecību veidošanu ar klientiem.
Pārdošanas vadītājs

Kā palielināt izejošo pārdošanu kontaktu centrā?

Aplūkosim dažas stratēģijas, kas var palīdzēt jums palielināt pārdošanas apjomus un ieņēmumus, izmantojot izejošās pārdošanas taktiku.

Nosakiet potenciālo pircēju kritērijus

Esiet tik konkrēts, cik vien varat, veidojot ideālā klienta profilu. Skaidri definējiet savu mērķa tirgu un kartējiet savu klientu ceļu.

Nosakiet savus mērķus

Kad runa ir par kontaktu centriem, veiktspējas rādītāji ir jūsu labākie draugi. Pārliecinieties, ka ir skaidri norādīti mērķi, kurus vēlaties sasniegt sava budžeta ietvaros.

Klientu panākumu pārstāvis

Izveidojiet sasniegšanas plānu

Definējiet darbplūsmu, kas pārdošanas pārstāvjiem jāievēro jaunu perspektīvo pircēju sasniegšanai.

Piesaistiet perspektīvos pircējus

Vērtīga un ļoti rentabla iesaistes metode ir e-pasta mārketings. Apsveriet iespēju izmantot arī tiešsaistes čatu. Varat izmantot LiveAgent tiešsaistes čata funkciju, lai nodrošinātu tā vienkāršu integrāciju savā vietnē.

Apkopojiet datus

Jo vairāk zināsiet par saviem interesentiem, jo labāk uzņēmumam. Izmantojot plašāku ieskatu, varat izstrādāt ļoti konkrētas mērķauditorijas atlases kampaņas, kas palīdzēs pārvērst perspektīvos pircējus par klientiem.

Analizējiet

Nenovērtējiet par zemu analīzes atskaišu un kontaktu centra metrikas mērīšanas svarīgumu.

Analīzes pārskata funkcija klientu apkalpošanas programmatūrā — LiveAgent

Support your customers proactively by reaching out to them

LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.

Frequently asked questions

Ko nozīmē izejošās pārdošanas process?

Izejošā pārdošana ir process, kurā uzņēmumi, parasti pārdošanas pārstāvji, sazinās ar potenciālajiem pircējiem, lai nodrošinātu savu pārdošanas apjomu. Tā balstās uz tādām stratēģijām kā aukstie zvani, aukstie e-pasti utt. Izejošo pārdošanu var izmantot gan B2B, gan B2C uzņēmumi.

Kāpēc izejošā pārdošana ir svarīga?

Viņiem ir lielisks potenciāls piesaistīt potenciālos pircējus, kas ir ieinteresēti jūsu produktos un pakalpojumos. Tādējādi tiem var būt apbrīnojama ieguldījumu atdeve, kas palielina uzņēmuma ieņēmumus.

Cik grūta ir izejošā pārdošana?

Izejošās pārdošanas kampaņas sarežģītība lielā mērā ir atkarīga no jūsu uzņēmuma un citiem pārdošanas un mārketinga centieniem.

Kādas ir galvenās izejošās pārdošanas darbības?

Galvenie izejošās pārdošanas posmi ir potenciālā pircēja identifikācija, piesaiste, potenciālā pircēja kvalificēšana, pārdošanas apjoms, darījuma noslēgšana un pēc pārdošanas sekojošā saziņa.

Kādi ir vissvarīgākie izejošās pārdošanas rādītāji?

Vissvarīgākos posmus var iedalīt divās galvenajās kategorijās: piltuves metrika un iesaistes metrika. Tieši kurus šīs metrikas komponentus jūs izlemjat novērtēt, galvenokārt ir atkarīgi no jūsu biznesa procesiem un mārketinga un pārdošanas centieniem.

Kā izveidot izejošās pārdošanas komandu?

Jebkuru pārdošanas komandu, kuru apmācāt izejošajiem pārdošanas procesiem, var uzskatīt par izejošo pārdošanas komandu. Tomēr, lai nodrošinātu vislabākos rezultātus, ir jāizveido darbplūsma, kas definē izejošās pārdošanas procesa posmus un to, kas katrā solim ir jāpaveic jūsu pārstāvjiem.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju