Kas ir CRM programmatūra?
CRM programmatūra ir īpašs programmatūras veids, kas paredzēts biznesa attiecību pārvaldībai. Tas ļauj lietotājiem glabāt un organizēt katru informāciju un ierakstu, kas saistīts ar klientiem, piemēram, viņu kontaktpersonas, pasūtījumus, intereses un daudz ko citu. Tas palīdz arī sekot potenciālajiem klientiem, līgumiem, klientu atbalstam un arī pārvaldīt aktīvus un resursus.
Programmā LiveAgent klientu datus var glabāt kontaktinformācijas lodziņā vai arī var integrēt CRM rīkus savā LiveAgent.

Frequently asked questions
Kas ir CRM programmatūra?
CRM programmatūra ir platforma, kas ļauj sazināties ar dažādām uzņēmuma nodaļām. Pateicoties tam, ikvienam uzņēmuma darbiniekam ir viegli piekļūt datiem neatkarīgi no tā, vai viņš strādā klientu apkalpošanas komandā, mārketinga vai pārdošanas nodaļā.
Kādas funkcijas noteikti nepieciešamas CRM programmatūrai?
Ir dažas CRM programmatūras pamatfunfkcijas, kas atvieglo jūsu darbu. Pirmā noteikti ir kontaktu pārvaldība, pateicoties kurai mēs varam rediģēt kontaktus un tiem piekļūt. Papildus kontaktu pārvaldībai, arī dokumentu un piedāvājumu pārvaldības iespējas ir ar ļoti labu pielietojumu. E-pasta integrācija ir ārkārtīgi svarīga funkcija, kas nodrošina labāku darbplūsmu.
Kādi ir CRM programmatūras labākie pielietojuma piemēri?
CRM programmatūras lietošanas labākā prakse ir pareizās programmatūras izvēle. CRM vislabāk būtu jāatbilst zīmola vajadzībām. Vēl viens svarīgs punkts ir darbinieku apmācība. Efektīvs darbinieks konkrētā CRM sistēmā būs efektīvāks un jutīsies pašpārliecinātāks. Ir labi arī noteikt darbības un sadarbības noteikumus, lai katram darbiniekam būtu skaidrība. CRM ir arī automatizācijas iespēja, tāpēc ir svarīgi to labi izmantot brīžos, kad tā ir nepieciešama. Pārliecinieties arī, vai CRM atrodas visi nepieciešamie dati un informācija.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmaturu, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzņēmums arī piedāvā dažādus klientu atbalsta un CRM pakalpojumus, kuru optimizēšanas rīki uzlabo potenciālo klientu skaitu uzņēmumā. Quality Unit, LLC ir uzņēmuma īpašnieks, kas garantē drošību un privātumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas savieno vairākus platformu un uzlabo uzņēmumu klientu apkalpošanas vadību. Uzņēmumiem ir jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, lai izprastu un pārstāvētu klientu vajadzības. LiveAgent nodrošina visus nepieciešamos rīkus un klientu atbalstu. CRM integrācija un automātiskie risinājumi uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti.
Teksta galvenais uzdevums ir uzlabot klientu apkalpošanas un reklāmguvumu līmeni, kas var tikt sasniegts ar reklāmguvumu līmeņa optimizācijas rīkiem, piemēram, LiveAgent CRM programmatūru. Tiek piedāvāti dažādi klientu atbalsta pakalpojumi, kā arī CRM pakalpojumi. Reklāmguvumu līmeņa optimizācija ir būtisks process, lai uzlabotu potenciālo klientu skaitu uzņēmumā. Jūsu nesenā reģistrācija LiveAgent platformā tiks apstrādāta un nosūtīta ielogošanās dati uz e-pastu pēc konta sagatavošanas. Instalācijas statuss ir 0%.
Klientu attiecību pārvaldība (CRM)
Teksta galvenais uzdevums ir uzlabot klientu apkalpošanas un reklāmguvumu līmeņu. Ieteicams izmantot reklāmguvumu līmeņa optimizācijas rīkus, lai nodrošinātu, ka kvalificētie potenciālie klienti veic nozīmīgas darbības. Tiek piedāvāti arī dažādi klientu atbalsta pakalpojumi, kā arī CRM pakalpojumi. Reklāmguvumu līmeņa optimizācija ir būtisks process, lai uzlabotu potenciālo klientu skaitu uzņēmumā.