Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM programmatūra

Kas ir CRM programmatūra?

CRM programmatūra ir īpašs programmatūras veids, kas paredzēts biznesa attiecību pārvaldībai. Tas ļauj lietotājiem glabāt un organizēt katru informāciju un ierakstu, kas saistīts ar klientiem, piemēram, viņu kontaktpersonas, pasūtījumus, intereses un daudz ko citu. Tas palīdz arī sekot potenciālajiem klientiem, līgumiem, klientu atbalstam un arī pārvaldīt aktīvus un resursus.

Programmā LiveAgent klientu datus var glabāt kontaktinformācijas lodziņā vai arī var integrēt CRM rīkus savā LiveAgent.

CRM programmatūra
Klientu attiecību pārvaldība – vektorilustrācija

BUJ

Kas ir CRM programmatūra?

CRM programmatūra ir platforma, kas ļauj sazināties ar dažādām uzņēmuma nodaļām. Pateicoties tam, ikvienam uzņēmuma darbiniekam ir viegli piekļūt datiem neatkarīgi no tā, vai viņš strādā klientu apkalpošanas komandā, mārketinga vai pārdošanas nodaļā.

Kādas funkcijas noteikti nepieciešamas CRM programmatūrai?

Ir dažas CRM programmatūras pamatfunfkcijas, kas atvieglo jūsu darbu. Pirmā noteikti ir kontaktu pārvaldība, pateicoties kurai mēs varam rediģēt kontaktus un tiem piekļūt. Papildus kontaktu pārvaldībai, arī dokumentu un piedāvājumu pārvaldības iespējas ir ar ļoti labu pielietojumu. E-pasta integrācija ir ārkārtīgi svarīga funkcija, kas nodrošina labāku darbplūsmu.

Kādi ir CRM programmatūras labākie pielietojuma piemēri?

CRM programmatūras lietošanas labākā prakse ir pareizās programmatūras izvēle. CRM vislabāk būtu jāatbilst zīmola vajadzībām. Vēl viens svarīgs punkts ir darbinieku apmācība. Efektīvs darbinieks konkrētā CRM sistēmā būs efektīvāks un jutīsies pašpārliecinātāks. Ir labi arī noteikt darbības un sadarbības noteikumus, lai katram darbiniekam būtu skaidrība. CRM ir arī automatizācijas iespēja, tāpēc ir svarīgi to labi izmantot brīžos, kad tā ir nepieciešama. Pārliecinieties arī, vai CRM atrodas visi nepieciešamie dati un informācija.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju