Kas ir apmierinātības prognozējamais rādītājs?
Apmierinātības prognozējamais rādītājs ir rādītājs, kas nosaka, vai biļetes saņems pozitīvu vai negatīvu apmierinātības reitingu, pamatojoties uz prognozēšanas sistēmas, kas ir izstrādāta noteiktiem aprēķiniem, izmantojot iepriekšējo klientu atbalsta un apmierinātības reitinga statistiku.
Frequently Asked Questions
Kā Jūs definējat Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju?
Apmierinātības Prognozējamais Rādītājs ir indikators, kas nosaka, kuras funkcijas var apmierināt Jūsu klientu. Novērtējiet, vai biļete saņems labu vai sliktu apmierinātības vērtējumu. Tā ir kā agrīnā brīdināšanas sistēma. Pateicoties tam, Jūs ātrāk uzzināsiet par situāciju un vārēsiet novērst to un garantēt klienta apmierinātību.
Kā tiek aprēķināts Apmierinātības Prognozējamais Rādītājs?
Lai aprēķinātu Apmierinātības Prognozējamā Rādītāja rezultātu ir nepieciešamas noteikts, statiski nozīmīgs novērtējumu skaits noteiktā laikā. Tiem jāņem vērā visus vērtējumus - gan labos, gan sliktos. Aprēķinā ņem vērā šādus rādītājus: laika indikators, piem., pirmās atbildes laiks vai pilna risinājuma laiks, teksta ziņa, slodzes indikatori, piem., atbilžu, atvēršanu un pārgrupētu biļešu skaits.
Vai LiveAgent sniedz Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju?
LiveAgent sniez Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju. Tas ir ļoti svarīgs indikators klientu atbalstā, kas noteikti veicina darbu un efektīvu darbību.
Expert’s note
Apmierinātības prognozējamie rādītāji ir būtisks rādītājs uzņēmuma klientu atbalsta kvalitātes novērtēšanai un uzlabošanai.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.