Kas ir apmierinātības prognozējamais rādītājs?
Apmierinātības prognozējamais rādītājs ir rādītājs, kas nosaka, vai biļetes saņems pozitīvu vai negatīvu apmierinātības reitingu, pamatojoties uz prognozēšanas sistēmas, kas ir izstrādāta noteiktiem aprēķiniem, izmantojot iepriekšējo klientu atbalsta un apmierinātības reitinga statistiku.
Frequently asked questions
Kā Jūs definējat Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju?
Apmierinātības Prognozējamais Rādītājs ir indikators, kas nosaka, kuras funkcijas var apmierināt Jūsu klientu. Novērtējiet, vai biļete saņems labu vai sliktu apmierinātības vērtējumu. Tā ir kā agrīnā brīdināšanas sistēma. Pateicoties tam, Jūs ātrāk uzzināsiet par situāciju un vārēsiet novērst to un garantēt klienta apmierinātību.
Kā tiek aprēķināts Apmierinātības Prognozējamais Rādītājs?
Lai aprēķinātu Apmierinātības Prognozējamā Rādītāja rezultātu ir nepieciešamas noteikts, statiski nozīmīgs novērtējumu skaits noteiktā laikā. Tiem jāņem vērā visus vērtējumus - gan labos, gan sliktos. Aprēķinā ņem vērā šādus rādītājus: laika indikators, piem., pirmās atbildes laiks vai pilna risinājuma laiks, teksta ziņa, slodzes indikatori, piem., atbilžu, atvēršanu un pārgrupētu biļešu skaits.
Vai LiveAgent sniedz Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju?
LiveAgent sniez Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju. Tas ir ļoti svarīgs indikators klientu atbalstā, kas noteikti veicina darbu un efektīvu darbību.
Expert note
Apmierinātības prognozējamie rādītāji ir būtisks rādītājs uzņēmuma klientu atbalsta kvalitātes novērtēšanai un uzlabošanai.

Sociālo mediju cerību piepildīšana
Pēc pozitīvas pieredzes patērētāji iesaka zīmolus sociālajos plašsaziņas līdzekļos, un 40% no tiem gaida atbildi stundas laikā, bet 79% sagaida atbildi 24 stundu laikā. Ir svarīgi uzturēt labu klientu servisu, lai nodrošinātu klientu uzticību un atbalstu sociālajos medijos.
Pārdošanas automatizācija ir efektīvs līdzeklis produkivitātes uzlabošanai. Tomēr, pārāk liela automatizācija var būt neefektīva, jo var rasties iespaids, ka ziņojumi ir robotizēti un bezpersoniski, tādējādi samazinot konversiju un reputāciju. LiveAgent piedāvā efektīvas funkcijas, piemēram, e-pasta veidnes, noteikumus un CRM integrāciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un pārdošanas komunikāciju.
Klientu apkalpošanas aptaujas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savus produktus un sniegt klientiem to, ko viņi vēlas. Ir četri aptauju veidi, piemēram, klientu apmierinātības indekss (CSAT) un Tīkla Veicinātāja Indekss (NPS). LiveAgent programmatūra un dažādi rīki, piemēram, zināšanas, glosārs, šabloni un tīmekļa semināri, var uzlabot klientu apkalpošanu un produktivitāti. Sagataves palīdz izvairīties no kļūdām un uzturēt konsekvenci. Klientu apkalpošanas aptaujas palīdz pārraudzīt klientu apmierinātību un uzņēmumu var uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.