Kas ir apmierinātības atskaite?
Apmierinātības atskaite ir uzņēmuma veidots pārskats, kas parāda, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Apmierinātības atskaiti ietekmē ne tikai naudas izteiksme, bet arī produktu kvalitāte un sniegtā pēcpārdošanas pakalpojuma kvalitāte. Bieži vien pēc produkta iegādes, šķiet, pamanāt produkta kļūmi un, lai saņemtu palīdzību, konsultējieties ar klientu apkalpošanas dienestu. Jūsu pieredze ar viņu atbalsta sistēmu ietekmē to, cik laba veidojas uzņēmuma Apmierinātības atskaite.
Jo labāka ir kāda uzņēmuma apmierinātības atskaite, jo vairāk uzņēmums rūpējas par saviem klientiem.
Frequently asked questions
Kas ir apmierinātības atskaite?
Apmierinātības atskaite ir pārskats, kas parāda, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem un pakalpojumiem. To visbiežāk veido uzņēmums, uz kuru attiecas atskaite. Tajā ņemta vērā ne tikai produktu un pakalpojumu izmantošana, bet arī apmierinātības ar klientu apkalpošanu pakāpe.
Kam vajadzētu redzēt apmierinātības atskaiti?
Apmierinātības atskaite noteikti jāapskata tā uzņēmuma darbiniekiem, uz kuru attiecas šī atskaite. Tā parādīs, kur ir viņu stiprās puses, un kur - vājās vietas. Ja atskaite ir pieejama publiski, tad ir vērts lasīt konkurentu atskaites. Pateicoties tām, mēs uzzinām, kur varam iedvesmoties un no kā labāk izvairīties. Atskaiti var izlasīt arī klienti, kuri vēlas veikt konkrētu produkta vai pakalpojuma pirkumu.
Sociālo mediju cerību piepildīšana
Pēc pozitīvas pieredzes patērētāji iesaka zīmolus sociālajos plašsaziņas līdzekļos, un 40% no tiem gaida atbildi stundas laikā, bet 79% sagaida atbildi 24 stundu laikā. Ir svarīgi uzturēt labu klientu servisu, lai nodrošinātu klientu uzticību un atbalstu sociālajos medijos.
Klientu atsauksmes ir svarīgas zīmola atpazīstamībai, bet negatīvas atsauksmes var to sabojāt. LiveAgent palīdz uzlabot klientu pieredzi ar kompleksu programmatūru un ieteikumiem klientu aptauju veikšanai. Aptaujas var būt kvantitatīvās vai personiskās, un jautājumi jāpielāgo klientu vajadzībām. Klienta aptaujas formas ir veids, kā iegūt plašāku informāciju un palīdz aģentiem saprast klientus. LiveAgent piedāvā veidnes, kas ir pielāgojamas un viegli pieejamas aģenta panelī.
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.