Kas ir apmierinātības atskaite?
Apmierinātības atskaite ir uzņēmuma veidots pārskats, kas parāda, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Apmierinātības atskaiti ietekmē ne tikai naudas izteiksme, bet arī produktu kvalitāte un sniegtā pēcpārdošanas pakalpojuma kvalitāte. Bieži vien pēc produkta iegādes, šķiet, pamanāt produkta kļūmi un, lai saņemtu palīdzību, konsultējieties ar klientu apkalpošanas dienestu. Jūsu pieredze ar viņu atbalsta sistēmu ietekmē to, cik laba veidojas uzņēmuma Apmierinātības atskaite.
Jo labāka ir kāda uzņēmuma apmierinātības atskaite, jo vairāk uzņēmums rūpējas par saviem klientiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir apmierinātības atskaite?
Apmierinātības atskaite ir pārskats, kas parāda, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem un pakalpojumiem. To visbiežāk veido uzņēmums, uz kuru attiecas atskaite. Tajā ņemta vērā ne tikai produktu un pakalpojumu izmantošana, bet arī apmierinātības ar klientu apkalpošanu pakāpe.
Kam vajadzētu redzēt apmierinātības atskaiti?
Apmierinātības atskaite noteikti jāapskata tā uzņēmuma darbiniekiem, uz kuru attiecas šī atskaite. Tā parādīs, kur ir viņu stiprās puses, un kur - vājās vietas. Ja atskaite ir pieejama publiski, tad ir vērts lasīt konkurentu atskaites. Pateicoties tām, mēs uzzinām, kur varam iedvesmoties un no kā labāk izvairīties. Atskaiti var izlasīt arī klienti, kuri vēlas veikt konkrētu produkta vai pakalpojuma pirkumu.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.